Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

15w40 απο τα Lidl σε vw του '14 που και καλα περνει 5w30 . To dpf γεμιζει αμα καις λαδι και το 5w30 καιγεται ..... Κατω απο 4 ευρω το λιτρο και το πεταω στα 5κ χιλιομετρα . Κατω απο 20 ευρω το σερβις λαδια-φιλτρο .

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , Μαστορας said:

15w40 απο τα Lidl σε vw του '14 που και καλα περνει 5w30 . To dpf γεμιζει αμα καις λαδι και το 5w30 καιγεται ..... Κατω απο 4 ευρω το λιτρο και το πεταω στα 5κ χιλιομετρα . Κατω απο 20 ευρω το σερβις λαδια-φιλτρο .

Δεν ισχυει οτι οταν καιει λαδια, βαζουμε πιο χοντρα…Βαζουμε οτι λεει το manual...Το μεγιστο χοντρο ιξωδες, δηλαδή...Εαν καιει, αλλαζουμε τυπο-μαρκα λαδιών… Ισως με αλλα λαδια να καιει λιγοτερο…Εαν ειναι ‘μπεκρης’, έλεγχο σε τσιμουχακια βαλβιδων-ελατηρια πιστονιων.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pafsi said:

Δεν ισχυει οτι οταν καιει λαδια, βαζουμε πιο χοντρα…Βαζουμε οτι λεει το manual...Το μεγιστο χοντρο ιξωδες, δηλαδή...Εαν καιει, αλλαζουμε τυπο-μαρκα λαδιών… Ισως με αλλα λαδια να καιει λιγοτερο…Εαν ειναι ‘μπεκρης’, έλεγχο σε τσιμουχακια βαλβιδων-ελατηρια πιστονιων.

 Το manual λεει μια ρευστοτητα μεχρι να παρει ανοχες η μηχανη . Απο εκει και μετα , εισαι μονος σου . Οταν καις λαδια , βαζεις χοντροτερο , αλλιως , καλως τον στο συνεργειο μου , δεν με χαλαει καθολου . Παντα χοντροτερο , οταν αρχιζει να καιει , προτιμοτερο οχι φουλ συνθετικα , δεν εχεις ιδεα τι λαπα αφηνουν στην μηχανη μεσα οταν καιγονται τα φουλ συνθετικα , δεν καθαριζει με τιποτα . Ημισυνθετικο η εαν βρεις απλο  και εισαι οκ .

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , pafsi said:

Αγαπητέ nikdev,

θα τοποθετηθώ με τον απαιτούμενο σεβασμό στην ιδιότητα σου (Global Moderator) καθώς και στην συνύπαρξη μας στο Forum :

1)   Έγραψες αρχικά

@ Ηρεμα @ : αυτό το μονολεκτικό, πίστεψε με είναι πολύ άκομψο..Διαβάζεται και εκλαμβάνεται σαν ‘διαταγή’..θα μπορούσες να διατυπώσεις μια σύσταση του στύλ «θα σε παρακαλέσω να μη γράψεις ξανά με κεφαλαία»

2)   Συνέχισες γράφοντας

@ Θα γραφεις με μικρα γραμματακια @ : η συνέχεια του ύφους που θυμίζει ‘διαταγή’ (!)

@ τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωνάζεις @ :

Όχι βέβαια…Εδώ κάνεις κάποιο λάθος..Τα κεφαλαία όντως υποδηλώνουν ότι φωνάζει κάποιος, όταν όμως συντάσσει ολόκληρη φράση ή πρόταση με αυτά…Όταν γράφει μία μόνο λέξη με κεφαλαία, είτε ανάμεσα σε κείμενο με πεζά είτε μόνη της, αυτό σημαίνει ότι ο γράφων δίνει έμφαση στη λέξη, την υπερτονίζει, κι όχι ότι φωνάζει

@ Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο @ :

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πού είδες το κακότροπο (?)..Μετά από 2 μέρες έκανα την ερώτηση ‘ΚΑΝΕΙΣ ??’

Πού είναι το άσχημο και το παραβατικό? Όσο για τα κεφαλαία της λέξης, απλά υπερτόνιζαν μια κάποια απορία. Το ότι ανακάλυψες βέβαια και ‘απαίτηση’ μου για απάντηση από τους συμφορουμίτες, αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο, ελπίζοντας ότι θα το ακυρώσεις από μόνος σου (όπως και άλλα που μου καταλόγισες) μετά από τις πιο πάνω τοποθετήσεις μου.

Πάντα φιλικά και χωρίς καμία πρόθεση ή διάθεση αντιπαράθεσης

Να είσαι καλά.

Περίμενα ότι θα τοποθετηθείς ΥΠΕΥΘΥΝΑ και με ΕΥΘΥΤΗΤΑ σε αυτά που με σεβασμό και εντελώς φιλικά σου έγραψα και ότι σε έναν βαθμό θα αναγνώριζες το λάθος σου και όχι να μου πετάς στα μούτρα πέναλτυ, προειδοποιήσεις κλπ κλπ. Μάλλον όμως δεν θέλεις να διαθέτεις τέτοιες ικανότητες, επειδή ίσως πιστεύεις ότι έχεις το αλάθητο και συνήθισες να δίνεις μόνο 'διαταγές' (σαν να απευθύνεσαι σε σκυλάκια) σε όποιον έχει γνώση, υπευθυνότητα, καθαρό λόγο, καθαρό αντίλογο (κάτι που ΕΣΥ δείχνεις ότι δεν έχεις ή έχεις αλλά το αποφεύγεις)...Συγγνώμη φίλε μου, αλλά για τόσο μονοκόματο, δεν σε είχα...Μπορείς άνετα πλέον να με αποκλείσεις από το forum, αφού πρώτα ξαναδιαβάσεις και μάθεις ΕΣΥ καλά τους Γενικούς Ορους χρήσης ειδικά για τα κεφαλαία, για τα οποία έκανες ολόκληρο σαματά : copy-paste απο τους Γενικούς Ορους "Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία"..κλπ κλπ...(ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ)...Χαίρετε!

Edited by pafsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο μελος pafsi δοθηκε warning.
Τα offtopic θα σβηστουν αργοτερα, παρακαλω συνεχιστε εντος θεματος.
Ευχαριστω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζοντας με on-topic λοιπον , τα λαδια απο Lidl δεν ειναι καθολου ασχημα . Τα Lidl δεν εχουν δικο τους διυλιστηριο ,τα προμηθευονται απο 1ο χερι απο την Pennasol . H Pennasol οπως και η Motor Gold ειναι θυγατρικες της Avista Oil  η αλλιως Avista Lubes . Ολες γερμανικες φυσικα . Το 10w40 απο τα Lidl ειναι το Super Light 10w40 της Pennasol ενω το 15w40 ειναι το Super Dynamic Plus 15w40 της Pennasol . Επειδη δεν μπορουν να πωληθουν επισημα εκτος Lidl λοιπον , δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει κατι σαν και αυτο .

Για του λογου το αληθες , μπορειτε να τσεκαρετε τον 6ψηφιο αριθμο πισω απο τα λαδια , να πατε στο σαιτ της Avista και να κανετε αναζητηση εκει . Θα σας βγαλει αυτα τα λαδια της Avista . Το ιδιο ισχυει και στο σαιτ της Pennasol ,που εχει εντελως τις ιδιες προδιαγραφες και στο 10w40 και στο 15w40 .

Link to comment
Share on other sites

Έχω χρησιμοποιήσει τα 10w40 σε μοτέρ, εκτός του group γιατί τα έφερνε φίλος.

Δεν είχε κάποιο πρόβλημα, παρόλο που το μοτέρ είχε αέριο και είχα λύσει και κάρτερ για μια άλλη δουλεία και είχα δει τα κουζινέτα από κάτω.

 

Δεν έχω δει ακόμα προδιαγραφών 504, ξέρω ότι φέρνουν και 502 5w40, μιας και μιλάμε για T-roc..

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, nikdev said:

Έχω χρησιμοποιήσει τα 10w40 σε μοτέρ, εκτός του group γιατί τα έφερνε φίλος.

Δεν είχε κάποιο πρόβλημα, παρόλο που το μοτέρ είχε αέριο και είχα λύσει και κάρτερ για μια άλλη δουλεία και είχα δει τα κουζινέτα από κάτω.

 

Δεν έχω δει ακόμα προδιαγραφών 504, ξέρω ότι φέρνουν και 502 5w40, μιας και μιλάμε για T-roc..

Τα βαζω χρονια , εαν καποιος δεν καιγεται σωνει και καλα να εχει τα "εργοστασιακα" , ειναι πολυ καλη λυση και καθολου ακριβη . Δεν βγαζουν προβλημα και εαν καις λαδι στο μειωνει πολυ η εαν ειναι λιγο στο μηδενιζει . Εχει μηδενισει σε φιλο καταναλωση  του ενος λιτρου στα 5κ χλμ .

Link to comment
Share on other sites

Και στο φίλο με το αέριο τα έβαζε γιατί έκαιγε λιγότερο. Βέβαια άλλο αυτοκίνητο, άλλο μοτέρ καμία σχέση με το σύγχρονο T Roc.

Link to comment
Share on other sites

Προς όλους τους κάτοχους καινούργιων αυτοκινήτων VW και όχι μόνο. Παιδιά μην τρελένεστε...βάλτε αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής ως πρώτη επιλογή.Επειδή και εγώ στην αρχή ήμουν τρελαμένος....χαλαρώστε...
Καλό είναι να διαβάσετε κάποια πράγματα για τα λάδια και τις ιδιότητες τους...πολύ ενδιαφέρον!!!

Και castrol να βάλετε μια χαρά είναι! Ίσως να είναι και τα ιδανικά όπως άλλωστε συστήνει και ο κατασκευαστής!

Απλά να μην είστε αμελείς στις αλλαγές.

Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω αν είναι ο κινητήρας να σας βγάλει ζημιά θα σας βγάλει!

Αν έχετε απορίες και ερωτηματικά για το ποιά προδιαγραφή να βάλετε υπάρχει και το τεχνικό τμήμα της εξυπηρέτησης της Cosmocar.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , Derv_7 said:

Αν έχετε απορίες και ερωτηματικά για το ποιά προδιαγραφή να βάλετε υπάρχει και το τεχνικό τμήμα της εξυπηρέτησης της Cosmocar.

Λίγο ή πολύ θα συμφωνήσω σε όσα έγραψες...Αυτό το τελευταίο όμως!!!  Τους έκανα 6-7 ερωτήσεις μέσω e-mail πριν λίγες μέρες...Ξέρεις τι τοποθετήσεις πήρα από πλευράς τους?...Αυτές που διάβαζα και στο εγχειρίδιο χρήσης!! Παραθέτω ένα μέρος των απαντήσεων τους, αυτό που αφορούσε σε ερώτηση μου για το τι ιξώδες είναι προτιμότερο να χρησιμοποιώ σε καινούργιο κινητήρα (0W-20? 5W-30?) : 

 

1/ για σταθερά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται κάθε 15000 χλμ και εντός ενός έτους, όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφής VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30).

2/ για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται το πολύ μέχρι 30000 χλμ (σε περίπτωση που χρειαστεί νωρίτερα ανάλογα τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου θα ενεργοποιηθεί η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων) και εντός δυο ετών όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφών VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30). Το αυτοκίνητο από το Εργοστάσιο κατασκευής έρχεται ρυθμισμένο για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης....

 

Δεν 'παλεύονται" σου λέω!!:goodjob:

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα το έχω ήδη ξαναγράψει.

Επίσης αναφέρθηκε παραπάνω. Εάν είναι να σου βγάλει το μοτέρ κάτι θα στο βγάλει. Εμένα το Polo 9N ξεκίνησε να κατεβάζει λάδι ξαφνικά μία Κυριακή στα 70000χλμ με όλα τα service στην ώρα τους. Αλλαγή λαδιών στα 6000 επίσης πρώτη αλλαγή στα 1500χλμ που με ζάλιζαν και άλλα τέτοια. Επέλεξα να το φτιάξω με κόστος κοντά στα 1000€ και το έδωσα με 160000χλμ όπου δεν έκαιγε σταγόνα πλέον με αλλαγή στα 12000 και όχι 15000 που έλεγαν και λάδι από 10w40 σε 5w30 κατόπιν οδηγίας VW. Αρκετοί γνωστοί μου με το ίδιο πρόβλημα δεν το έχουν επισκευάσει και απλά δεν αλλάζουν λάδι ποτέ, απλά συμπληρώνουν. Οι περισσότεροι μη πω όλοι από αυτούς  βάζουν λάδι από τα lidl. Ασχολούμαι με μηχανάκια και μηχανές εδώ και 20 χρόνια και αυτό που τουλάχιστον εμένα μου έχει τύχει είναι πως σε οποιοδήποτε μοτέρ είτε μονοκύλινδρο είτε όχι έβαζα λάδι με ίδιο ιξώδες αλλά διαφορετικά χαρακτηριστικά (API κλπ) αλλαγή με αλλαγή πάντα είχα απώλεια και αυστηρή αλλαγή στα 1500χλμ. Μόλις έβαζα τα απαιτούμενα από το κατασκευαστή δεν έκαιγε σταγόνα.

Άρα προσωπική μου άποψη είναι βάζεις ότι λέει ο κατασκευαστής και εάν είσαι τυχερός συνεχίζεις όμορφα και ωραία.

Τώρα εάν θα βάλεις Lidl ή jumbo ή praktiker όσο και να τα ανεβάζει ο Μάστορας παραπάνω άποψη μου είναι ότι πληρώνεις παίρνεις. Μην το αναλύσω είναι τεράστιο κεφάλαιο και ξαναλέω προσωπική μου άποψη. Όπως επίσης δεν βάζω λάστιχα από το Praktiker έτσι δεν θέλω και λάδι από τον οποιοδήποτε. Έχω πάρα πολλά παραδείγματα για να συζητάμε αλλά δεν είναι του παρόντος. Δεν μπαίνω σε φάση αντιπαράθεσης απλά παραθέτω την άποψη μου.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Οταν η μηχανη αρχιζει να καιει λαδι  , εχεις τρεις επιλογες .

 Α) Αλλαζεις αμαξι

 Β) Αλλαζεις η επισκευαζεις μηχανη , αλλα αυτο δεν το λεει κανενα manual , για αυτους που πανε με αυτο αρα δεν εχουν τετοια επιλογη αυτοι .

 Γ) Βαζεις παχυτερο λαδι και σπρωχνεις παραπισω σε χρονο τα δυο πρωτα .

 

Οταν βαζεις λαδι που η μηχανη σου το καιει , και απλως συνεχιζεις το ιδιο , κυριολεκτικα εισαι αμυαλος . Η λεφτας . Ολα τα καταλοιπα του καμμενου λαδιου , που νομιζεις οτι πανε ; Χανονται με μαγικο τροπο και οτι ισως , καπως , η μηχανη σου , θα σταματησει να καιει βαζοντας ιδια ρευστοτητα ; Δεν εγινε ποτε, δεν θα γινει ποτε . Οταν τα μεταλλα παρουν τις ανοχες τους , οταν δηλαδη η μηχανη στρωσει , βαζεις την αναλογη ρευστοτητα . Οι προδιαγραφες , ιδιως των τελευταιων ετων , νοιαζονται για την καταναλωση καυσιμου , οχι για την μακροζωια της μηχανης . Οταν θελει ο κατασκευαστης να εχει 7 λτρ /100 χλμ και οχι 7.6 σαν επισημη τιμη , εαν μπορει θα σου βαλει και 0w10 . Δεν τον νοιαζει η μακροζωια , γιατι για αυτον πρεπει μετα απο ευλογο χρονικο διαστημα να αλλαξεις το αμαξι . Δεν το σχεδιασε με γνωμονα το ποσο θα το κρατησεις αλλα το ποσο λιγοτερο μπορει να ριξει τις τιμες καταναλωσης και καυσαεριων στο διαστημα της εγγυησης . Ειναι αναλωσιμο ειδος . Οταν ομως βαζεις ψιλο λαδι και ξεκινησει να το καιει , επισημως ηρθε η ωρα αλλαγης του αμαξιου για αυτον , ομως για εσενα η ωρα αλλαγης ρευστοτητας  . Δεν ακολουθησες βλεπεις το προγραμα "θελω-να-το-κρατησω-οσο-μπορω" , ακολουθησες το προγραμα της εγγυησης που στην τελικη δεν καλυπτει εσενα σαν καταναλωτη , απλως εξασφαλιζει την εταιρια οτι θα αλλαξεις αμαξι στον εντος προδιαγραφων χρονο και δεν θα το κρατησεις  500κ χιλιομετρα . Τα λαδια απο σουπερμαρκετ λοιπον ειναι φτηνη λυση αλλα δεν παει να πει οτι ειναι αχρηστα . Για να μου πει καποιος που βαζει τα "καλα" , οτι ειναι σιγουρος οτι δεν ειναι fake μεσα . Να το παρω και αλλιως ; Εαν τα λαδια απο σουπερμαρκετ ξεκιναγαν να εχουν 10 ευρω το λιτρο απο σημερα , τι θα ελεγαν ολοι ; Οτι ξαφνικα αλλαξε η ποιοτητα προς το καλυτερο  ;

 

Ας σταματησει η παραπληροφορηση με το "σωνει και καλα" του κατασκευαστη . Η δουλεια του λαδιου ειναι να μενει στον στροφαλοθαλαμο και μονο εκει, οχι στον θαλαμο καυσης . Οταν αρχιζεις να καις λαδι , πας σε παχυτερο . Παντα . Η ιδια η μηχανη σου φωναζει " Ρε τι κανεις εκει , δεν με βλεπεις οτι το καιω ;" .

Edited by Μαστορας
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Μαστορας said:

Οταν αρχιζεις να καις λαδι , πας σε παχυτερο @ :

αν ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα σε π.χ. τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια εμβόλων κ.ά., και ταυτόχρονα έχει αποκτήσει ήδη μεγάλες ανοχές, τότε ΝΑΙ..Πας σε παχύτερο. 

Όχι όμως και σε λάδι απο S/M !!...Κάτοχος που σέβεται και φροντίζει επιμελώς και υπεύθυνα το αμάξι του, δεν θα ψωνίσει ποτέ λιπαντικά των 3-4 €/ λίτρο και NO NAME από αλυσίδες S/M...Εκτός βέβαια κι εάν υπάρχει μεγάλη οικονομική στενότητα και αναγκαστικά υποχρεούται να το κάνει, παίζοντας βέβαια κορώνα-γράμματα με την 'υγεία' του κινητήρα...Αυτή είναι η δική μου ένσταση, χωρίς να υποστηρίζω βέβαια ότι δεν μπορεί ΚΑΠΟΙΑ από τα σουπερμαρκετίστικα λαδάκια να μην κάνουν καλά τη δουλειά τους σε ΚΑΠΟΙΟΥΣ κινητήρες (ειδικά σε φορτωμένους με πολλά χλμ)

 

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

 Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας , απλως ειναι αγνωστη σε εμας εταιρια , χωρις μαρκετινγκ στην Ελλαδα . Η μητρικη της , Avista Oil , εχει καμια δεκαρια διυλιστηρια παγκοσμιως , αλλα ουτε αυτο το ηξερες πιστευω . Αυτο την κανει κακη εταιρια ; Οχι . Το μαρκετινγκ κανει ολη την δουλεια . Μετα εαν παμε με προδιαγραφες το 10w40 εχει προδιαγραφες 501.01 /505.00 επανω ,αρα οσοι ακολουθουν manual με εργοστασιακη 501.01/505 , γιατι να μην το βαλουν ; Αυτον τον ρολο παιζουν οι προδιαγραφες για αυτους που της ακολουθουν . Και μιας και μιλαμε για "τυφλη" υπακουη σε manual , τα πρωτα λαδια σε πολλα vag ειναι στα 30κ χλμ . Εκει τα αλλαξες ; Δεν νομιζω . Αρα οποτε θελουμε παμε με το βιβλιο και οποτε θελουμε οχι ; Δεν υπαρχει λογικη σε αυτο . Το αμαξι απο την στιγμη που το αγοραζεις ειναι δικο σου , οχι του κατασκευαστη . Αυτος αμαξια πουλαει και ανταλλακτικα , αυτη ειναι η δουλεια του, να κοιταει τι εχεις στην τρεπη σου και να τσιμπαει οτι μπορει απο αυτην . Δικη σου ομως μεριμνα ειναι , εφ οσων θελεις να κρατησεις το αμαξι και να αυξησεις την περιοδο συμβιωσης μαζι του , να το προσεξεις καλυτερα . Deal σου προσφερει ο κατασκευαστης με οσα λεει σαν εγγυηση και βιβλιο , αμα θες το ακολουθεις , αμα δεν σε συμφερει , δεν το ακολουθεις . Και συνηθως τετοια deal δεν συμφερουν τους αγοραστες αλλα αυτους που εχουν να πουλησουν . Επισης ειδες το λινκ με τα fake λαδια ; Ποσα θα πληρωνες για το συγκεκριμενο 4λιτρο ; Γυρω στα 25 ευρω . Ειδες τι λαδι εβαλε μεσα ; Αρα μην πας με την τιμη , αλλα με το τι δουλευει στο αμαξι σου . Η μηχανη δεν κοιταει τιμες , το τι πληρωσες . Κοιταει αν το λαδι την κανει χαρουμενη . Αυτο να κοιτας και εσυ .

Edited by Μαστορας
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παραθετω επισης ενα λινκ για ενημερωση , σχετικα με το διαστημα αλλαγης λαδιων . Απλως για να υπαρχει και πιο σφαιρικη εικονα , να ακουγονται ολες οι αποψεις .

Click me .

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

49 λεπτά πριν , Μαστορας said:

 Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας , απλως ειναι αγνωστη σε εμας εταιρια , χωρις μαρκετινγκ στην Ελλαδα . Η μητρικη της , Avista Oil , εχει καμια δεκαρια διυλιστηρια παγκοσμιως , αλλα ουτε αυτο το ηξερες πιστευω . Αυτο την κανει κακη εταιρια ; Οχι . Το μαρκετινγκ κανει ολη την δουλεια . Μετα εαν παμε με προδιαγραφες το 10w40 εχει προδιαγραφες 505.01 /505.00 επανω ,αρα οσοι ακολουθουν manual με εργοστασιακη 501.01/505 , γιατι να μην το βαλουν ; Αυτον τον ρολο παιζουν οι προδιαγραφες για αυτους που της ακολουθουν . Και μιας και μιλαμε για "τυφλη" υπακουη σε manual , τα πρωτα λαδια σε πολλα vag ειναι στα 30κ χλμ . Εκει τα αλλαξες ; Δεν νομιζω . Αρα οποτε θελουμε παμε με το βιβλιο και οποτε θελουμε οχι ; Δεν υπαρχει λογικη σε αυτο . Το αμαξι απο την στιγμη που το αγοραζεις ειναι δικο σου , οχι του κατασκευαστη . Αυτος αμαξια πουλαει και ανταλλακτικα , αυτη ειναι η δουλεια του, να κοιταει τι εχεις στην τρεπη σου και να τσιμπαει οτι μπορει απο αυτην . Δικη σου ομως μεριμνα ειναι , εφ οσων θελεις να κρατησεις το αμαξι και να αυξησεις την περιοδο συμβιωσης μαζι του , να το προσεξεις καλυτερα . Deal σου προσφερει ο κατασκευαστης με οσα λεει σαν εγγυηση και βιβλιο , αμα θες το ακολουθεις , αμα δεν σε συμφερει , δεν το ακολουθεις . Και συνηθως τετοια deal δεν συμφερουν τους αγοραστες αλλα αυτους που εχουν να πουλησουν . Επισης ειδες το λινκ με τα fake λαδια ; Ποσα θα πληρωνες για το συγκεκριμενο 4λιτρο ; Γυρω στα 25 ευρω . Ειδες τι λαδι εβαλε μεσα ; Αρα μην πας με την τιμη , αλλα με το τι δουλευει στο αμαξι σου . Η μηχανη δεν κοιταει τιμες , το τι πληρωσες . Κοιταει αν το λαδι την κανει χαρουμενη . Αυτο να κοιτας και εσυ .

Ήμουν ξεκάθαρος στις τοποθετήσεις μου, ότι μερικά απο τα άγνωστα σε Ελλάδα λάδια, μπορεί να κάνουν καλά τη δουλειά τους και ειδικά σε οχήματα με 'φορτωμένα' χιλιόμετρα.

Έχω αμάξι με καινούργιο κινητήρα (1,5 μήνα) και δεν θα πάω τουλάχιστον για κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ by the book? ... Δηλαδή, τί?...Να πουλήσω εξυπνάδα στον κατασκευαστή που μου συστήνει 5w-30 ή 0w-20 ? (με κίνδυνο να χαθεί και η εγγύση)... Οχι φίλε μου...

By the book στο ξεκίνημα (αναφέρομαι αποκλειστικά σε ιξώδες κι όχι σε μάρκα λαδιού) και αργότερα, βλέποντας και ανάλογα κάνοντας..Τότε, ναι...Ισως έρθω στα λόγια σου και στη μάρκα λαδιού και να το βάλω, μιας που πληθαίνουν οι επιλογές μου...Δέχομαι λοιπόν τις θέσεις σου, υπό προυποθέσεις όμως (τις εξήγησα).

Υ.Γ. σε κανένα απο τα αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου, δεν πήγα by the book σε ο,τι αφορά στο διάστημα αλλαγής λαδιών...Πάντα, μα πάντα και σε όλα, οι αλλαγές μου ήταν μεταξύ 7.500-10.000 χλμ. και δεν κρατούσα τα αυτοκίνητα στην κατοχή μου πάνω απο 100.000 χλμ.

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, pafsi said:

Ήμουν ξεκάθαρος στις τοποθετήσεις μου, ότι μερικά απο τα άγνωστα σε Ελλάδα λάδια, μπορεί να κάνουν καλά τη δουλειά τους και ειδικά σε οχήματα με 'φορτωμένα' χιλιόμετρα.

Έχω αμάξι με καινούργιο κινητήρα (1,5 μήνα) και δεν θα πάω τουλάχιστον για κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ by the book? ... Δηλαδή, τί?...Να πουλήσω εξυπνάδα στον κατασκευαστή που μου συστήνει 5w-30 ή 0w-20 ? (με κίνδυνο να χαθεί και η εγγύση)... Οχι φίλε μου...

By the book στο ξεκίνημα (αναφέρομαι αποκλειστικά σε ιξώδες κι όχι σε μάρκα λαδιού) και αργότερα, βλέποντας και ανάλογα κάνοντας..Τότε, ναι...Ισως έρθω στα λόγια σου και στη μάρκα λαδιού και να το βάλω, μιας που πληθαίνουν οι επιλογές μου...Δέχομαι λοιπόν τις θέσεις σου, υπό προυποθέσεις όμως (τις εξήγησα).

Υ.Γ. σε κανένα απο τα αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου, δεν πήγα by the book σε ο,τι αφορά στο διάστημα αλλαγής λαδιών...Πάντα, μα πάντα και σε όλα, οι αλλαγές μου ήταν μεταξύ 7.500-10.000 χλμ. και δεν κρατούσα τα αυτοκίνητα στην κατοχή μου πάνω απο 100.000 χλμ.

Κοιτα το λινκ για τα διαστηματα αλλαγης που εβαλα απλως προς ενημερωση . Εφ οσων ομως δεν πας πανω απο 100κ χλμ ποτε , τοτε δεν μπορεις να ξερεις τι γινεται στα 300κ χλμ . Και φυσικα , η αποψη σου δεν αφορα αυτους που θελουν να κρατησουν τα αμαξια τους πανω απο 100κ χλμ . Ευχαριστω που το ξεκαθαρισες αυτο για να μην νομισει ο κοσμος οτι θα την βγαλει καθαρη με 0w20 περιμενοντας να κρατησει ταυτοχρονα πολλες πολλες χιλιαδες χιλιομετρα την μηχανη . Εαν πουλας συντομα το αμαξι , σαν leasing στυλ , μην ακουμπας βιδα . Αν ομως θες το μεγιστο χρονικο διαστημα κατοχης του , οπως ξαναειπα , με το που ξεκινα να τσιμπαει , παχυτερο για να σωσεις τα τσιμουχακια και τα ελατηρια . Αλλιως ανοιγεις μηχανη λιαν συντομως , γιατι το να βαζεις μονοκιλα μεσα καθε λιγο και λιγακι , δεν παλευεται .

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα.

Θίξαμε πολλά θέματα ξαφνικά.

Το manual δεν είναι Ευαγγέλιο είναι όμως υποχρεωτική η τήρηση του για την ορθή κάλυψη μας από την εγγύηση σε περίπτωση δυσλειτουργίας. Επειδή μπορεί να διαβάζει και κόσμος μη σχετικός εάν κάποιος δεν το ακολουθήσει τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον δεν το καλύπτει κανένας μάστορας της γειτονιάς του (να τα λέμε και αυτά).

Μπορεί τα λάδια που αναφέρονται παραπάνω να τα δημιουργούν δεκάδες διυλιστήρια όμως και μία Κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 παντελόνια jeans αλλά στα μάτια μου αυτό δεν την κάνει και ποιοτική. 

Επίσης εάν συμπεριλάβουμε τον Ινδό με το σανδάλι ως γραμμή παραγωγής τότε αρκετά στοκαρισμένα λάδια fake έχουν κατασκευαστεί από προηγούμενη ζωή. Στο Internet ο καθένας μπορεί να ανεβάζει ότι του κατέβει στο κεφάλι.

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ να αγοράσω ένα όχημα κοντά στα 29000€ και να βάζω λάδι από τα Lidl όσο και γαμάτα να παρουσιάζονται. Εάν δεν έφτανε η τσέπη μου θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ή μικρότερης αξίας όχημα. Βέβαια ακόμη και Toyota carina κομμένο ταξί να είχα τέτοια λάδια δεν έριχνα όπως επίσης δεν φοράω και λάστιχα θυγατρικής εταιρείας.

Μου θυμίζει τους τύπους με το iphone που σου κάνουν αναπάντητη. Εγώ θα παραθέσω το εξής:

Από επιλογή μου έχω κάνει ένα τεστ και ας το επιχειρήσει και κάποιος άλλος εάν θέλει. Μπορεί να πάρετε ένα λάδι των super market και ένα eneos για παράδειγμα (για Honda κοντά στις 9000rpm τα θεωρώ ΚΟΡΥΦΑΊΑ λιπαντικά) και να πάτε σε ένα χημικό εργαστήριο και να ζητήσετε χημική ανάλυση. Το ένα λοιπόν βγάζει μία αναφορά 10 γραμμών και το άλλο δισέλιδη. Ας μαντέψει ο καθένας ποιο είναι ποιο.

Εν γνώση μου λοιπόν πληρώνω ένα σύνολο πραγμάτων (marketing όπως αναφέρθηκε παραπάνω δηλαδή και τη διαφήμιση) ΑΛΛΑ όχι μόνο αυτό.

Πληρώνω ένα λάδι που έχει δοκιμαστεί σε διάφορες συνθήκες και είναι πιστοποιημένο (από πολύ καλούς φορείς) και εάν θέλω το επιλέγω, εάν όχι και αυτό από τα lidl έχει αγοραστικό κοινό...

Edited by Yiannis_2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Yiannis_2 said:

"...Το manual δεν είναι Ευαγγέλιο είναι όμως υποχρεωτική η τήρηση του για την ορθή κάλυψη μας από την εγγύηση σε περίπτωση δυσλειτουργίας...."

 Αρα ανα 30κ τα πρωτα λαδια χωρις καμια αποκλιση , και οταν αρχισει και καιει λαδι , αλλαγη το αμαξι γιατι το manual δεν αναφερει αλλαγη ρευστοτητας η μηχανης .

Επίσης εάν συμπεριλάβουμε τον Ινδό με το σανδάλι ως γραμμή παραγωγής τότε αρκετά στοκαρισμένα λάδια fake έχουν κατασκευαστεί από προηγούμενη ζωή. Στο Internet ο καθένας μπορεί να ανεβάζει ότι του κατέβει στο κεφάλι.

Δυστυχως παραβλεπεις την πραγματικοτητα .

Προσωπικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ να αγοράσω ένα όχημα κοντά στα 29000€ και να βάζω λάδι από τα Lidl όσο και γαμάτα να παρουσιάζονται. Εάν δεν έφτανε η τσέπη μου θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ή μικρότερης αξίας όχημα. Βέβαια ακόμη και Toyota carina κομμένο ταξί να είχα τέτοια λάδια δεν έριχνα όπως επίσης δεν φοράω και λάστιχα θυγατρικής εταιρείας.

Δηλαδη τα λαδια η τα λαστιχα σου ειναι 100% original απο το κυριο εργοστασιο παραγωγης ; Δηλαδη εχεις ας πουμε Michelin made in France ; Η εχεις ας πουμε VW made in Wolfsburg ; Θελω φωτο !

Μου θυμίζει τους τύπους με το iphone που σου κάνουν αναπάντητη. Εγώ θα παραθέσω το εξής:

Από επιλογή μου έχω κάνει ένα τεστ και ας το επιχειρήσει και κάποιος άλλος εάν θέλει. Μπορεί να πάρετε ένα λάδι των super market και ένα eneos για παράδειγμα (για Honda κοντά στις 9000rpm τα θεωρώ ΚΟΡΥΦΑΊΑ λιπαντικά) και να πάτε σε ένα χημικό εργαστήριο και να ζητήσετε χημική ανάλυση. Το ένα λοιπόν βγάζει μία αναφορά 10 γραμμών και το άλλο δισέλιδη. Ας μαντέψει ο καθένας ποιο είναι ποιο.

Εαν τα eneos ηταν καλα δεν θα υπηρχε αυτο ως προειδοποιηση για fake λαδια η αυτο ως τεστ που δεν τα δειχνει και τοσο καλα να πηγαινουν .

 

Ολες οι γνωμες δεκτες , οπως και οι αντιλογοι . Παντα βγαινει η ακρη .

Edited by Μαστορας
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ το ότι το λάδι από τα Lidl πωλείται ως λάδι Lidl είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ.

 

Και για αυτό "ακούγετε" κάπως.

 

Αν δηλαδή έφερνε Castrol λάδια τι θα λέγαμε ότι δεν αγωραζο λάδια Castrol από τα Lidl Γιατί είναι του Lidl? 

 

Τα συγκεκριμένα λάδια είναι μια χαρά για τα οχήματα που καλύπτουν της συγκεκριμένες προδιαγραφές που γραφουν.

 

Να το δούμε και λίγο το θέμα από την άλλη πλευρά του νομίσματος.

 

Μια τέτοια μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων όπως είναι η Lidl. 

Θα έβαζε ένα λάδι που δεν θα ήταν καλό- ποιοτικό και θα το πούλαγε έτσι ??? 

 

Ποιο εύκολα θα βρείτε λάδια μαϊμού σε ένα κατάστημα στην αγορά έξω.

 

 

Επίσης επειδή έγινε αναφορά για δείγμα λαδιού στο χημείο.

Ναι είναι πολύ σωστό αυτό  που μπορεί να κάνει κάποιος.

 

Αλλά όταν λέμε κάνουμε ελέγχω το ένα λάδι με το άλλο , το λάδι θα πρέπει να είναι και ίδιος τύπος.

 

Άλλη σύσταση έχει ένα λάδι full συνθετικό Και άλλη ένα συνθετικό κτλ.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης για λάδια γνήσια η μαϊμού κτλ 

 

Ας κάνουμε την συζήτηση εδώ πέρα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Μαστορας said:

 Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας , απλως ειναι αγνωστη σε εμας εταιρια , χωρις μαρκετινγκ στην Ελλαδα . Η μητρικη της , Avista Oil , εχει καμια δεκαρια διυλιστηρια παγκοσμιως , αλλα ουτε αυτο το ηξερες πιστευω . Αυτο την κανει κακη εταιρια ; Οχι . Το μαρκετινγκ κανει ολη την δουλεια . Μετα εαν παμε με προδιαγραφες το 10w40 εχει προδιαγραφες 501.01 /505.00 επανω ,αρα οσοι ακολουθουν manual με εργοστασιακη 501.01/505 , γιατι να μην το βαλουν ; Αυτον τον ρολο παιζουν οι προδιαγραφες για αυτους που της ακολουθουν . Και μιας και μιλαμε για "τυφλη" υπακουη σε manual , τα πρωτα λαδια σε πολλα vag ειναι στα 30κ χλμ . Εκει τα αλλαξες ; Δεν νομιζω . Αρα οποτε θελουμε παμε με το βιβλιο και οποτε θελουμε οχι ; Δεν υπαρχει λογικη σε αυτο . Το αμαξι απο την στιγμη που το αγοραζεις ειναι δικο σου , οχι του κατασκευαστη . Αυτος αμαξια πουλαει και ανταλλακτικα , αυτη ειναι η δουλεια του, να κοιταει τι εχεις στην τρεπη σου και να τσιμπαει οτι μπορει απο αυτην . Δικη σου ομως μεριμνα ειναι , εφ οσων θελεις να κρατησεις το αμαξι και να αυξησεις την περιοδο συμβιωσης μαζι του , να το προσεξεις καλυτερα . Deal σου προσφερει ο κατασκευαστης με οσα λεει σαν εγγυηση και βιβλιο , αμα θες το ακολουθεις , αμα δεν σε συμφερει , δεν το ακολουθεις . Και συνηθως τετοια deal δεν συμφερουν τους αγοραστες αλλα αυτους που εχουν να πουλησουν . Επισης ειδες το λινκ με τα fake λαδια ; Ποσα θα πληρωνες για το συγκεκριμενο 4λιτρο ; Γυρω στα 25 ευρω . Ειδες τι λαδι εβαλε μεσα ; Αρα μην πας με την τιμη , αλλα με το τι δουλευει στο αμαξι σου . Η μηχανη δεν κοιταει τιμες , το τι πληρωσες . Κοιταει αν το λαδι την κανει χαρουμενη . Αυτο να κοιτας και εσυ .

΄@Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας.....@

κι εγώ σου επισυνάπτω το pdf λαδιού της συγκεκριμένης εταιρίας, που αναφέρεται σε ένα απο τα λάδια για Ευρωπαικά αυτοκίνητα, έχοντας επιλέξει π.χ. το 5W-30 που ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Απο την παρατήρηση στοιχείων του (όσα αναφέρει, διότι είναι και ελλειπέστατο) εγώ δεν θα το έβαζα ποτέ στο αυτοκίνητό μου. 

PI_AVISTA_pace_EVO_EUR_5W-30_DE.pdf

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

On 26/1/2020 at 5:17 ΜΜ, Μαστορας said:

Συνεχιζοντας με on-topic λοιπον , τα λαδια απο Lidl δεν ειναι καθολου ασχημα . Τα Lidl δεν εχουν δικο τους διυλιστηριο ,τα προμηθευονται απο 1ο χερι απο την Pennasol . H Pennasol οπως και η Motor Gold ειναι θυγατρικες της Avista Oil  η αλλιως Avista Lubes . Ολες γερμανικες φυσικα . Το 10w40 απο τα Lidl ειναι το Super Light 10w40 της Pennasol ενω το 15w40 ειναι το Super Dynamic Plus 15w40 της Pennasol . Επειδη δεν μπορουν να πωληθουν επισημα εκτος Lidl λοιπον , δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει κατι σαν και αυτο .

Για του λογου το αληθες , μπορειτε να τσεκαρετε τον 6ψηφιο αριθμο πισω απο τα λαδια , να πατε στο σαιτ της Avista και να κανετε αναζητηση εκει . Θα σας βγαλει αυτα τα λαδια της Avista . Το ιδιο ισχυει και στο σαιτ της Pennasol ,που εχει εντελως τις ιδιες προδιαγραφες και στο 10w40 και στο 15w40 . 

Κάπου χάθηκε η μπάλα.

Θίγονται πολλά θέματα μαζί.

Γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο αξίας 30000€ και να βάζω λάδια από το lidl; Εάν δεν έφτανε το χέρι μου και η τσέπη μου εκεί θα έπαιρνα μεταχειρισμένο η μικρότερης αξίας. Λάδια από τα lidl μάστορα μου δεν θα έβαζα ούτε σε Toyota Carina κομμένο από ταξί εάν είχα.

Μην μπερδεύεις τα χαρακτηριστικά με το brand name.

Δηλαδή συγκρίνεις ένα eneos για μοτέρ πολυστροφο τύπου Honda με τα ίδια χαρακτηριστικά από το lidl. Καταλαβαίνεις πολύ καλά σαν μάστορας ότι εάν το κάνεις θα δεις πυροτεχνήματα από πολύ κοντά.

 Επίσης εν γνώση μου πληρώνω ΚΑΙ την διαφήμιση τους στο έξτρα κόστος που δημιουργείτε. Όσον αφορά τα διυλιστήρια που αναφέρεις και μια κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 jeans σε ένα οχτάωρο αλλά αυτό δεν την καθιστά και αξιόπιστη στα μάτια μου τουλάχιστον.

Ένας τύπος που πουλά λάδια σε μαγαζί κοντά μου και έχει 40δοχεια shell με βάση το φοβερό βίντεο που ανάρτησες  λογικά με την ταχύτητα παραγωγής του Ινδού με το σανδάλι θα τα έχει παραγγείλει από προηγούμενη ζωή.

Στο βίντεο με τα διαστήματα service τι ιδιότητα έχει ακριβώς ο αφηγητής; Είναι πιστοποιημένος από πουθενά; Ως τι μιλάει; Με την ίδια λογική και εσύ μπορείς να ανεβάσεις τις απόψεις σου για τα λάδια από τα lidl και να αδειάσουν τα ράφια.

Εάν κάποιος διαβάσει όλα τα παραπάνω και δεν πάει by the book όπως τον παροτρυνεις, τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης εάν πάθει κάτι ποίος τον αποζημιώνει; Ο μάστορας από τα lild;

Τα manual υπάρχουν για καθοδήγηση και όχι υποχρέωση αλλά τουλάχιστον στα έτη της εγγύησης οφείλεις να το ακολουθείς κατά γράμμα εάν θες κάλυψη. 

Εν μέρει σε κάποια θέματα σωστά αυτά που γράφεις σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού αλλά παίρνει η μπάλα πολλά μετά. 

Κλείνοντας θα πω το εξής πάλι προσωπικά μιλώντας και έχοντας ζήσει αυτό που λέω σε συγκεκριμένα παραδείγματα.

Πάρε ένα λίτρο λάδι no name και πάρε ένα λίτρο eneos καί πήγαινε στο χημείο του κράτους η σε παρεμφερές εργαστήριο και ζήτησε ανάλυση. Στο ένα θα πάρεις 10 γραμμές αναφορά και στο αλλο 2 σελίδες. Φαντάσου ποιο είναι ποιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να μην υπάρχει μπέρδεμα με τα λάδια κτλ.

 

Στο DPF αρχείο που έβαλε το μέλος pafsi.

 

Που αφορά το 5W-30 , το συγκεκριμένο λάδι δεν έχει προδιαγραφές για VW και είναι για μοτέρ ford.

 

Μην μπερδεύτη κάποιος και πάει και το βάλει....

 

(Άσε που στα Lidl το συγκεκριμένο λάδι δεν υπάρχει στην Ελλάδα )

 

 

Επίσης το συγκεκριμένο λάδι , για μια "έκτακτη" ανάγκη είναι καλό για να μην μείνει το μοτέρ από λάδια.

 

Μέχρι εκεί.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.