Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

21 minutes ago, pafsi said:

΄@Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας.....@

κι εγώ σου επισυνάπτω το pdf λαδιού της συγκεκριμένης εταιρίας, που αναφέρεται σε ένα απο τα λάδια για Ευρωπαικά αυτοκίνητα, έχοντας επιλέξει π.χ. το 5W-30 που ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Απο την παρατήρηση στοιχείων του (όσα αναφέρει, διότι είναι και ελλειπέστατο) εγώ δεν θα το έβαζα ποτέ στο αυτοκίνητό μου. 

PI_AVISTA_pace_EVO_EUR_5W-30_DE.pdfFetching info...

 Τι δεν σου αρεσει ; Το TBN που ειναι στο 10 περιπου ; Δεν ειναι 504/507 προδιαγραφη φυσικα αυτο για να εχει το ισχνο και αδυναμο 7,5 max που οριζει η VW . Δεν σου αρεσει το -39 σαν τιμη που παγωνει ; Δεν σου αρεσει το 160 σαν Viscosity Intex που υποδηλωνει οτι δεν ειναι ντοπαρισμενο με προσθετα σαν κατι 180+ αλλα λαδια .  Παροτι ειναι η ρευστοτητα του κοντα στο 20αρι λαδι , το βλεπω αρκετα καλο .

Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Κάπου χάθηκε η μπάλα.

Θίγονται πολλά θέματα μαζί.

Γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο αξίας 30000€ και να βάζω λάδια από το lidl; Εάν δεν έφτανε το χέρι μου και η τσέπη μου εκεί θα έπαιρνα μεταχειρισμένο η μικρότερης αξίας. Λάδια από τα lidl μάστορα μου δεν θα έβαζα ούτε σε Toyota Carina κομμένο από ταξί εάν είχα.

Μην μπερδεύεις τα χαρακτηριστικά με το brand name.

Δηλαδή συγκρίνεις ένα eneos για μοτέρ πολυστροφο τύπου Honda με τα ίδια χαρακτηριστικά από το lidl. Καταλαβαίνεις πολύ καλά σαν μάστορας ότι εάν το κάνεις θα δεις πυροτεχνήματα από πολύ κοντά.

 Επίσης εν γνώση μου πληρώνω ΚΑΙ την διαφήμιση τους στο έξτρα κόστος που δημιουργείτε. Όσον αφορά τα διυλιστήρια που αναφέρεις και μια κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 jeans σε ένα οχτάωρο αλλά αυτό δεν την καθιστά και αξιόπιστη στα μάτια μου τουλάχιστον.

Ένας τύπος που πουλά λάδια σε μαγαζί κοντά μου και έχει 40δοχεια shell με βάση το φοβερό βίντεο που ανάρτησες  λογικά με την ταχύτητα παραγωγής του Ινδού με το σανδάλι θα τα έχει παραγγείλει από προηγούμενη ζωή.

Στο βίντεο με τα διαστήματα service τι ιδιότητα έχει ακριβώς ο αφηγητής; Είναι πιστοποιημένος από πουθενά; Ως τι μιλάει; Με την ίδια λογική και εσύ μπορείς να ανεβάσεις τις απόψεις σου για τα λάδια από τα lidl και να αδειάσουν τα ράφια.

Εάν κάποιος διαβάσει όλα τα παραπάνω και δεν πάει by the book όπως τον παροτρυνεις, τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης εάν πάθει κάτι ποίος τον αποζημιώνει; Ο μάστορας από τα lild;

Τα manual υπάρχουν για καθοδήγηση και όχι υποχρέωση αλλά τουλάχιστον στα έτη της εγγύησης οφείλεις να το ακολουθείς κατά γράμμα εάν θες κάλυψη. 

Εν μέρει σε κάποια θέματα σωστά αυτά που γράφεις σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού αλλά παίρνει η μπάλα πολλά μετά. 

Κλείνοντας θα πω το εξής πάλι προσωπικά μιλώντας και έχοντας ζήσει αυτό που λέω σε συγκεκριμένα παραδείγματα.

Πάρε ένα λίτρο λάδι no name και πάρε ένα λίτρο eneos καί πήγαινε στο χημείο του κράτους η σε παρεμφερές εργαστήριο και ζήτησε ανάλυση. Στο ένα θα πάρεις 10 γραμμές αναφορά και στο αλλο 2 σελίδες. Φαντάσου ποιο είναι ποιο.

Λάθος παράθεση!

Να προσθέσω μόνο πως εννοείτε πως τεσταρα ίδιο ακριβώς λάδι σε χαρακτηριστικά αλλά άλλη εταιρεία.

Παίδες, ελεύθερη αγορά είναι και επιλέγουμε ότι θέλουμε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Yiannis_2 said:

Κάπου χάθηκε η μπάλα.

Θίγονται πολλά θέματα μαζί.

Γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο αξίας 30000€ και να βάζω λάδια από το lidl; Εάν δεν έφτανε το χέρι μου και η τσέπη μου εκεί θα έπαιρνα μεταχειρισμένο η μικρότερης αξίας. Λάδια από τα lidl μάστορα μου δεν θα έβαζα ούτε σε Toyota Carina κομμένο από ταξί εάν είχα.

Μην μπερδεύεις τα χαρακτηριστικά με το brand name.

Δηλαδή συγκρίνεις ένα eneos για μοτέρ πολυστροφο τύπου Honda με τα ίδια χαρακτηριστικά από το lidl. Καταλαβαίνεις πολύ καλά σαν μάστορας ότι εάν το κάνεις θα δεις πυροτεχνήματα από πολύ κοντά.

 Επίσης εν γνώση μου πληρώνω ΚΑΙ την διαφήμιση τους στο έξτρα κόστος που δημιουργείτε. Όσον αφορά τα διυλιστήρια που αναφέρεις και μια κινέζικη βιομηχανία παράγει 10000 jeans σε ένα οχτάωρο αλλά αυτό δεν την καθιστά και αξιόπιστη στα μάτια μου τουλάχιστον.

Ένας τύπος που πουλά λάδια σε μαγαζί κοντά μου και έχει 40δοχεια shell με βάση το φοβερό βίντεο που ανάρτησες  λογικά με την ταχύτητα παραγωγής του Ινδού με το σανδάλι θα τα έχει παραγγείλει από προηγούμενη ζωή.

Στο βίντεο με τα διαστήματα service τι ιδιότητα έχει ακριβώς ο αφηγητής; Είναι πιστοποιημένος από πουθενά; Ως τι μιλάει; Με την ίδια λογική και εσύ μπορείς να ανεβάσεις τις απόψεις σου για τα λάδια από τα lidl και να αδειάσουν τα ράφια.

Εάν κάποιος διαβάσει όλα τα παραπάνω και δεν πάει by the book όπως τον παροτρυνεις, τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης εάν πάθει κάτι ποίος τον αποζημιώνει; Ο μάστορας από τα lild;

Τα manual υπάρχουν για καθοδήγηση και όχι υποχρέωση αλλά τουλάχιστον στα έτη της εγγύησης οφείλεις να το ακολουθείς κατά γράμμα εάν θες κάλυψη. 

Εν μέρει σε κάποια θέματα σωστά αυτά που γράφεις σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού αλλά παίρνει η μπάλα πολλά μετά. 

Κλείνοντας θα πω το εξής πάλι προσωπικά μιλώντας και έχοντας ζήσει αυτό που λέω σε συγκεκριμένα παραδείγματα.

Πάρε ένα λίτρο λάδι no name και πάρε ένα λίτρο eneos καί πήγαινε στο χημείο του κράτους η σε παρεμφερές εργαστήριο και ζήτησε ανάλυση. Στο ένα θα πάρεις 10 γραμμές αναφορά και στο αλλο 2 σελίδες. Φαντάσου ποιο είναι ποιο.

Χωρις λοιπον παρεξηγηση ,και το εννοω , εισαι στην κατηγορια "λεφτας" . Πληρωνεις χωρις να σε νοιαζει τι ,που και πως .

Τα eneos επρεπε να ειναι σε μεταλλικο δοχειο και οχι σε πλαστικο, αν τα βαζεις απο μεταλλικο , οκ πιθανον να ειναι αυθεντικο .

Το βιντεο με τον αφηγητη , ειναι για ενημερωση στο τι κανουν σημερα ανεξαιρετως ολοι οσοι ασχολουνται με τον τομεα "οχημα" . Η εγγυηση ειναι απο αυτον που το κατασκευαζει για να ελεγξει το ποτε θα σου ξαναπουλησει . Ετσι απλα . Εφ οσων ειναι σε εγγυηση ενα αμαξι , γιατι δεν καλυπτει ολα αυτα που ως συνολο μας πουλαει ; Μου ελιωσαν τα λαστιχα νωριτερα; Αλλαγη χωρις επιβαρυνση μεσα στην εγγυηση . Μου εκαψε λαδι πριν την επισημη αλλαγη; Συμπληρωμα μεσα στην εγγυηση χωρις επιβαρυνση; Αλλα δεν γινεται αυτο οπως γνωριζουμε και πολλοι εχουν εξαπατηθει μεσα στα πλαισια της εγγυησης , μην καλυπτωντας κοστος ζημιας εξ ολοκληρου . Αυτα , καθιστουν την εγγυηση ενα μεγαλo τρικ που οπως σωστα λεει ο αφηγητης εχει ως σκοπο την μεγαλη μελλοντικη "εικονα" του θεματος που ειναι το "Πουλα το και παρε καινουριο ".

Ο ινδος (μαλλον, δεν τον γνωριζω απο κοντα ) ειναι ενας απο τους χιλιαδες ανα τον κοσμο παραγωγους fake η αλλιως μαιμου πραγματων , στο θεμα μας λαδιων . Αν ηταν μονο αυτος , αληθεια θα ηταν αναξιο λογου , αλλα η εξαπατηση σε αυτον τον τομεα, των λαδιων , εχει παγκοσμιες διαστασεις , με αποτελεσμα, ολοι μας χωρις να το ξερουμε καν , να εχουμε πεσει θυματα .

Δεν εχασα την μπαλα , απλως εθιξα καιρια θεματα που μας αφορουν ολους μας .

 

Ξεχασα να σου πω οτι το 10w40 απο τα Lidl ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που πρωτοεβαλε η Honda στο Crx με τα 150 την δεκαετια του '80 . Εκτος εαν λες οτι λαδια του '80 συγκρινωνται με λαδια του '20 !

 

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Λάθος παράθεση!

Να προσθέσω μόνο πως εννοείτε πως τεσταρα ίδιο ακριβώς λάδι σε χαρακτηριστικά αλλά άλλη εταιρεία.

Παίδες, ελεύθερη αγορά είναι και επιλέγουμε ότι θέλουμε.

 

Επειδή έκανες αναφορά για τα Eneos, (Και χωρίς καμία παρεξήγηση) να θυμίσω ότι όταν τα συγκεκριμένα λάδια ήρθαν στη  Ελλάδα είχε γίνει πολύς ντόρος για αυτά...

Είχαν γίνει μέχρι και τηλεοπτικές εκπομπές για αυτά, ότι αν τα βάλεις στο αμάξι σου θα δεις και αύξηση στα άλογα του αυτοκινήτου και με δυναμομετρησης

Αυτά τα έλεγαν και παρουσίαζαν κάποιοι πολύ "Γνωστή" στο χώρο του αυτοκινήτου...

 

Μετά όμως (είχαν γίνει και αναφορές και εδώ μέσα παλια) ότι με τα λαδια αυτά πολύ είδαν ότι το αμάξι τους τσιμπάει λάδι.

 

Επίσης τοτε αφού ειχε γίνει μεγάλος ντόρο για τα λάδια αυτά, μετά από λίγο καιρό.

Η ίδια η ENEOS τον αντιπρόσωπο της Ελλάδος τον έκλεισε. Γιατί τα λάδια που πουλούσε ήταν νοθευμένα...

 

Εγώ με τα συγκεκριμένα λάδια δεν έχω ασχοληθεί, γιατί ακόμα και τώρα παίζει πολύ μούφα..

 

 

ΕΓΩ προσωπικά ENEOS δεν θα έβαζα στο αμάξι.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , Μαστορας said:

 Τι δεν σου αρεσει ; Το TBN που ειναι στο 10 περιπου ; Δεν ειναι 504/507 προδιαγραφη φυσικα αυτο για να εχει το ισχνο και αδυναμο 7,5 max που οριζει η VW . Δεν σου αρεσει το -39 σαν τιμη που παγωνει ; Δεν σου αρεσει το 160 σαν Viscosity Intex που υποδηλωνει οτι δεν ειναι ντοπαρισμενο με προσθετα σαν κατι 180+ αλλα λαδια .  Παροτι ειναι η ρευστοτητα του κοντα στο 20αρι λαδι , το βλεπω αρκετα καλο .

1)  Το ΤΒΝ το δίνει 9,4-11..Τραγικά υψηλό σε 5W-30..Φαντάζομαι πόσο θειική τέφρα, φωσφόρο, θείο έχει το λάδι μέσα (!)

2)  ΑΡΙ = SL (!!)Παραμένουν λάτρεις του παρελθόντος (προ 20ετίας)!

3)  Υποτονικό ιξώδες στους 100 C

4)  Πού είναι η αναφορά για το ιξώδες στους 40 C ?

5)  Πού είναι η αναφορά για flash point ?

6)  Που είναι η αναφορά για περιεκτικότητα σε sulfated ash ?

7)  Που είναι η αναφορά για HTHS ? 

Και θα βάλω εγώ αυτό το λάδι στον κινητήρα μου?

Όχι φίλε μου..Συγγνώμη!

Αυτά από μένα σαν επίλογος, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορώ περαιτέρω να συζητώ για προιόντα που ούτε καν μπορούν να μου ‘συστηθούν’ (ελλειπέστατα specs)

Edited by pafsi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Χωρις λοιπον παρεξηγηση ,και το εννοω , εισαι στην κατηγορια "λεφτας" . Πληρωνεις χωρις να σε νοιαζει τι ,που και πως .

Τα eneos επρεπε να ειναι σε μεταλλικο δοχειο και οχι σε πλαστικο, αν τα βαζεις απο μεταλλικο , οκ πιθανον να ειναι αυθεντικο .

Το βιντεο με τον αφηγητη , ειναι για ενημερωση στο τι κανουν σημερα ανεξαιρετως ολοι οσοι ασχολουνται με τον τομεα "οχημα" . Η εγγυηση ειναι απο αυτον που το κατασκευαζει για να ελεγξει το ποτε θα σου ξαναπουλησει . Ετσι απλα . Εφ οσων ειναι σε εγγυηση ενα αμαξι , γιατι δεν καλυπτει ολα αυτα που ως συνολο μας πουλαει ; Μου ελιωσαν τα λαστιχα νωριτερα; Αλλαγη χωρις επιβαρυνση μεσα στην εγγυηση . Μου εκαψε λαδι πριν την επισημη αλλαγη; Συμπληρωμα μεσα στην εγγυηση χωρις επιβαρυνση; Αλλα δεν γινεται αυτο οπως γνωριζουμε και πολλοι εχουν εξαπατηθει μεσα στα πλαισια της εγγυησης , μην καλυπτωντας κοστος ζημιας εξ ολοκληρου . Αυτα , καθιστουν την εγγυηση ενα μεγαλo τρικ που οπως σωστα λεει ο αφηγητης εχει ως σκοπο την μεγαλη μελλοντικη "εικονα" του θεματος που ειναι το "Πουλα το και παρε καινουριο ".

Ο ινδος (μαλλον, δεν τον γνωριζω απο κοντα ) ειναι ενας απο τους χιλιαδες ανα τον κοσμο παραγωγους fake η αλλιως μαιμου πραγματων , στο θεμα μας λαδιων . Αν ηταν μονο αυτος , αληθεια θα ηταν αναξιο λογου , αλλα η εξαπατηση σε αυτον τον τομεα, των λαδιων , εχει παγκοσμιες διαστασεις , με αποτελεσμα, ολοι μας χωρις να το ξερουμε καν , να εχουμε πεσει θυματα .

Δεν εχασα την μπαλα , απλως εθιξα καιρια θεματα που μας αφορουν ολους μας .

 

Ξεχασα να σου πω οτι το 10w40 απο τα Lidl ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που πρωτοεβαλε η Honda στο Crx με τα 150 την δεκαετια του '80 . Εκτος εαν λες οτι λαδια του '80 συγκρινωνται με λαδια του '20 !

 

 

22 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Επειδή έκανες αναφορά για τα Eneos, (Και χωρίς καμία παρεξήγηση) να θυμίσω ότι όταν τα συγκεκριμένα λάδια ήρθαν στη  Ελλάδα είχε γίνει πολύς ντόρος για αυτά...

Είχαν γίνει μέχρι και τηλεοπτικές εκπομπές για αυτά, ότι αν τα βάλεις στο αμάξι σου θα δεις και αύξηση στα άλογα του αυτοκινήτου και με δυναμομετρησης

Αυτά τα έλεγαν και παρουσίαζαν κάποιοι πολύ "Γνωστή" στο χώρο του αυτοκινήτου...

 

Μετά όμως (είχαν γίνει και αναφορές και εδώ μέσα παλια) ότι με τα λαδια αυτά πολύ είδαν ότι το αμάξι τους τσιμπάει λάδι.

 

Επίσης τοτε αφού ειχε γίνει μεγάλος ντόρο για τα λάδια αυτά, μετά από λίγο καιρό.

Η ίδια η ENEOS τον αντιπρόσωπο της Ελλάδος τον έκλεισε. Γιατί τα λάδια που πουλούσε ήταν νοθευμένα...

 

Εγώ με τα συγκεκριμένα λάδια δεν έχω ασχοληθεί, γιατί ακόμα και τώρα παίζει πολύ μούφα..

 

 

ΕΓΩ προσωπικά ENEOS δεν θα έβαζα στο αμάξι.

 

Το ότι επιλέγω και έχω άποψη στο τι θα κάνω δεν με καθιστά λεφτά και πλούσιο.

Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων στη ζωή μας και ναι αυτό είναι κανόνας...

Εντάξει το ότι τα λάστιχα λιώνουν (μόνα τους;) Και πρέπει να σε καλύπτει η εγγύηση είναι υψηλό engineering......

Έχω άποψη, γνώση αλλά και λόγω ιδιότητας μπορώ να ξεχωρίσω κάτι στο αντικείμενο μου.

Θα μείνω εδώ κλείνοντας πως δεν είπα τι άκουσα τι λένε τι μου είπε ένας γνωστός κλπ. Είπα για μοτέρ πολύστροφο και για μάρκες που πραγματοποιήθηκε ο έλεγχος σε εργαστήριο.

Προτάσεις χωρίς επιχειρήματα είναι απλώς γραμμές σε κείμενο.

Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, pafsi said:

1)  Το ΤΒΝ το δίνει 9,4-11..Τραγικά υψηλό σε 5W-30..Φαντάζομαι πόσο θειική τέφρα, φωσφόρο, θείο έχει το λάδι μέσα (!)

2)  ΑΡΙ = SL (!!)Παραμένουν λάτρεις του παρελθόντος (προ 20ετίας)!

3)  Υποτονικό ιξώδες στους 100 C

4)  Πού είναι η αναφορά για το ιξώδες στους 40 C ?

5)  Πού είναι η αναφορά για flash point ?

6)  Που είναι η αναφορά για περιεκτικότητα σε sulfated ash ?

7)  Που είναι η αναφορά για HTHS ? 

Και θα βάλω εγώ αυτό το λάδι στον κινητήρα μου?

Όχι φίλε μου..Συγγνώμη!

Αυτά από μένα σαν επίλογος, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορώ περαιτέρω να συζητώ για προιόντα που ούτε καν μπορούν να μου ‘συστηθούν’ (ελλειπέστατα specs)

https://www.avista-lubes.de/fileadmin/avista/Produkte/pace_EVO/pace_EVO_EUR_5W-30/SDB_AVISTA_pace_EVO_EUR_5W-30_GB.pdf

 

Αυτο το 5w30 δεν κανει για μηχανες που καινε λαδι και εχουν και φιλτρο μικροσωματιδιων . Οσο πιο υψηλο ειναι το TBN , τοσο καλυτερα προστατευει την μηχανη , οσο πιο χαμηλο , τοσο πιο αδυναμη η προστασια .

API SL . Ναι , γιατι ολες οι νεες προδιαγραφες δεν δουλευουν με πολυ  θειο στα καυσιμα, δεν μπορουν να τον απορροφησουν , κα κατα συνεπεια το λαδι σπαει .

Στους 100 C ειναι στα κατω ορια του 30αριου λαδιου .

Στους 40 C  εχει 53 ιξωδες .

Flash point εχει 200+ C

Saps εχει φυσικα πανω απο το 0.8 το οποιο ειναι mid range . (0.6-0.8 ειναι mid range και οχι low  οπως μας πλασαρουν , το low ειναι απο 0.6 και κατω saps )

ACEA A1/B1 , A5/B5 

https://www.oilspecifications.org/acea.php

A1/B1 "..and 2.9 to 3.5 mPa.s for all other viscosity grades "

A5/B5 " ... with HTHS Viscosity of 2.9 to 3.5 mPa*s  "

 

Μαλλον ειναι καλο λαδι .

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Yiannis_2 said:

 

Εντάξει το ότι τα λάστιχα λιώνουν (μόνα τους;) Και πρέπει να σε καλύπτει η εγγύηση είναι υψηλό engineering...... 

Αρα εγγυηση ... υπο συνθηκες τις οποιες επιλεγει ο κατασκευαστης ;;;;; Οχι ευχαριστω .

Είπα για μοτέρ πολύστροφο και για μάρκες που πραγματοποιήθηκε ο έλεγχος σε εργαστήριο.

Και εγω για το CRX ειπα το οποιο ειναι πολυστροφο , αλλα και με 15w50 απο την γειτονια , δεν βλεπω πυροτεχνηματα . Επισης τα ENEOS σου εδειξα τι αποτελεσμα στο τεστ ειχαν , οσο πιο μεγαλα τα νουμερα , τοσο χειροτερο το φιλμ προστασιας και συνεπως τα λαδια .

Καλή συνέχεια.

Καλη συνεχεια και σε εσενα . Οπως ξαναειπα , ολες οι αποψεις δεκτες και αποδεκτες . Η κουβεντα γινεται για να βρισκουμε σαν συνολο τον αδυνατο "κρικο" και να φυλαγομαστε , γιαυτο παραθετουμε τις γνωσεις μας , την εμπειρια μας , για να φυλαγομαστε και να μην παμε ολοι μαζι σαν τα προβατα ...

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

Από προσωπική εμπειρία, στο προηγούμενο μου BMW E90 320d PPK Edition (197HP), με χρήση αποκλειστικά του προτεινόμενου από τον κατασκευαστή λαδιού Castrol Edge (δοκίμασα και το απλό FST Titanium 5W-30 για μία φορά και το FST Turbo Diesel 5W-40 για τις υπόλοιπες εννέα, με το 2ο να ταιριάζει καλύτερα στο μοτέρ από άποψη ακουστική + κατανάλωση λαδιού, για τις ελληνικές συνθήκες θερμοκρασίας), από αλλαγή σε αλλαγή κάθε έτος/12.000ΚΜ που έκανα κατά Μ.Ο (αντί των 2 ετών/30.000ΚΜ που πρότεινε ο κατασκευαστής), το αμάξι πουλήθηκε με 133.000ΚΜ (11,5 ετών) και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, από αλλαγή σε αλλαγή.

 

Δεν βρίσκω το λόγο να αλλάξω εγώ τα Castrol, ούτε στο νέο μου - με ιδιαίτερα απαιτητικό μοτέρ Biturbo Diesel - τα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή λάδια Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00.

 

Προς το παρόν, με 5.000KM επάνω, προχθές μέτρησα το δείκτη.... Στο full ήταν... Δεν αναμένω κατανάλωση λαδιών από αλλαγή σε αλλαγή ούτε σε αυτό λοιπόν (κάθε έτος/12-15.000ΚΜ κατά Μ.Ο υπολογίζω).

 

Ο κατασκευαστής ξέρει κάτι παραπάνω, δεν χρειάζεται να τα χρυσοπληρώνουμε από την αντιπροσωπεία βέβαια....

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seaterdf4ffc55766341c927873d1a7f694079.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, topmar said:

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seaterdf4ffc55766341c927873d1a7f694079.jpg

 Τωρα , αμα σου πω οτι αυτο το λαδι που βλεπω στην κατα τα αλλα τρομερα ευκρινη εικονα , ειναι σπασμενο , θα με πειτε κακο ;

Στο κατω μερος του δεικτη εκει που εχει τα αυλακια με τις καθετες προς αυτον εγκοπες , δεν εχει ουτε σταγονα κρατημενο λαδι . Μετα φαινονται ολα τα xxxx , πραγμα που δηλωνει οτι το λαδι δεν μπορει να κολλησει και οτι εχει κρατησει ο δεικτης ειναι επειδη υπαρχουν τα xxxx . Το δε ανω μερος του πλαστικου του δεικτη ειναι σαν σκουπισμενο . και το αυλακι του ανω επιτρεπτου οριου του δεικτη ειναι στεγο . Κατι δεν μου αρεσει εδω ....

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

Και για του λογου το αληθες ανεβαζω 2 εικονες που μολις τωρα πηρα ,

Βλεπεις ποσο λαδι κραταει ο δεικτης μου με το λαδι απο τα Lidl ? Ολο το λαδι ειναι κολλημενο επανω ,δυσκολα θα δεις xxxx γιατι τα εχει καλυψει το λαδι .Το κατω σημειο του δεικτη επισης ειναι γεματο με λαδι . Με λαδια Lidl .....

IMG_20200127_231838.jpg

IMG_20200127_231913.jpg

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον φίλο ενδιαφέρετε για να κάνει ελέγχω στα λάδια του σε τι κατάσταση είναι κτλ

 

Εδώ στο site.

 

https://www.blackstone-labs.com/?session-id=udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl&timeout=20&bslauth&urlbase=https%3A%2F%2Fwww.blackstone-labs.net%2FBstone%2F(S(udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl))%2F

 

Σας στέλνουν ένα κιτ στο σπίτι και τους στέλνεται δείγμα.

 

 

Πολύ αξιόπιστο το συγκεκριμένο site.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον φίλο ενδιαφέρετε για να κάνει ελέγχω στα λάδια του σε τι κατάσταση είναι κτλ

 

Εδώ στο site.

 

https://www.blackstone-labs.com/?session-id=udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl&timeout=20&bslauth&urlbase=https%3A%2F%2Fwww.blackstone-labs.net%2FBstone%2F(S(udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl))%2F

 

Σας στέλνουν ένα κιτ στο σπίτι και τους στέλνεται δείγμα.

 

 

Πολύ αξιόπιστο το συγκεκριμένο site.

 

Δύο φορές έστειλα στην συγκεκριμένη με το προηγούμενο όχημα, τα λάδια ήταν σε άψογη κατάσταση και διαρκούσαν αρκετά ακόμη, μετά από 13.600 και 11.400 Km χρήσης, σύμφωνα με τις αναλύσεις.

 

Οπότε, το τι λέει ο κάθε "γκουρού" περί των λαδιών, εμένα προσωπικά δεν με αγγίζει. Θα εξακολουθησω να χρησιμοποιώ το Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00 και θα συνεχίσω να το αλλάζω κάθε χρόνο ή 15.000ΚΜ (ΜΑΧ).

 

Καλό βράδυ εις άπαντες...

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ μου αρέσει που άναψε η συζήτηση με επιχειρήματα.

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει νοήμων άνθρωπος ο οποίος θα βάλει 0W-20 SAE ΕΠΕΙΔΗ και μόνο του το είπε το manual του κατασκευαστή.

Και σιγά το σοβαρό manual !

Το οποίο δε manual είναι μνημείο ασάφειας.

Για κινητήρα χωρίς φίλτρο σωματιδίων και σταθερο service (αυτό που κάνει το 90% δηλαδή) η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !

Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.

 

554048439_VW_POLO_OILspec_1.jpg.1323c73416aad14b2252f2134511e235.jpg

 

Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον.

Αλλάζουν οι ανοχές τους ;

 

Edited by geopro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, topmar said:

Δύο φορές έστειλα στην συγκεκριμένη με το προηγούμενο όχημα, τα λάδια ήταν σε άψογη κατάσταση και διαρκούσαν αρκετά ακόμη, μετά από 13.600 και 11.400 Km χρήσης, σύμφωνα με τις αναλύσεις.

 

Οπότε, το τι λέει ο κάθε "γκουρού" περί των λαδιών, εμένα προσωπικά δεν με αγγίζει. Θα εξακολουθησω να χρησιμοποιώ το Castrol Edge Professional 5W-30 Titanium FST VW 507 00 και θα συνεχίσω να το αλλάζω κάθε χρόνο ή 15.000ΚΜ (ΜΑΧ).

 

Καλό βράδυ εις άπαντες...

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 Εαν σου ελεγε οτι τα λαδια σου ειχαν σπασει στα 5κ η στα 7κ , εχανε το μεροκαματο . Γιατι πολυ απλα με το κοστος αποστολης και εξετασης λαδιου , αλλαζες τα λαδια ! Εσυ στην θεση τους τι θα ελεγες ; "Ξερεις εσπασαν στα 5κ " και μετα δεν θα ξαναεπερνες ποτε δειγμα η θα ελεγες "Αντεχουν πολυ ακομα, ξαναστειλε να δουμε" , στηριζοντας το μεριατικο σου και φυσικα απεφευγες κοντρα με τους κατασκευαστες που σε κλεινουν ανετα σε μια νυχτα ;

 

 Καλο σου βραδυ λοιπον .

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, geopro said:

Πολύ μου αρέσει που άναψε η συζήτηση με επιχειρήματα.

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει νοήμων άνθρωπος ο οποίος θα βάλει 0W-20 SAE ΕΠΕΙΔΗ και μόνο του το είπε το manual του κατασκευαστή.

Και σιγά το σοβαρό manual !

Το οποίο δε manual είναι μνημείο ασάφειας.

Για κινητήρα χωρίς φίλτρο σωματιδίων και σταθερο service (αυτό που κάνει το 90% δηλαδή) η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !

Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.

 

554048439_VW_POLO_OILspec_1.jpg.1323c73416aad14b2252f2134511e235.jpg

 

Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον.

Αλλάζουν οι ανοχές τους ;

 

Χαρηκα για την γνωριμια !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον φίλο ενδιαφέρετε για να κάνει ελέγχω στα λάδια του σε τι κατάσταση είναι κτλ
 
Εδώ στο site.
 
https://www.blackstone-labs.com/?session-id=udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl&timeout=20&bslauth&urlbase=https%3A%2F%2Fwww.blackstone-labs.net%2FBstone%2F(S(udfo1dn4wjmvqv45l3ztsofl))%2F
 
Σας στέλνουν ένα κιτ στο σπίτι και τους στέλνεται δείγμα.
 
 
Πολύ αξιόπιστο το συγκεκριμένο site.
 


Ο μόνος σοβαρός τρόπος.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, SkyNet said:

Ανάλυση με το μάτι από φωτό κινητού downsized από το forum. Rest my case


Sent from my iPad using Tapatalk

Το λαδι που κολλαει φαινεται , οπως και το λαδι που δεν κολλαει και εσπασε , παλι φαινεται .

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , SkyNet said:

Ανάλυση με το μάτι από φωτό κινητού downsized από το forum. Rest my case


Sent from my iPad using Tapatalk

Υπονοείς ότι η φωτογραφία είναι "πειραγμένη" για να "ξεκουράσεις την υπόθεσή σου ; "

Link to comment
Share on other sites

Υπονοείς ότι η φωτογραφία είναι "πειραγμένη" για να "ξεκουράσεις την υπόθεσή σου ; "


Υπονοώ το προφανές. Κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα από τέτοιες φωτό. Στείλτε τα για ανάλυση όπως έκανε ο συνφορουμιτης και τότε μιλήστε για απτά αποτελέσματα.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, SkyNet said:

 


Υπονοώ το προφανές. Κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα από τέτοιες φωτό. Στείλτε τα για ανάλυση όπως έκανε ο συνφορουμιτης και τότε μιλήστε για απτά αποτελέσματα.


Sent from my iPad using Tapatalk

 

"...

Εαν σου ελεγε οτι τα λαδια σου ειχαν σπασει στα 5κ η στα 7κ , εχανε το μεροκαματο . Γιατι πολυ απλα με το κοστος αποστολης και εξετασης λαδιου , αλλαζες τα λαδια ! Εσυ στην θεση τους τι θα ελεγες ; "Ξερεις εσπασαν στα 5κ " και μετα δεν θα ξαναεπερνες ποτε δειγμα η θα ελεγες "Αντεχουν πολυ ακομα, ξαναστειλε να δουμε" , στηριζοντας το μεριατικο σου και φυσικα απεφευγες κοντρα με τους κατασκευαστες που σε κλεινουν ανετα σε μια νυχτα ;

 

..."

 

Η δουλεια τους ειναι να εχουν μεροκαματο . Εαν ελεγαν σε ολους οτι εσπασε νωρις το λαδι , δεν θα ειχαν δουλεια γιατι κανενας δεν θα εστελνε ξανα δειγμα . Εαν τους ελεγαν οτι κραταει αλλα 30κ χλμ ,υπαρχει περιθωριο για πολλα τεστ δειγματων τα οποια μεταφραζονται σε ροη 50αρικων αρα και εσοδων . Αν πουν οτι εσπασε στα 5κ ποιος θα ξαναεστελνε ; Με το 50αρικο αλλαζεις λαδια .... Βλεπεις λοιπον τι παιζει ;;;

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , SkyNet said:

 


Υπονοώ το προφανές. Κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα από τέτοιες φωτό. Στείλτε τα για ανάλυση όπως έκανε ο συνφορουμιτης και τότε μιλήστε για απτά αποτελέσματα.


Sent from my iPad using Tapatalk

Η φωτογραφία είναι από manual που ανέβασε το μέλος  gianniskar

 

 

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/2057-λάδια-τι-παίζει/&page=55&tab=comments#comment-638487

 

Edited by geopro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , SkyNet said:

Ανάλυση με το μάτι από φωτό κινητού downsized από το forum. Rest my case


Sent from my iPad using Tapatalk

 

17 λεπτά πριν , geopro said:

Υπονοείς ότι η φωτογραφία είναι "πειραγμένη" για να "ξεκουράσεις την υπόθεσή σου ; "

Συγγνώμη , νόμιζα ότι αναφέρεσαι στη φωτογραφία από το manual και όχι στη φωτογραφία ελέγχου στάθμης λαδιού. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

On 1/28/2020 at 12:24 AM, geopro said:

 

Συγγνώμη , νόμιζα ότι αναφέρεσαι στη φωτογραφία από το manual και όχι στη φωτογραφία ελέγχου στάθμης λαδιού. :tongue:

Για ρωτα τον αν ειναι και αυτη πειραγμενη . Αλλα ναι ειναι , εβγαλα τα στοιχεια το οχηματος και αφησα μονο τον αριθμο της ενημερωσης για τα καυσαερια .

Εαν το λαδι απο τα Lidl ηταν ακαταλληλο ξερεις που θα ηταν το oil ash residue σε αυτα τα χιλιομετρα ; Στα ουρανια . Αλλα δεν ειναι . Ξερεις γιατι ; Γιατι δεν καιει λαδι και συνεπως το dpf δεν γεμιζει !

 

Screenshot_2020-01-29-16-33-25.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.