Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

@Μαστορας ποια η γνώμη σου για τα full συνθετικά λάδια? Επίσης δεν είναι τόσο εύκολο να πετάμε φίλτρο και λάδια στα 7.5κ γτ δεν έχουμε κάποιο χώρο να το κάνουμε ούτε να δίνουμε 100αρια στη αντιπροσωπεία ή το συνεργείο για παράδειγμα εγώ τα πετάω στις 10κ.

Φίλε@OMINUS να ξέρεις αυτό με τα 5w40 το έκαναν οι δικοί μας έξυπνοι εδώ για να βγαίνουν πιο οικονομικά τα σέρβις μου το παραδέχτηκαν. Να φανταστείς μου λέγανε ότι όλα είναι με βάση πλαισίου κτλ αλλά μόνο με βάση πλαισίου δεν ήταν γτ μου βάλανε λάθος λάδια...

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , gianniskar said:

@Μαστορας ποια η γνώμη σου για τα full συνθετικά λάδια? Επίσης δεν είναι τόσο εύκολο να πετάμε φίλτρο και λάδια στα 7.5κ γτ δεν έχουμε κάποιο χώρο να το κάνουμε ούτε να δίνουμε 100αρια στη αντιπροσωπεία ή το συνεργείο για παράδειγμα εγώ τα πετάω στις 10κ.

Φίλε@OMINUS να ξέρεις αυτό με τα 5w40 το έκαναν οι δικοί μας έξυπνοι εδώ για να βγαίνουν πιο οικονομικά τα σέρβις μου το παραδέχτηκαν. Να φανταστείς μου λέγανε ότι όλα είναι με βάση πλαισίου κτλ αλλά μόνο με βάση πλαισίου δεν ήταν γτ μου βάλανε λάθος λάδια...

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Κοίτα το 5w-40 δεν ειναι προδιαγραφές Εκτός VW αναφέρονται σαν Τύπος λαδιού.

 

Τώρα για τα περί οικονομικού servise κτλ , δεν ξέρω κατά ποσο βγαίνει αυτό??? 

Αν δεν κάνω λάθος τα service σε μια αντιπροσωπία VW ξεκινάνε να είναι φτηνότερα μετά τα 5 χρόνια από την αγορά του αυτοκινήτου (από καινούργιο) 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, gianniskar said:

@Μαστορας ποια η γνώμη σου για τα full συνθετικά λάδια? Επίσης δεν είναι τόσο εύκολο να πετάμε φίλτρο και λάδια στα 7.5κ γτ δεν έχουμε κάποιο χώρο να το κάνουμε ούτε να δίνουμε 100αρια στη αντιπροσωπεία ή το συνεργείο για παράδειγμα εγώ τα πετάω στις 10κ.

 Τα φουλ συνθετικα ειναι απο αγωνες βγαλμενα ( κυριως ....) και εκει πρεπει να μεινουν . Ενα καλο υμισυνθετικο κανει ανετα την δουλεια για 7.5κ .

 

Ανεξαρτητα απο το τι θα δεις γραμμενο ( τι τους συμφερει να περνανε ως μηνυματα εννοω ) τα φουλ συνθετικα δεν συμπεριφερονται καλα στην μιξη με οτιδηποτε ξενο υλικο ειτε λεγεται βρωμια, ειτε υγρασια ειτε αλλο λαδι ως συμπληρωμα . Πρεπει ομως να εξηγησω οτι φουλ συνθετικα ( υπαρχουν και κατ ονομα σαν της κστρλ αλλα δεν ειναι, ονοματα δεν λεμε , για να μην παρεξηγηθω ) εννοουμε οτι η βαση τους ειναι και αυτη παραγωγο συνθετικου μειγματος . Το 99% ολων των ελληνικων επονομαζομενων φουλ ειναι HC δηλαδη  Hydro-cracked/hydro-treated . Με απλα λογια ειναι αποσταγματα πετρελαιου , οπως ακριβως κανουν αποσταξη ποτων . Υψηλη θερμοκρασια και πιεση , το αποσταγμα μετατρεπεται σε πολυ λεπτο λαδι . Προσθετουν προσθετα αναλογα με το τι χρηση και ρευστοτητα το θελουν και ετοιμο το λαδι προς χρηση . Η μιξη των υμισυνθετικων ειναι εφικτη χωρις παρενεργειες γιατι ολα αυτα καταγονται απο το πετρελαιο .

 

Στον αντιποδα τωρα , για να επανελθω στην ερωτηση σου, τα πραγματικα φουλ συνθετικα εχουν συνθετικη βαση . Δεν τα πηγαινουν καλα με την βρωμια , την υγρασια , την καπνα και οτι μπορεις να φανταστεις γιατι εκ φυσεως δεν τα απορροφουν . Σε ενα μοτερ το οποιο ειναι προορισμενο για συντωμη χρηση σαν τα αγωνιστικα  τα φουλ ειναι επιβεβλημενα . Στον δρομο με τετοια διαστηματα σερβις , με τις ανοχες ενος κοινου οχηματος , και με τις συνθηκες χρησης του , (σταματα-ξεκινα) το μονο που κανεις ειναι κακο . Εαν συμπεριλαβω και την πιθανη καυση του απο φορτωμενα χλμ , ειναι εφιαλτης . Σκεψου μεσα σε ολα αυτα και την μιξη του με καυσιμο . Δεν ειναι εφικτη φυσικα γιατι ειναι ασυμβατα υλικα ,ενω τα υμισυνθετικα που εχουν βαση το πετρελαιο γινεται τελεια μιξη ( η βενζινα ειναι και αυτη αποσταγμα πετρελαιου, μη  το ξεχναμε ) ειναι το ιδιο υλικο ας πουμε . Αρα θα εχεις κυριολεκτικα ελευθερο καυσιμο να τριγυρνα στα μεταλλα σου εφ οσων δεν μπορει να δεσμευτει 100% απο το λαδι .

 

Δεν χρειαζεται να δινεις 100αρια . Εφ οσων θελεις να ακολουθεις τις προδιαγραφες ( δεν το επικροτω αλλα σεβαστη καθε αποψη ) βρες το φτηνοτερο λαδι του εμποριου που πληρει τις προδιαγραφες σου . Εαν βρισκεις με 40 ευρω το 5λιτρο , κανεις ανετα αλλαγη στα 7.5κ (ακομα και στα 5κ , κερδος εχεις )και εχεις τεραστιο κερδος , χωρις να παραβαινεις τις οδηγιες του κατασκευαστη . 10κ ειναι παρα πολλα  . Χιλιες φορες να εβρισκες λαδι στο 1/3 της τιμης που παιρνεις τωρα και αντι για μια να το αλλαζες τρεις φορες στα 10κ ( υπερβολη φυσικα , σαν παραδειγμα το αναφερω) . Η μηχανη σου θα ηταν πιο καθαρη γιατι θα πεταγες ολη την βρωμια και οτι δηπωτε αλλο υπαρχει μεσα σε πιο συντομο διαστημα .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή λαδιών μπορεί να γίνει και οικονομικά και σωστά και εντός προδιαγραφών κατασκευστή, είτε με 5w-30 είτε με 5w-40 .

Με κόστος 8 € τό λίτρο ( 40 € τό πενταλιτρο)

Προσωπικά έχω καταλήξει σε Liqui Molly.

Top Tec 4200 5W-30

Top Tec 4100 5W-40

Παραθέτω τά τεχνικά χαρακτηριστικά:

 

3700-TopTec41005W-40-38.0-el.pdf

3706-TopTec42005W-30-57.0-el-1.pdf

Edited by geopro
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι μιλησα με τον πωλητη της εταιριας leasing που μου μισθωνει το αυτοκινητο. Του ειπα λοιπον οτι η vw λεει στα 2 χρονια ή καθε 30.000χλμ οτι ερθει πρωτο. Με δεδομενο οτι εχω να κανω 20.000χλμ/χρονο και με δεδομενο επισης οτι η vw θεωρει αποδεκτη την καυση καποιων ml ανα 10.000 χλμ τον ρωτησα τι πρεπει να κανω. Γιατι μπορω ανετα να καλυφθω πισω απο τις προδιαγραφες της vw και να του παραδοσω ενα οχημα χρεπι σε 5 χρονια αλλα και παλι να ειμαι καλυμμενος. Μου εξηγησε λοιπον πως ο, τι και να κανω μεχρι τις 100.000 χλμ το αυτοκινητο θα κινειται απλα μετα θα ειναι για πεταμα ο κινητηρας. Μου ειπε επισης οτι σκοπος πλεον των αυτοκινητοβιομηχανιων ειναι τα αυτοκινητα να εχουν κυκλο ζωης 5-7χρονια και μετα να πληρωνεις υπερογκη συντηρηση. Με παρακαλεσε λοιπον να κοιταω το λαδι καθε 4-5 μηνες και να πηγαινω στη vw να μου συμπληρωνουν ( φυσικα με τιμολογιο στην leasing). Επισης θα μου απαντησει εαν θελει να παω για αλλαγη λαδιων στις 10.000 ( εννοω εαν θα καλυψει αυτος το κοστος). Συμπερασμα: Για να συζηταει αλλαγη λαδιων πριν την ωρα τους και να αποδεχεται να πηγαινω να μου συμπληρωνουν με κοστος δικο του, σημαινει οτι οι οδηγιες της vw ειναι για κλοτσιες γιατι αυτος ξερει οτι σε 5 χρονια θα παρει πισω ενα αυτοκινητο με μοτερ για πεταμα. Απλα ηθελα να επιβεβαιωσω οτι τελικα η στρατηγικη των αυτοκινητοβιομηχανιων πλεον ειναι ο μικρος κυκλος ζωης των κινητηρων. Πραξτε αναλογως.. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι  η εταιρίες leasing ακολουθούν τα servise τον 2 χρόνον. (Τους συμφέρει περισσότερο)  σε πολλές μάρκες πλέον.?

 

Επίσης  ναι έχει μια λογική να είναι για πέταμα πλέον τα αυτοκίνητα, γιατι η εταιρίες βρήκανε το κολπο με τους 3κυλίνδρους κινητήρες  και στα 5 χρόνια είναι τα μοτέρ αυτά για πέταμα.

 

Μια χαρά το έχουν βρει το κολπο η εταιρίες με τα "τάχα" αξιόπιστα  μοτέρ με 3 κυλίνδρους. Τα οποία βγάζουν τα προβλήματα πολύ ποιο γρήγορα πλέον, σε σχέση με ένα μοτέρ 4τρακυλινδρο.

 

Τώρα σου λέει ότι service και να κάνεις  ότι λάδι και να βάλεις το μοτέρ θα το πάρεις στο χέρι.... 

 

Γιατί η εταιρίες θα τα οικονομήσουν από της ζημίες που θα βγάλει το μοτέρ. Και όχι από το service...

 

Αλλιώς είναι να δίνω ΠΧ 200 η 250€ για ένα service κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια.

Και αλλο είναι να δώσω 5.000-6.000€ και να βάλω καινούργιο μοτέρ.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες πολύ εύκολα δεν μιλάτε για πεταμα στα μοτέρ κλπ. 

Από πού πηγάζουν όλες αυτές οι πληροφορίες ακριβώς; 

Δηλαδή κάποιος που θα δώσει κοντά στα 30000€ για να αποκτήσει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο μετά τα 5 πάει για scrap;

Είναι αποδεκτό πως παλιά η αξιοπιστία ήταν σε άλλα επίπεδα αλλά εδώ πήγαμε στο άλλο άκρο. Και εγώ με το προηγούμενο αυτοκίνητο έλυσα μοτέρ για ελατήρια λόγω αυξημένης κατανάλωσης λαδιών αλλά δεν θα πέταγα και όλο το αυτοκίνητο έτσι εύκολα μέχρι και πού το πούλησα δηλαδή συνεχίζει ακάθεκτο.

Εκτός και αν κάποιος έχει φανταστεί πως πληρώνει την αγορά για απόκτηση οχήματος και θα ξεχάσει τα συνεργεία δια παντός...

Edited by Yiannis_2
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Ρε παίδες πολύ εύκολα δεν μιλάτε για πεταμα στα μοτέρ κλπ. 

Από πού πηγάζουν όλες αυτές οι πληροφορίες ακριβώς; 

Δηλαδή κάποιος που θα δώσει κοντά στα 30000€ για να αποκτήσει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο μετά τα 5 πάει για scrap;

 

Από πότε είναι κριτήριο το ότι αν δώσεις 30.000€ για ένα αμάξι, ότι θα είναι αξιόπιστο λόγο τον χρημάτων που δίνει κάποιος??

Σε σχέση με ένα άλλο που κοστίζει 20.000€

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι  η εταιρίες leasing ακολουθούν τα servise τον 2 χρόνον. (Τους συμφέρει περισσότερο)  σε πολλές μάρκες πλέον.?
 
Επίσης  ναι έχει μια λογική να είναι για πέταμα πλέον τα αυτοκίνητα, γιατι η εταιρίες βρήκανε το κολπο με τους 3κυλίνδρους κινητήρες  και στα 5 χρόνια είναι τα μοτέρ αυτά για πέταμα.
 
Μια χαρά το έχουν βρει το κολπο η εταιρίες με τα "τάχα" αξιόπιστα  μοτέρ με 3 κυλίνδρους. Τα οποία βγάζουν τα προβλήματα πολύ ποιο γρήγορα πλέον, σε σχέση με ένα μοτέρ 4τρακυλινδρο.
 
Τώρα σου λέει ότι service και να κάνεις  ότι λάδι και να βάλεις το μοτέρ θα το πάρεις στο χέρι.... 
 
Γιατί η εταιρίες θα τα οικονομήσουν από της ζημίες που θα βγάλει το μοτέρ. Και όχι από το service...
 
Αλλιώς είναι να δίνω ΠΧ 200 η 250€ για ένα service κάθε χρόνο η κάθε 2 χρόνια.
Και αλλο είναι να δώσω 5.000-6.000€ και να βάλω καινούργιο μοτέρ.
Αυτό με τα 3κυλινδρα ότι είναι για πέταμα στα 5 χρόνια πως προκύπτει? Γιατί στα τεστ που τα ανοίγουν στα 100.000 όλα είναι μια χαρά ακόμα και τα ecoboost.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Από πότε είναι κριτήριο το ότι αν δώσεις 30.000€ για ένα αμάξι, ότι θα είναι αξιόπιστο λόγο τον χρημάτων που δίνει κάποιος??

Σε σχέση με ένα άλλο που κοστίζει 20.000€

 

 

 

 

 

 

Δηλαδή εσύ κόλλησες στα χιλιάρικα τώρα;

Σε θέμα των troc είσαι και οι περισσότεροι είναι με experience που πλησιάζει τα λεφτά αυτά.

Edited by Yiannis_2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , gianniskar said:

Αυτό με τα 3κυλινδρα ότι είναι για πέταμα στα 5 χρόνια πως προκύπτει? Γιατί στα τεστ που τα ανοίγουν στα 100.000 όλα είναι μια χαρά ακόμα και τα ecoboost.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Και εγώ έτσι είχα ακούσει που έλεγε ένας που πήγαινε και πήγαινα και εγώ εκεί!

Internet rules my friend.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , gianniskar said:

Αυτό με τα 3κυλινδρα ότι είναι για πέταμα στα 5 χρόνια πως προκύπτει? Γιατί στα τεστ που τα ανοίγουν στα 100.000 όλα είναι μια χαρά ακόμα και τα ecoboost.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κοίτα το 5 χρόνια είναι τρόπος του λέγειν, Αν δεν είναι 5 και είναι ΠΧ 8 αυτό μας πειράζει.

 

Για το ecoboost,  άστο γιατί υπάρχουν πολύ περισσότερες περιπτώσεις που πήραν  μοτέρ στο χέρι με πολύ πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (κάτω από τα 100.000χλμ) 

Ειναι και ένα μέλος εδώ το οποίο έχει πάρει στο χέρι μοτέρ 2 φορές με 30.000χιλιόμετρα 

Μέχρι που το πούλησε και ησύχασε... 

 

Άλλο μοτέρ το 3κύλινδρο TSI και άλλο το 3κύλινδρο EcoBoost 

( που το τελευταίο δεν έχει δείξει την καλύτερη διαγωγή..) 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Δηλαδή εσύ κόλλησες στα χιλιάρικα τώρα;

Σε θέμα των troc είσαι και οι περισσότεροι είναι με experience που πλησιάζει τα λεφτά αυτά.

Αλλά ξαναλέω στα λεφτά κόλλησες;

 

Εγώ προσωπικά δεν κόλλησα καθόλου στα χρήματα??? (Αν αυτο κατάλαβες)

Έτσι όπως το έχεις γράψει εσύ , είναι λες και είναι κριτήριο ότι επειδή κάποιος πλήρωσε 30.000€ έχει πάρει αμάξι που δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα..

 

(Μερικές φορές ο γραπτώς λόγος είναι λιγο παρεξηγήσημος)

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Για χάρη της οικονομίας της συζήτησης μήπως να συνοψίσουμε ;

 

Α) Η χρήση 0w-20 δεν έχει λογική αν θέλουμε να το κρατήσουμε πολλά χρόνια , αν θέλουμε να το δούμε ως λιπαντικό “στρωσίματος” αυτό δεν αλλάζει κάτι.

 

Β) Ναι στη χρήση 5w-30 , υπό προϋποθέσεις όμως . Να είναι πολύ καλό , να μην έχουμε απαιτήσεις για πολύ μεγάλα “ζόρια” και να μην το “καίει”.

 

Γ) Ναι στη χρήση 5w-40 ή 0w-40 ως πλέον κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες.

Δεν επιβαρύνουν τα φίλτρα σωματιδίων , (τουλάχιστον αρκετά λιπαντικά της κατηγορίας αυτής.)

Άλλωστε αυτά τα φίλτρα σωματιδίων είναι (εν μέρει) υπεύθυνα για την ύπαρξη της προδιαγραφής vw 504/507 , vw 508 και του περιβαλλοντολογικού αφηγήματος εν γένει.

 

Δ) Αλλαγή λαδιών έως 10-12 Κ Km (super max) , δεν υπάρχει λιπαντικό που να αντέχει 30 Κ Km , αλλά και να υπήρχε θα έχει τέτοια βρωμιά που δεν θα ήθελες να ξέρεις.

 

Όλα αυτά κατ' εμέ πάντα.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alfisti said:

Σημερα το πρωι μιλησα με τον πωλητη της εταιριας leasing που μου μισθωνει το αυτοκινητο. Του ειπα λοιπον οτι η vw λεει στα 2 χρονια ή καθε 30.000χλμ οτι ερθει πρωτο. Με δεδομενο οτι εχω να κανω 20.000χλμ/χρονο και με δεδομενο επισης οτι η vw θεωρει αποδεκτη την καυση καποιων ml ανα 10.000 χλμ τον ρωτησα τι πρεπει να κανω. Γιατι μπορω ανετα να καλυφθω πισω απο τις προδιαγραφες της vw και να του παραδοσω ενα οχημα χρεπι σε 5 χρονια αλλα και παλι να ειμαι καλυμμενος. Μου εξηγησε λοιπον πως ο, τι και να κανω μεχρι τις 100.000 χλμ το αυτοκινητο θα κινειται απλα μετα θα ειναι για πεταμα ο κινητηρας. Μου ειπε επισης οτι σκοπος πλεον των αυτοκινητοβιομηχανιων ειναι τα αυτοκινητα να εχουν κυκλο ζωης 5-7χρονια και μετα να πληρωνεις υπερογκη συντηρηση. Με παρακαλεσε λοιπον να κοιταω το λαδι καθε 4-5 μηνες και να πηγαινω στη vw να μου συμπληρωνουν ( φυσικα με τιμολογιο στην leasing). Επισης θα μου απαντησει εαν θελει να παω για αλλαγη λαδιων στις 10.000 ( εννοω εαν θα καλυψει αυτος το κοστος). Συμπερασμα: Για να συζηταει αλλαγη λαδιων πριν την ωρα τους και να αποδεχεται να πηγαινω να μου συμπληρωνουν με κοστος δικο του, σημαινει οτι οι οδηγιες της vw ειναι για κλοτσιες γιατι αυτος ξερει οτι σε 5 χρονια θα παρει πισω ενα αυτοκινητο με μοτερ για πεταμα. Απλα ηθελα να επιβεβαιωσω οτι τελικα η στρατηγικη των αυτοκινητοβιομηχανιων πλεον ειναι ο μικρος κυκλος ζωης των κινητηρων. Πραξτε αναλογως.. 

 Παρα πολυ καλα σου τα ειπε . Απλως μην τα αφηνεις στα 10κ τα λαδια, κατ εμε απο εμπειρια ειναι πολλα , να μην περιμενεις 4-5 μηνες αλλα 15 μερες το πολυ και παντα μετα απο μεγαλα ταξιδια και οταν αρχιζει και το καψιμο γραφει στον δεικτη λαδιου , πεταμα τα λαδια, εσπασαν και δεν τα σηκωνει το μοτερ, τα κουρασε και τα καιει . Μην πεις δλδ , " α , εκαψε 500 μλ , οκ ολα καλα , συμπληρωνω και συνεχιζω " . Ασε τις εταιριες να λενε , μολις δεις τοσο καψιμο, ειναι σημαδι οτι θελει αλλαγη το λαδι . Συνηθως πριν τα 5κ , δεν θα καψεις τοσο . Εαν αρχιζει και καιει τοσο στα 5κ , αλλαγη ρευστοτητος σε παχυτερο . Αυτα φυσικα οταν σου ανηκει το οχημα και θες να το κρατησεις . Σαν leasing τωρα , οπως βολευεσαι, νοικιαρικο ειναι ...

Edited by Μαστορας
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, geopro said:

Για χάρη της οικονομίας της συζήτησης μήπως να συνοψίσουμε ;

 

Α) Η χρήση 0w-20 δεν έχει λογική αν θέλουμε να το κρατήσουμε πολλά χρόνια , αν θέλουμε να το δούμε ως λιπαντικό “στρωσίματος” αυτό δεν αλλάζει κάτι.

 

Β) Ναι στη χρήση 5w-30 , υπό προϋποθέσεις όμως . Να είναι πολύ καλό , να μην έχουμε απαιτήσεις για πολύ μεγάλα “ζόρια” και να μην το “καίει”.

 

Γ) Ναι στη χρήση 5w-40 ή 0w-40 ως πλέον κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες.

Δεν επιβαρύνουν τα φίλτρα σωματιδίων , (τουλάχιστον αρκετά λιπαντικά της κατηγορίας αυτής.)

Άλλωστε αυτά τα φίλτρα σωματιδίων είναι (εν μέρει) υπεύθυνα για την ύπαρξη της προδιαγραφής vw 504/507 , vw 508 και του περιβαλλοντολογικού αφηγήματος εν γένει.

 

Δ) Αλλαγή λαδιών έως 10-12 Κ Km (super max) , δεν υπάρχει λιπαντικό που να αντέχει 30 Κ Km , αλλά και να υπήρχε θα έχει τέτοια βρωμιά που δεν θα ήθελες να ξέρεις.(προτιμω 5-7.5κ αλλα αειντε σαν σουπερ max , check με επιφυλαξεις )

 

Όλα αυτά κατ' εμέ πάντα.

 

Edited by Μαστορας
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα το 5 χρόνια είναι τρόπος του λέγειν, Αν δεν είναι 5 και είναι ΠΧ 8 αυτό μας πειράζει.  

Για το ecoboost,  άστο γιατί υπάρχουν πολύ περισσότερες περιπτώσεις που πήραν  μοτέρ στο χέρι με πολύ πολύ λιγότερα χιλιόμετρα (κάτω από τα 100.000χλμ) 

Ειναι και ένα μέλος εδώ το οποίο έχει πάρει στο χέρι μοτέρ 2 φορές με 30.000χιλιόμετρα 

Μέχρι που το πούλησε και ησύχασε... 

 

Άλλο μοτέρ το 3κύλινδρο TSI και άλλο το 3κύλινδρο EcoBoost 

( που το τελευταίο δεν έχει δείξει την καλύτερη διαγωγή..) 

 

 

 

 

 

Ναι αλλά ποιες οι επιλογές μας δλδ να πάρω αμάξι 10ετιας που έχει δοκιμαστεί και να πληρώνω συντήρηση μετα αυτό δε στέκει καθόλου εγώ προσωπικά πήρα ένα αυτοκίνητο το 2019 με ένα μοτέρ που είχε κυκλοφορήσει το 2017 1.0 tsi και το είχε φίλη μου με 140.000, 170.000 σήμερα χωρίς να του φέρεται υποδειγματικά διότι κοπέλα είναι και δεν ξέρει ούτε λάδια καίει ούτε θέματα είχε. Εγώ πιστεύω πως ένα μηχάνημα ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει πιστεύω το 5w30 είναι μια χαρά και αντέχει αλλαγές 10κ 0w20 δε θα έβαζα με τπτ γτ δεν συμφωνώ να αλλάζω λάδι με τα χιλιόμετρα επίσης αν έπαιρνε το αυτοκίνητο μου ποιο παχύ λάδι όπως 0w40 επίσης θα το εβαζα. Ο χρόνος θα δείξει μεγάλο ρόλο εκτός από τη συντήρηση είναι και η χρήση γτ όσο και αξιόπιστο να ειναι θα σπάσει. 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , gianniskar said:

Ναι αλλά ποιες οι επιλογές μας δλδ να πάρω αμάξι 10ετιας που έχει δοκιμαστεί και να πληρώνω συντήρηση μετα αυτό δε στέκει καθόλου εγώ προσωπικά πήρα ένα αυτοκίνητο το 2019 με ένα μοτέρ που είχε κυκλοφορήσει το 2017 1.0 tsi και το είχε φίλη μου με 140.000, 170.000 σήμερα χωρίς να του φέρεται υποδειγματικά διότι κοπέλα είναι και δεν ξέρει ούτε λάδια καίει ούτε θέματα είχε. Εγώ πιστεύω πως ένα μηχάνημα ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει πιστεύω το 5w30 είναι μια χαρά και αντέχει αλλαγές 10κ 0w20 δε θα έβαζα με τπτ γτ δεν συμφωνώ να αλλάζω λάδι με τα χιλιόμετρα επίσης αν έπαιρνε το αυτοκίνητο μου ποιο παχύ λάδι όπως 0w40 επίσης θα το εβαζα. Ο χρόνος θα δείξει μεγάλο ρόλο εκτός από τη συντήρηση είναι και η χρήση γτ όσο και αξιόπιστο να ειναι θα σπάσει. 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

Κοίτα επειδή δεν ειμαστε και στο κατάλληλο θέμα , και  Βγούμε και off topic Για να το κλεισω από την δικιά μου μεριά..

 

Το θέμα αγωρα αυτοκινήτου,  είναι ΠΟΛΎ μεγάλη κουβέντα , είτε είναι για καινούργιο είτε μεταχειρισμένο.

 

Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου, αλλά είναι πολύ μεγαλη συζήτηση τι λαχείο θα σου κάτσει... (και απο της 2 μεριές) 

 

 

Εγώ έχω βρεθεί και από της πλευρές του θέματος αυτού.

 

 

Εχω αγοράσει 2 αυτοκίνητα ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ! 

 

Το είναι ήταν το VW polo 6r 1.2TSI 105HP αγορασμένο το 2010 16.500€ 

Kαι το αλλο Ford cmax mk2 diesel , αγορασμένο το 2014 22.000€ 

 

Από αυτά τα 2 με το polo όσα χρόνια το κρατησα ΔΕΝ αντιμετώπισα κανένα μα κανένα πρόβλημα, ούτε συνεργία ούτε βλάβες κτλ. Μέχρι την μέρα που το πουλησα.

 

Το άλλο το Ford το αγόρασα τον Οκτώβριο του 2014 , το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν στην αγορά από το 2010! 

Μάντεψε μετά... μετά από ένα μήνα στην κατοχή μου , αυτό ήταν μήνα παρά μήνα καλημέρα και στην αντιπροσωπία κάθε τρείς και λίγο. Το 2017 το πούλησα και ησύχασα ψυχολογικά πλέον και βρήκα την ηρεμία μού και πάλι.

 

Γιατί δεν ήταν-ειναι  ότι καλύτερο να έχεις πλήρωση ένα σκασμό λεφτά και να μπαινοβγαίνεις 2 χρόνια στης αντιπροσωπείες......

Κάποια αρχίζει και γίνεται και κουραστικό και κύριος  ψυχοφθόρο. 

 

Αυτή την στιγμή όπως ξέρεις απο το 2018 έχω αγοράσει το passat του 2013 μεταχειρισμένο.

 

Από την μέρα που το αγόρασα ΔΩΞΑ ΤΟ ΘΕΌ έχω βρει την ηρεμία και την ησυχία μου.  

 

Αντιπροσωπία μόνο για servise.

 

Φτου φτου σκόρδα μην το ματιάσω 

unnamed.jpg.bccc8830b52a935520b7f50bd48cf6b8.jpg

:thumbsup2::lol:

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , OMINUS said:

 

Εγώ προσωπικά δεν κόλλησα καθόλου στα χρήματα??? (Αν αυτο κατάλαβες)

Έτσι όπως το έχεις γράψει εσύ , είναι λες και είναι κριτήριο ότι επειδή κάποιος πλήρωσε 30.000€ έχει πάρει αμάξι που δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα..

 

(Μερικές φορές ο γραπτώς λόγος είναι λιγο παρεξηγήσημος)

Εννοείται πως δεν παρεξηγώ κανέναν και τίποτα.

Απόψεις προσωπικές και σεβαστές όλων. Αλλά,

διαβάζω πληροφορίες όπως αυτή που συζητάμε παραπάνω για τα μοτέρ και τις ημερομηνίες λήξης των οχημάτων που φεύγουν στον αέρα βαρύγδουπες δηλώσεις χωρίς στοιχεία.

Ξαναλέω πως τα 30000€ αναφέρθηκαν γιατί τόση περίπου είναι η αξία των περισσοτέρων t-roc στο θέμα αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Yiannis_2 said:

Εννοείται πως δεν παρεξηγώ κανέναν και τίποτα.

Απόψεις προσωπικές και σεβαστές όλων. Αλλά,

διαβάζω πληροφορίες όπως αυτή που συζητάμε παραπάνω για τα μοτέρ και τις ημερομηνίες λήξης των οχημάτων που φεύγουν στον αέρα βαρύγδουπες δηλώσεις χωρίς στοιχεία.

Ξαναλέω πως τα 30000€ αναφέρθηκαν γιατί τόση περίπου είναι η αξία των περισσοτέρων t-roc στο θέμα αυτό.

Γιαννη οταν η vw μου λεει κατα την παραδοση του αυτοκινητου ραντεβου σε 2 χρονια ή σε 30.000 εχεις την εντυπωση οτι το μοτερ αυτο θα μακροημερευσει? Αυτο ειναι δηλωση του αερα ή γεγονος? Δηλαδη εαν το δωσω εξολοκληρου το αυτοκινητο στη γυναικα μου που δεν ξερει ουτε τι σημαινει πιεση ελαστικων, τι πιστευεις οτι θα εχει γινει στα 30.000? Και τι κατασταση θα εχει ο κινητηρας στα 100.000 ή στα 5 χρονια που θα το επιστρεψω? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Alfisti said:

Γιαννη οταν η vw μου λεει κατα την παραδοση του αυτοκινητου ραντεβου σε 2 χρονια ή σε 30.000 εχεις την εντυπωση οτι το μοτερ αυτο θα μακροημερευσει? Αυτο ειναι δηλωση του αερα ή γεγονος? Δηλαδη εαν το δωσω εξολοκληρου το αυτοκινητο στη γυναικα μου που δεν ξερει ουτε τι σημαινει πιεση ελαστικων, τι πιστευεις οτι θα εχει γινει στα 30.000? Και τι κατασταση θα εχει ο κινητηρας στα 100.000 ή στα 5 χρονια που θα το επιστρεψω? 

Την κατάσταση του δεν μπορείς να την προδικάσεις από τώρα. Έχω ξαναγράψει ότι αυτά είναι τυχερά..

Έχω πολλά παραδείγματα από οχήματα μου να αναφέρω. Το polo που είχα τα περισσότερα έτη στην κατοχή μου είχε υποδειγματική συντήρηση όμως παρόλαυτα στα 70000χλμ ξύπνησε και ήθελε λάδι και μάλιστα πολύ.. Κατεμε λοιπόν τύχη είναι και μόνο.ειχε η αδερφή μου 207 Peugeot και πήγαινε στο συνεργείο μόνο με οδική από βλάβη σοβαρή. Λάδια λοιπόν άλλαζε μόνο εκείνη τη στιγμή που πήγαινε με την οδική που λέγαμε και δεν έκαιγε σταγόνα. Είχε τύχει και είχε περάσει και τις 25000χλμ με απλό 10 40.

Link to comment
Share on other sites

Μας εμποδίζει κάτι νά αλλάζουμε λάδια κάθε 10Κ Km με ένα (έστω) 5w-30 ?

Υπάρχει ζήτημα κόστους ;

Υπάρχει ζήτημα ακύρωσης εγγύησης ;

Τί πρόβλημα υπάρχει επαυτου ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Alfisti said:

Γιαννη οταν η vw μου λεει κατα την παραδοση του αυτοκινητου ραντεβου σε 2 χρονια ή σε 30.000 εχεις την εντυπωση οτι το μοτερ αυτο θα μακροημερευσει? Αυτο ειναι δηλωση του αερα ή γεγονος? Δηλαδη εαν το δωσω εξολοκληρου το αυτοκινητο στη γυναικα μου που δεν ξερει ουτε τι σημαινει πιεση ελαστικων, τι πιστευεις οτι θα εχει γινει στα 30.000? Και τι κατασταση θα εχει ο κινητηρας στα 100.000 ή στα 5 χρονια που θα το επιστρεψω? 

Φίλε Alfisti

Οι εποχές αλλάζουν, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει τεράστια βήματα προόδου και πλέον τα μοτέρ (όπως και ο εξοπλισμός) των καινούργιων αυτοκινήτων έχουν φτάσει στα ύψη (κατασκευαστικά).  

Στον αντίποδα, σαφώς και είναι είδος αναλώσιμο το αυτοκίνητο, όπως τόσα και τόσα άλλα είδη, σαφώς και έχει ημερομηνία λήξης. Το ζητούμενο άρα, είναι το σε ποιό χρόνο θα γράψει το ‘κοντέρ’ ΛΗΞΗ.  

Οι κατασκευαστές και οι εταιρίες leasing, ίσως δεν πολυ νοιάζονται για την ημερομηνία λήξης (έχουν βγάλει το κέρδος τους από το κάθε πωληθέν ή μισθωθέν αυτοκίνητο και πάμε γι άλλα!) και επι τούτου προτείνουν service στις 30.000 χλμ…

Ο αγοραστής όμως που σκοπεύει να κρατήσει το όχημα για αρκετά παραπάνω (π.χ. έως 10ετία+), δεν βλέπω το γιατί δεν θα μπορέσει να το πετύχει, αν ‘τρέχει’ τα service του (ειδικά λαδιών) σε μικρότερους χρόνους / χιλιόμετρα, αν δεν το ‘σκίζει’ συχνά πυκνά, αν δεν το καταπονεί με άγρια φορτώματα, με συχνές ρυμουλκήσεις, αν δεν το κοπανάει σε όποια λακκούβα βρεθεί στο διάβα του, αν..αν..αν.   

Ήμουν από παλιά και εξακολουθώ υποστηρικτής του δόγματος : επι το πλείστον δεν υπάρχουν ‘κακά’ αυτοκίνητα, αλλά ‘κακοί’ οδηγοί (ευνόητο βέβαια, ότι δεν μιλάμε για περιπτώσεις οχημάτων με κατασκευαστική / εργοστασιακή ατέλεια – αστοχία).

Edited by pafsi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, pafsi said:

Φίλε Alfisti

Οι εποχές αλλάζουν, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει τεράστια βήματα προόδου και πλέον τα μοτέρ (όπως και ο εξοπλισμός) των καινούργιων αυτοκινήτων έχουν φτάσει στα ύψη (κατασκευαστικά).  

Στον αντίποδα, σαφώς και είναι είδος αναλώσιμο το αυτοκίνητο, όπως τόσα και τόσα άλλα είδη, σαφώς και έχει ημερομηνία λήξης. Το ζητούμενο άρα, είναι το σε ποιό χρόνο θα γράψει το ‘κοντέρ’ ΛΗΞΗ.  

Οι κατασκευαστές και οι εταιρίες leasing, ίσως δεν πολυ νοιάζονται για την ημερομηνία λήξης (έχουν βγάλει το κέρδος τους από το κάθε πωληθέν ή μισθωθέν αυτοκίνητο και πάμε γι άλλα!) και επι τούτου προτείνουν service στις 30.000 χλμ…

Ο αγοραστής όμως που σκοπεύει να κρατήσει το όχημα για αρκετά παραπάνω (π.χ. έως 10ετία+), δεν βλέπω το γιατί δεν θα μπορέσει να το πετύχει, αν ‘τρέχει’ τα service του (ειδικά λαδιών) σε μικρότερους χρόνους / χιλιόμετρα, αν δεν το ‘σκίζει’ συχνά πυκνά, αν δεν το καταπονεί με άγρια φορτώματα, με συχνές ρυμουλκήσεις, αν δεν το κοπανάει σε όποια λακκούβα βρεθεί στο διάβα του, αν..αν..αν.   

Ήμουν από παλιά και εξακολουθώ υποστηρικτής του δόγματος : επι το πλείστον δεν υπάρχουν ‘κακά’ αυτοκίνητα, αλλά ‘κακοί’ οδηγοί (ευνόητο βέβαια, ότι δεν μιλάμε για περιπτώσεις οχημάτων με κατασκευαστική / εργοστασιακή ατέλεια – αστοχία).

Φιλτατε εγω μιλαω για την περιπτωση μου. Φυσικα και αν το συντηρεις σχολαστικα και καθε 10Κ χιλιομετρα λαδια φιλτρο κτλ αυξανεις τις πιθανοτητες μακροζωιας. Αυτο που συζηταω εγω ειναι τι θα γινει εαν καποιος, οπως εγω, ειναι δεσμευμενος να ακολουθησει τις οδηγιες της vw. Που στην περιπτωση μου εδω που τα λεμε δε με νοιαζει αλλα κουβεντα να γινεται.. 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Yiannis_2 said:

Την κατάσταση του δεν μπορείς να την προδικάσεις από τώρα. Έχω ξαναγράψει ότι αυτά είναι τυχερά..

Έχω πολλά παραδείγματα από οχήματα μου να αναφέρω. Το polo που είχα τα περισσότερα έτη στην κατοχή μου είχε υποδειγματική συντήρηση όμως παρόλαυτα στα 70000χλμ ξύπνησε και ήθελε λάδι και μάλιστα πολύ.. Κατεμε λοιπόν τύχη είναι και μόνο.ειχε η αδερφή μου 207 Peugeot και πήγαινε στο συνεργείο μόνο με οδική από βλάβη σοβαρή. Λάδια λοιπόν άλλαζε μόνο εκείνη τη στιγμή που πήγαινε με την οδική που λέγαμε και δεν έκαιγε σταγόνα. Είχε τύχει και είχε περάσει και τις 25000χλμ με απλό 10 40.

Φυσικα και ισχυει αυτο που λες! Αυτο που ηθελα να πω και μαλλον το διατυπωσα λαθος αφου δεν εγινε κατανοητο ειναι οτι με το by the book service μειωνονται οι πιθανοτητες μακροζωιας του κινητηρα. Την κατασταση λοιπον δε την προδικαζω απλα εικαζω οτι δεν θα εχει και πολλα ψωμια πιθανον με τετοια διαστηματα και χιλιομετρα συντηρησης. Και που σαι? Κουβεντα να γινεται ε.. Ουδεις ξερει, απλα ειναι σα να μου λες οτι αμα καπνιζω 40 χρονια δεν ειναι και σιγουρο οτι θα πεθανω απο καρκινο του πνευμονα. Ναι δεν ειναι φυσικα αλλα δεν βοηθαω και γω λιγο σε αυτη την κατασταση? Και αλλοι πεθαναν απο καρκινο του πνευμονα και δεν καπνισαν ποτε.. Αρα ποιο το συμπερασμα? Φουμαρετε αερα γιατι δεν ξερετε τι θα γινει? Στην περιπτωση μας ποιο το συμπερασμα? Αλλαζε καθε 30Κ ή 2 χρονια λαδια γιατι δεν ειναι σιγουρο αν θα σπασει? Καταλαβαινες πως το λεω λοιπον? 

32 minutes ago, geopro said:

Μας εμποδίζει κάτι νά αλλάζουμε λάδια κάθε 10Κ Km με ένα (έστω) 5w-30 ?

Υπάρχει ζήτημα κόστους ;

Υπάρχει ζήτημα ακύρωσης εγγύησης ;

Τί πρόβλημα υπάρχει επαυτου ;

Τιποτα δε μας εμποδιζει απλα εμενα με δεσμευει το leasing να παω by the book

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.