Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

14 λεπτά πριν , Alfisti said:

Φυσικα και ισχυει αυτο που λες! Αυτο που ηθελα να πω και μαλλον το διατυπωσα λαθος αφου δεν εγινε κατανοητο ειναι οτι με το by the book service μειωνονται οι πιθανοτητες μακροζωιας του κινητηρα. Την κατασταση λοιπον δε την προδικαζω απλα εικαζω οτι δεν θα εχει και πολλα ψωμια πιθανον με τετοια διαστηματα και χιλιομετρα συντηρησης. Και που σαι? Κουβεντα να γινεται ε.. Ουδεις ξερει, απλα ειναι σα να μου λες οτι αμα καπνιζω 40 χρονια δεν ειναι και σιγουρο οτι θα πεθανω απο καρκινο του πνευμονα. Ναι δεν ειναι φυσικα αλλα δεν βοηθαω και γω λιγο σε αυτη την κατασταση? Και αλλοι πεθαναν απο καρκινο του πνευμονα και δεν καπνισαν ποτε.. Αρα ποιο το συμπερασμα? Φουμαρετε αερα γιατι δεν ξερετε τι θα γινει? Στην περιπτωση μας ποιο το συμπερασμα? Αλλαζε καθε 30Κ ή 2 χρονια λαδια γιατι δεν ειναι σιγουρο αν θα σπασει? Καταλαβαινες πως το λεω λοιπον? 

Τιποτα δε μας εμποδιζει απλα εμενα με δεσμευει το leasing να παω by the book

Ώπα, αυτό με το leasing δεν το ήξερα..

Σκέφτεσαι να το κρατήσεις;

Link to comment
Share on other sites

Αν μετά τό πέρας τού leasing (πενταετία ; ) έχεις σκοπό να το κρατήσεις τότε όντως πρέπει να βρείτε μια φόρμουλα για πιο τακτικά σέρβις.

Αν όχι....

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Yiannis_2 said:

Ώπα, αυτό με το leasing δεν το ήξερα..

Σκέφτεσαι να το κρατήσεις;

Σε 5 χρονια και 100.000 το δινω πισω. Η κτηση σε αυτη τη χωρα τιμωρειται εδω και καμια δεκαετια Γιαννη μου.. ενω με το leasing εχω φοροαπαλλαγες και εν τελει μου κοστιζει λιγοτερο απο το να το ειχα δικο μου με 5ετες πλανο. 

Να στο εξηγησω και ας βγω off topic αξιζει νομιζω γιατι αφορα πολλους:

Σεναριο κτησης: 28.000 ΛΤ

28 να δωσω δεν εχω αρα θα εδινα 8 και 20 δανειο. Κοστος δανειου για 5 χρονια 3500.Ασφαλεια για 5 χρονια: Επιεικως 500/χρονο αρα 2500.

Service για 5 χρονια: 150/χρονο αρα 750. Τελη για 5 χρονια: 700. 

Λαστιχα μια αλλαγη με 17αρες δε θα ναι 500? Συνολο κοστους κτησης και χρησης αυτοκινητου στα 5 χρονια 36000 χωρις να εχω καμια ζημια η γρατζουνια.. Ποσο θα πουλησω σε 5 χρονια ενα αυτοκινητο αξιας 28000 σημερα? 18? αρα 36-18 μας κανει 18. Αρα το αυτοκινητο στα 5 χρονια μου κοστιζει 18000.

Leasing: 363+ΦΠΑ/μηνα. 

Τον ΦΠΑ το αφηνω απεξω γιατι εχω και γω ΦΠΑ. στα 363 εχω 29% φοροαπαλλαγη περιπου αρα 258. Αρα 258 Χ 60 μηνες. 15500 τοσο πραγματικα θα μου κοστισει.. 

Για μενα μονοδρομος αμα θες εξοδα.

Edited by Alfisti
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Alfisti said:

Φιλτατε εγω μιλαω για την περιπτωση μου. Φυσικα και αν το συντηρεις σχολαστικα και καθε 10Κ χιλιομετρα λαδια φιλτρο κτλ αυξανεις τις πιθανοτητες μακροζωιας. Αυτο που συζηταω εγω ειναι τι θα γινει εαν καποιος, οπως εγω, ειναι δεσμευμενος να ακολουθησει τις οδηγιες της vw. Που στην περιπτωση μου εδω που τα λεμε δε με νοιαζει αλλα κουβεντα να γινεται.. 

-         Κανένας δεν υποχρεούται να ακολουθεί τις οδηγίες της VW, αν αγοράσει απευθείας από VW.

-         Αυτός που αγοράζει leasing (όπως στην περίπτωσή σου)

ή ακολουθεί τις οδηγίες της leasing (δηλ. της VW) και σκασίλα του η κατάσταση του οχήματος εφ’ όσον τους το επιστρέψει επειδή δεν τον ενδιαφέρει το «πάνω από 5ετία»

ή ακολουθεί με ίδιο πρόσθετο κόστος τις ‘οδηγίες’  που του επιβάλλουν οι δικοί του κανόνες συντήρησης του οχήματος, εφ’ όσον τον ενδιαφέρει η περαιτέρω (της 5ετούς μίσθωσης) διατήρηση του.

Και βέβαια, μη σταθούμε στην έννοια «πρόσθετο κόστος» και στο «γιατί να το επωμισθώ»… Θα το επωμιζόσουν ούτως ή άλλως, εάν και εφ΄όσον αγόραζες το ίδιο αμάξι απευθείας από VW κι όχι μέσω leasing και έχοντας ως στόχο εξ αρχής, να το κρατήσεις για 5 plus έτη.

Το δε υπερβάλλον κόστος που θα σου προκύψει πέρα από το συνολικό μίσθωμα προς leasing, το έχεις ήδη αποσβέσει (μικτή ασφάλιση, services, ελαστικά κ.ά.) οπότε δεν λογίζεται στην παραπάνω συλλογιστική του πρόσθετου κόστους ιδίοις εξόδοις. Μια ή άλλη, λοιπόν!

Edited by pafsi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Alfisti said:

Σε 5 χρονια και 100.000 το δινω πισω. Η κτηση σε αυτη τη χωρα τιμωρειται εδω και καμια δεκαετια Γιαννη μου.. ενω με το leasing εχω φοροαπαλλαγες και εν τελει μου κοστιζει λιγοτερο απο το να το ειχα δικο μου με 5ετες πλανο. 

Να στο εξηγησω και ας βγω off topic αξιζει νομιζω γιατι αφορα πολλους:

Σεναριο κτησης: 28.000 ΛΤ

28 να δωσω δεν εχω αρα θα εδινα 8 και 20 δανειο. Κοστος δανειου για 5 χρονια 3500.Ασφαλεια για 5 χρονια: Επιεικως 500/χρονο αρα 2500.

Service για 5 χρονια: 150/χρονο αρα 750. Τελη για 5 χρονια: 700. 

Λαστιχα μια αλλαγη με 17αρες δε θα ναι 500? Συνολο κοστους κτησης και χρησης αυτοκινητου στα 5 χρονια 36000 χωρις να εχω καμια ζημια η γρατζουνια.. Ποσο θα πουλησω σε 5 χρονια ενα αυτοκινητο αξιας 28000 σημερα? 18? αρα 36-18 μας κανει 18. Αρα το αυτοκινητο στα 5 χρονια μου κοστιζει 18000.

Leasing: 363+ΦΠΑ/μηνα. 

Τον ΦΠΑ το αφηνω απεξω γιατι εχω και γω ΦΠΑ. στα 363 εχω 29% φοροαπαλλαγη περιπου αρα 258. Αρα 258 Χ 60 μηνες. 15500 τοσο πραγματικα θα μου κοστισει.. 

Για μενα μονοδρομος αμα θες εξοδα.

Μου απάντησες σε όλα όσα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί το σκεφτόμουν και εγώ με προοπτική στη 5ετια να το κρατούσα αλλά τελικά έκανα πίσω. Να είσαι καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Το προχωραω περα απο οριζοντα 5ετιας . 15ετια ας πουμε :whistling:

Μετα 5ετιας :

  0 δοσεις αρα  10 χρονια Χ 0 δοσεις = 0

  Ασφαλεια 400/ετος X 10 χρονια =4000 (με τα σημερινα δεδομενα παντα )

  Σερβις 2 αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο =65 ευρω Χ 10 χρονια = 650 ευρω

Βαζω και αλλα 200 ευρω στην 10ετια για κανα φιλτρο καυσιμου , καμια αλλαγη αντιψυκτικου και υγρων φρενων , μαζι με βαλβολινες .

Συνολο 850 ευρω τα σερβις

1000 ευρω για δυο αλλαγες ελαστικων μεσα στα 15 χρονια σαν συνολο .

 

Αρα 0+4000+850+1000 =5850 ευρω για να το κρατησεις μια δεκαετια επιπλεον . Να βαλω και 2000 ευρω για τιποτε ξαφνικα εξοδα ;; 7850 ευρω .

 Ας τα κανω ενα στογγυλο 8000 ευρω . Για μια εξτρα δεκαετια .

15500 Χ 3 φορες ( ανα 5 το δινεις αρα 3 αμαξια ανα 5ετια ) =46.5k σαν συνολο

28000 + 8000 = 36000 εαν το συντηρησεις . Να τα κανω 40κ με πολυ φουσκωμα .

 

 Μαλλον δεν συμφερει το leasing .

 

 

 

 

Edited by Μαστορας
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Μαστορας said:

 Το προχωραω περα απο οριζοντα 5ετιας . 15ετια ας πουμε :whistling:

Μετα 5ετιας :

  0 δοσεις αρα  10 χρονια Χ 0 δοσεις = 0

  Ασφαλεια 400/ετος X 10 χρονια =4000 (με τα σημερινα δεδομενα παντα )

  Σερβις 2 αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο =65 ευρω Χ 10 χρονια = 650 ευρω

Βαζω και αλλα 200 ευρω στην 10ετια για κανα φιλτρο καυσιμου , καμια αλλαγη αντιψυκτικου και υγρων φρενων , μαζι με βαλβολινες .

Συνολο 850 ευρω τα σερβις

1000 ευρω για δυο αλλαγες ελαστικων μεσα στα 15 χρονια σαν συνολο .

 

Αρα 0+4000+850+1000 =5850 ευρω για να το κρατησεις μια δεκαετια επιπλεον . Να βαλω και 2000 ευρω για τιποτε ξαφνικα εξοδα ;; 7850 ευρω .

 Ας τα κανω ενα στογγυλο 8000 ευρω . Για μια εξτρα δεκαετια .

15500 Χ 3 φορες ( ανα 5 το δινεις αρα 3 αμαξια ανα 5ετια ) =46.5k σαν συνολο

28000 + 8000 = 36000 εαν το συντηρησεις . Να τα κανω 40κ με πολυ φουσκωμα .

 

 Μαλλον δεν συμφερει το leasing .

 

 

 

 

Αλήθεια όμως, περίμενα  σχόλιο σου Μάστορα..

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , Μαστορας said:

15500 Χ 3 φορες ( ανα 5 το δινεις αρα 3 αμαξια ανα 5ετια ) =46.5k σαν συνολο

28000 + 8000 = 36000 εαν το συντηρησεις . Να τα κανω 40κ με πολυ φουσκωμα .

 

 Μαλλον δεν συμφερει το leasing .

Ίσως και να μην είναι όμως πάντα έτσι, φίλε Μάστορα.

Οι παραπάνω υπολογισμοί σου βέβαια είναι μεν ένα ρεαλιστικό σενάριο, μόνο όμως στην περίπτωση που το αυτοκίνητο (χωρίς leasing) σου βγάλει τη 15ετία απροβλημάτιστα, δλδ με τα γνώριμα / συνήθη έξοδα (δλδ τις +8 χιλ.περίπου που προυπολόγισες) 

Συνυπολογίζοντας όμως πιθανές παραμέτρους (στους κωλόδρομους που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα μας!) που ενδεχομένως εμφανισθούν στα ας πούμε 5 ή 6 ή 7 χρόνια κυκλοφορίας του, όπως π.χ. πιθανό τρακάρισμα με σοβαρές ζημιές στο όχημα, κλοπή / πυρκαγιά / δολιοφθορά (και σιγά μη σε ξελασπώσει αξιακά η οποιαδήποτε Ασφαλιστική!), τότε το ίδιο ας πούμε αυτοκίνητο θα αναγκασθείς να το αγοράσεις ‘στην καλύτερη’ 2 φορές μέσα στη 15ετία, τουτέστιν 28,000 + 28,000 + 8,000 = 64.000 € > 46,500 € (!) 

Συμπερασματικά, μάλλον δεν αφορίζουμε κάθετα την leasing επιλογή καθώς ωραία και σωστά τα μαθηματικά, αλλά συντρέχουν και άλλοι υποκειμενικοί παράγοντες που οδηγούν τη σκέψη-απόφαση του καθενός σε ο,τι έχει α κάνει με την τελική επιλογή. Μπορεί να σου ‘βγει’ η εκτός leasing αγορά, αλλά υπό προϋποθέσεις δυσμενείς στην πορεία ζωής του οχήματος, ίσως και όχι.

Αυτά και πολύ συνοπτικά, από κάποιον που δεν συμπαθεί καθόλου το leasing (!)

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Μαστορας said:

 Το προχωραω περα απο οριζοντα 5ετιας . 15ετια ας πουμε :whistling:

Μετα 5ετιας :

  0 δοσεις αρα  10 χρονια Χ 0 δοσεις = 0

  Ασφαλεια 400/ετος X 10 χρονια =4000 (με τα σημερινα δεδομενα παντα )

  Σερβις 2 αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο =65 ευρω Χ 10 χρονια = 650 ευρω

Βαζω και αλλα 200 ευρω στην 10ετια για κανα φιλτρο καυσιμου , καμια αλλαγη αντιψυκτικου και υγρων φρενων , μαζι με βαλβολινες .

Συνολο 850 ευρω τα σερβις

1000 ευρω για δυο αλλαγες ελαστικων μεσα στα 15 χρονια σαν συνολο .

 

Αρα 0+4000+850+1000 =5850 ευρω για να το κρατησεις μια δεκαετια επιπλεον . Να βαλω και 2000 ευρω για τιποτε ξαφνικα εξοδα ;; 7850 ευρω .

 Ας τα κανω ενα στογγυλο 8000 ευρω . Για μια εξτρα δεκαετια .

15500 Χ 3 φορες ( ανα 5 το δινεις αρα 3 αμαξια ανα 5ετια ) =46.5k σαν συνολο

28000 + 8000 = 36000 εαν το συντηρησεις . Να τα κανω 40κ με πολυ φουσκωμα .

 

 Μαλλον δεν συμφερει το leasing .

 

 

 

 

Ετσι ειναι οπως το λες ακριβως με καποιες μικροπρατηρησεις που θα κανω:

1) 2 φορες λαστιχα θα αλλαξεις σε 15 χρονια? Εγω αλλαζω καθε 3 χρονια λαστιχα για να εχω maximum ασφαλεια..Εσυ αλλαζεις καθε 5?

2) Με το leasing δεν δεσμευω κεφαλαιο, αρα αυτο μου "γεννα" χρημα. 

3) Καθε 5 χρονια εχω καινουργιο αυτοκινητο και σε τεχνολογια και σε καταναλωση αλλα και σε design. Με το T ROC ενδεικτικα σου λεω οτι εχω καταναλωση στην κινηση κατω απο 8 οταν με το clio της γυναικας μου του 2005 εχω 12. Για βαλτα αυτα σε βαθος χρονου.. 

 

Μου φαινεται οτι κανεις δημιουργικη λογιστικη Μαστορα σε στυλ Γιαννης Βαρουφακης ( χαχαχαχαχ τι εχουμε ζησει σε αυτη τη χωρα ρε π#@€& μου) για να σου βγει φθηνοτερη η κτηση και πιο συμφερουσα. 

Κοιτα σοβαρα τωρα η απαντηση στο αν συμφερει ή οχι ειναι υποκειμενικη ανα περιπτωση και δυστυχως ανα 3τια που αλλαζει η φορολογικη πολιτικη.. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , gianniskar said:

Τα 400 ευρώ μια χαρά φτάνουν για μικτή και είσαι καλυμμένος.
 

1)   Μικτή μόνο με 400€ / έτος, πολύ δύσκολο…ακόμη όμως κι αν υπάρχει, θα έχει αρκετές ελλείψεις σε βασικές καλύψεις (π.χ. θραύση κρυστάλλων, οδική βοήθεια, νομική προστασία κ.ά.)

2)   Αν μπλέξεις με ανταποδοτικότητα Ασφαλιστικών, κλάφτα Χαράλαμπε!...

3)   Εαν το ‘κακό’ γεγονός συμβεί π.χ. τον έβδομο ή όγδοο χρόνο κατοχής του οχήματος, η αξία του (άρα και η αποζημίωση) θα έχει απομειωθεί κατά 40% - 50%...

Δεν υπάρχει σωτηρία!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάμε στο τοπικ σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις να το συζητήσουμε για να μην τα μπλέκουμε στο θέμα αυτό;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Alfisti said:

Ετσι ειναι οπως το λες ακριβως με καποιες μικροπρατηρησεις που θα κανω:

1) 2 φορες λαστιχα θα αλλαξεις σε 15 χρονια? Εγω αλλαζω καθε 3 χρονια λαστιχα για να εχω maximum ασφαλεια..Εσυ αλλαζεις καθε 5?

2) Με το leasing δεν δεσμευω κεφαλαιο, αρα αυτο μου "γεννα" χρημα. 

3) Καθε 5 χρονια εχω καινουργιο αυτοκινητο και σε τεχνολογια και σε καταναλωση αλλα και σε design. Με το T ROC ενδεικτικα σου λεω οτι εχω καταναλωση στην κινηση κατω απο 8 οταν με το clio της γυναικας μου του 2005 εχω 12. Για βαλτα αυτα σε βαθος χρονου.. 

 

Μου φαινεται οτι κανεις δημιουργικη λογιστικη Μαστορα σε στυλ Γιαννης Βαρουφακης ( χαχαχαχαχ τι εχουμε ζησει σε αυτη τη χωρα ρε π#@€& μου) για να σου βγει φθηνοτερη η κτηση και πιο συμφερουσα. 

Κοιτα σοβαρα τωρα η απαντηση στο αν συμφερει ή οχι ειναι υποκειμενικη ανα περιπτωση και δυστυχως ανα 3τια που αλλαζει η φορολογικη πολιτικη.. 

1 ) 7ετιας λαστιχα ειναι οκ. Κανονικα ανα 5 αλλα δεν ειναι για πεταμα στα 7 , αναλογα της χρησης παντα .

2 ) Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην εχεις αμαξι ; Μονο τοτε εχεις τετοια επιλογη του ¨" δεν δεσμευω κεφαλαιο " . Αλλιως παντα πρεπει να πληρωνεις κατι .

3 ) Η καταναλωση αφορα την χρηση του παντα . 12 σε Κλιο ( το 1.4αρι υποθετω ) ειναι παρα πολυ . Κοιτα φιλτρα και αλλαξε καμμια βαλβολινη , να τσουλησει καλυτερα το σασμαν . Επρεπε να εχεις και εκει 8 περιπου . Τωρα μπορω να αναφερω και σαν παραδειγμα το Λουπο 3L που αν και δεν εχει τεχνολογια , μας παταει στον λαιμο σε καταναλωση , αρα αναλογα με τι το συγκρινεις .

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, pafsi said:

Ίσως και να μην είναι όμως πάντα έτσι, φίλε Μάστορα.

Οι παραπάνω υπολογισμοί σου βέβαια είναι μεν ένα ρεαλιστικό σενάριο, μόνο όμως στην περίπτωση που το αυτοκίνητο (χωρίς leasing) σου βγάλει τη 15ετία απροβλημάτιστα, δλδ με τα γνώριμα / συνήθη έξοδα (δλδ τις +8 χιλ.περίπου που προυπολόγισες) 

Συνυπολογίζοντας όμως πιθανές παραμέτρους (στους κωλόδρομους που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα μας!) που ενδεχομένως εμφανισθούν στα ας πούμε 5 ή 6 ή 7 χρόνια κυκλοφορίας του, όπως π.χ. πιθανό τρακάρισμα με σοβαρές ζημιές στο όχημα, κλοπή / πυρκαγιά / δολιοφθορά (και σιγά μη σε ξελασπώσει αξιακά η οποιαδήποτε Ασφαλιστική!), τότε το ίδιο ας πούμε αυτοκίνητο θα αναγκασθείς να το αγοράσεις ‘στην καλύτερη’ 2 φορές μέσα στη 15ετία, τουτέστιν 28,000 + 28,000 + 8,000 = 64.000 € > 46,500 € (!) 

Συμπερασματικά, μάλλον δεν αφορίζουμε κάθετα την leasing επιλογή καθώς ωραία και σωστά τα μαθηματικά, αλλά συντρέχουν και άλλοι υποκειμενικοί παράγοντες που οδηγούν τη σκέψη-απόφαση του καθενός σε ο,τι έχει α κάνει με την τελική επιλογή. Μπορεί να σου ‘βγει’ η εκτός leasing αγορά, αλλά υπό προϋποθέσεις δυσμενείς στην πορεία ζωής του οχήματος, ίσως και όχι.

Αυτά και πολύ συνοπτικά, από κάποιον που δεν συμπαθεί καθόλου το leasing (!)

Να το παω σε οριζοντα 25ετιας :whistling: ;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με ασφάλιση στα 17.850 με 1.000 απαλλαγή πληρώνω 340 μικτή το χρόνο όλα μέσα!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρετε όμως κύριοι,  ότι κάθε χρόνο η αξία αυτοκινήτου πέφτει.

 

Σε καινούργιο αμάξι  αν πχ η τιμη αγωρας ειναι 30.000 και είναι ασφαλισμένο με μικτή ασφάλεια κτλ για 30.000 (ως αξία) και πληρώνεται μικτή 600€  

Τον επόμενο χρόνο η τιμη του αμαξιού έχει πέσει.

 

Η ασφαλιστικές εταιρείες θα σας αποζημιώσουν στην ποιο χαμηλή τιμή που υπάρχει στην αγωρα.

Θα μπουν στον car..gr η από την χρυσή ευκαιρία θα δούνε πόσο έχει μεταχειρισμένο ΠΧ ένα tiguan 20.000€  που θα είναι το ποιο φτηνό μεταχειρισμένο και αυτά τα λεφτά θα αποζημιωθείτε.

 

 

Εγώ προσωπικά όταν  είχα μικτή είχα συνεννοηθεί με την ασφάλεια μου, κάθε χρόνο να ρίχνει την αξία του αμαξιού.

Γιατί ξέρω ότι και 800€ να πληρώνω κάθε 6 μηνες και να ειναι ασφαλισμένο το αμάξι για 40.000€.

 

Αν πάθει κάτι το αμάξι τα 40.000€ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΆΡΩ ΠΌΤΕ! 

Θα  αποζημιωθεί με την φτηνή τιμή στην αγορά  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Μαστορας said:

1 ) 7ετιας λαστιχα ειναι οκ. Κανονικα ανα 5 αλλα δεν ειναι για πεταμα στα 7 , αναλογα της χρησης παντα .

2 ) Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην εχεις αμαξι ; Μονο τοτε εχεις τετοια επιλογη του ¨" δεν δεσμευω κεφαλαιο " . Αλλιως παντα πρεπει να πληρωνεις κατι .

3 ) Η καταναλωση αφορα την χρηση του παντα . 12 σε Κλιο ( το 1.4αρι υποθετω ) ειναι παρα πολυ . Κοιτα φιλτρα και αλλαξε καμμια βαλβολινη , να τσουλησει καλυτερα το σασμαν . Επρεπε να εχεις και εκει 8 περιπου . Τωρα μπορω να αναφερω και σαν παραδειγμα το Λουπο 3L που αν και δεν εχει τεχνολογια , μας παταει στον λαιμο σε καταναλωση , αρα αναλογα με τι το συγκρινεις .

Παλι off topic αλλα επειδη εισαι γνωστης.. το clio ειναι 1600 ατμοσφαιρικο αυτοματο. Συντηρηση κανει στην αντιπροσωπεια ( που ανηκει κιολας) και πραγματικα τοσο καιει οχι επειδη φταιει κατι απλα επειδη ειναι παλιας τεχνολογιας. 

Τωρα ρε μαστορα τι να σου πω.. 7ετιας λαστιχα.. εγκληματεις!!! 

Edited by Alfisti
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Να το παω σε οριζοντα 25ετιας :whistling: ;

Μαστορα μου, έβαλες ένα παράδειγμα και επι αυτού τοποθετήθηκα! Μη μου αρχίσεις τις εναλλακτικές, τύπου “καμπύλη Laffer” !!:yahoo:

Ούτε παίκτης του πόκερ!! Έπαιξες ‘ρέστα’ σου, σου απάντησα ‘τα βλέπω’ και συνεχίζεις πετώντας στην τσόχα ρολόγια χρυσά, δαχτυλίδια κλπ, κλπ!!  Άντε, πάσο:lol:

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

48 λεπτά πριν , OMINUS said:

Να ξέρετε όμως κύριοι,  ότι κάθε χρόνο η αξία αυτοκινήτου πέφτει.

 

Σε καινούργιο αμάξι  αν πχ η τιμη αγωρας ειναι 30.000 και είναι ασφαλισμένο με μικτή ασφάλεια κτλ για 30.000 (ως αξία) και πληρώνεται μικτή 600€  

Τον επόμενο χρόνο η τιμη του αμαξιού έχει πέσει.

 

Η ασφαλιστικές εταιρείες θα σας αποζημιώσουν στην ποιο χαμηλή τιμή που υπάρχει στην αγωρα.

Θα μπουν στον car..gr η από την χρυσή ευκαιρία θα δούνε πόσο έχει μεταχειρισμένο ΠΧ ένα tiguan 20.000€  που θα είναι το ποιο φτηνό μεταχειρισμένο και αυτά τα λεφτά θα αποζημιωθείτε.

 

 

Εγώ προσωπικά όταν  είχα μικτή είχα συνεννοηθεί με την ασφάλεια μου, κάθε χρόνο να ρίχνει την αξία του αμαξιού.

Γιατί ξέρω ότι και 800€ να πληρώνω κάθε 6 μηνες και να ειναι ασφαλισμένο το αμάξι για 40.000€.

 

Αν πάθει κάτι το αμάξι τα 40.000€ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΆΡΩ ΠΌΤΕ! 

Θα  αποζημιωθεί με την φτηνή τιμή στην αγορά  

Ενα προς ένα, όπως τα περιγράφεις!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/2/2020 at 4:36 ΜΜ, Alfisti said:

Σε 5 χρονια και 100.000 το δινω πισω. Η κτηση σε αυτη τη χωρα τιμωρειται εδω και καμια δεκαετια Γιαννη μου.. ενω με το leasing εχω φοροαπαλλαγες και εν τελει μου κοστιζει λιγοτερο απο το να το ειχα δικο μου με 5ετες πλανο. 

Να στο εξηγησω και ας βγω off topic αξιζει νομιζω γιατι αφορα πολλους:

Σεναριο κτησης: 28.000 ΛΤ

28 να δωσω δεν εχω αρα θα εδινα 8 και 20 δανειο. Κοστος δανειου για 5 χρονια 3500.Ασφαλεια για 5 χρονια: Επιεικως 500/χρονο αρα 2500.

Service για 5 χρονια: 150/χρονο αρα 750. Τελη για 5 χρονια: 700. 

Λαστιχα μια αλλαγη με 17αρες δε θα ναι 500? Συνολο κοστους κτησης και χρησης αυτοκινητου στα 5 χρονια 36000 χωρις να εχω καμια ζημια η γρατζουνια.. Ποσο θα πουλησω σε 5 χρονια ενα αυτοκινητο αξιας 28000 σημερα? 18? αρα 36-18 μας κανει 18. Αρα το αυτοκινητο στα 5 χρονια μου κοστιζει 18000.

Leasing: 363+ΦΠΑ/μηνα. 

Τον ΦΠΑ το αφηνω απεξω γιατι εχω και γω ΦΠΑ. στα 363 εχω 29% φοροαπαλλαγη περιπου αρα 258. Αρα 258 Χ 60 μηνες. 15500 τοσο πραγματικα θα μου κοστισει.. 

Για μενα μονοδρομος αμα θες εξοδα.

 

22 hours ago , Μαστορας said:

 Το προχωραω περα απο οριζοντα 5ετιας . 15ετια ας πουμε :whistling:

Μετα 5ετιας :

  0 δοσεις αρα  10 χρονια Χ 0 δοσεις = 0

  Ασφαλεια 400/ετος X 10 χρονια =4000 (με τα σημερινα δεδομενα παντα )

  Σερβις 2 αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο =65 ευρω Χ 10 χρονια = 650 ευρω

Βαζω και αλλα 200 ευρω στην 10ετια για κανα φιλτρο καυσιμου , καμια αλλαγη αντιψυκτικου και υγρων φρενων , μαζι με βαλβολινες .

Συνολο 850 ευρω τα σερβις

1000 ευρω για δυο αλλαγες ελαστικων μεσα στα 15 χρονια σαν συνολο .

 

Αρα 0+4000+850+1000 =5850 ευρω για να το κρατησεις μια δεκαετια επιπλεον . Να βαλω και 2000 ευρω για τιποτε ξαφνικα εξοδα ;; 7850 ευρω .

 Ας τα κανω ενα στογγυλο 8000 ευρω . Για μια εξτρα δεκαετια .

15500 Χ 3 φορες ( ανα 5 το δινεις αρα 3 αμαξια ανα 5ετια ) =46.5k σαν συνολο

28000 + 8000 = 36000 εαν το συντηρησεις . Να τα κανω 40κ με πολυ φουσκωμα .

 

 Μαλλον δεν συμφερει το leasing .

 

 

 

 

 

6 hours ago , pafsi said:

Ίσως και να μην είναι όμως πάντα έτσι, φίλε Μάστορα.

Οι παραπάνω υπολογισμοί σου βέβαια είναι μεν ένα ρεαλιστικό σενάριο, μόνο όμως στην περίπτωση που το αυτοκίνητο (χωρίς leasing) σου βγάλει τη 15ετία απροβλημάτιστα, δλδ με τα γνώριμα / συνήθη έξοδα (δλδ τις +8 χιλ.περίπου που προυπολόγισες) 

Συνυπολογίζοντας όμως πιθανές παραμέτρους (στους κωλόδρομους που κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα μας!) που ενδεχομένως εμφανισθούν στα ας πούμε 5 ή 6 ή 7 χρόνια κυκλοφορίας του, όπως π.χ. πιθανό τρακάρισμα με σοβαρές ζημιές στο όχημα, κλοπή / πυρκαγιά / δολιοφθορά (και σιγά μη σε ξελασπώσει αξιακά η οποιαδήποτε Ασφαλιστική!), τότε το ίδιο ας πούμε αυτοκίνητο θα αναγκασθείς να το αγοράσεις ‘στην καλύτερη’ 2 φορές μέσα στη 15ετία, τουτέστιν 28,000 + 28,000 + 8,000 = 64.000 € > 46,500 € (!) 

Συμπερασματικά, μάλλον δεν αφορίζουμε κάθετα την leasing επιλογή καθώς ωραία και σωστά τα μαθηματικά, αλλά συντρέχουν και άλλοι υποκειμενικοί παράγοντες που οδηγούν τη σκέψη-απόφαση του καθενός σε ο,τι έχει α κάνει με την τελική επιλογή. Μπορεί να σου ‘βγει’ η εκτός leasing αγορά, αλλά υπό προϋποθέσεις δυσμενείς στην πορεία ζωής του οχήματος, ίσως και όχι.

Αυτά και πολύ συνοπτικά, από κάποιον που δεν συμπαθεί καθόλου το leasing (!)

 

 

Εσείς πρέπει να ειστε του πανεπιστημίου... (Δεν δεν εξηγείται αλλιώς) ^_^ 

 

ζαλιστήκαμε με τόσα νούμερα :phew:

 

 

Edited by OMINUS
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alfisti said:

Παλι off topic αλλα επειδη εισαι γνωστης.. το clio ειναι 1600 ατμοσφαιρικο αυτοματο. Συντηρηση κανει στην αντιπροσωπεια ( που ανηκει κιολας) και πραγματικα τοσο καιει οχι επειδη φταιει κατι απλα επειδη ειναι παλιας τεχνολογιας. 

Τωρα ρε μαστορα τι να σου πω.. 7ετιας λαστιχα.. εγκληματεις!!! 

Αυτοματο οκ, ειπα μην ειναι χειροκινητο και φτανει τοσο !

 

Για τα λαστιχα , απο 6 εως και 10 ,αναλογα με την χρηση παντα .

https://www.michelinman.com/howLongTireLast.html

https://pmctire.com/en/info/tire-specifications/age-dot.tire

https://www.edmunds.com/car-maintenance/how-old-and-dangerous-are-your-tires.html

https://ag-safety.extension.org/tire-safety-expiration-dates/

 

Παντως σιγουρα κρατανε παραπανω απο τα λαδια !

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Μαστορας said:

Αυτοματο οκ, ειπα μην ειναι χειροκινητο και φτανει τοσο !

 

Για τα λαστιχα , απο 6 εως και 10 ,αναλογα με την χρηση παντα .

https://www.michelinman.com/howLongTireLast.html

https://pmctire.com/en/info/tire-specifications/age-dot.tire

https://www.edmunds.com/car-maintenance/how-old-and-dangerous-are-your-tires.html

https://ag-safety.extension.org/tire-safety-expiration-dates/

 

Παντως σιγουρα κρατανε παραπανω απο τα λαδια !

Η έμφαση δίνεται στο "από την ημερομηνία κατασκευής" ...

που μεταφράζεται στο ότι :

αν αγοράσω σήμερα για το αμάξι μια τετράδα που κατασκευάσθηκε π.χ. το 2016, έχοντας ως δεδομένο (πώς άραγε??..!!) τη σωστή εκ του εργοστασίου κατασκευής φύλαξη / ντάνιασμα, θα μπορέσω να κάνω σχετικά απροβλημάτιστα π.χ. 30-40.000 χλμ μέσα σε ορίζοντα 3-4 ετών.

Υπο αυτή την έννοια, ναι...7 και 8 χρόνια, είναι εφικτή η 'ζωή' ενός ελαστικού και βέβαια πάντα τηρουμένων των προϋποθέσεων-αναλογιών σε ο,τι αφορά και στη χρήση του (άσφαλτος, χώμα, off road, συνήθη φορτία κλπ)

Προσωπικά, τα αλλάζω κάθε 25.000 χλμ...Άρρωστος!!

Edited by pafsi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Μαστορας said:

Αυτοματο οκ, ειπα μην ειναι χειροκινητο και φτανει τοσο !

 

Για τα λαστιχα , απο 6 εως και 10 ,αναλογα με την χρηση παντα .

https://www.michelinman.com/howLongTireLast.html

https://pmctire.com/en/info/tire-specifications/age-dot.tire

https://www.edmunds.com/car-maintenance/how-old-and-dangerous-are-your-tires.html

https://ag-safety.extension.org/tire-safety-expiration-dates/

 

Παντως σιγουρα κρατανε παραπανω απο τα λαδια !

Δεν ξερω πως μπορει να ακουστει.. 

Ειναι πολυ φιλος αλλα πολυ φιλος ομως οικογενειακος ο Ιαβερης τον οποιο σεβομαι και να σαν τιμονι και σαν γνωστη του αυτοκινητου γενικα. Αυτος λεει οτι στα 4 χρονια απο την ημερομηνια κατασκευης του ελαστικου δλδ το DOT, θελουν αλλαγη. Ουτε μπρος πισω ουτε τιποτα. Τετραδα αλλαγη. - 

Και οτι ειναι ισως και το σημαντικοτερο ανταλλακτικο του αυτοκινητου στο οποιο ο μεσος Ελληνας οδηγος δε δινει καμια σημασια. 

Τον αγαπω και τον εμπιστευομαι απολυτα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τωρα να ρωτησω κατι off topic μιας και το ξεχυλωσαμε το θεμα εντελως.. 

Εχω 2 κλειδια. Συνδεεται το καθε κλειδι με ενα συγκεκριμενο χρηστη και τις ρυθμισεις που αυτος εχει? 

πχ πως το βαζεις μπρος και σε ρωταει ποιος οδηγει και κανει τα παντα οπως τα ειχες. Γινεται αυτο να αποθηκευτει στο κλειδι ή λεω βλακειες? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.