Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

4 minutes ago, Μαστορας said:

 Εφ οσων τα περι 30κ αλλαγης λαδιων ειναι βλακεια , γιατι δεν βγηκε οδηγια που να διευκρινιζει το θεμα , ενημερωνοντας τους αγοραστες οτι αυτα τα 30κ ειναι σε απολυτη ευθεια  , διχως φορτιο με σταθερα χλμ λες και ειμαστε φορτηγατζιδες στο Αμερικα ; Και εφ οσων ο ντιλερ μπορει κατα βουληση να σου αλλαζει τα σερβις της κατασκευαστριας ( εδω ξηλωνεται το πουλοβερ και παει το παραμυθι συννεφακι συννεφακι )σε στυλ "οχι τοσα , αλλα ... ναι ξερεις ...τοσα " γιατι να μην το κανεις απο μονος σου ; Δικο σου μηχανημα ειναι , αυτος λεφτα θελει να παρει απο την τσεπη αρα οσο πιο συντομα ( οχι βεβαια σε σημειο να χρειαστει αποζημιωση ) η φθορα , τοσο καλυτερα για αυτον . Και γιατι τσουχτηκε οταν του ειπες εσυ ποτε θελεις να τα αλλαξεις ; Πρωτα λαδια σε 15κ μεσα ειναι αυτοκτονια και το ξερει αλλα τον συμφερει . Πεταμενα λεφτα η συντηρηση της μηχανης δεν ειναι ποτε . Αμα την παρατησεις , τοτε τι θα σου πει ; " Ε καινε απο την μανα τους λιγο λαδακι " η " Ε , εχεις και μερικα χλμ επανω , δεν ειναι πια καινουργιο " ;  Μακαρι να εκαναν τα λαδια 2 ευρω το γαλονι (3.78λ) , κυριολεκτικα θα αλλαζα καθε σου/κου .Και κυριολεκτικα , ακομα θα ειχα το 1ο μου αμαξι .

 

Ως αναφορα την καραμελα περι τεχνολοχικης υπεροχης των λαδιων και των μηχανων εγω βλεπω ενα συνηθες φαινομενο καθεμερα . Ακομα και τα νεα , τεχνολογικα υπερεχοντα λαδια εχουν επανω προδιαγραφες 20+ετιας ...  Ολα τα λαδια ( το 95%+ ) που ειναι για tdi/tsi ας πουμε σαν παραδειγμα , εχουν CF(πετρελαιου) προδιαγραφη ακομα . CF που ειναι 25ετιας προδιαγραφη !!!  Τι μου λεει δηλαδη , οτι μπορουμε να βαλουμε προδιαγραφες 25ετιας (ναι μπορουμε, μην ψαρωκεις ) σε αμαξια του 2020 ; Αυτο δεν αντιβαινει στα λεγομενα του περι υπεροχης σημερινων λαδιων ;  Εν ολιγοις , λαδια με προδιαγραφες 25ετιας , αλλαζονται και με διαστηματα σερβις 25ετιας , οχι φυσικα σαν απολυτη εκφραση αυτο , αλλα δεν μπορει να μου λεει οτι το λαδι αυτο θα κραταει οχι 5κ αλλα 25κ μεσα σε μια μηχανη .

 

Βαλε απλα λαδακια , αλλαζε τα μεχρι τα 7.5κ ( προσωπικη επιλογη αυτο απο εμπειρια ) και ασε την εταιρια να εχει εφιαλτες που εχεις τα λεφτα ακομα στην δικη σου τσεπη . Εσυ μια χαρα θα κοιμασαι . Και για να καταλαβεις τι εστι εταιρια ( δεν μιαλω για μια συγκεκριμενη ) θα σου θυμιζω ενα καλο ανεκδοτο :

 

" Ηταν ενας ζητιανος εξω απο ενα καταστημα . Καθε μερα ενας τιμιος εργαζομενος νεος περναγε για την δουλεια του  και του αφηνε χρηματα . Συνηθως του αφηνε ενα 2ευρω . Οσο λοιπον υπηργε αυτη η "τυπικη" συναλλαγη , και οι δυο ενιωθαν καλα . Μια δευτερα ομως ο νεος αντι για 2ευρω του αφησε 1ευρω. Ο ζητιανος θεωρησε οτι εγινε κατι λαθος , αφου τον ειχε μαθει στα 2ευρα , αλλα ευγενικοτατος , δεν μιλησε καθολου . αυτο συνεχιστικε για καμια 10ρια μερες . Μετα , στα ξαφνικα , το 1ευρω εγινε 20λεπτο ! Ο ζητιανος δεν κρατηθηκε και ευγενικος οπως παντα ρωταει τον νεαρο τι εγινε και αυτη η αλλαγη στο μπουρμπουαρ . Ο νεαρος του εξηγη πως στεφανωθηκε ,αλλαξε σπιτι και πηγε σε μεγαλυτερο γιατι περιμεναν με μεγαλη χαρα με την συζηγο του το νεο μικρο μελος της οικογενειας του συνεπως δεν ειχε την ευχερια να δινει 2ευρα . Η απαντηση του , εως εκεινη την στιγμη , ευγενικοτατου ζητιανου ξερεις πια ηταν ; " Καλα λεει στεφανωθηκες, αλλαξες σπιτι , κανεις οικογενεια με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ τα λεφτα ;;;;"

 

!!!!

Τα θεωρουσε δικα του επειδη ο καλοβουλος νεαρος του ειχε δωσει το δικαιωμα ,συνηθιζοντας τον σε κερασματα .

 

Διδαγμα :

Οτι μας ανηκει , εμεις κανουμε κουμαντο μεχρι να επιτρεψουμε σε αλλους να κανουν αυτοι κουμαντο επ αυτου .

ΜΗΝ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ .

Α ρε μαστορα εισαι απολαυση ρε μπαγασα!!! Τα σεβη μου!! 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

Υπάρχει και η λύσει να κάνετε την αλλαγή λαδιών έξω σε ένα συνεργείο.

 

 

Στο προηγούμενο post μου δεν έγραψα μια λεπτομέρεια .

 

Αν κάνετε αλλαγή λαδιών ΕΞΩ αγοράστε ένα φίλτρο λαδιού γνήσιο VW από κάποια αντιπροσωπεία.

 

Και μετά κάντε αλλαγή λαδιών, το φίλτρο θα πρέπει να είναι το γνήσιο γιατί έχει και της στάμπες VW επάνω του  μην βάλετε του εμπορίου θα το καταλάβουν ότι δεν είναι  το δικό του.

Edited by OMINUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα πω και εγώ την άποψη μου.

Το 2008 αγόρασα καινούργιο QQ mkI 1.6L ατμόσφαιρα.

Είχα διαβάσει το βιβλίο για τους προτεινόμενους τύπους λαδιού.

Eπέλεξα 10W-40 (-20/+40) γιατί ταιριάζει στο κλίμα της Ελλάδος

Κλείνω ραντεβού σε επίσημο επισκευαστή Nissan για πρώτη αλλαγή λαδιού.

Δίνω τα στοιχεία μου στη ρεσεψιόν, με ρωτούν χλμ;

Απαντώ 1Κ, είναι λίγα μου λένε. Επιμένω και μου τα αλλάζουν. 

Όταν πήγα να πληρώσω με ρωτούν πότε θα το φέρετε για την επόμενη αλλαγή λαδιού;

Απαντώ στις 5Κ ή στον χρόνο.

Υπάρχει άφθονη πληροφόρηση στο net.

O πελάτης είναι χρήμα προς είσπραξη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@mastoras τωρα εχω 1250χλμ εκ των οποιων τα 800 σε εθνικη τα 250 στην Αθηνα σε light κινηση και τα υπολοιπα 200 στην Αθηνα σε βαρια κινηση ( σταματα ξεκινα). Ποτε λες να τα πεταξω τα πρωτα λαδια? 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , Alfisti said:

Update:  Με το VIN μου στο gratsia μου ειπαν οτι απο το εργοστασιο φοραω 5w-30. Επισης ανεπισημα ο τεχνικος συμβουλος παραδεχτηκε οτι τα περι 30Κ αλλαγη λαδιων ειναι μια μαλακια και μιση σε συνθηκες κινησης μεσα σε πολη και οχι σε ιδανικες.

Δηλαδή ούτε από το εργοστάσιο έρχεται με το 0w-20 ?

Ούτε καν οι ίδιοι δεν ακολουθούν τις "περίφημες προδιαγραφές" τους ;;

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Alfisti said:

@mastoras τωρα εχω 1250χλμ εκ των οποιων τα 800 σε εθνικη τα 250 στην Αθηνα σε light κινηση και τα υπολοιπα 200 στην Αθηνα σε βαρια κινηση ( σταματα ξεκινα). Ποτε λες να τα πεταξω τα πρωτα λαδια? 

800 εθνικη αλλα με ποσα ; 120 ; 200+ ;  Η εθνικη ειναι καλη οταν η μηχανη πηγαινει στην ροπη της ( ας το πω ετσι ) και οχι οταν κυνηγας τελικες . Οπωτε λογικη ανετη εθνικη 800χλμ και 500~ κινηση εισαι χοντρικα 60/40 . Μην πας για τα 7.5κ (παντα με τα δικα μου δεδομενα ) . Τωρα εαν πας με τα 15κ της εταιριας  ως δεδομενα , στα 10κ το παρα παρα πολυ . Σκεψου οτι 10χλμ κινησης ζοριζουν την μηχανη πολυ περισσοτερο απο οτι νομιζουμε .Οταν ιδιως εχεις λεπτα λαδια , οι κυλινδροι στραγγανε πολυ πιο γρηγορα . Το παχυ λαδι δεν στραγγαει ευκολα γιατι δεν ειναι λαδι κυκλοφοριας οπως τα 30/20αρια αρα ακομα και με σταματα-ξεκινα η μηχανη κραταει λαδι συνεπως λιγοτερη φθορα . Ισως με 40αρι , με τα δεδομενα διαστηματα της εταιριας παντα , να τα κραταγες 10κ . Με ψιλοτερο , με την καμια . Αν συνυπολογισω οτι περα απο τα λαδια  πρεπει να εχουμε και το χαρτινο φιλτρο λαδιου ( και σαν μεγεθος και σαν υλικο ) , θα μας πιασει κρυος ιδρωτας .  Κοιτα αυτο το βιντεο , κοιτα ποσο μεγαλο ειναι το μεγεθος του φιλτρου και ποσο λιγο το λαδι σαν ποσοτητα . Και τορα κοιτα το δικο μας φιλτρακι λαδιου σαν μεγεθος ......

https://www.youtube.com/watch?v=klcBRnyCSvo

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geopro said:

Δηλαδή ούτε από το εργοστάσιο έρχεται με το 0w-20 ?

Ούτε καν οι ίδιοι δεν ακολουθούν τις "περίφημες προδιαγραφές" τους ;;

Τι να σου πω ρε φιλε.. Εγω τους ρωτησα για να ξερω και καλα τι λαδι να αγορασω σε περιπτωση που θελει συμπληρωμα.. Αρα πρεπει να ξερω τι φοραει απο το εργοστασιο.Μαλιστα μου ειπαν οτι και στην αλλαγη λαδιων βαζουν 5W-30 και οτι αυτο προτεινουν για τις συνθηκες κινησης, θερμοκρασιας και σκονης στην Ελλαδα. Ετσι ακριβως μου τα ειπαν.. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, geopro said:

Δηλαδή ούτε από το εργοστάσιο έρχεται με το 0w-20 ?

Ούτε καν οι ίδιοι δεν ακολουθούν τις "περίφημες προδιαγραφές" τους ;;

Σιγα σιγα τους μυριστηκε ο κοσμος . Ποσα τζαμπατζιδικα θα πληρωσουν ακομα ;

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Μαστορας said:

800 εθνικη αλλα με ποσα ; 120 ; 200+ ;  Η εθνικη ειναι καλη οταν η μηχανη πηγαινει στην ροπη της ( ας το πω ετσι ) και οχι οταν κυνηγας τελικες . Οπωτε λογικη ανετη εθνικη 800χλμ και 500~ κινηση εισαι χοντρικα 60/40 . Μην πας για τα 7.5κ (παντα με τα δικα μου δεδομενα ) . Τωρα εαν πας με τα 15κ της εταιριας  ως δεδομενα , στα 10κ το παρα παρα πολυ . Σκεψου οτι 10χλμ κινησης ζοριζουν την μηχανη πολυ περισσοτερο απο οτι νομιζουμε .Οταν ιδιως εχεις λεπτα λαδια , οι κυλινδροι στραγγανε πολυ πιο γρηγορα . Το παχυ λαδι δεν στραγγαει ευκολα γιατι δεν ειναι λαδι κυκλοφοριας οπως τα 30/20αρια αρα ακομα και με σταματα-ξεκινα η μηχανη κραταει λαδι συνεπως λιγοτερη φθορα . Ισως με 40αρι , με τα δεδομενα διαστηματα της εταιριας παντα , να τα κραταγες 10κ . Με ψιλοτερο , με την καμια . Αν συνυπολογισω οτι περα απο τα λαδια  πρεπει να εχουμε και το χαρτινο φιλτρο λαδιου ( και σαν μεγεθος και σαν υλικο ) , θα μας πιασει κρυος ιδρωτας .  Κοιτα αυτο το βιντεο , κοιτα ποσο μεγαλο ειναι το μεγεθος του φιλτρου και ποσο λιγο το λαδι σαν ποσοτητα . Και τορα κοιτα το δικο μας φιλτρακι λαδιου σαν μεγεθος ......

https://www.youtube.com/watch?v=klcBRnyCSvo

 

Τις εθνικης τα χλμ ηταν με 120-130 δλδ σε διαδικασια στρωσιματος με συνεχεις αυξομειωσεις ταχυτητας οχι φυσικα σε cruise control. Ειπαμε ρε μαστορα μπορει σε λιγο να 40ριζω αλλα κατι θυμαμαι απο στρωσιματα απο τις εποχες που ειχα το rallye και ξεγνοιαστα περνουσα τις Πεμπτες μου στα λιμανακια.. 

Link to comment
Share on other sites

Αγορασα τελικα το liquimoly 5W-30 longlife 3 για οταν θα κανω την αλλαγη. Επισης φιλτρο ροδελα και ταπα αυθεντικα 18euro και κατι.. Πολλα μου φανηκαν.. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Alfisti said:

Αγορασα τελικα το liquimoly 5W-30 longlife 3 για οταν θα κανω την αλλαγη. Επισης φιλτρο ροδελα και ταπα αυθεντικα 18euro και κατι.. Πολλα μου φανηκαν.. 

 

Βρε μάστορα  τάπα γιατί???  Δεν υπάρχει κανένας λόγος....

Μόνο ροδέλα τζάμπα λεφτα για ταπα χωρεις λόγο 

 

Αυτό το παραμυθάκι τώρα με της τάπες είναι για να μας κοροϊδεύουν.

 

 

ΥΓ

 

Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία με την τάπα καρτερ που αγόρασες.??

Θα ήταν πολύ χρήσιμο για να δούμε Επίσης και το  κωδικό της τάπας που αγόρασες.

 

Εγώ σύμφωνα με το τιμολόγιο που έχω, η τάπα καρτερ που λένε ότι άλλαξαν είναι με κωδικό N90813202

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, OMINUS said:

 

Βρε μάστορα  τάπα γιατί???  Δεν υπάρχει κανένας λόγος....

Μόνο ροδέλα τζάμπα λεφτα για ταπα χωρεις λόγο 

 

Αυτό το παραμυθάκι τώρα με της τάπες είναι για να μας κοροϊδεύουν.

 

 

ΥΓ

 

Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία με την τάπα καρτερ που αγόρασες.??

Θα ήταν πολύ χρήσιμο για να δούμε Επίσης και το  κωδικό της τάπας που αγόρασες.

 

Εγώ σύμφωνα με το τιμολόγιο που έχω, η τάπα καρτερ που λένε ότι άλλαξαν είναι με κωδικό N90813202

 

Κοιτα ταπα παιρνω παντα μη γινει καμια μαλακια και τη χασει κανεις στην αλλαγη ή πεσει σε κανα λουκι και τραβαμε τα μαλλια μας.. και αν δε χρειαστει την κραταω καβατζα

IMG_20200214_165240.jpg

IMG_20200214_165427.jpg

IMG_20200214_165437.jpg

IMG_20200214_165544.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σου βρήκα και το φίλτρο λαδιού τεμαχισμένο 

 

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/5040524/volkswagen-04e-115-561-h-c-p

Edited by OMINUS
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την αλλαγή ταπας είναι υπερβολικό.

Αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή χάλκινης ροδελας.

Αν τό σφίξιμο τής ταπας είναι σωστό δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, geopro said:

Αυτό με την αλλαγή ταπας είναι υπερβολικό.

Αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή χάλκινης ροδελας.

Αν τό σφίξιμο τής ταπας είναι σωστό δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ.

Συμφωνω απολυτα απλα εγω παντα παιρνω μια extra για ασφαλεια

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

Σου βρήκα και το φίλτρο λαδιού τεμαχισμένο 

 

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/5040524/volkswagen-04e-115-561-h-c-p

Vehicle: 2017 VW Jetta 1.4T
On: 12,340 Off: 15,926. Total: 3,586 Miles. 9 Months. Pennzoil 5W-40
Replaced with Pennzoil 5W-40 and the same filter.

 

Ενδιαφερον . Τι εννοει ο ποιητης ;

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , geopro said:

Αυτό με την αλλαγή ταπας είναι υπερβολικό.

Αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή χάλκινης ροδελας.

Αν τό σφίξιμο τής ταπας είναι σωστό δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ.

 

3 hours ago , Alfisti said:

Συμφωνω απολυτα απλα εγω παντα παιρνω μια extra για ασφαλεια

Και καλά κάνεις,  καλό είναι να υπάρχει μια για Ρεζέρβα.

 

Αλλά αλλο είναι να έχω μια για να υπάρχει για ώρα ανάγκης, και άλλο είναι σε καθε service κάθε χρόνο να αλλάζουμε συνέχεια τάπας.

 

Ροδέλα ναι εκεί καμία διαφωνία, αλλά όχι και τάπα καθε τρεις και λίγο μονο και μονο για να τα παίρνουν από το κόστος....

 

 

 

3 hours ago , Μαστορας said:

Vehicle: 2017 VW Jetta 1.4T
On: 12,340 Off: 15,926. Total: 3,586 Miles. 9 Months. Pennzoil 5W-40
Replaced with Pennzoil 5W-40 and the same filter.

 

Ενδιαφερον . Τι εννοει ο ποιητης ;

 

Πρέπει να είναι κάπου χαμένο στην μετάφραση..??:unsure:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@OMINUS τα αλλαξα τα λαδια. Να ξερεις οτι η εργοστασιακη ταπα και ροδελα ειναι 10 φορες καλυτερα απο τις βλακειες που μου πουλησαν

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , Alfisti said:

@OMINUS τα αλλαξα τα λαδια. Να ξερεις οτι η εργοστασιακη ταπα και ροδελα ειναι 10 φορες καλυτερα απο τις βλακειες που μου πουλησαν

 Δεν σου είπα ότι είναι κάποια μαιμουδια που κάνουν, τι διαφορές είδες αν επιτρέπεται?

 

Εχεις καμία φωτογραφία από την τάπα την εργοστασιακή με την ροδέλα της 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, OMINUS said:

 Δεν σου είπα ότι είναι κάποια μαιμουδια που κάνουν, τι διαφορές είδες αν επιτρέπεται?

 

Εχεις καμία φωτογραφία από την τάπα την εργοστασιακή με την ροδέλα της 

Δεν προλαβα να βγαλω φωτο γιατι ειχα τον μικρο μαζι μου και γινοταν πολεμος.. παντως επειδη την ειδα ειναι τεραστια και στιβαρη κατασκευη οχι σα τη μαλακια που αγορασα.. επισης η ροδελα θηριο οχι σα την ψοφοροδελα που πουλανε.. Εχει 10 βιδες η ψευτοποδια που εχουν βαλει απο κατω.. μανουρα.. μιλαμε για ψευτοποδια πλαστικο του κωλου εντελως!! Γενικα οπως το ειδα απο κατω ψευτοκατασκευη μου φανηκε, καμια ποιοτητα κατασκευης.. πως ειναι το ταμπλο και οι πορτες και σχεδον ολα? ε ετσι αναλογως ειναι και απο κατω

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν , Alfisti said:

Δεν προλαβα να βγαλω φωτο γιατι ειχα τον μικρο μαζι μου και γινοταν πολεμος.. παντως επειδη την ειδα ειναι τεραστια και στιβαρη κατασκευη οχι σα τη μαλακια που αγορασα.. επισης η ροδελα θηριο οχι σα την ψοφοροδελα που πουλανε.. Εχει 10 βιδες η ψευτοποδια που εχουν βαλει απο κατω.. μανουρα.. μιλαμε για ψευτοποδια πλαστικο του κωλου εντελως!! Γενικα οπως το ειδα απο κατω ψευτοκατασκευη μου φανηκε, καμια ποιοτητα κατασκευης.. πως ειναι το ταμπλο και οι πορτες και σχεδον ολα? ε ετσι αναλογως ειναι και απο κατω

 

Ελπίζω να μπορέσουμε να βρούμε κωδικό της εργοστασιακής ταπας και όχι την μαλακιά που πουλάνε

 

Αποτι κατάλαβα έβαλες πάλι την ίδια τάπα .

 

Να σου πω και κάτι η ροδέλα που είχε ήταν χάλκινη σωστά? 

 

Αυτή που έχει βαλεις στην φωτογραφία πρέπει να είναι αλουμινίου.

Link to comment
Share on other sites

Και σύμφωνα με τον κωδικό που έβαλες (για το δικό σου αμάξι ) είναι αυτή εδώ με κωδικό

N 90288901

https://www.drive2.ru/l/477660287772655740/

 

 

 

Στο δικό μου αμάξι και μοτέρ 1400 TSI caxa 

 

Έχω κωδικό N 90813202

 

https://www.antallaktikaexartimata.gr/oenumber/n90813202.html

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, OMINUS said:

 

Ελπίζω να μπορέσουμε να βρούμε κωδικό της εργοστασιακής ταπας και όχι την μαλακιά που πουλάνε

 

Αποτι κατάλαβα έβαλες πάλι την ίδια τάπα .

 

Να σου πω και κάτι η ροδέλα που είχε ήταν χάλκινη σωστά? 

 

Αυτή που έχει βαλεις στην φωτογραφία πρέπει να είναι αλουμινίου.

Οχι δεν ειναι χαλκινη η εργοστασιακη ειναι αλουμινιου αλλα χοντρη και πλακέ. Και παχια.. φανταστικη ταπα σου λεω αλλα και η ταπα ειναι φοβερη, στιβαρη κατασκευη, και μακρια. 

Φορ δε ρεκορντ εβαλα liquimoly 5W-30 Longlife 3 που τα βρηκα στο battery club στο κεντρο της Αθηνας 52euros ενα τετραλιτρο και ενα μονολιτρο. 

Edited by Alfisti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Alfisti said:

Οχι δεν ειναι χαλκινη η εργοστασιακη ειναι αλουμινιου αλλα χοντρη και πλακέ. Και παχια.. φανταστικη ταπα σου λεω αλλα και η ταπα ειναι φοβερη, στιβαρη κατασκευη, και μακρια. 

Φορ δε ρεκορντ εβαλα liquimoly 5W-30 Longlife 3 που τα βρηκα στο battery club στο κεντρο της Αθηνας 52euros ενα τετραλιτρο και ενα μονολιτρο. 

Ερώτηση! Είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της ταπας και της ροδελας στην αλλαγή; Αφού η εργοστασιακή είναι ανώτερη δεν μπορεί κάποιος να αρνηθεί την αντικατάσταση της;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Yiannis_2 said:

Ερώτηση! Είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της ταπας και της ροδελας στην αλλαγή; Αφού η εργοστασιακή είναι ανώτερη δεν μπορεί κάποιος να αρνηθεί την αντικατάσταση της;

H τάπα λαδιού χαλάει μόνο όταν ο μάστορας είναι μπετόβλακας.

Η ροδέλα ΠΑΝΤΑ αλλάζεται γιατί με το σφίξιμο της τάπας παραμορφώνεται.

Έπαψα να αγοράζω την χάλκινη ροδέλα της Νissan γιατί είναι κούφια και κόστιζε €0,85.

Που σημαίνει ότι θέλει προσοχή στο σφίξιμο για να μην διαλυθεί.

Αγοράζω (ως το δείγμα) ροδέλες χάλκινες μασίφ από τον Παφίτη στον Πειραιά.

Με €2,00 αγοράζω γύρω στα 5 τεμ. 

Τα Cinquecento 1993 + το QQ mkI 2008 που είμαι κάτοχος έχουν τις εργοστασιακές τάπες λαδιού.

Του Cinquecento είναι Allen 12, του QQ είναι 14 εξάγωνη.

 

 

 

 

 

.

Edited by tsikis007
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.