Jump to content
pafsi

Προδιαγραφή λιπαντικού κινητήρα

Recommended Posts

2 hours ago, Yiannis_2 said:

Ερώτηση! Είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της ταπας και της ροδελας στην αλλαγή; Αφού η εργοστασιακή είναι ανώτερη δεν μπορεί κάποιος να αρνηθεί την αντικατάσταση της;

Η ταπα δεν αλλαζεται ποτε, απλα εγω αγορασα μια extra μη γινει καμια μαλακια στο βενζιναδικο και μου τη χασουν. Ροδελα αλλαζεις παντα για λογους στεγανοτητας του καρτερ

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 16/2/2020 at 11:02 ΜΜ, Alfisti said:

Η ταπα δεν αλλαζεται ποτε, απλα εγω αγορασα μια extra μη γινει καμια μαλακια στο βενζιναδικο και μου τη χασουν. Ροδελα αλλαζεις παντα για λογους στεγανοτητας του καρτερ

Πολύ συνετό το νά έχουμε έξτρα τάπα διαθέσιμη αλλά μείνε μακριά από τά βενζινάδικα για αλλαγές λαδιών.

Γίνονται κακοτεχνίες και τό ανεξέλεγκτο σφίξιμο τής ταπας είναι η κυριότερη.

Στο βενζινάδικο μόνο για βενζίνη ( καί ίσως πλύσιμο) και τίποτα άλλο.

Ούτε αλλαγές λαδιών ούτε έλεγχος και συμπλήρωμα αντιψυκτικου.

Edited by geopro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, geopro said:

Πολύ συνετό το νά έχουμε έξτρα τάπα διαθέσιμη αλλά μείνε μακριά από τά βενζινάδικα για αλλαγές λαδιών.

Γίνονται κακοτεχνίες και τό ανεξέλεγκτο σφίξιμο τής ταπας είναι η κυριότερη.

Στο βενζινάδικο μόνο για βενζίνη ( καί ίσως πλύσιμο) και τίποτα άλλο.

Ούτε αλλαγές λαδιών ούτε έλεγχος και συμπλήρωμα αντιψυκτικου.

Εχεις δικιο @geopro απλα στην περιπτωση μου ο βενζινας ειναι συγγενης οποτε ολα πηγαν super τελεια

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω..
Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Rizaks said:

Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω..
Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!!

Θα σου συνιστούσα να αλλάξεις τα λάδια μην τα κρατάς τόσο πολύ.Ειδικά αν είναι πρώτη αλλαγή.

Γενικά το πιέζεις πολύ το αμάξι? Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος, αυξάνεται και η μέση θερμοκρασία λαδιών ειδικά αν το πιέζεις και πιθανόν να εξατμίζεται πιο πολύ λάδι από οτι το χειμώνα.

Γνώμη μου, άλλαξε τα λαδία. Συνέχισε να οδηγάς όπως τώρα και παρακολούθα την κατανάλωση πως θα εξελιχθεί μιας και είσαι σε εγγύηση.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Rizaks said:

Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω..
Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!!

 

Τα χιλιόμετρα που έχεις δεν είναι πολλά...

 

Αλλά η στάθμη σου που έχει πέσει τόσο όσο λες , εκεί είναι ανησυχητικό και θέλει άμεσα έρευνα και ψάξιμο 

Link to comment
Share on other sites

Οκ λοιπόν από βδομάδα που ανοίγει η αντιπροσωπεία θα τους επισκεφτώ..
Διάβασε το μανιουαλ θα δεις ότι έως τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα μπορεί να υπάρξει κατανάλωση λαδιού. Παρόλα αυτά πιστεύω προσωπικα ότι έπρεπε τα πρώτα λάδια να τα έχεις αλλάξει. Και μετά αλλαγές ανά 10.000 με φίλτρο λαδιού πάντα. Γενικά τα τούρμπο μοτέρ αν τα πιέζεις πολύ μπορεί να δεις καταναλωση λαδιού.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για τα βενζίνης, αλλά το διτούρμπινο Diesel μου, με 7.000 ΚΜ από την προηγούμενη αλλαγή, ο δείκτης στο ΜΑΧ είναι και δεν το πάω και χαλαρά..... Θα δείξει στο τέλος του καλοκαιριού πως θα συμπεριφερθει όμως....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να αναφέρω πως με το jeep Patriot 2.0 diesel που είμαι προσωρινά του πίνω πραγματικά όμως το αίμα καθημερινά για 80χλμ και δεν καίει σταγόνα....

Χωρίς να αναφέρω πηγή κλπ ακόμη άκουσα από πολύ έμπιστο μηχανικό του group πως 300 μοτέρ παγκοσμίως του TROC σφραγίστηκαν και αποστέλλονται στο εργοστάσιο. Διαπιστώθηκε πως δεν έχουν περαστεί ελατήρια λόγω αστοχίας των ρομπότ... 10 είναι μέχρι τώρα τα ελληνικά. Έχεις πάρει άλλο αυτί αυτή την πληροφορία???

Edited by Yiannis_2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τα Jeep γενικά θεωρούνται πολύ αξιόπιστα.

 

Και σαν κατασκευή συναρμολόγηση λένε είναι πολύ καλα , και δεν έχουν καμία σχέση με άλλες μάρκες

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , turbomaniac said:

Εχω την εκτίμηση ότι με το 20αρι κάθε 15000, στα 150.000 θα θες μοτερ

 

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Τι εννοείς; Σε ποιο ποστ απαντάς;

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς; Σε ποιο ποστ απαντάς;
Έγραψα για παλιο ποστ και τα.... μάζεψα. Νομίζω τώρα δε βάζει κανένας 0w-20.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχε το μεσημέρι 37οC, άντε να βάλεις τώρα 0w20 σε καινούργιο μοτέρ, όσο να ΄ναι το σκέφτεσαι λιγάκι :wink:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχε το μεσημέρι 37οC, άντε να βάλεις τώρα 0w20 σε καινούργιο μοτέρ, όσο να ΄ναι το σκέφτεσαι λιγάκι :wink:
@nikdev φίλε μου θα μας πεις μια γνώμη για το 5w30 LL? Αν δεν κάνω λάθος έχεις κάνει πάνω από 200χιλιαδες με το 1.4 και με πολλά άλογα! Η γνώμη σου για μένα μετράει αν δεν θέλεις δημόσια στείλε Μ πμ.ευχαριστω.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα.

1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40.

2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf)

3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης.

4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική.

 

Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι.

 

Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο,  όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών.

 

Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40,

αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας.

Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul.

 

Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ.

Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40.

 

Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 19/5/2020 at 1:08 ΠΜ, nikdev said:

Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα.

1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40.

2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf)

3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης.

4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική.

 

Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι.

 

Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο,  όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών.

 

Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40,

αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας.

Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul.

 

Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ.

Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40.

 

Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.

Καλημέρα.

Επειδή είμαι σε πόλη με μηδενικές επιλογές και για τα επόμενα 4 χρόνια θα μπαίνω υποχρεωτικά αντιπροσωπεία τα μουφα έχεις πάρει χαμπάρι να παίζουν και εκεί; Εάν θες απάντησε και με pm

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Yiannis_2 said:

Καλημέρα.

Επειδή είμαι σε πόλη με μηδενικές επιλογές και για τα επόμενα 4 χρόνια θα μπαίνω υποχρεωτικά αντιπροσωπεία τα μουφα έχεις πάρει χαμπάρι να παίζουν και εκεί; Εάν θες απάντησε και με pm

 

Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τα γνήσια.

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/19/2020 at 1:08 AM, nikdev said:

Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα.

1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40.

2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf)

3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης.

4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική.

 

Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι.

 

Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο,  όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών.

 

Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40,

αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας.

Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul.

 

Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ.

Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40.

 

Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.

Αναλυτικότατος! Μπράβο!

Όσο για τα γνήσια και εγώ πολλές φορές αμφιβάλλω για τις πολύ χαμηλές τιμές σε κάποια σκρουτζομάγαζα. 
Δύσκολοι καιροί

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα!κατοχος t roc 2020!ετοιμαζομαι για 2ο service και θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να χρησιμοποιησω λαδι motul x clean+   5w30!στην πρωτη αλλαγη μου βαλανε 0w20

Link to comment
Share on other sites

Καλό επίσης θα ήταν να κοιτάξεις και τι προτείνει ο κατασκευαστής...

Στο βιβλίο του αυτοκινήτου γράφει αναλόγως το μοτέρ τι λάδια παίρνει...

Επίσης αν γράφει περισσότερους από έναν τύπους λαδιού κοίτα ποιες είναι οι διαφοροποιήσεις γι αυτό...

Εγώ πχ έφερε αμάξι από εξωτερικό (Γερμανία) και εκεί έβαζαν άλλο λάδι απ' ότι έβαλα εδώ (Ελλάδα) λόγω θερμοκρασιών. Το συστήνει άλλωστε και ο κατασκευαστής...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.