Alfisti Posted February 16, 2020 Report Share Posted February 16, 2020 2 hours ago, Yiannis_2 said: Ερώτηση! Είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της ταπας και της ροδελας στην αλλαγή; Αφού η εργοστασιακή είναι ανώτερη δεν μπορεί κάποιος να αρνηθεί την αντικατάσταση της; Η ταπα δεν αλλαζεται ποτε, απλα εγω αγορασα μια extra μη γινει καμια μαλακια στο βενζιναδικο και μου τη χασουν. Ροδελα αλλαζεις παντα για λογους στεγανοτητας του καρτερ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 (edited) On 16/2/2020 at 11:02 ΜΜ, Alfisti said: Η ταπα δεν αλλαζεται ποτε, απλα εγω αγορασα μια extra μη γινει καμια μαλακια στο βενζιναδικο και μου τη χασουν. Ροδελα αλλαζεις παντα για λογους στεγανοτητας του καρτερ Πολύ συνετό το νά έχουμε έξτρα τάπα διαθέσιμη αλλά μείνε μακριά από τά βενζινάδικα για αλλαγές λαδιών. Γίνονται κακοτεχνίες και τό ανεξέλεγκτο σφίξιμο τής ταπας είναι η κυριότερη. Στο βενζινάδικο μόνο για βενζίνη ( καί ίσως πλύσιμο) και τίποτα άλλο. Ούτε αλλαγές λαδιών ούτε έλεγχος και συμπλήρωμα αντιψυκτικου. Edited February 29, 2020 by geopro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfisti Posted February 29, 2020 Report Share Posted February 29, 2020 1 hour ago, geopro said: Πολύ συνετό το νά έχουμε έξτρα τάπα διαθέσιμη αλλά μείνε μακριά από τά βενζινάδικα για αλλαγές λαδιών. Γίνονται κακοτεχνίες και τό ανεξέλεγκτο σφίξιμο τής ταπας είναι η κυριότερη. Στο βενζινάδικο μόνο για βενζίνη ( καί ίσως πλύσιμο) και τίποτα άλλο. Ούτε αλλαγές λαδιών ούτε έλεγχος και συμπλήρωμα αντιψυκτικου. Εχεις δικιο @geopro απλα στην περιπτωση μου ο βενζινας ειναι συγγενης οποτε ολα πηγαν super τελεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted May 14, 2020 Report Share Posted May 14, 2020 Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω..Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted May 14, 2020 Report Share Posted May 14, 2020 2 hours ago, Rizaks said: Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω.. Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!! Θα σου συνιστούσα να αλλάξεις τα λάδια μην τα κρατάς τόσο πολύ.Ειδικά αν είναι πρώτη αλλαγή. Γενικά το πιέζεις πολύ το αμάξι? Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος, αυξάνεται και η μέση θερμοκρασία λαδιών ειδικά αν το πιέζεις και πιθανόν να εξατμίζεται πιο πολύ λάδι από οτι το χειμώνα. Γνώμη μου, άλλαξε τα λαδία. Συνέχισε να οδηγάς όπως τώρα και παρακολούθα την κατανάλωση πως θα εξελιχθεί μιας και είσαι σε εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 9 hours ago , Rizaks said: Εγώ πήρα το troc Δεκέμβριο του 19 είναι 1.5 με τα 150.. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 12000 χιλιόμετρα και προχθές μου άναψε ειδοποίηση για 2η φορά να τσεκάρω τη στάθμη του λαδιού.. Η πρώτη ειδοποίηση ήταν πριν μια εβδομάδα όπου τσέκαρα τα λάδια και ήταν φυσιολογικά.. Προχθές όμως είχε κατέβει λίγο η στάθμη και ήταν λίγο πιο κάτω από τη μέση.. Σήμερα συμπλήρωσα με 5w30 αφού δεν ήξερα τι λάδι να βάλω.. Το έχει πάθει κάνεις άλλος με αυτά τα χιλιόμετρα?? Παίζει το λάδι που είχε να ηταν πολύ ψιλό και να έχω αυτή την απώλεια?? Γιατί άμα αρχίσει από τώρα να καιει λάδια καήκαμε!!! Τα χιλιόμετρα που έχεις δεν είναι πολλά... Αλλά η στάθμη σου που έχει πέσει τόσο όσο λες , εκεί είναι ανησυχητικό και θέλει άμεσα έρευνα και ψάξιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 Οκ λοιπόν από βδομάδα που ανοίγει η αντιπροσωπεία θα τους επισκεφτώ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 Οκ λοιπόν από βδομάδα που ανοίγει η αντιπροσωπεία θα τους επισκεφτώ.. Διάβασε το μανιουαλ θα δεις ότι έως τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα μπορεί να υπάρξει κατανάλωση λαδιού. Παρόλα αυτά πιστεύω προσωπικα ότι έπρεπε τα πρώτα λάδια να τα έχεις αλλάξει. Και μετά αλλαγές ανά 10.000 με φίλτρο λαδιού πάντα. Γενικά τα τούρμπο μοτέρ αν τα πιέζεις πολύ μπορεί να δεις καταναλωση λαδιού.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 Δεν ξέρω για τα βενζίνης, αλλά το διτούρμπινο Diesel μου, με 7.000 ΚΜ από την προηγούμενη αλλαγή, ο δείκτης στο ΜΑΧ είναι και δεν το πάω και χαλαρά..... Θα δείξει στο τέλος του καλοκαιριού πως θα συμπεριφερθει όμως.... VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni$ Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 (edited) Εγώ να αναφέρω πως με το jeep Patriot 2.0 diesel που είμαι προσωρινά του πίνω πραγματικά όμως το αίμα καθημερινά για 80χλμ και δεν καίει σταγόνα.... Χωρίς να αναφέρω πηγή κλπ ακόμη άκουσα από πολύ έμπιστο μηχανικό του group πως 300 μοτέρ παγκοσμίως του TROC σφραγίστηκαν και αποστέλλονται στο εργοστάσιο. Διαπιστώθηκε πως δεν έχουν περαστεί ελατήρια λόγω αστοχίας των ρομπότ... 10 είναι μέχρι τώρα τα ελληνικά. Έχεις πάρει άλλο αυτί αυτή την πληροφορία??? Edited May 15, 2020 by Yiannis_2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 15, 2020 Report Share Posted May 15, 2020 (edited) Τα Jeep γενικά θεωρούνται πολύ αξιόπιστα. Και σαν κατασκευή συναρμολόγηση λένε είναι πολύ καλα , και δεν έχουν καμία σχέση με άλλες μάρκες Edited May 15, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted May 17, 2020 Report Share Posted May 17, 2020 Εχω την εκτίμηση ότι με το 20αρι κάθε 15000, στα 150.000 θα θες μοτερ Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni$ Posted May 17, 2020 Report Share Posted May 17, 2020 6 hours ago , turbomaniac said: Εχω την εκτίμηση ότι με το 20αρι κάθε 15000, στα 150.000 θα θες μοτερ Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Τι εννοείς; Σε ποιο ποστ απαντάς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Τι εννοείς; Σε ποιο ποστ απαντάς;Έγραψα για παλιο ποστ και τα.... μάζεψα. Νομίζω τώρα δε βάζει κανένας 0w-20. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Σήμερα είχε το μεσημέρι 37οC, άντε να βάλεις τώρα 0w20 σε καινούργιο μοτέρ, όσο να ΄ναι το σκέφτεσαι λιγάκι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Σήμερα είχε το μεσημέρι 37οC, άντε να βάλεις τώρα 0w20 σε καινούργιο μοτέρ, όσο να ΄ναι το σκέφτεσαι λιγάκι @nikdev φίλε μου θα μας πεις μια γνώμη για το 5w30 LL? Αν δεν κάνω λάθος έχεις κάνει πάνω από 200χιλιαδες με το 1.4 και με πολλά άλογα! Η γνώμη σου για μένα μετράει αν δεν θέλεις δημόσια στείλε Μ πμ.ευχαριστω.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 (edited) Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000. Edited May 18, 2020 by nikdev 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni$ Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 On 19/5/2020 at 1:08 ΠΜ, nikdev said: Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000. Καλημέρα. Επειδή είμαι σε πόλη με μηδενικές επιλογές και για τα επόμενα 4 χρόνια θα μπαίνω υποχρεωτικά αντιπροσωπεία τα μουφα έχεις πάρει χαμπάρι να παίζουν και εκεί; Εάν θες απάντησε και με pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 3 hours ago , Yiannis_2 said: Καλημέρα. Επειδή είμαι σε πόλη με μηδενικές επιλογές και για τα επόμενα 4 χρόνια θα μπαίνω υποχρεωτικά αντιπροσωπεία τα μουφα έχεις πάρει χαμπάρι να παίζουν και εκεί; Εάν θες απάντησε και με pm Ρίξε μια ματιά εδώ για να δεις τα γνήσια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 On 5/19/2020 at 1:08 AM, nikdev said: Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000. Αναλυτικότατος! Μπράβο! Όσο για τα γνήσια και εγώ πολλές φορές αμφιβάλλω για τις πολύ χαμηλές τιμές σε κάποια σκρουτζομάγαζα. Δύσκολοι καιροί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Το αυτοκίνητο θέλει στρώσιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckyluck Posted October 27, 2021 Report Share Posted October 27, 2021 Παιδια ερώτηση. Πως ξερω αν το αμαξι μου troc 2021 έχει ή δεν έχει φίλτρο μικροσωματιδιων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giskaki Posted February 15, 2022 Report Share Posted February 15, 2022 Καλησπερα στην ομαδα!κατοχος t roc 2020!ετοιμαζομαι για 2ο service και θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να χρησιμοποιησω λαδι motul x clean+ 5w30!στην πρωτη αλλαγη μου βαλανε 0w20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted February 15, 2022 Report Share Posted February 15, 2022 Γράψε και ποιο μοτέρ έχεις πρώτα... VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted February 15, 2022 Report Share Posted February 15, 2022 Καλό επίσης θα ήταν να κοιτάξεις και τι προτείνει ο κατασκευαστής... Στο βιβλίο του αυτοκινήτου γράφει αναλόγως το μοτέρ τι λάδια παίρνει... Επίσης αν γράφει περισσότερους από έναν τύπους λαδιού κοίτα ποιες είναι οι διαφοροποιήσεις γι αυτό... Εγώ πχ έφερε αμάξι από εξωτερικό (Γερμανία) και εκεί έβαζαν άλλο λάδι απ' ότι έβαλα εδώ (Ελλάδα) λόγω θερμοκρασιών. Το συστήνει άλλωστε και ο κατασκευαστής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...