Jump to content
crkap

Βλάβη κινητήρα Τiguan

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα σας εχω ένα Tiguan 1400 του 2009 με τα 150 άλογα, Πριν δύο μήνες σε ήπια οδήγηση στην εθνική με 80-90 χλμ μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και στη συνέχεια το EPC και ο κινητηρας άρχισε να κάνει διακοπές και να μην ανεβάζει στροφές. Με προσοχή το πήγα στο συνεργείο απόσταση περίπου 3χλμ το έσβησα για να το αφήσω και πριν φύγω το ξαναέβαλα για δοκιμή μπροστά όπου και δούλεψε κανονικά. Το πήρα και για διάστημα 20 περίπου ημερών ήταν μια χαρά. Θεώρησα με τη σύμφωνη γνώμη και του συνεργείου ότι κάποιο σκουπίδι στη βενζίνη είχε δημιουργήσει το πρόβλημα. Εδώ και ενάμιση μήνα το πρόβλημα επανέρχεται περιοδικά βγάζει ζημιά στον πρώτο κύλινδρο βάση του διαγνωστικού έχω αλλάξει μπουζί πολλαπλασιαστές και σήμερα μπεκ και μόλις το πήρα από το συνεργείο στα 50μετρα ξαναέβγαλε τη βλάβη. Από το συνεργείο μου είπαν ότι πρέπει να ανοίξουν μηχανή πια για να ελέγξουν τα έμβολα και η εμπιστοσύνη μου έχει κλονιστεί, διότι πριν μια εβδομάδας ανέβηκα Πεντέλη και κατέληξα Ν. Μάκρη όπου καμιά πεντακοσαριά μέτρα πριν τη Μαραθώνος εκανε το πρόβλημα (μέχρι εκεί πήγε κανονικά) το αφησα κρύωσε επέστρεψα από τον ίδιο δρόμο χωρίς να κάνει κάτι και ξαναέβγαλε τη ζημιά στην Κηφισίας. Είναι λογικό να έχουν πρόβλημα το ή τα εμβολα και η το αυτοκίνητο να δουλεύει normal? Έχει ακούσει κανείς για τέτοιου είδους βλάβη μήπως οφείλεται σε κάποιο αισθητήρα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας 

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε αλλου.
Δες σε ποιο κυλινδρο βγαζει σφαλμα και μετρα συμπιεση μοτερ. Αν ειναι αποδεκτη η μετρηση, ας δουν πολλαπλασιαστη και μετα μπουζι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το πρόβλημα είναι ότι πηγα να το πάρω έχοντας αλλάξει προ 5 ημερών τους πολλαπλασιαστές οπου και συνέχισε το πρόβλημα (πρώτος κύλινδρος) και τη μέρα της παραλαβής άλλαξε και τα μπεκ. Μου είπε ότι μάλλον έχει "ραγίσει" το έμβολο αλλά ότι η συμπίεση είναι καλή χωρίς να μου δώσει νούμερα. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση. Από το καλοκαίρι Αυγουστος που άλλαξα αντλία υψηλής και καδένα και με πάει "γερμανικό νούμερο' συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , crkap said:

Καλησπέρα το πρόβλημα είναι ότι πηγα να το πάρω έχοντας αλλάξει προ 5 ημερών τους πολλαπλασιαστές οπου και συνέχισε το πρόβλημα (πρώτος κύλινδρος) και τη μέρα της παραλαβής άλλαξε και τα μπεκ. Μου είπε ότι μάλλον έχει "ραγίσει" το έμβολο αλλά ότι η συμπίεση είναι καλή χωρίς να μου δώσει νούμερα. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση. Από το καλοκαίρι Αυγουστος που άλλαξα αντλία υψηλής και καδένα και με πάει "γερμανικό νούμερο' συνέχεια

Πούλα θα σώσεις την τσέπη σου. Άνευ ειρωνείας. Μόνο πρόβλημα το Tiguan tsi είτε 1.4 είτε 2.0

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το πρόβλημα είναι ότι πηγα να το πάρω έχοντας αλλάξει προ 5 ημερών τους πολλαπλασιαστές οπου και συνέχισε το πρόβλημα (πρώτος κύλινδρος) και τη μέρα της παραλαβής άλλαξε και τα μπεκ. Μου είπε ότι μάλλον έχει "ραγίσει" το έμβολο αλλά ότι η συμπίεση είναι καλή χωρίς να μου δώσει νούμερα. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση. Από το καλοκαίρι Αυγουστος που άλλαξα αντλία υψηλής και καδένα και με πάει "γερμανικό νούμερο' συνέχεια


Μετρα συμπιεση σενα συνεργειο αλλο οπως σου ειπα και δες τις τιμες θα φανει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα , Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το φίλο μας , μόνο που στη δική μου περίπτωση καταλήξαμε ότι το ένα έμβολο έχει συμπίεση 70% έχει σπάσει . Μου ειπε ότι πρέπει να γίνει αλλαγή και μάλιστα μου πρότειναν να αλλαχθούν και τα 4. . Κόστος βλάβης υπολογίζουν όλα μαζί 1500 2000 ευρώ. Επίσης μου είπαν ότι πρέπει να κατεβάσουν πρώτα να δουν την μηχανή αν είναι οκ ., μήπως έχει σπάσει . Αυτοκίνητο 10ετιας με 65χιλ κμ. Τι λύσεις προτείνεται  σας παρακαλώ ?? Εντάξει 3χω απογοητευθεί διότι κόστισε το αυτοκίνητο 34χιλ και κυριολεκτικά με έβγαλε 11 χρόνια. Έχω απογοητευθεί τόσο που αρχίζω να πιστεύω μόνο leasing εφόρου ζωής , καμία ιδιοκτησία σε αυτοκίνητο πλέον 

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε το ενα πιστονι μονο τα αλλα, βγαλτα για ελεγχο αν εχουν ραγισει.

Θα ειναι μια χαρα εγγυημενα.

Αυτο που θα πρεπει να δεις ειναι τα μπεκ σου και ξεκινα απο το μπεκ του κυλινδρου που εσπασε το πιστονι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 1/23/2020 at 10:23 PM, vastil said:

Πούλα θα σώσεις την τσέπη σου. Άνευ ειρωνείας. Μόνο πρόβλημα το Tiguan tsi είτε 1.4 είτε 2.0

Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι βαρανε τα μοτερ στα Tiguan και οχι στα Golf. Ο ιδιος κινητηρας δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν , andreasp said:

Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι βαρανε τα μοτερ στα Tiguan και οχι στα Golf. Ο ιδιος κινητηρας δεν ειναι?

Κανένας δεν μπόρεσε να καταλάβει ποτέ τι παίζει με το Tiguan. Το είχε ο πατέρας μου. Το έδωσε με 220.000 στην αντιπροσωπεία μετά από έναν ομηρικό καυγά που κάναμε. Τον παρακαλούσα να το πουλήσει καθώς με έναν πρόχειρο υπολογισμό που είχα κάνει το ετήσιο κόστος για το 2.0 μοτέρ βενζίνης μαζί με λάστιχα και συνεργεία και βενζίνες και Φ.Π. έφτανε στα 12.000. 
Ποσό τρελό αλλά λογικό αν ανολογιστείς ότι μια φορά το μήνα ήμασταν στην αντιπροσωπεία καθώς κανένας μα κανένας άλλος αν και το επιχειρήσαμε δεν μπορούσε να το επιδιορθώσει. Το επιχειρήσαμε αλλά πάντα καταλήγαμε στην αντιπροσωπεία.

Τι έβγαλε;

1. Βουλωμένες υδρορροές με αποτέλεσμα να είναι το πάτωμα υγρό. Πόνεσα όταν το είδα στην αντιπροσωπεία ξηλωμένα τα καθίσματα και το δάπεδο.

2.  Στα 3.000 άρχισαν να τρίζουν από μέσα όλα. Να ενημερώσω πως ήταν η τότε φουλ έξτρα έκδοση με το αυτόματο παρκάρισμα.

3. Στα 10.000 έκαψε πολλαπλασιαστές οι οποίοι αλλάχθηκαν μέσα στην εγγύηση.

4. Στα 30.000 έκαψε το Τούρμπο. Ευτυχώς εκλέχθηκε στο παρά ένα στην εγγύηση μέσα. 
5. Χαλασμένα μουαγιέ συνέχεια. Αυτά τα αλλάζαμε έξω.

6. Στα 100.000 ο συμπλέκτης παράδωσε πνεύμα. Αλλάχθηκε στην αντιπροσωπεία. Δεν εμπιστευόμουν να το πάμε άλλου ελέω των ιμιτασιόν ανταλλακτικών.

7. Στα 110.000 μια θεία μου ήθελε να κάνει επίδειξη στο μπαμπά μου πως από το κομποιουτεράκι ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα στα γερμανικά. Καταστρέφεται το δίχτυ της ηλιοροφής. Αποτέλεσμα να τηγανίζεσαι. Ρωτάω έξω κανένας δεν το φτιάχνει. Ρωτάω αντιπροσωπεία 1.000 ευρώ. Μαζεύω το δίχτυ και το πάω και το περνάμε μια θεοσκότεινη μεμβράνη. Ευτυχώς με έκοψε και ηρεμήσαμε.

8. Χαλάει πεταλούδα. Κάνω μια γύρα όλα τα συνεργεία. Όλοι λένε το ίδιο κανένας δεν αναλαμβάνει να την αλλάξει. Τελικά την αλλάζω στην αντιπροσωπεία.

9. Χαλάει το βεντιλατέρ στα 120.000 η θερμοκρασία φτάνει για να βράζεις αυγά . Το τρέχω πάλι σε όλα τα συνεργεία της Θεσσαλονίκης. Ακόμα δεν είχα τελειώσει τη σχολή στο Απθ οποτε ήταν χαρά μου να εξυπηρετώ την οικογένεια μου. Διάγνωση καμένο βεντιλατερ αλλαγή που πρέπει να γίνει και στα δυο. Διάγνωση από εξωτερικό συνεργείο πουτς@ σας βάζετε το καλοριφέρ στο ζεστό. Ακόμα γελάω. Κανένας δεν το αναλαμβάνει. Το έστειλα με γερανό αντιπροσωπεία.

10. Αποκορύφωμα ήταν στα 200.000 oil engine pressure low. Το πάμε σε ένα συνεργείο της γειτονιάς. Το βλέπει μας λέει ή αλλαγή τάπας λαδιού ή ρεκτιφιέ κινητήρα. Τον βρίζω και του λέω από διάγνωση είναι άσχετος καθότι είμαι γιατρός και αυτό δεν είναι διάγνωση αλλά μαλ@κια. Το ανεβάζω σε γερανό και το στέλνω στην αντιπροσωπεία. Το ανοίγουν βλέπουν ένα χαλασμένο ρουλεμάν. Το αλλάζουν και βλέπουν πως έσπασε η καδένα αλλά ευτυχώς δεν άρπαξε η μηχανή. Το αμάξι μένει μέσα για 15 μέρες και το κουστούμι είναι 2.500 ευρώ και δώρο ένα ψυγειάκι ηλεκτρικό με κόστος 70 ευρώ όπου και το αγοράζω και αυτό.

11. Κάπου στα 190.000 αντιλαμβάνομαι ότι η τετρακίνηση άρχιζε να βγαίνει οφ.

 

Αφου πληρώσαμε το κουστούμι των 2.500 ευρώ και αφού έγινα κολλητός με αυτούς που είχαν τους γερανούς τον έπεισα τον πατέρα και το πούλησε το Tiguan και ηρεμήσαμε. Αυτό το αμάξι ήταν ένα πρόβλημα από την 1 μέρα κυκλοφορίας. Πιστεύω το golf είχε άλλη ποιότητα δεσίματος. Αυτό το αμάξι το φτιάξανε άρπα κόλλα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vastil said:

Κανένας δεν μπόρεσε να καταλάβει ποτέ τι παίζει με το Tiguan. Το είχε ο πατέρας μου. Το έδωσε με 220.000 στην αντιπροσωπεία μετά από έναν ομηρικό καυγά που κάναμε. Τον παρακαλούσα να το πουλήσει καθώς με έναν πρόχειρο υπολογισμό που είχα κάνει το ετήσιο κόστος για το 2.0 μοτέρ βενζίνης μαζί με λάστιχα και συνεργεία και βενζίνες και Φ.Π. έφτανε στα 12.000. 
Ποσό τρελό αλλά λογικό αν ανολογιστείς ότι μια φορά το μήνα ήμασταν στην αντιπροσωπεία καθώς κανένας μα κανένας άλλος αν και το επιχειρήσαμε δεν μπορούσε να το επιδιορθώσει. Το επιχειρήσαμε αλλά πάντα καταλήγαμε στην αντιπροσωπεία.

Τι έβγαλε;

1. Βουλωμένες υδρορροές με αποτέλεσμα να είναι το πάτωμα υγρό. Πόνεσα όταν το είδα στην αντιπροσωπεία ξηλωμένα τα καθίσματα και το δάπεδο.

Αυτο ειναι θεμα απο πευκοβελονες. Ολα τα αυτοκινητα μπορει να το παθουν.

 

1 hour ago, vastil said:

2.  Στα 3.000 άρχισαν να τρίζουν από μέσα όλα. Να ενημερώσω πως ήταν η τότε φουλ έξτρα έκδοση με το αυτόματο παρκάρισμα.

3. Στα 10.000 έκαψε πολλαπλασιαστές οι οποίοι αλλάχθηκαν μέσα στην εγγύηση.

4. Στα 30.000 έκαψε το Τούρμπο. Ευτυχώς εκλέχθηκε στο παρά ένα στην εγγύηση μέσα. 
5. Χαλασμένα μουαγιέ συνέχεια. Αυτά τα αλλάζαμε έξω.

6. Στα 100.000 ο συμπλέκτης παράδωσε πνεύμα. Αλλάχθηκε στην αντιπροσωπεία. Δεν εμπιστευόμουν να το πάμε άλλου ελέω των ιμιτασιόν ανταλλακτικών.

7. Στα 110.000 μια θεία μου ήθελε να κάνει επίδειξη στο μπαμπά μου πως από το κομποιουτεράκι ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα στα γερμανικά. Καταστρέφεται το δίχτυ της ηλιοροφής. Αποτέλεσμα να τηγανίζεσαι. Ρωτάω έξω κανένας δεν το φτιάχνει. Ρωτάω αντιπροσωπεία 1.000 ευρώ. Μαζεύω το δίχτυ και το πάω και το περνάμε μια θεοσκότεινη μεμβράνη. Ευτυχώς με έκοψε και ηρεμήσαμε.

8. Χαλάει πεταλούδα. Κάνω μια γύρα όλα τα συνεργεία. Όλοι λένε το ίδιο κανένας δεν αναλαμβάνει να την αλλάξει. Τελικά την αλλάζω στην αντιπροσωπεία.

9. Χαλάει το βεντιλατέρ στα 120.000 η θερμοκρασία φτάνει για να βράζεις αυγά . Το τρέχω πάλι σε όλα τα συνεργεία της Θεσσαλονίκης. Ακόμα δεν είχα τελειώσει τη σχολή στο Απθ οποτε ήταν χαρά μου να εξυπηρετώ την οικογένεια μου. Διάγνωση καμένο βεντιλατερ αλλαγή που πρέπει να γίνει και στα δυο. Διάγνωση από εξωτερικό συνεργείο πουτς@ σας βάζετε το καλοριφέρ στο ζεστό. Ακόμα γελάω. Κανένας δεν το αναλαμβάνει. Το έστειλα με γερανό αντιπροσωπεία.

10. Αποκορύφωμα ήταν στα 200.000 oil engine pressure low. Το πάμε σε ένα συνεργείο της γειτονιάς. Το βλέπει μας λέει ή αλλαγή τάπας λαδιού ή ρεκτιφιέ κινητήρα. Τον βρίζω και του λέω από διάγνωση είναι άσχετος καθότι είμαι γιατρός και αυτό δεν είναι διάγνωση αλλά μαλ@κια. Το ανεβάζω σε γερανό και το στέλνω στην αντιπροσωπεία. Το ανοίγουν βλέπουν ένα χαλασμένο ρουλεμάν. Το αλλάζουν και βλέπουν πως έσπασε η καδένα αλλά ευτυχώς δεν άρπαξε η μηχανή. Το αμάξι μένει μέσα για 15 μέρες και το κουστούμι είναι 2.500 ευρώ και δώρο ένα ψυγειάκι ηλεκτρικό με κόστος 70 ευρώ όπου και το αγοράζω και αυτό.

11. Κάπου στα 190.000 αντιλαμβάνομαι ότι η τετρακίνηση άρχιζε να βγαίνει οφ.

 

Αφου πληρώσαμε το κουστούμι των 2.500 ευρώ και αφού έγινα κολλητός με αυτούς που είχαν τους γερανούς τον έπεισα τον πατέρα και το πούλησε το Tiguan και ηρεμήσαμε. Αυτό το αμάξι ήταν ένα πρόβλημα από την 1 μέρα κυκλοφορίας. Πιστεύω το golf είχε άλλη ποιότητα δεσίματος. Αυτό το αμάξι το φτιάξανε άρπα κόλλα.

 

Η αληθεια ειναι οτι μπορει να συμβει παντου. Ειχα μπλεξει με ενα Focus 1800cc του 2002. Υποτιθεται το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας.

Γνώρισα απο την καφετζου που εφερνε τους καφεδες , μέχρι τον προεδρο της FMH. Αντάλλαξα 20 εξωδικες διαμαρτυριες με την FMH,.
Τους τεχνικους συμβουλους πια , κοντεψα να κουμπαρεψω. Τους καλουσα και σπιτι μου.

Μιλαμε οτι ειχα αλλαξει τα παντα! τρομπες, κρεμαγιερες, ακρα, αμορτισερ, λεβιεδες, αντιστασεις, ημιαξονια, αισθητηρες απειρους, ρεταρισματα, αναποδες.

Το πουλησα με 110.000χλμ σε μια κοπελα. Την πέτυχα με 190.000χλμ. Σκεφτομουν... να της μιλησω ή οχι. Θα με βρισει??

Με ειδε και ενθουσιαστηκε! (ΤΕΛΕΙΟ !!! Το αυτοκινητο φώναζε! του εβαλα και υγραέριο τώρα)

 

Αντιθετα στην οικογενεια μου , εχουν περασει 5 Renault που οι περισσοτεροι τα βριζουν. Τα δυο υπαρχουν ακομα. Το τελευταιο δικο μου το πουλησα. Τα προηγουμενα δυο Renault 19, εφυγαν απο τρακαρισματα στις 300.000χλμ.
Τα σημερινα δυο Megane , εχουν 300.000χλμ.
Δεν εχω πληρωσει ΤΙΠΟΤΑ σε ζημιές. Τωρα εναν θερμοστατη στις 300.000χλμ και 4 πολλπλασιαστες (για να βαλεις beru) δεν θεωρω οτι ειναι ζημιες.

 

Εχει φίλος μου Lancia Y του 1996. Με 400.000χλμ. Δεν καιει σταγονα λαδι. Δεν τριζει τιποτα, δεν εχει φουσκωσει το χρωμα, δεν κοπαναει, δεν βροντάει, δεν μένει. Μου τα ελεγε, δεν τα πιστευα. Μπηκα μεσα. Ειναι οπως τα λεει ακριβως!
Δεν ξερω πως γινεται αυτο το πραγμα.

Δεν βγαζεις ακρη. Κάποια τεμάχια, βγαινουν προβληματικα.

Κατι πρέπει να παίζει στην γραμμη παραγωγής.

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , andreasp said:

Αυτο ειναι θεμα απο πευκοβελονες. Ολα τα αυτοκινητα μπορει να το παθουν.

 

 

Η αληθεια ειναι οτι μπορει να συμβει παντου. Ειχα μπλεξει με ενα Focus 1800cc του 2002. Υποτιθεται το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο ανεξαρτητου κατηγοριας.

Γνώρισα απο την καφετζου που εφερνε τους καφεδες , μέχρι τον προεδρο της FMH. Αντάλλαξα 20 εξωδικες διαμαρτυριες με την FMH,.
Τους τεχνικους συμβουλους πια , κοντεψα να κουμπαρεψω. Τους καλουσα και σπιτι μου.

Μιλαμε οτι ειχα αλλαξει τα παντα! τρομπες, κρεμαγιερες, ακρα, αμορτισερ, λεβιεδες, αντιστασεις, ημιαξονια, αισθητηρες απειρους, ρεταρισματα, αναποδες.

Το πουλησα με 110.000χλμ σε μια κοπελα. Την πέτυχα με 190.000χλμ. Σκεφτομουν... να της μιλησω ή οχι. Θα με βρισει??

Με ειδε και ενθουσιαστηκε! (ΤΕΛΕΙΟ !!! Το αυτοκινητο φώναζε! του εβαλα και υγραέριο τώρα)

 

Αντιθετα στην οικογενεια μου , εχουν περασει 5 Renault που οι περισσοτεροι τα βριζουν. Τα δυο υπαρχουν ακομα. Το τελευταιο δικο μου το πουλησα. Τα προηγουμενα δυο Renault 19, εφυγαν απο τρακαρισματα στις 300.000χλμ.
Τα σημερινα δυο Megane , εχουν 300.000χλμ.
Δεν εχω πληρωσει ΤΙΠΟΤΑ σε ζημιές. Τωρα εναν θερμοστατη στις 300.000χλμ και 4 πολλπλασιαστες (για να βαλεις beru) δεν θεωρω οτι ειναι ζημιες.

 

Εχει φίλος μου Lancia Y του 1996. Με 400.000χλμ. Δεν καιει σταγονα λαδι. Δεν τριζει τιποτα, δεν εχει φουσκωσει το χρωμα, δεν κοπαναει, δεν βροντάει, δεν μένει. Μου τα ελεγε, δεν τα πιστευα. Μπηκα μεσα. Ειναι οπως τα λεει ακριβως!
Δεν ξερω πως γινεται αυτο το πραγμα.

Δεν βγαζεις ακρη. Κάποια τεμάχια, βγαινουν προβληματικα.

Κατι πρέπει να παίζει στην γραμμη παραγωγής.

 

 

Μεγάλο λαχείο το αυτοκίνητο. Εγώ είχα ένα Peugeot 207. Που κατασκευάζονται τα Peugeot? Υποτίθεται ΕΕ. Που έχουν την τάπα βενζίνης τα Peugeot? Αντίθετα από τον οδηγό. Όχι όμως το δικό μου. Ήταν από την πλευρά του οδηγού. Με ενημέρωσαν και το πληροφορήθηκα μετά από 7 χρόνια χρήσης ότι εν κατακλείδι το αμάξι κατασκευάστηκε Ασία παρ´ολο που το αγόρασα καινούργιο από την αντιπροσωπεία lion τότε Θεσσαλονίκης. Όλα τα ευρωπαϊκά έχουν την τάπα αντίθετα από τον οδηγό. Κορεάτικα την έχουν στην ίδια πλευρά με τον οδηγό.

 

Τελικά κατέληξα το πιο αξιόπιστο όχημα που είναι τα πόδια μου.

 

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!!
Αγόρασα μεταχ/μενο ένα TIGUAN 1.4 TSI (150HP) του 2008 με 53600χλμ τον Μαϊο (από Ρόδο το αυτοκίνητο).
Όλα καλά μέχρι προχθές που παρατήρησα ένα "τρέμουλο" όταν ήταν το αυτοκίνητο στο ρελαντί, και ένα "πετάρισμα" στο γκάζι στις χαμηλές.

Δεν άναψε κάποιο λαμπάκι, αλλά προληπτικά το πήγα στον μηχανικό μου.
Μέτρησε την συμπίεση στους κυλίνδρους και ο 4ος δίνει 7, ενώ οι άλλοι 3 14-15(αν θυμάμαι καλά γιατί μετά ζαλίστηκα με αυτά που μου είπε).

Έβαλε λέει κάτι βελτιωτικά να δούμε πως πάει....Αλλά αν παραμείνει μου είπε κάτι εγγλέζικα για άνοιγμα μοτέρ και αλλαγή κυλίνδρου,κλπ = 2000-2500ευρω κοστουμάκι (εξού και η ζαλάδα).
Ρώτησα σε κάποιο συνεργείο που κάνει διαδικασία καθαρισμού άνθρακα στον κινητήρα μήπως σώσω κάτι αλλά με κόστος 300ευρώ ίσως καθαρίσει και πάει στο 9 (ίσως).
Όλα τα παραπάνω μου φαίνονται κινέζικα γιατί από μοτέρ, γνωρίζω μόνο αυτά του ποδηλάτου που είχα μικρός (τίποτα δηλαδή).

Τι γίνεται και τι κάνω σε αυτή την χειρότερη των περιπτώσεων? Αξίζει να δώσω τα 2500 (αν χρειαστεί) ? Υπάρχει κάποια άλλη λύση? 

Σκέφτηκα να το πάω και στην αντιπροσωπεία να δω....αλλά για γνωστούς λόγους το αποφεύγω. 

 

Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια και τον χρόνο σας.

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Το Tiguan της τότε εποχής φοράει μοτέρ BWK, τα Golf ΒΜΥ,BLG.

 

Εφόσον έχει χαμηλή συμπίεση πιθανό να έχει σπάσει πιστόνι  αν δεν τον εμπιστεύεσαι μέτρα συμπίεση ξανά στην αντιπροσωπεία.

Το μπεκ του κυλίνδρου, αν έσπασε πιστόνι, είναι ελαττωματικό 99% και θέλει κι αυτό αλλαγή. Αν έχεις οικονομική δυνατότητα βάλε 4 καινούργια μπεκ.

 

Μην πετάς λεφτά σε ματζούνια άδικα.

Αν έχει μόνο ένα πιστόνι πρόβλημα, βγάζεις τα άλλα 3 για έλεγχο μόνο και προχωράς σε αλλαγή του.

Καλά ξεμπερδέματα.. και μην το κυκλοφορείς θα γδάρεις τον κύλινδρο,θα θέλει ρεκτιφιέ, κατέβασμα μοτέρ και 4 oversized πιστόνια με υψηλό κόστος.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Nikdev, σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου. Θα πάω και σε ένα άλλο συνεργείο να το τσεκάρω για σιγουριά όπως μου είπες. Και το μικρό ταξίδι που είχα κανονίσει για αύριο, σιγουρα θα το ακυρώσω για να μην προκαλέσω άλλη ζημία. 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μετά από παραπομπή ενός φίλου μηχανικού, πήγα στον μάστορα ....ραγισμένο πιστόνι στον 4ο κύλινδρο.

Μετά απο 3 εβδομάδες γεμάτες, έγινε αλλαγή και στα 4 πιστόνια (εξ Αμερικής), μέταλλα, οδηγοί, μπέκ 4ου κυλίνδρου, τσιμουχάκια, φλάντζα μηχανής, βαλβίδες, ελλατήρια, φλάντζα καθρέπτη,τσιμούχες, αντιψυκτικά λάδια + ρεκτιφιέ στο καπάκι του μοτέρ.

Μου πρότεινε στρώσιμο για 2,500χλμ. Όλα καλά, μέχρι που 1 εβδομάδα και μόλις 160χλμ μετά, το αυτοκίνητο άρχισε να κλωτσάει στις χαμηλές στροφές και να τρέμει στο ρελαντί.

Από παλαιότερη εμπειρία, μου μοιάζει για πολλαπλασιαστή....και κατόπιν τηλ επικοινωνίας με τον μάστορα, μου είπε το ίδιο...

Μόνο που πάλι χωρίς αυτοκίνητο μέσα σε ένα ακόμη 3ημερο.....

Μετά από τόση ταλαιπωρία, έξοδα για τα παραπάνω και γενικό ξενέρωμα που δεν μπορώ να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητο.....το καλό που του θέλω, είναι να είναι μόνο πολλαπλασιαστής...... 

Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει καμιά ματσαγκωνιά στην επισκευή ? Και πως μπορώ να το αποδείξω?
Ψάχνω απεγνωσμένα όμως και για το καλύτερο συνεργείο για VAG που μπορώ να τους εμπιστευτώ.....

Link to comment
Share on other sites

Τι πιστονια εβαλες;
Εταιρια;
Διαμετρο - ανοχη;
Το εξ Αμερικης δεν λεει κατι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.