kostikasdrift Posted January 24, 2020 Report Share Posted January 24, 2020 Καλημέρα στην ομάδα..! Έχω ένα golf MK4 1.6 16ν και τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει ότι όταν η βενζίνη πηγαίνει λίγο πριν την ρεζέρβα το αμάξι κάνει κάτι διακοπές/Μπουκωματα σε σημείο που πατάς γκάζι και δεν ανεβαίνουν οι στροφές και με ένα καλό κατέβασμα ταχύτητας ξεκολλάει.. μόλις ξαναβάλεις πχ 10€ τότε σταματάει να το κανει.. Να προσθέσω ότι έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή μπουζί και μπουζοκαλοδια.. πριν λίγες μέρες άλλαξα πάλι το μπουζοκαλοδιο του τέταρτου κυλίνδρου λόγο σφάλματος check engine και καθάρισα και τον μετρητή αέρα λόγο σφάλματος EPC (ήταν μαύρος από λαδια που καίει το μοτέρ).. ο μηχανικός μου λέει θέλει λογικά αλλαγή τρομπας βενζίνης.. τι λέτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted January 24, 2020 Report Share Posted January 24, 2020 Δυστυχώς δίκιο φαίνεται να έχει δεν σκευτομαι κάτι αλλο.Οταν το τεποζιτο φτάνει στο πάτο η αντλία δουλεύει πιο έντονα και αν έχει φάει τα λισακα της τόσα χρόνια με τη χρήση και αν είσαι και τύπος που οδηγάει συχνά με ρεζέρβα είναι αναποφεκτη ζημιά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostikasdrift Posted January 24, 2020 Author Report Share Posted January 24, 2020 2 hours ago, Dj mitsos said: Δυστυχώς δίκιο φαίνεται να έχει δεν σκευτομαι κάτι αλλο. Οταν το τεποζιτο φτάνει στο πάτο η αντλία δουλεύει πιο έντονα και αν έχει φάει τα λισακα της τόσα χρόνια με τη χρήση και αν είσαι και τύπος που οδηγάει συχνά με ρεζέρβα είναι αναποφεκτη ζημιά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τουλάχιστον να μην πετάω τσάμπα λεφτα γι'αυτό ήθελα γνώμες.. Σευχαριστω πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted January 24, 2020 Report Share Posted January 24, 2020 Τουλάχιστον να μην πετάω τσάμπα λεφτα γι'αυτό ήθελα γνώμες.. Σευχαριστω πολυ!Για να δεις αν φταίει η όχι μπορείς να κάνεις και μια μέτρηση πίεσης ο μηχανικός σου θα σου πειΣτάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostikasdrift Posted January 30, 2020 Author Report Share Posted January 30, 2020 On 1/24/2020 at 9:49 PM, Dj mitsos said: Για να δεις αν φταίει η όχι μπορείς να κάνεις και μια μέτρηση πίεσης ο μηχανικός σου θα σου πει Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλημέρα.. Εχθές έγινε μέτρηση στον μηχανικό και έβγαζε 2,3 πίεση στο ρελαντί και το πολύ 3 πίεση στις απότομες γκαζιες.. Μου είπε ότι πρέπει να αλλαχτεί και μια καλή κοστίζει 160€.. Το άφησα έτσι και έφυγα για να το σκεφτώ.. Πρέπει όντως να αλλαχτεί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted January 30, 2020 Report Share Posted January 30, 2020 Καλημέρα.. Εχθές έγινε μέτρηση στον μηχανικό και έβγαζε 2,3 πίεση στο ρελαντί και το πολύ 3 πίεση στις απότομες γκαζιες.. Μου είπε ότι πρέπει να αλλαχτεί και μια καλή κοστίζει 160€.. Το άφησα έτσι και έφυγα για να το σκεφτώ.. Πρέπει όντως να αλλαχτεί?Για ρελαντί 2.5 δεν είναι και τόσο άσχημο αλλά μόνο 3 στις γκαζιες είναι λίγο.Πάντως σου έχει δώσει καλή τιμή για μένα πρέπει να την αλλάξεις. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostikasdrift Posted January 30, 2020 Author Report Share Posted January 30, 2020 5 hours ago, Dj mitsos said: Για ρελαντί 2.5 δεν είναι και τόσο άσχημο αλλά μόνο 3 στις γκαζιες είναι λίγο. Πάντως σου έχει δώσει καλή τιμή για μένα πρέπει να την αλλάξεις. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ξέρουμε καμιά καλή μαρκα? Άμα είναι να πάω να την αγοράσω και να την αλλάξω μόνος μου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 4, 2020 Report Share Posted February 4, 2020 (edited) Hitachi, Topran,Hepu Edited February 4, 2020 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...