Jump to content
Gianni$

Σύντομες ερωτήσεις - απαντήσεις

Recommended Posts

Καλησπέρα κύριοι..

Μιας και το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από το εργοστάσιο προς Ελλάδα γνωρίζει κάποιος από που έρχεται;;

Διαβάζω για κλείσιμο της πόρτας της Ιταλίας και αναρωτιέμαι. Παίζει να φάω και άλλο παγωτό πέραν των 4 μηνών που περιμένω; Ποίο ευρωπαϊκό μονοπάτι ακολουθούν;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Yiannis_2 said:

Καλησπέρα κύριοι..

Μιας και το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από το εργοστάσιο προς Ελλάδα γνωρίζει κάποιος από που έρχεται;;

Διαβάζω για κλείσιμο της πόρτας της Ιταλίας και αναρωτιέμαι. Παίζει να φάω και άλλο παγωτό πέραν των 4 μηνών που περιμένω; Ποίο ευρωπαϊκό μονοπάτι ακολουθούν;

Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..
Καλησπέρα κύριοι..
Μιας και το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από το εργοστάσιο προς Ελλάδα γνωρίζει κάποιος από που έρχεται;;
Διαβάζω για κλείσιμο της πόρτας της Ιταλίας και αναρωτιέμαι. Παίζει να φάω και άλλο παγωτό πέραν των 4 μηνών που περιμένω; Ποίο ευρωπαϊκό μονοπάτι ακολουθούν;
Τα αυτοκίνητα παρασκευάζονται στο εργοστάσιο Sebutal, πάνε με τρένο στο λιμάνι της Πορτογαλίας και από εκεί πάνε στις χώρες προορισμού. Λογικά θα είσαι οκ.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , pafsi said:

Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..

 

37 λεπτά πριν , doggy said:

Τα αυτοκίνητα παρασκευάζονται στο εργοστάσιο Sebutal, πάνε με τρένο στο λιμάνι της Πορτογαλίας και από εκεί πάνε στις χώρες προορισμού. Λογικά θα είσαι οκ.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

Μακάρι παίδες γιατί κατάντησε αηδία το πράγμα.

Ούτε χειροποίητο να είχα παραγγείλει!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Yiannis_2 said:

Καλησπέρα κύριοι..

Μιας και το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από το εργοστάσιο προς Ελλάδα γνωρίζει κάποιος από που έρχεται;;

Διαβάζω για κλείσιμο της πόρτας της Ιταλίας και αναρωτιέμαι. Παίζει να φάω και άλλο παγωτό πέραν των 4 μηνών που περιμένω; Ποίο ευρωπαϊκό μονοπάτι ακολουθούν;

 

1 ώρα πριν , pafsi said:

Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..

 

43 λεπτά πριν , doggy said:

Τα αυτοκίνητα παρασκευάζονται στο εργοστάσιο Sebutal, πάνε με τρένο στο λιμάνι της Πορτογαλίας και από εκεί πάνε στις χώρες προορισμού. Λογικά θα είσαι οκ.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

 

Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά με τον κορονοϊο 

 

Θα πρέπει να παίρνουμε τα  μέτρα μας όλοι μας.

 

Καλό θα είναι να κάνετε μια ερώτηση στην kosmocar και στην αντιπροσωπεία σας τι γίνετε με την απολύμανση του νέους σας αυτοκινήτου???

 

Η Ελληνική αντιπροσωπεία Ford της Ελλάδας (FMH) έχει αναλάβει διαδικασίες απολύμανσης τον αυτοκινήτων.

 

Πηγή εδώ 

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/metra-prostasias-tis-ford-gia-ton-koronoio

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

 

 

Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά με τον κορονοϊο 

 

Θα πρέπει να παίρνουμε τα  μέτρα μας όλοι μας.

 

Καλό θα είναι να κάνετε μια ερώτηση στην kosmocar και στην αντιπροσωπεία σας τι γίνετε με την απολύμανση του νέους σας αυτοκινήτου???

 

Η Ελληνική αντιπροσωπεία Ford της Ελλάδας (FMH) έχει αναλάβει διαδικασίες απολύμανσης τον αυτοκινήτων.

 

Πηγή εδώ 

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/metra-prostasias-tis-ford-gia-ton-koronoio

 

 

 

Πολύ σωστή η τοποθέτηση, OMINUS.....

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

 

14 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

 

 

Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά με τον κορονοϊο 

 

Θα πρέπει να παίρνουμε τα  μέτρα μας όλοι μας.

 

Καλό θα είναι να κάνετε μια ερώτηση στην kosmocar και στην αντιπροσωπεία σας τι γίνετε με την απολύμανση του νέους σας αυτοκινήτου???

 

Η Ελληνική αντιπροσωπεία Ford της Ελλάδας (FMH) έχει αναλάβει διαδικασίες απολύμανσης τον αυτοκινήτων.

 

Πηγή εδώ 

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/metra-prostasias-tis-ford-gia-ton-koronoio

 

 

 

 

10 λεπτά πριν , pafsi said:

Πολύ σωστή η τοποθέτηση, OMINUS.....

 

 

Αν και δεν είναι δικιά μου δουλειά αυτή ούτε είμαι αρμόδιος  για τέτοια πράγματα.

 

Μήπως σαν VWclub Ελλάδος θα πρέπει να βγάλει το club μια ανακοίνωση ότι σταματάνε κάθε είδους συναντήσεις και εκδρομές, τόσο για τα μέλη του αλλά και για το γενικό σύνολο.

 

Γιατί είναι ΕΥΘΎΝΗ ΌΛΟΝ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ Η ΔΙΑΣΠΟΡΆ ΤΟΥ ΙΟΎ. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Αν και δεν είναι δικιά μου δουλειά αυτή ούτε είμαι αρμόδιος  για τέτοια πράγματα.

 

Μήπως σαν VWclub Ελλάδος θα πρέπει να βγάλει το club μια ανακοίνωση ότι σταματάνε κάθε είδους συναντήσεις και εκδρομές, τόσο για τα μέλη του αλλά και για το γενικό σύνολο.

 

Γιατί είναι ΕΥΘΎΝΗ ΌΛΟΝ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ Η ΔΙΑΣΠΟΡΆ ΤΟΥ ΙΟΎ. 

Good call-out man, έχω ετοιμάσει ήδη μια ανακοίνωση για να φύγει αύριο, σχετικά και με την ακύρωση της επερχόμενης πανελλήνιας λόγω της κατάστασης. Όσο για συναντήσεις δεν έχουμε οργανώσει κάτι για αυτόν το λόγο.

 

Και fyi, για να τα βλέπω αυτά, κάντε με tag στα ποστ η στείλτε μου π.μ. καθώς είναι αρκετά σημαντικά θέματα που δεν θα πρέπει να τα παίρνουμε lightly. ;-)

Αυτό έτυχε να το δω (αμέσως) γιατί είμαι subscribed στο θέμα.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , doggy said:

Good call-out man, έχω ετοιμάσει ήδη μια ανακοίνωση για να φύγει αύριο, σχετικά και με την ακύρωση της επερχόμενης πανελλήνιας λόγω της κατάστασης. Όσο για συναντήσεις δεν έχουμε οργανώσει κάτι για αυτόν το λόγο.

 

Και fyi, για να τα βλέπω αυτά, κάντε με tag στα ποστ η στείλτε μου π.μ. καθώς είναι αρκετά σημαντικά θέματα που δεν θα πρέπει να τα παίρνουμε lightly. ;-)

Αυτό έτυχε να το δω (αμέσως) γιατί είμαι subscribed στο θέμα.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

 

:thumbsu::good::hi:

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , OMINUS said:

 

 

 

Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά με τον κορονοϊο 

 

Θα πρέπει να παίρνουμε τα  μέτρα μας όλοι μας.

 

Καλό θα είναι να κάνετε μια ερώτηση στην kosmocar και στην αντιπροσωπεία σας τι γίνετε με την απολύμανση του νέους σας αυτοκινήτου???

 

Η Ελληνική αντιπροσωπεία Ford της Ελλάδας (FMH) έχει αναλάβει διαδικασίες απολύμανσης τον αυτοκινήτων.

 

Πηγή εδώ 

 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/metra-prostasias-tis-ford-gia-ton-koronoio

 

 

 

Σωστά αλλά αυτά είναι μέτρα της εκάστοτε εταιρείας και όχι τόσο του παραλήπτη. Εγώ άπαξ και έρθει το αυτοκίνητο άντε να πάω με κανένα Dettol ανά χείρας και δεν είναι θέμα ατομικής ευθύνης αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση.

Edited by Yiannis_2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Yiannis_2 said:

Problem solved.

Έκλεισαν και τα τελωνεία.

Πότε έγινε αυτό? 

Έχεις καμία περαιτέρω πληροφορία 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Yiannis_2 said:

Problem solved.

Έκλεισαν και τα τελωνεία.

Owh shit, όντως; 

Κρίμα :-( 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα, ενδιαφέρομαι να αγορασω το t-roc experience 150hp DSG 1500cc αλλα εχω ενδοιασμούς για την κατανάλωση του αμαξιού. Ο κατασκευαστής λεει 5,3 μικτό αλλα δεν το πιστευω και φοβαμαι μηπως ξεφύγει απο το 6-6,5 που εχω στο μυαλο μου. Υπαρχει καποιος κάτοχος του παρόντος αμαξιού-κινητήρα να μου δωσει μερικες πληροφορίες σχετικα με την κατανάλωση που εχει ο ιδιος  ;;;

Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν , Vadios said:

Παιδια καλησπερα, ενδιαφέρομαι να αγορασω το t-roc experience 150hp DSG 1500cc αλλα εχω ενδοιασμούς για την κατανάλωση του αμαξιού. Ο κατασκευαστής λεει 5,3 μικτό αλλα δεν το πιστευω και φοβαμαι μηπως ξεφύγει απο το 6-6,5 που εχω στο μυαλο μου. Υπαρχει καποιος κάτοχος του παρόντος αμαξιού-κινητήρα να μου δωσει μερικες πληροφορίες σχετικα με την κατανάλωση που εχει ο ιδιος  ;;;

Προφανώς αναφέρεσαι σε DSG 7 και σε βενζίνη, οπότε το 5,3 μικτό (κατασκευαστής) όντως το ξεχνάς...Το θέμα είναι, ότι μάλλον θα πρέπει να ξεχάσεις και αυτό που έχεις στο μυαλό σου περί 6 - 6,5 liters / 100 Km (ακόμη και με 17άρα ζάντα)...Αυτές είναι μικτές καταναλώσεις που βλέπεις μόνο εάν το πηγαίνεις εκτός πόλης με 90 - 100 Km/h !

Προσωπικά, στο δικό μου από αρχής και μέχρι τα σημερινά χιλιόμετρα (5.200 χλμ) δεν έχω δει μικτή κάτω από περίπου 7,2 liters / 100 Km και μάλιστα χωρίς να έχω ξεπεράσει σε 2 μικρά ταξίδια που πρόλαβα να κάνω (λόγω κρύα, βροχές, κορωναϊος κλπ!) την ταχύτητα των 170 χλμ!....Πάντως γενικότερα, πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή αυτοκινήτου...Η σκέψη και απόφαση, δική σου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικός κανόνας περί καταναλώσεων οχημάτων: Για εικόνα πραγματικής κατανάλωσης, παίρνουμε την εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση και προσθέτουμε +50%.

Εδώ και 20 χρόνια στα δικά μου οχήματα ισχύει μέχρι κεραίας ο παραπάνω κανόνας.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα..

Μιας και έφτασε η ώρα που παραλαμβάνω έχω αρχίσει να σκέφτομαι ξανά το θέμα της επέκτασης.

Αρχικά ήμουν κάθετος να την επιλέξω αλλά αρχίζω και αναθεωρώ. Για να μου είναι λίγο πιο εύκολο λοιπόν ρωτώ;

Πόσοι από εσάς χρειάστηκε κάτι και κάνατε χρήση της εγγύησης; 

Πόσοι από εσάς εξυπηρετηθήκατε γρήγορα σε τυχόν αντικατάσταση η επισκευή άνευ χρημάτων για κάποια βλάβη;

Τέλος και πιο σημαντικό εσείς που εξυπηρετηθήκατε από την εταιρεία είχατε κάποιον γνωστό εκεί;

Edited by Yiannis_2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Yiannis_2 said:

Καλησπέρα στην ομάδα..

Μιας και έφτασε η ώρα που παραλαμβάνω έχω αρχίσει να σκέφτομαι ξανά το θέμα της επέκτασης.

Αρχικά ήμουν κάθετος να την επιλέξω αλλά αρχίζω και αναθεωρώ. Για να μου είναι λίγο πιο εύκολο λοιπόν ρωτώ;

Πόσοι από εσάς χρειάστηκε κάτι και κάνατε χρήση της εγγύησης; 

Πόσοι από εσάς εξυπηρετηθήκατε γρήγορα σε τυχόν αντικατάσταση η επισκευή άνευ χρημάτων για κάποια βλάβη;

Τέλος και πιο σημαντικό εσείς που εξυπηρετηθήκατε από την εταιρεία είχατε κάποιον γνωστό εκεί;

Δυσκολη η επιλογή…Το κόστος ‘αλμυρουτσικο’…Είναι στα 400€ και η επέκταση παρέχεται από τη VW κι όχι όπως παλαιότερα από συνεργαζομενη ασφαλιστική εταιρια (Allianz). Επισης και χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος, η επεκταση νομιζω ότι εχει αλλους κανονες, άλλες ιδιομορφιες ως προς το σκελος καλυψεων και δεν αποτελει ακριβως τη συνεχιση σε προυποθεσεις – όρους της αρχικης 2ετους εγγυησης.

Ωστοσο, αν η χρηση που θα του κανεις ειναι σωστη, το πιο πιθανό είναι να μην σου χρειαστει η επεκταση, με την παραδοχη παντα ότι οι TSI είναι δοκιμασμενοι κινητηρες και δεν αγοράζεις καποιο νέο μοντελο με αγνώστου λειτουργικοτητας και αντοχης κινητηρα. Στην κακη περιπτωση βεβαια, που ο κινητηρας θα πασχει απο ‘παιδικες ασθενειες’, αυτες συνηθως εμφανιζονται στα πρωτα 2 χρονια που εισαι ηδη καλυμμενος με εγγυηση + άλλα 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας που θα παρεις για τυχον αντικατασταση καποιου εξαρτηματος ή σε επιδιορθωση καποιας βλαβης....Με το καλο να παραλαβεις, καλοταξιδο, και η αποφαση για επεκταση ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας για εγγύηση και επέκταση αυτής, η τοποθέτηση συναγερμού εκτός αντιπροσωπείας, μήπως δημιουργεί πρόβλημα όσον αφορά την εγγύηση;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

54 λεπτά πριν , topmar said:

Μιλώντας για εγγύηση και επέκταση αυτής, η τοποθέτηση συναγερμού εκτός αντιπροσωπείας, μήπως δημιουργεί πρόβλημα όσον αφορά την εγγύηση;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

54 λεπτά πριν , topmar said:

Μιλώντας για εγγύηση και επέκταση αυτής, η τοποθέτηση συναγερμού εκτός αντιπροσωπείας, μήπως δημιουργεί πρόβλημα όσον αφορά την εγγύηση;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

Θα έλεγα το σωστότερο είναι να βρεις σωστό μάστορα να σου περάσει τον συναγερμό.

Και σωστό συναγερμό που να είναι συμβατός με το αμάξι όχι στο 100% αλλά στο 110%.

Link to comment
Share on other sites

Βρε σωστός συναγερμός τοποθετήθηκε και τελευταίας τεχνολογίας μάλιστα, αλλά από ότι κατάλαβα, άμα θέλουν έτσι να κάνουν πάσα το πρόβλημα στο συναγερμό, θα το κάνουν. Ρωτώ διότι έχω 5ετη εγγύηση (2+3) εργοστασιακή.....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , topmar said:

Βρε σωστός συναγερμός τοποθετήθηκε και τελευταίας τεχνολογίας μάλιστα, αλλά από ότι κατάλαβα, άμα θέλουν έτσι να κάνουν πάσα το πρόβλημα στο συναγερμό, θα το κάνουν. Ρωτώ διότι έχω 5ετη εγγύηση (2+3) εργοστασιακή.....

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

Α, ωραίος!...Πρώτα τον πέρασες και μετά ρωτάς για τις εγγυήσεις!...:yahoo: Διάβασε τι σου έστειλα πριν 1-1,5 ώρα !!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , pafsi said:

Δυσκολη η επιλογή…Το κόστος ‘αλμυρουτσικο’…Είναι στα 400€ και η επέκταση παρέχεται από τη VW κι όχι όπως παλαιότερα από συνεργαζομενη ασφαλιστική εταιρια (Allianz). Επισης και χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος, η επεκταση νομιζω ότι εχει αλλους κανονες, άλλες ιδιομορφιες ως προς το σκελος καλυψεων και δεν αποτελει ακριβως τη συνεχιση σε προυποθεσεις – όρους της αρχικης 2ετους εγγυησης.

Ωστοσο, αν η χρηση που θα του κανεις ειναι σωστη, το πιο πιθανό είναι να μην σου χρειαστει η επεκταση, με την παραδοχη παντα ότι οι TSI είναι δοκιμασμενοι κινητηρες και δεν αγοράζεις καποιο νέο μοντελο με αγνώστου λειτουργικοτητας και αντοχης κινητηρα. Στην κακη περιπτωση βεβαια, που ο κινητηρας θα πασχει απο ‘παιδικες ασθενειες’, αυτες συνηθως εμφανιζονται στα πρωτα 2 χρονια που εισαι ηδη καλυμμενος με εγγυηση + άλλα 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας που θα παρεις για τυχον αντικατασταση καποιου εξαρτηματος ή σε επιδιορθωση καποιας βλαβης....Με το καλο να παραλαβεις, καλοταξιδο, και η αποφαση για επεκταση ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

Θα σου μεταφέρω τις σκέψεις μου ακριβώς.

Το κόστος της επέκτασης είναι 340€ και ο πωλητής αναφέρει πως καλύπτει ότι ακριβώς και η εργοστασιακή αφού ολοκληρωθεί το συμβόλαιο επέκτασης πριν βγει το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Ψηλά γράμματα δεν ξέρω.

Δεδομένου ότι στην πόλη που βρίσκομαι δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα είμαι υποχρεωμένος για το 3ο και 4ο χρόνο να πηγαίνω ακόμη και για τα λάδια στην αντιπροσωπεία που συνεπάγεται με χαζά κόστη τριπλασιας αξίας πολλές φορές. Άρα υπολογίζω τα 340€ συν τα έξοδα 3ου και 4ου έτους που θα πηγαίνει by the book. 

Το θέμα με τις βλάβες έχει να κάνει όσον αφορά το πόσο εύκολα αναγνωρίζει και αντικαθιστά το πιθανό ελαττωματικό προϊόν η αντιπροσωπεία. Το λέω γιατί το μακρυνό 2004 που είχα αγοράσει και τότε καινούργιο Volkswagen πέρασα πολλά στην εργοστασιακή εγγύηση για αντικατάσταση μόνο και μόνο επειδή ο υπεύθυνος της συντήρησης ήταν γνωστός μου.

Έτσι λοιπόν σκέφτομαι ότι εκτός από τα έξτρα κόστη του 3ου και 4ου έτους ( το κόστος απόκτησης της επέκτασης είναι σημαντικό αλλά στα 27500€ δεν το υπολογίζω ) αναρωτιέμαι εάν τελικά βγάλει κάτι εάν θα αναγνωριστεί και αντικατασταθεί εύκολα η θα κυνηγάω κανέναν που θα προσπαθεί να μεταφέρει την αιτία σε εμένα.

Δεν μιλάω και δεν εύχομαι να συμβεί κάτι μηχανολογικό. Τα έξτρα ηλεκτρόνια τζιτζιμπλικια είναι αυτά που με κάνουν να σκέφτομαι την επέκταση. 

Σαν σενάριο έχω αρχίσει να σκέφτομαι να την ξεχάσω και να προχωρήσω σε μεικτή ασφάλιση για 2 έτη..

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

ο πωλητής αναφέρει πως καλύπτει ότι ακριβώς και η εργοστασιακή

Δεν είναι ακριβώς έτσι..Ψάξ'το.

28 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Το θέμα με τις βλάβες έχει να κάνει όσον αφορά το πόσο εύκολα αναγνωρίζει και αντικαθιστά το πιθανό ελαττωματικό προϊόν η αντιπροσωπεία.

Έχε υπ' όψιν σου, ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια της αντιπροσωπείας για το αν θα αντικαταστήσει εντός εγγύησης κάποιο εξάρτημα / προϊον ή θα το ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ.

28 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

Σαν σενάριο έχω αρχίσει να σκέφτομαι να την ξεχάσω και να προχωρήσω σε μεικτή ασφάλιση για 2 έτη. Εγώ προσωπικά, αυτό θα έκανα...

28 λεπτά πριν , Yiannis_2 said:

αναρωτιέμαι εάν τελικά βγάλει κάτι εάν θα αναγνωριστεί και αντικατασταθεί εύκολα η θα κυνηγάω κανέναν που θα προσπαθεί να μεταφέρει την αιτία σε εμένα.

Είναι θέμα αντιπροσώπου. Σε επεκτάσεις εγγύησης, στους όρους και προυποθέσεις ισχύος της, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι π.χ. δεν εμπίπτουν στην εγγύηση "εσωτερικές κατασκευές τρίτων".

Edited by pafsi
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.