Jump to content
Stavros G

Αντλία νερού (VW 1.4 tdi 90 ps)

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Χθες το βράδυ μου ανέβασε θερμοκρασία το αυτοκίνητο και έχει μόλις 40κ χιλιόμετρα 2015 μοντέλο Polo Tdi 1.4. (γενικό service τον Γενάρη)

 

Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία και μετά από έναν έλεγχο μου είπαν ότι μάλλον είναι αντλία νερού και πρέπει να το ανοίξουν για να είναι σίγουροι.. 

Εάν τελικά είναι η αντλία νερού μου είπαν ότι θα την αλλάξουν και κοστίζει 375€. 

 

Μήπως ξέρει κάποιος αν είναι εντάξει τα λεφτά που ζητάνε; 

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Stavros G said:

Καλησπέρα,

 

Χθες το βράδυ μου ανέβασε θερμοκρασία το αυτοκίνητο και έχει μόλις 40κ χιλιόμετρα 2015 μοντέλο Polo Tdi 1.4. (γενικό service τον Γενάρη)

 

Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία και μετά από έναν έλεγχο μου είπαν ότι μάλλον είναι αντλία νερού και πρέπει να το ανοίξουν για να είναι σίγουροι.. 

Εάν τελικά είναι η αντλία νερού μου είπαν ότι θα την αλλάξουν και κοστίζει 375€. 

 

Μήπως ξέρει κάποιος αν είναι εντάξει τα λεφτά που ζητάνε; 

 

Ευχαριστώ.

φιλε μου η τιμη που σου ειπαν ειναι ρεαλιστικη και αφορα την γνησια αντλια νερου..

Link to comment
Share on other sites

Οπότε είναι εντάξει η τιμή..

 

Έχεις κάτι να μου προτείνεις στο τι να προσέξω ή να ρωτήσω κάτι;

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Stavros G said:

Οπότε είναι εντάξει η τιμή..

 

Έχεις κάτι να μου προτείνεις στο τι να προσέξω ή να ρωτήσω κάτι;

 

Ευχαριστώ!

τα κλασικα φιλε μου....να δεις την κωδικο της παλιας και εννοειται και την ιδια την παλια,  και βεβαια να δεις και τον κωδικο της καινουριας στο παραστατικο της εργασιας που θα σου κανουν...παντως μου κανει εντυπωση για αντλια γιατι δεν εχεις χλμ....τι να πεις...γενικα η αντλια νερου ειναι η καταρα μας...οτι θα αλλαχτει ειναι σιγουρο...το ποτε ειναι αυτο που δεν μπορουμε να προβλεψουμε....παντως μη παραξενευτεις αν οταν ανοιξουν σου πουν οτι δεν φταιει η αντλια...εκει θελει λιγο υπομονη απο σενα...

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να είναι κάτι άλλο και να ζητήσουν παραπάνω ας πούμε; (γιατί αν το αποφύγουμε και είναι κάτι πιο μικρό το πρόβλημα ακόμα καλύτερα)

 

Αλλά σήμερα όταν πέρναγε τον έλεγχο στον μηχανικό δεν έβγαζε κανένα πρόβλημα στο pc μετά από πολύ ώρα άρχισε και ανέβαζε θερμοκρασία αλλά και πάλι δεν έβγαζε κάποιο πρόβλημα στο pc γιαυτό και μου είπαν ότι πρέπει να το λύσουν για να είναι σίγουροι.. 

 

Αν πάω σε εξωτερικό μηχανικό είναι καλύτερα ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου στη θεση σου θα συνεχιζα με αντιπροσωπεια...βλεποντας και κανοντας..το προηγουμενο σχολιο μου εχει να κανει με το οτι σου παν οτι μαλλον ειναι η αντλια και φαινεται περιεργο γιατι τα χλμ δεν ειναι και πολλα..δεν ειμαι μηχανικος απλα τυχαινει να χω αλλαξει και εγω αντλια νερου στα 100κ χλμ...επισης δεν γνωριζω αν οταν η αντλια νερου εχει καποιο fault οταν το loggareis θα σου βγαλει καποιο σφαλμα...πχ εμενα δεν ειχε σφαλμα, ουτε ειχα καποιο λαμπακι στο ταμπλο αλλα η αντλια ηταν για αλλαγη..επισης θερμοκρασια δεν σηκωνε

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stavros G said:

Καλησπέρα,

 

Χθες το βράδυ μου ανέβασε θερμοκρασία το αυτοκίνητο και έχει μόλις 40κ χιλιόμετρα 2015 μοντέλο Polo Tdi 1.4. (γενικό service τον Γενάρη)

 

Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία και μετά από έναν έλεγχο μου είπαν ότι μάλλον είναι αντλία νερού και πρέπει να το ανοίξουν για να είναι σίγουροι.. 

Εάν τελικά είναι η αντλία νερού μου είπαν ότι θα την αλλάξουν και κοστίζει 375€. 

 

Μήπως ξέρει κάποιος αν είναι εντάξει τα λεφτά που ζητάνε; 

 

Ευχαριστώ.

 Ποσο θερμοκρασια σηκωσε ; Απο περιεργια ρωταω .

 

Κοιτα και αυτο το αρθρο .

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@Stavros G δες εδώ: 

Ψάξε αν είχε βγάλει γενική ανάκληση η η VW για την αντλία (η ανάκληση δε λήγει σε αντίθεση με την εγγύηση).

Πάρε την Kosmokar με τον αριθμό πλαισίου σου και ρώτα, κάνε και μια συζήτηση σου ξου μου ξου μπας και τη γλυτώσεις.

Να ξέρεις πως σε 2-3-4 χρόνια θα την (ξανά;)πληρώσεις.

Καλό ΣΚ εύχομαι και να γλυτώσεις τα χρήματα της μ*&(*^(*&κίας που δέρνει τη VW.

 

 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Μαστορας said:

 Ποσο θερμοκρασια σηκωσε ; Απο περιεργια ρωταω .

 

Κοιτα και αυτο το αρθρο .

Μέχρι τέρμα πήγε 130. και αν το αφήνω ανεβαίνει όσο πάει

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Polakias TDI said:

@Stavros G δες εδώ: 

Ψάξε αν είχε βγάλει γενική ανάκληση η η VW για την αντλία (η ανάκληση δε λήγει σε αντίθεση με την εγγύηση).

Πάρε την Kosmokar με τον αριθμό πλαισίου σου και ρώτα, κάνε και μια συζήτηση σου ξου μου ξου μπας και τη γλυτώσεις.

Να ξέρεις πως σε 2-3-4 χρόνια θα την (ξανά;)πληρώσεις.

Καλό ΣΚ εύχομαι και να γλυτώσεις τα χρήματα της μ*&(*^(*&κίας που δέρνει τη VW.

 

 

Ρώτησα αυτό ακριβώς στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν έχουν βγάλει κάποια ανάκληση

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Stavros G said:

Μέχρι τέρμα πήγε 130. και αν το αφήνω ανεβαίνει όσο πάει

Οταν αλλαξεις την αντλια , επειδη προφανως  (ισως , δεν ξερω) θα γινει η δουλεια στην αντιπροσωπεια δυστυχως θα σου βαλουν G13 αντιψυκτικο . Αλλαξε το σε κανεναν φιλο σου με απλο G12 ,λιπαινει λιγο καλυτερα . Και μην χρησιμοποιεις 50/50 εκτος εαν εισαι στον Β.Πολο . Εαν μπορεις παρε συμπυκνωμενο και απιονισμενο νερο και μαγειρεψε τα στους -15 με -20 . Το νερο ειναι αυτο που ευθυνεται για την ψυξη της μηχανης . Το 50/50 ειναι χειροτερο για ψυξη απο το 20/80 (20 συμπυκνωμενο , 80 νερο ) . Κατι σαν αυτο χωρις να κανω διαφημηση , σαν παραδειγμα το φερνω , ειναι οτι πρεπει . Επαναλαμβανω, μην βαζεις G13 .

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Μαστορας said:

Οταν αλλαξεις την αντλια , επειδη προφανως  (ισως , δεν ξερω) θα γινει η δουλεια στην αντιπροσωπεια δυστυχως θα σου βαλουν G13 αντιψυκτικο . Αλλαξε το σε κανεναν φιλο σου με απλο G12 ,λιπαινει λιγο καλυτερα . Και μην χρησιμοποιεις 50/50 εκτος εαν εισαι στον Β.Πολο . Εαν μπορεις παρε συμπυκνωμενο και απιονισμενο νερο και μαγειρεψε τα στους -15 με -20 . Το νερο ειναι αυτο που ευθυνεται για την ψυξη της μηχανης . Το 50/50 ειναι χειροτερο για ψυξη απο το 20/80 (20 συμπυκνωμενο , 80 νερο ) . Κατι σαν αυτο χωρις να κανω διαφημηση , σαν παραδειγμα το φερνω , ειναι οτι πρεπει . Επαναλαμβανω, μην βαζεις G13 .

Καλά θα το κοιτάξω.

 

Σας χρήματα τα οποία ζητάνε είναι εντάξει; αν πάω σε εξωτερικό μηχανικό θα είναι καλύτερα; (η αντιπροσωπεία δίνει 2 χρόνια για την αντλία νερού)

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Για αντιπροσωπεια ειναι φυσικο να ειναι τσιμπιμενα . Εαν εχεις χρονο , ψαξου εκτος , θα βρεις αρκετα φτηνωτερα την ολη επισκευη .

 

Η εγγυηση δεν μου λεει κατι γιατι ειναι μονο για το ανταλλακτικο οχι για το τι αλλο προκαλεσε η δυσλειτουργια του . Δινουν εγγυηση για την ισως κακη λειτουργια της μηχανης επειδη ανεβασε θερμοκρασια ; Θα σου δινουν τζαμπα μονολιτρα να συμπληρωσεις λαδι μεταξι των σερβις εαν καιει επειδη ανεβασε θερμοκρασια και ισως αρπαξαν τα μεταλλα ; Δεν νομιζω . Κοιτα να βολευτεις εσυ , οχι να βολεψεις τους αλλους .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Μαστορας said:

Για αντιπροσωπεια ειναι φυσικο να ειναι τσιμπιμενα . Εαν εχεις χρονο , ψαξου εκτος , θα βρεις αρκετα φτηνωτερα την ολη επισκευη .

 

Η εγγυηση δεν μου λεει κατι γιατι ειναι μονο για το ανταλλακτικο οχι για το τι αλλο προκαλεσε η δυσλειτουργια του . Δινουν εγγυηση για την ισως κακη λειτουργια της μηχανης επειδη ανεβασε θερμοκρασια ; Θα σου δινουν τζαμπα μονολιτρα να συμπληρωσεις λαδι μεταξι των σερβις εαν καιει επειδη ανεβασε θερμοκρασια και ισως αρπαξαν τα μεταλλα ; Δεν νομιζω . Κοιτα να βολευτεις εσυ , οχι να βολεψεις τους αλλους .

Καλά δεν νομίζω να έχουμε θέματα με λάδια, μηχανή κτλπ, το αμάξι είναι σαν καινούργιο και από ότι έχω ψάξει το έχουν πάθει αρκετοί με το συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Εγγύηση δίνουν στην αντλία νερού που σημαίνει ότι αν θα είναι αυτό το πρόβλημα και ξανά σηκώσει θερμοκρασία θα το ξανά φτιάξουν, αλλάξουν μέσα στην εγγύηση. (ελπίζω να μην γίνει κάτι τέτοιο, από ένα μικρό research που έκανα έχουν διορθώσει, βελτιώσει το συγκεκριμένο θέμα)

 

Ευχαριστώ!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η αντλία που έχει το polo έχει ένα εξής περίεργο.εχει έναν σερβομηχανισμο ο οποίος κατά την κρύα εκκίνηση δεν αφήνει να κυκλοφορούν τα νερά για να ζεστενετε γρηγορότερα το αμάξι.αυτος με τα χρόνια κολλάει είτε σε κλειστή θέση(πολύ κακο προφανώς) είτε σε ανοιχτή που δεν έχει κάποιο κακο συνεπακόλουθο.εγω την άλλαξα στο μεγάλο σέρβις που έκανα(ιμάντα κατά τα σχετικά) και έβαλα μια η οποία δεν έχει τον σερβομηχανισμο αυτό.η διαφορά στο ζέσταμα είναι ούτε 2 λεπτά αλλά δεν πρόκειται να έχω ποτέ μα ποτέ προβλημα να κολλήσει ο σερβομηχανισμος.να πω ότι  εμένα δεν είχε κολλήσει αλλά άνοιγε και εκλεινε με σχετική δυσκολία.αλλαχτηκε με μια αντλία από geba αν θυμάμαι καλά και το κόστος αλλαγής ιμάντα,αντλίας,νερών,λαδιών,φίλτρου λαδιού και φίλτρου πετρελαίου ήταν όσο σου είπαν μόνο για την αντλία.

Άποψη μου βάλε μια που δεν έχει εκείνο τον σερβομηχανισμο.

https://web.tecalliance.net/geba-autoteile/en/parts/6305/11240/detail?targetType=cars&targetId=101150&typeNumber=101150#@brc/brands:Car;targetType:cars;mandator:geba-autoteile/assem:VW%20POLO%20(6R1%2C%206C1)%201.4%20TDI;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150/lnkparts:Water%20Pump%2FGasket;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150;assemblyGroupId:100088;page:0/detail:11240;brandId:6305;articleNo:11240;mandator:geba-autoteile;targetType:cars;targetId:101150;typeNumber:101150

Edited by vasilisrx8
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Stavros G said:

Μέχρι τέρμα πήγε 130. και αν το αφήνω ανεβαίνει όσο πάει

Άμα ανέβασε τέτοια θερμοκρασία τότε ίσως να έχεις κάνει ζημιά σε καμία φλάντζα.μου κάνει εντύπωση που τερμάτισε η ένδειξη και το κυκλοφορησες.εκει σταματάς και περνεις τηλ την οδική.οπωε και να έχει καλά ξεμπςρδεματα.τωρα όσο αφορά το αντιψυκτικό g13 λέει το εργοστάσιο και αυτό να βάλεις.ουτε g12 ούτε ότι άλλο σου λένε εδώ μέσα.μεινε με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.δεν γίνεται ο κάθε μαστρομητσος να σου λέει βάλε εκείνο είναι καλύτερο από τους τεχνικούς που εξέλιξαν το μοτέρ για να λειτουργεί με συγκεκριμένα πράγματα.ελεος δλδ με το κάθε μαστρομητσο

Edited by vasilisrx8
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εδώ βλέπεις πως είναι η εργοστασιακή αριστερά με το ταπωμα κατά την κυρά εκκίνηση και δεξιά η αντλία της geba χωρίς το ταπωμα.

Screenshot_2020-02-22-22-47-34-837_com.google.android.apps.pdfviewer.jpg

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, vasilisrx8 said:

Άμα ανέβασε τέτοια θερμοκρασία τότε ίσως να έχεις κάνει ζημιά σε καμία φλάντζα.μου κάνει εντύπωση που τερμάτισε η ένδειξη και το κυκλοφορησες.εκει σταματάς και περνεις τηλ την οδική.οπωε και να έχει καλά ξεμπςρδεματα.τωρα όσο αφορά το αντιψυκτικό g13 λέει το εργοστάσιο και αυτό να βάλεις.ουτε g12 ούτε ότι άλλο σου λένε εδώ μέσα.μεινε με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.δεν γίνεται ο κάθε μαστρομητσος να σου λέει βάλε εκείνο είναι καλύτερο από τους τεχνικούς που εξέλιξαν το μοτέρ για να λειτουργεί με συγκεκριμένα πράγματα.ελεος δλδ με το κάθε μαστρομητσο

Οπως εχει ξανα αναφερθει , ο πελατης εχει αντικρουομενα συμφεροντα με τον πωλητη . Ανεξαρτητα σε τι ειδος μιλαμε , ειτε ειναι αμαξια , ειτε ειναι πατατες , ειτε ειναι κοτες . Ο ενας θελει να πουλαει οσο μπορει και θα κανει το παν να βγαζει κερδος . Αντιθετως , ο πελατης ,εαν αγορασει , πρεπει να προστατεψει τα χρηματα του , αυτο που αγορασε . Οταν λοιπον ακους τον πωλητη τι Π Ρ Ο Τ Ε Ι Ν Ε Ι ( δεν υποχρεωνει , το τονιζω , γιατι δεν ειναι δικη του περιουσια οπωτε ,δια νομου , δεν μπορει να σου πει κανε αυτο και να το κανεις )  βαζεις σε κινδυνο την τσεπη σου . Ολος ο προσανατολισμος των προτασεων του πωλητη εχουν ενα στοχο . Να σε κανουν να ξανα αγορασεις . Εαν δεν το εχουμε καταλαβει εν ετει 2020 ακομα αυτο , οτι ζουμε σε μια υπερκαταναλωτικη κοινωνια , που αγοραζει οχι επειδη εχει αναγκη ,αλλα επειδη εχει γινει πλυση εγκεφαλου , τοτε μετα βεβαιοτητος μας χαρακτηριζω προβατα .

Οπωτε φιλε μου , η καραμελα για δηθεν σπεσιαλ λαδια , σπεσιαλ μοτερια , σπεσιαλ προδιαγραφες οπως καταλαβαινεις , οταν απευθυνεσαι σε σκεπτομενα ατομα παει περιπατο παραλια με χωνακι παγωτο στο χερι μαζι με τους τεχνικους που ανεφερες , μαζι με τα απληστα αφεντικα τους που μπροστα στην διψα για χρημα και πωλησεις , εχουν βαψει τα χερια τους με το αιμα και τον ιδρωτα του καθε ανυποψιαστου ιδιοκτητη αυτοκινητου . Γιατι καθε ζημια που γινεται , πληρωνεται απο το ψωμακι των παιδιων του αμοιρου που δεν εχει καταλαβει οτι ολα ειναι μια καλοστημενη μηχανη .

Εν συντομια , μην λες οτι σου κατεβει για πραγματα που ειναι αποδεδειγμενα . Η σταση σου σε χαρακτηριζει σε τι στρατοπεδο κινεισαι , τι συμφεροντα υποστηριζεις .

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Οπως εχει ξανα αναφερθει , ο πελατης εχει αντικρουομενα συμφεροντα με τον πωλητη . Ανεξαρτητα σε τι ειδος μιλαμε , ειτε ειναι αμαξια , ειτε ειναι πατατες , ειτε ειναι κοτες . Ο ενας θελει να πουλαει οσο μπορει και θα κανει το παν να βγαζει κερδος . Αντιθετως , ο πελατης ,εαν αγορασει , πρεπει να προστατεψει τα χρηματα του , αυτο που αγορασε . Οταν λοιπον ακους τον πωλητη τι Π Ρ Ο Τ Ε Ι Ν Ε Ι ( δεν υποχρεωνει , το τονιζω , γιατι δεν ειναι δικη του περιουσια οπωτε ,δια νομου , δεν μπορει να σου πει κανε αυτο και να το κανεις )  βαζεις σε κινδυνο την τσεπη σου . Ολος ο προσανατολισμος των προτασεων του πωλητη εχουν ενα στοχο . Να σε κανουν να ξανα αγορασεις . Εαν δεν το εχουμε καταλαβει εν ετει 2020 ακομα αυτο , οτι ζουμε σε μια υπερκαταναλωτικη κοινωνια , που αγοραζει οχι επειδη εχει αναγκη ,αλλα επειδη εχει γινει πλυση εγκεφαλου , τοτε μετα βεβαιοτητος μας χαρακτηριζω προβατα .

Οπωτε φιλε μου , η καραμελα για δηθεν σπεσιαλ λαδια , σπεσιαλ μοτερια , σπεσιαλ προδιαγραφες οπως καταλαβαινεις , οταν απευθυνεσαι σε σκεπτομενα ατομα παει περιπατο παραλια με χωνακι παγωτο στο χερι μαζι με τους τεχνικους που ανεφερες , μαζι με τα απληστα αφεντικα τους που μπροστα στην διψα για χρημα και πωλησεις , εχουν βαψει τα χερια τους με το αιμα και τον ιδρωτα του καθε ανυποψιαστου ιδιοκτητη αυτοκινητου . Γιατι καθε ζημια που γινεται , πληρωνεται απο το ψωμακι των παιδιων του αμοιρου που δεν εχει καταλαβει οτι ολα ειναι μια καλοστημενη μηχανη .

Εν συντομια , μην λες οτι σου κατεβει για πραγματα που ειναι αποδεδειγμενα . Η σταση σου σε χαρακτηριζει σε τι στρατοπεδο κινεισαι , τι συμφεροντα υποστηριζεις .

Καλά καληνύχτα.εγω δεν έχω συμφέροντα φίλε εσύ είσαι μηχανικός αυτοκινήτων.τωρα αυτά που λες ότι δεν ξέρουν οι ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ μηχανικοί εξέλιξης κοινώς r&d engineers τότε με ξεπερνά πλήρως.ειχα ξανά vw group και συγκεκριμένα Ibiza 1.4 101ps και όλοι μου έλεγαν βάλε πιο χοντρά λάδια.ε δεν έβαλα ποτέ και μέχρι που το έδωσα δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.οι τρομεροί μηχανικοί που μου ελεγαν για χοντρά λάδια είχαν πελατεία από τις ιδέες που έριχναν.οποτε κοίτα την πάρτη σου και μην λες στον κόσμο να βάλει κάτι εκτός προδιαγραφών είσαι δημόσιος κίνδυνος με αυτά που λες όσο αφορά πάντα τα μηχανικα μέρη των αυτοκινήτων.

Α και κάτι ακόμα επιστήμονα πήγαινε στην vw στο τμήμα r&d να τους κάνεις σεμινάρια για τα αυτοκίνητα τους.

Πόσα χάλια πλέον ο κόσμος για να έχει δουλειά το συνεργείο του.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, vasilisrx8 said:

Καλά καληνύχτα.εγω δεν έχω συμφέροντα φίλε εσύ είσαι μηχανικός αυτοκινήτων.τωρα αυτά που λες ότι δεν ξέρουν οι ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ μηχανικοί εξέλιξης κοινώς r&d engineers τότε με ξεπερνά πλήρως.ειχα ξανά vw group και συγκεκριμένα Ibiza 1.4 101ps και όλοι μου έλεγαν βάλε πιο χοντρά λάδια.ε δεν έβαλα ποτέ και μέχρι που το έδωσα δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.οι τρομεροί μηχανικοί που μου ελεγαν για χοντρά λάδια είχαν πελατεία από τις ιδέες που έριχναν.οποτε κοίτα την πάρτη σου και μην λες στον κόσμο να βάλει κάτι εκτός προδιαγραφών είσαι δημόσιος κίνδυνος με αυτά που λες όσο αφορά πάντα τα μηχανικα μέρη των αυτοκινήτων.

Α και κάτι ακόμα επιστήμονα πήγαινε στην vw στο τμήμα r&d να τους κάνεις σεμινάρια για τα αυτοκίνητα τους.

Πόσα χάλια πλέον ο κόσμος για να έχει δουλειά το συνεργείο του.

Οι μηχανικοι εξελιξης πρεπει να πληρωθουνε και χωρις πωλησεις το κλεινουν το καταστημα . Αρα με οτι ειδους συντηρηση σου προτεινουν , εχουν θεσει και το χρονικο οριο ληξης του αντικειμενου που αφορα αυτη η συντηρηση .

Το αν εκαιγες η οχι λαδια δεν αποδεικνυεται μεσα απο φορουμ δυστυχως . Αλλα εαν καποιος καιει , σιγουρα θα αναρωτηθει , εφ οσων ειναι ακομα ικανος για ελευθερη σκεψη και αναλυση των πραγματων , " Γιατι να μην βαλω κατι που δεν το καιει και να συνεχισω κατι που το καιει ;" Απλη ελευθερη σκεψη χωρις ιχνος σκλαβιας . Ολα τα αμαξια μπορουν να λειτουργησουν με λαδι απο 0w4 (υπαρχει και τετοιο ) εως 25w60 (υπαρχει και τετοιο) . Η διαφορα ειναι στο ποτε θα το βαλεις .Και φυσικα αυτο θα σου το πει η μηχανη ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ .

Το ιδιο ισχυει και για το G13 , η μονη διαφορα με το G12 επισημως ειναι οτι χρησιμοποιηται γλυκερινη αντι γλυκολης για δηθεν περιβαντολογικους λογους . Δεν ειναι ωρα για να τα αναλυσω , το γκουγκλ κανει καλη δουλεια σε αυτο , θα εκπλαγεις αμα ψαξεις λιγο .

Οπως ειπα η σταση  σου σε χαρακτηριζει . Στηριζεις τον πωλητη  αρα εισαι απεντι απο τον αγοραστη , παροτι και εσυ οπως και ολοι μας ειμαστε αγοραστες . Δεν υπηρχε , δεν υπαρχει και ουτε θα υπαρξει φιλια μεταξυ αυτον τον δυο . Ποτε .

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με έναν μηχανικό χωρις να δει το αυτοκίνητο και μου λέει ότι είναι θερμοστατης παίζει να έχει δίκιο? 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Stavros G said:

Μίλησα με έναν μηχανικό χωρις να δει το αυτοκίνητο και μου λέει ότι είναι θερμοστατης παίζει να έχει δίκιο? 

Συνηθως ο θερμοστατης κολλαει ανοικτος και η μηχανη απλως δεν ζεσταινεται ποτε, δεν φτανει θερμοκρασια λειτουργιας . Εαν κολλησει κλειστος , ανεβαζει θερμοκρασια οπως επαθες εσυ αλλα δεν παει να πει οτι επειδη ανεβασες θερμοκρασια , ειναι θερμοστατης . Εαν κοιταξε τα κολλαρα ψυγειου και σε θερμοκρασια λειτουργιας το ενα ηταν ζεστο και το αλλο κρυο , ναι ειναι θερμοστατης που κολλησε κλειστος . Εαν σε θερμοκρασια λειτουργιας ειναι και τα δυο κολλαρα  ψυγειου ζεστα , οχι δεν ειναι θερμοστατης γιατι τα νερα κυκλοφορουν , αρα ο θερμοστατης λειτουργει .

 

Link to comment
Share on other sites

φιλε stavros g σε οποιαδηποτε περιπτωση διαγνωση χωρις να το δει δεν ειναι διαγνωση αλλα εικασια.. μπορεις να τσεκαρεις αυτο που λεει ο mastoras με τα κολλαρα για να δεις αν ειναι ο θερμοστατης...

Link to comment
Share on other sites

Τα νερά κάνουν το κύκλο από ότι φαίνεται επίσης το βεντιλατέρ παίρνει μπροστά μόλις φτάσει 90 βαθμούς και αν δεν το ζορίσω έστω λίγο το αμάξι δεν ανεβάζει πάνω από 90.

 

Παράδειγμα: Αν ανοίξω το αμάξι και απλά το αφήσω αναμμένο θα φτάσει μέχρι 90 βαθμούς και σταματάει εκεί.. Όταν κάνω πορεία το κρατήσω στις 3χ στροφές τότε ανεβαίνει η θερμοκρασία.

 

Επίσης ο μηχανικός που μίλησα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν 2 θερμοστάτες.

 

Ευχαριστώ!

Edited by Stavros G
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.