Μαστορας Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 4 minutes ago, Stavros G said: Τα νερά κάνουν το κύκλο από ότι φαίνεται επίσης το βεντιλατέρ παίρνει μπροστά μόλις φτάσει 90 βαθμούς και αν δεν το ζορίσω έστω λίγο το αμάξι δεν ανεβάζει πάνω από 90. Παράδειγμα: Αν ανοίξω το αμάξι και απλά το αφήσω αναμμένο θα φτάσει μέχρι 90 βαθμούς και σταματάει εκεί.. Όταν κάνω πορεία το κρατήσω στις 3χ στροφές τότε ανεβαίνει η θερμοκρασία. Επίσης ο μηχανικός που μίλησα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν 2 θερμοστάτες. Ευχαριστώ! Εαν τα νερα κυκλοφορουν , δλδ οταν ειναι και τα δυο κολαρα ζεστα , δεν ειναι θερμοστατης ειναι αντλια που ναι μεν τα κυκλοφορει αλλα δεν τα κυκλοφορει γρειγορα για να τραβηξει την σωστη ποσοτητα θερμοκρασιας . Γιαυτο λιγο λιγο σου ανεβαζει και θερμοκρασια στον δρομο . Στο ρελαντι δεν σου ανεβαζει γιατι ειναι σταθερες οι στροφες και το φορτιο της μηχανης , δεν παραγεται περισσεια ποσοτητα θερμοκρασιας . Μαλλον αντλια ειναι .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros G Posted February 24, 2020 Author Report Share Posted February 24, 2020 Ο μηχανικός στο τηλέφωνο δεν ξέρω πως αλλά μου είπε 90% είναι θερμοστάτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαστορας Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 Just now, Stavros G said: Ο μηχανικός στο τηλέφωνο δεν ξέρω πως αλλά μου είπε 90% είναι θερμοστάτης. Αμα κυκλοφορουν τα νερα , αποκλειεται . Η δουλεια του θερμοστατη ειναι οταν ζεστενονται τα νερα του μπλοκ της μηχανης να ανοιγει και να τα κυκλοφορει στο ψυγειο για να τα κρυωσει . Οταν και τα δυο κολαρα ειναι ζεστα , αρα ο θερμοστατης ανοιγει και τα νερα του μπλοκ ερχονται στο ψυγειο . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 On 22/2/2020 at 10:25 ΜΜ, vasilisrx8 said: Λοιπόν η αντλία που έχει το polo έχει ένα εξής περίεργο.εχει έναν σερβομηχανισμο ο οποίος κατά την κρύα εκκίνηση δεν αφήνει να κυκλοφορούν τα νερά για να ζεστενετε γρηγορότερα το αμάξι.αυτος με τα χρόνια κολλάει είτε σε κλειστή θέση(πολύ κακο προφανώς) είτε σε ανοιχτή που δεν έχει κάποιο κακο συνεπακόλουθο.εγω την άλλαξα στο μεγάλο σέρβις που έκανα(ιμάντα κατά τα σχετικά) και έβαλα μια η οποία δεν έχει τον σερβομηχανισμο αυτό.η διαφορά στο ζέσταμα είναι ούτε 2 λεπτά αλλά δεν πρόκειται να έχω ποτέ μα ποτέ προβλημα να κολλήσει ο σερβομηχανισμος.να πω ότι εμένα δεν είχε κολλήσει αλλά άνοιγε και εκλεινε με σχετική δυσκολία.αλλαχτηκε με μια αντλία από geba αν θυμάμαι καλά και το κόστος αλλαγής ιμάντα,αντλίας,νερών,λαδιών,φίλτρου λαδιού και φίλτρου πετρελαίου ήταν όσο σου είπαν μόνο για την αντλία. Άποψη μου βάλε μια που δεν έχει εκείνο τον σερβομηχανισμο. https://web.tecalliance.net/geba-autoteile/en/parts/6305/11240/detail?targetType=cars&targetId=101150&typeNumber=101150#@brc/brands:Car;targetType:cars;mandator:geba-autoteile/assem:VW%20POLO%20(6R1%2C%206C1)%201.4%20TDI;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150/lnkparts:Water%20Pump%2FGasket;targetType:cars;mandator:geba-autoteile;targetId:101150;typeNumber:101150;assemblyGroupId:100088;page:0/detail:11240;brandId:6305;articleNo:11240;mandator:geba-autoteile;targetType:cars;targetId:101150;typeNumber:101150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 8, 2020 Report Share Posted June 8, 2020 Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι όταν ανεβαίνω ανηφόρα και γενικά το αυτοκίνητο ζορίζεται λιγάκι, η θερμοκρασία φτάνει στους 94 με 95 βαθμούς για λίγο, μόλις πιάσω ξανά κατηφόρα ή κάποια ευθεία, η θερμοκρασία επανέρχεται μεταξύ 88-90 βαθμούς.Λογικά πάω για αντλία νερού. Μίλησα με έναν μηχανικό από αντιπροσωπία της vw και μου είπε ότι αυτό είναι φυσιολογικό.Του απάντησα πως το να ανεβάζει το αυτοκίνητο πάνω 90 βαθμούς θερμοκρασία δεν το λες και φυσιολογικό.Διαβάζω πως η συγκεκριμένη αντλία μετά από λίγο καιρό βγάζει ξανά το ίδιο πρόβλημα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να βάλω ξανά την ίδια σε κάποια αντιπροσωπία. Σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή με geba, όπως έχει γράψει και ο Βασίλης σε προηγούμενο ποστ, και μαζί με την αντλία να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού, μιας και είμαι κοντά στις 130.000. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted June 12, 2020 Report Share Posted June 12, 2020 (edited) Τελικά μετά από έλεγχο που έγινε, αυτή η φοβερή αντλία νερού που φοράει το πολάκι είχε πρόβλημα με αποτέλεσμα όταν το αυτοκίνητο ζοριζόταν να ανεβάζει θερμοκρασία κοντά στους 94 με 95 βαθμούς περίπου. Έγινε γενικό σερβίς, αντλία νερού(όχι γνήσια, επέλεξα να βάλω αντλία που στην ουσία καταργεί τον μηχανισμό που δημιουργεί το πρόβλημα), ιμάντα χρονισμού, εξωτερικούς ιμάντες, λάδια και όλα τα φίλτρα, και ψυκτικό υγρό g13, όχι στην αντιπροσωπεία γιατί για όλα αυτά μου ζήτησαν 900 ευρώ!!!!! Για όλα αυτά πλήρωσα 450 ευρώ! Πλέον η θερμοκρασία όσο για τον ζόρισα , παραμένει σταθερά στους 90 βαθμούς. Αυτή εδώ είναι η γνήσια αντλία νερού που φορούσε το Polo. Edited June 15, 2020 by sokratis91 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtsotras Posted July 25, 2021 Report Share Posted July 25, 2021 On 12/6/2020 at 7:09 ΜΜ, sokratis91 said: Τελικά μετά από έλεγχο που έγινε, αυτή η φοβερή αντλία νερού που φοράει το πολάκι είχε πρόβλημα με αποτέλεσμα όταν το αυτοκίνητο ζοριζόταν να ανεβάζει θερμοκρασία κοντά στους 94 με 95 βαθμούς περίπου. Έγινε γενικό σερβίς, αντλία νερού(όχι γνήσια, επέλεξα να βάλω αντλία που στην ουσία καταργεί τον μηχανισμό που δημιουργεί το πρόβλημα), ιμάντα χρονισμού, εξωτερικούς ιμάντες, λάδια και όλα τα φίλτρα, και ψυκτικό υγρό g13, όχι στην αντιπροσωπεία γιατί για όλα αυτά μου ζήτησαν 900 ευρώ!!!!! Για όλα αυτά πλήρωσα 450 ευρώ! Πλέον η θερμοκρασία όσο για τον ζόρισα , παραμένει σταθερά στους 90 βαθμούς. Αυτή εδώ είναι η γνήσια αντλία νερού που φορούσε το Polo. Φίλε σε ποιο συνεργείο έκανες την αλλαγή ;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blo4vw Posted August 13, 2021 Report Share Posted August 13, 2021 Καλησπέρα φίλε έχω πάθει 2 φορές την ίδια ζημιά μια στα 76.000 χλμ και στις αρχες του χρόνου το ξανάπαθα στα 126.οοοχλμ Την πρώτη φορά μου έβαλε τον κωδικό 04Β 121 011 DX (οπου Χ στο τέλος να ξέρεις οτι είναι ανακατασκευη) με κόστος 126€ Την δευτερη φορά μου έβαλε τον κωδικο 04Β 121 011 G με κόστος 173€ Εργασία μου πήρε 100€ και τις 2 φορές και της 2 τις πήρα απο αντιπροσωπεια δεν ξέρω αν υπάρχουν σε bosch ας πούμε γιατι το συνεργείο που παω ειναι bosch οπότε δεν παιζει να μην έβαζε τις δικές τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...