Jump to content
TMESSOLO

Μπαταρια τελος....

Recommended Posts

Καλησπερα σας...

Οπως λεει και ο τιτλος, σημερα εμεινα απο μπαταρια...παλι καλα που ειχα βγει για κοντινες δουλειες...το βαλα μπροστα με καλωδια και βουρ για αλλαγη...πανω μπηκε μια 60αρα μαρκα polar tab...εχετε καποια γνωμη για αυτη τη μαρκα΄? γιατι εγω προσωπικα δεν την ξερω....εσείς τι μπαταρια φορατε?

Ευχαριστώ εκ των προτερων για τα σχολια σας...

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα πριν κατι μηνες την εργοστασιακη vw με varta silver σε golf mk5 1.4 tsi (bmy)

οσο περισσοτερη τεχνολογια επανω στ αμαξι τοσο μεγαλυτερη αναγκη πιστευω. και αυτο το start-stop την τσακιζει

Link to comment
Share on other sites

ισχυει Κωστα....οτι βαζεις πανω που εχει αναγκη απο επιπροσθετο ρευμα, αναλογη και η μπαταρια..εμενα δεν εχει start-stop...αυτο που μου κανει εντυπωση παντως ειναι οτι σε προσφατη επικοινωνια που ειχα με καρεντα μου ειπαν οτι για το αυτοκινητο μου η μαμα μπαταρια ειναι 44ah....ενω ειχα βαλει και εξακολουθω να βαζω 60ah...βεβαια την μαμα μπαταρια ειναι δυσκολο να την φτασεις σε αξιοπιστια..τεσπα..90 ευρω με τοποθετηση και παμε για αλλα.. 

Link to comment
Share on other sites

και στο δικο μου χωρις πολλα επανω, ολα εργοστασιακα 44αρα ειχε απο τη μανα του και κρατησε 5 χρονια. 2 φορες αλλαγη απο εργοστασιακη σε εργοστασιακη (5 χρονια έκαστος) και τωρα varta. να δω ποσο θα κρατησει η varta και αν αξιζει τα χρηματα της. Δεν έβαλα 44αρα ομως είχα βάλει ένα κλικ πιο μεγάλη (δεν θυμάμαι μέγεθος)

το κόστος της μπαταριας 75 ευρω

εφαρμογη στην εργοστασιακη θήκη

Edited by Kostas_Tr
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου αμάξι, (Από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) φοράει μια κορεάτικη μπαταρία της  eneus.

 

Ο προηγούμενος την είχε βάλει το 2015

Link to comment
Share on other sites

σήμερα τέλος και η δικιά μου μετά από μόλις 3 χρόνια...κανονικό ξήλωμα για αγορά καινούργιας....

Link to comment
Share on other sites

μόλις έτρεξα διαγνωστικό και μου έβγαλε το παρακάτω σεντόνι απο fault codes! Έχω τρομάξει λίγο :startle:

 

Τι είναι όλα αυτά :phew:

 

============1==============
131654
Raw code: 020246
ECU: 19. CAN Gateway[Archive (inactive)]
Status: Confirmed
============2==============
00625
Raw code: 000271
ECU: 03. ABS control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed
Volkswagen: Speed signal
============3==============
329475
Raw code: 050703
ECU: 08. Heater and climate
Status: Pending, Confirmed
============4==============
1048838
Raw code: 100106
ECU: 08. Heater and climate
Status: Pending, Confirmed
============5==============
131586
Raw code: 020202
ECU: 09. Onboard supply control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed
============6==============
01539
Raw code: 000603
ECU: 5F. Electronic Information System 1[Archive (inactive)]
Status: Confirmed
Volkswagen: Headlights are not adjusted

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον λόγο της μπαταρίας.:huh:

 

Τα έκανες καθάρισμα και στα βγάζει συνέχεια??

Link to comment
Share on other sites

τα έσβησα..για να δούμε αν θα τα ξαναβγάλει.

το start stop παντώς δεν δουλεύει ακόμα...καλύτερα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Derv_7 said:

τα έσβησα..για να δούμε αν θα τα ξαναβγάλει.

το start stop παντώς δεν δουλεύει ακόμα...καλύτερα

λογικα δεν θα ξαναβγαλει κατι..μαλλον ηταν θεμα μπαταριας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα το start stop μην του δίνεις και πολύ σημασία, και σε ακινησία να το αφήσεις το αμαξι για μέρες,  παλι δεν θα λειτουργεί.

Αυτο εχω προσέξει και απο το δικό μου.

 

Στην περίπτωση την δικιά σου κατα 99% ειναι λογο της αλλαγής της μπαταρίας που έκανες και εχει απενεργοποιηθεί προσωρινά.

 

Μετα απο μερικες ημέρες θα ενεργοποιηθεί και πάλι. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

update: τα error δεν ξαναβγήκαν.Τα volt που μετράει μέσω obd το app car scanner είναι περίπου 14,2. Από την άλλη το app της vw weconnectgo δείχνει 12.2 V... μάλλον είναι bug.

Έχω την εντύπωση οτι και τα radmom errors που έβγαζε στο καντραν να σταματήσω το αμάξι που κράταγαν 2 sec πρέπει να είχαν να κάνουν με την μπαταρία

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι και πάλι στο θέμα της μπαταρίας, Συγχωρείστε με αν κουράζω.

Σήμερα το πρωί κοίταξα τα volt σύμφωνα με το obd on line results.Ήταν 12.2 V.

Μετά από περίπου 15 λεπτά οδήγησης κοίταξα πάλι και ήταν κοντά στα 14V.

Διερωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό αυτό για ολοκαίνουργια μπαταρία.

Κανονικά με 14 volt δεν θα έπρεπε να ξεκινάω.?
Α και μου έβγαλε πάλι το error .Πάντα μου το βγάζει στα πρώτα λεπτά μετά από κρύα εκκίνηση......  

Μήπως για κάποιο λόγο πέφτει η μπαταρία και επειδή είναι πεσμένη μου βγάζει αυτο το error κάθε φορά?

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , Derv_7 said:

επανέρχομαι και πάλι στο θέμα της μπαταρίας, Συγχωρείστε με αν κουράζω.

Σήμερα το πρωί κοίταξα τα volt σύμφωνα με το obd on line results.Ήταν 12.2 V.

Μετά από περίπου 15 λεπτά οδήγησης κοίταξα πάλι και ήταν κοντά στα 14V.

Διερωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό αυτό για ολοκαίνουργια μπαταρία.

Κανονικά με 14 volt δεν θα έπρεπε να ξεκινάω.?
Α και μου έβγαλε πάλι το error .Πάντα μου το βγάζει στα πρώτα λεπτά μετά από κρύα εκκίνηση......  

Μήπως για κάποιο λόγο πέφτει η μπαταρία και επειδή είναι πεσμένη μου βγάζει αυτο το error κάθε φορά?

 

 

Καμια κούραση αγαπητέ. 

 

Τα 12.2V ειναι χωρίς να εχεις βάλει το αμάξι μπροστά?

 

Τα 14V θεωρητικά θα στα εμφάνιζε κατευθείαν απο την στιγμή που θα έβαζες μπροστά το αμάξι.(δεν ειναι και απαραίτητο να να έχεις κάνει και κάποια διαδρομή)

 

Θα σε συμβούλευα αν εχεις πολυμετρο να μετρήσεις την μπαταρία με πολυμετρο. 

Και οχι μέσο συσκευών obd κτλ.(ποιος μού λέει οτι το obd δεν κλέβει?:unsure:)

 

Και μια άλλη περίπτωση να ειναι η μπαταρία ψόφια (ας την έβαλες για καινούργια ) 

 

Αν σε ενδιαφέρει Υπάρχουν στο εμπόριο  καποια τεστερ για μπαταρίες αυτοκινήτου- Δυναμό που μπορεις να το εχεις μεσα στο αμαξι και να την ελέγχεις 

 

Φτηνά ειναι , εγω εχω ενα απο τα lidl εδω κάποια χρόνια.

 

https://www.a-store.gr/index.php?route=product/product&product_id=1120&ref=bestprice.gr

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, OMINUS said:

 

Καμια κούραση αγαπητέ. 

 

Τα 12.2V ειναι χωρίς να εχεις βάλει το αμάξι μπροστά?

 

Τα 14V θεωρητικά θα στα εμφάνιζε κατευθείαν απο την στιγμή που θα έβαζες μπροστά το αμάξι.(δεν ειναι και απαραίτητο να να έχεις κάνει και κάποια διαδρομή)

 

Θα σε συμβούλευα αν εχεις πολυμετρο να μετρήσεις την μπαταρία με πολυμετρο. 

Και οχι μέσο συσκευών obd κτλ.(ποιος μού λέει οτι το obd δεν κλέβει?:unsure:)

 

Και μια άλλη περίπτωση να ειναι η μπαταρία ψόφια (ας την έβαλες για καινούργια ) 

 

Αν σε ενδιαφέρει Υπάρχουν στο εμπόριο  καποια τεστερ για μπαταρίες αυτοκινήτου- Δυναμό που μπορεις να το εχεις μεσα στο αμαξι και να την ελέγχεις 

 

Φτηνά ειναι , εγω εχω ενα απο τα lidl εδω κάποια χρόνια.

 

https://www.a-store.gr/index.php?route=product/product&product_id=1120&ref=bestprice.gr

 

 

 

 

 

πήγα στο μαγαζί που την αγόρασα και μετρήθηκε με πολύμετρο και υπάρχει συμφωνία με obd. Το μέγιστο που πάει είναι 13,2.

Όταν ξεκινάω το πρωί είναι 12.2 περίπου.

Οπότε παίζει να είναι ψόφια η μπαταρία ή φτάει το αμάξι ?

Πόσα volt πρέπει να μου δείχνει η μπαταρία φυσιολογικά? 

Σόρρυ για τον καταιγισμό των ερωτήσεων.

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

https://www.palbatt.gr/ΜΠΑΤΑΡΙΑ-BRUTAL-P-060-60AH-VOLT12-EN700-ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΕΞΙΑ-ΤΟ-sin

 

αυτή εδώ μπήκε....

 

Ενδείξεις από obd2 

1E7B541D-A52E-4C8E-99FA-976E8C71D928.jpeg

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

εμενα γιατι μου φαινονται φυσιολογικες οι τιμες σου;;;12.2 σβηστος νομιζω ειναι φυσιολογικη τιμη..

Link to comment
Share on other sites

Just now, TMESSOLO said:

εμενα γιατι μου φαινονται φυσιολογικες οι τιμες σου;;;12.2 σβηστος νομιζω ειναι φυσιολογικη τιμη..

καμία αντίρρηση για αυτό ρωτάω το forum  αν είναι οκ για καινούργια μπαταρία ενισχυμένη  

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Derv_7 said:

πήγα στο μαγαζί που την αγόρασα και μετρήθηκε με πολύμετρο και υπάρχει συμφωνία με obd. Το μέγιστο που πάει είναι 13,2.

Όταν ξεκινάω το πρωί είναι 12.2 περίπου.

Οπότε παίζει να είναι ψόφια η μπαταρία ή φτάει το αμάξι ?

Πόσα volt πρέπει να μου δείχνει η μπαταρία φυσιολογικά? 

Σόρρυ για τον καταιγισμό των ερωτήσεων.

Νομίζω οτι ειναι οκ τα volt σου, σε κατάσταση ηρεμίας (χωρίς να βάλεις το αμάξι μπροστά.) Αν πάρεις ενα πολυμετρο και την μετρήσεις θα πρεπει να βγάζει Πάνω απο τα 12ν, γύρο στα 12,5ν 12,8v(καπου εκει κυμαίνεται )

 

Σε λειτουργία  μόλις βάλεις το αμαξι μπροστά απο 13,κάτι V έως και 14, κατι V θα εμφανίσει.

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, TMESSOLO said:

τη μετρησα και γω μολις τωρα με obd11...12,2 σβηστος...13,5 ρελαντι...μια χαρα εισαι

ωραίος...θαινκς..μακάρι να είναι νορμαλ η μπαταρία

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.