Jump to content
fani07

Σκροτσαρει και κλωτσαει στις 2000 στροφες.

Recommended Posts

Καλησπερα,εχω ενα polo 6r1 του 2012 με 160χλμ πετρελαιο, και θα ηθελα να ρωτησω για ενα προβλημα που μου εμφανισε το αυτοκίνητο τις τελευταιες μερες. Γυρω στις 2000 στροφες και ενώ το αυτοκίνητο προχωραει κανονικά, οταν αλλαξω την πιεση που ασκω στο γκαζι, το αυτοκίνητό σαν να κλωτσαει, κανει ενα αποτομο γδουπ, σαν να εχει προβλημα τροφοδοσιας εκεινο το δευτερολεπτο και συνεχιζει κανονικά. Αυτο το εμφανίζει στις ταχυτητες από 3η και πανω. Αν ανεβασω στροφες δεν εμφανιζει καποιο θεμα. Εχω αλλαξει προσφατα βαλβιδα egr δεν ξερω αν παίζει καποιο ρολο. Στο καντραν δεν εχει βγαλει καποια ένδειξη. Να ανησυχω; καποιος με παρομοιο θεμα; 

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, fani07 said:

Καλησπερα,εχω ενα polo 6r1 του 2012 με 160χλμ πετρελαιο, και θα ηθελα να ρωτησω για ενα προβλημα που μου εμφανισε το αυτοκίνητο τις τελευταιες μερες. Γυρω στις 2000 στροφες και ενώ το αυτοκίνητο προχωραει κανονικά, οταν αλλαξω την πιεση που ασκω στο γκαζι, το αυτοκίνητό σαν να κλωτσαει, κανει ενα αποτομο γδουπ, σαν να εχει προβλημα τροφοδοσιας εκεινο το δευτερολεπτο και συνεχιζει κανονικά. Αυτο το εμφανίζει στις ταχυτητες από 3η και πανω. Αν ανεβασω στροφες δεν εμφανιζει καποιο θεμα. Εχω αλλαξει προσφατα βαλβιδα egr δεν ξερω αν παίζει καποιο ρολο. Στο καντραν δεν εχει βγαλει καποια ένδειξη. Να ανησυχω; καποιος με παρομοιο θεμα; 

 

σου ανάβει ένδειξη στο κοντέρ;

ίσως είναι κάποιος πολλαπλασιαστης

Link to comment
Share on other sites

παιζουν πολλαπλασιαστες στα ντιζελ???μηπως κανα μπεκακι τα χει παιξει??

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Kostas_Tr said:

 

σου ανάβει ένδειξη στο κοντέρ;

ίσως είναι κάποιος πολλαπλασιαστης

Δεν ανεβει καμια ενδειξη οχι. Να σημειωσω οτι την μερα που μου το έκανε πιο εντονα δεν ειχα μεσα πολυ πετρέλαιο. Απο οταν εβαλα ποσοτητα πετρελαιου δεν το εκανε σχεδον καθολου. Υπαρχει περιπτωση να ειχε σκουπιδακια το πετρελαιο; επισης αν ειναι θεμα πολλαπλασιαστη, η μπεκ θα υπηρχε ένδειξη στο καντραν; και αν ειναι οντως αυτα γνωριζουμε το κοστος; 

 

Link to comment
Share on other sites

παιδιά πολλαπλασιαστές δεν έχουν τα πετρέλαια.το τι μπορεί να είναι παίζουν πολλά από μάπα πετρέλαιο,η πίσω αντλία χαμηλής πίεσης(αυτή μέσα στο ρεζερβουάρ) να είναι στα τελευταία της,κάποιο μπεκ να είναι βουλωμένο η αντλία υψηλής να έχει θέμα.παρα πολλά.πηγαινε το σε ένα έμπιστο συνεργείο που ασχολείται με πετρέλαια να στο κοιτάξουν.εδω θα ακούσεις ότι να ναι 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , vasilisrx8 said:

παιδιά πολλαπλασιαστές δεν έχουν τα πετρέλαια.το τι μπορεί να είναι παίζουν πολλά από μάπα πετρέλαιο,η πίσω αντλία χαμηλής πίεσης(αυτή μέσα στο ρεζερβουάρ) να είναι στα τελευταία της,κάποιο μπεκ να είναι βουλωμένο η αντλία υψηλής να έχει θέμα.παρα πολλά.πηγαινε το σε ένα έμπιστο συνεργείο που ασχολείται με πετρέλαια να στο κοιτάξουν.εδω θα ακούσεις ότι να ναι 

Παντως απο οταν γεμισα το πετρελαιο σχεδον το φαινομενο εξαφανιστηκε. Αν και το αυτοκίνητο δεν ρολαρει τελεια, χωρις να παρουσιαζει καποιο συγκεκριμένο θεμα. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, TMESSOLO said:

παιζουν πολλαπλασιαστες στα ντιζελ???μηπως κανα μπεκακι τα χει παιξει??

δεν γνωριζω απο ντιζελ, μονο οτι δεν εχουν μπουζι ξερω. τωρα απο εκει και περα και σωστος να ημουν αν δεν παει τ αμαξι συνεργειο δεν γινεται τιποτα

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Kostas_Tr said:

δεν γνωριζω απο ντιζελ, μονο οτι δεν εχουν μπουζι ξερω. τωρα απο εκει και περα και σωστος να ημουν αν δεν παει τ αμαξι συνεργειο δεν γινεται τιποτα

Αν οι κινητήρες ντίζελ δεν έχουν μπουζί γιατί να έχουν πολλαπλασιαστές; 

Edited by tsikis007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, tsikis007 said:

Αν οι κινητήρες ντίζελ δεν έχουν μπουζί γιατί να έχουν πολλαπλασιαστές; 

Δεν το σκεφτηκα φιλε μου, σωστο αυτο που λες αλλα δεν εκανα τον συνδεση. οσο ζουμε μαθαίνουμε

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε όταν είσαι στο ρελαντί έχεις ανεβασμένες στροφές σε σχέση με πριν;;είσαι στις 1000στροφες ή λιγότερες;

Έχεις παρατήρηση έντονη μυρωδιά ή καπνό από την Εξάτμιση;; 

Γιατί αυτό που περιγράφεις μοιάζει με τη συμπεριφορά που έχει το αυτοκίνητο όταν κάνει αναγέννηση DPF.. Και αν δεν την "ολοκληρώσεις" σωστά σύντομα θα σου ανάψει και τη σχετική ένδειξη...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε παντα βαζω εκο avio η shell v power, δεν εχω βαλει ποτε απο το απλο, μπορει να ισχύει αυτο που λες αλλα δεν ξερω που να ψαξω καλυτερη ποιότητα. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , Kafa10 said:

Φίλε όταν είσαι στο ρελαντί έχεις ανεβασμένες στροφές σε σχέση με πριν;;είσαι στις 1000στροφες ή λιγότερες;

Έχεις παρατήρηση έντονη μυρωδιά ή καπνό από την Εξάτμιση;; 

Γιατί αυτό που περιγράφεις μοιάζει με τη συμπεριφορά που έχει το αυτοκίνητο όταν κάνει αναγέννηση DPF.. Και αν δεν την "ολοκληρώσεις" σωστά σύντομα θα σου ανάψει και τη σχετική ένδειξη...

Στις 800 ειναι οι στροφες μου, γενικα καπνο δεν εχω παρατηρησει αλλα καποιες φορες μυριζω κατι περιεργο χωρις να ειναι εντονη η μυρωδια. Τι εννοείς οταν λες να την "ολοκληρωσω"; δεν σπαμπαζω και πολλα, αλλα δεν θα το εβλεπαν τωρα που αλλαξα την egr? Κατι ακομη, 2 μερες τωρα που οδηγαω το αυτοκίνητο σε υψηλες στροφες μοιάζει να εστρωσε καπως, οχι τελειως, αλλα το κανει αραια και που. 

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , fani07 said:

Στις 800 ειναι οι στροφες μου, γενικα καπνο δεν εχω παρατηρησει αλλα καποιες φορες μυριζω κατι περιεργο χωρις να ειναι εντονη η μυρωδια. Τι εννοείς οταν λες να την "ολοκληρωσω"; δεν σπαμπαζω και πολλα, αλλα δεν θα το εβλεπαν τωρα που αλλαξα την egr? Κατι ακομη, 2 μερες τωρα που οδηγαω το αυτοκίνητο σε υψηλες στροφες μοιάζει να εστρωσε καπως, οχι τελειως, αλλα το κανει αραια και που. 

Δεν θα μου ειχε βγαλει καποια ένδειξη στο καντραν σε περίπτωση αναγέννησης; 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, fani07 said:

Δεν θα μου ειχε βγαλει καποια ένδειξη στο καντραν σε περίπτωση αναγέννησης; 

Οχι για αρχή δεν σου βγάζει...αν δεν "ολοκληρωθει" για συνεχόμενες φορές τότε μπορεί να σου βγάλει...

Κανε το εξής και ας μην είναι αυτό δεν παθαίνει κάτι και βλέπεις... Βγες σε ένα δρόμο που θα μπορείς να τρέξεις χωρίς να σε διακόψει φανάρι η κίνηση.. Βάλε 4η και πήγαινε σταθερά 3.5χιλιαδες στροφές για καμιά 15αρια χιλιόμετρα τουλάχιστον. Αν όταν σταματησεις οι στροφές είναι 800 στο ρελαντί και όχι 1000 και το πρόβλημα εξαφανιστεί τότε όλα καλα, ήταν αυτό που σου λέω.. Αν έχεις 1000 στροφές ρελαντί σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις κι άλλα χλμ με τον ίδιο τρόπο...αν το πρόβλημα επιμένει δεν είναι αυτό που λέω κάνε μια επίσκεψη σε συνεργείο..

Edited by Kafa10
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kafa10 said:

Οχι για αρχή δεν σου βγάζει...αν δεν "ολοκληρωθει" για συνεχόμενες φορές τότε μπορεί να σου βγάλει...

Κανε το εξής και ας μην είναι αυτό δεν παθαίνει κάτι και βλέπεις... Βγες σε ένα δρόμο που θα μπορείς να τρέξεις χωρίς να σε διακόψει φανάρι η κίνηση.. Βάλε 4η και πήγαινε σταθερά 3.5χιλιαδες στροφές για καμιά 15αρια χιλιόμετρα τουλάχιστον. Αν όταν σταματησεις οι στροφές είναι 800 στο ρελαντί και όχι 1000 και το πρόβλημα εξαφανιστεί τότε όλα καλα, ήταν αυτό που σου λέω.. Αν έχεις 1000 στροφές ρελαντί σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις κι άλλα χλμ με τον ίδιο τρόπο...αν το πρόβλημα επιμένει δεν είναι αυτό που λέω κάνε μια επίσκεψη σε συνεργείο..

Αναγεννηση κανει και στις 1.6κ στροφες . Απλα θελει κανα 10λεπτο ευθεια . Μην σπατε τα αμαξια σας τζαμπα .

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Μαστορας said:

Αναγεννηση κανει και στις 1.6κ στροφες . Απλα θελει κανα 10λεπτο ευθεια . Μην σπατε τα αμαξια σας τζαμπα .

Μου φαίνεται πιο σωστό να έχεις υψηλές στροφές για να κάνεις κάτι σαν "ξεμπουκωμα-καθαρισμα". Και τελοσπαντων εγώ όσους μάστορες έχω ρωτήσει και όσα φόρουμ εχω διαβάσει έτσι λένε...Δεν νομίζω ότι "σπάμε" και το αμάξι με 3.5χιλιαδες στροφές σταθερά...λιγο πετρέλαιο τζάμπα ίσως χαχα

Link to comment
Share on other sites

μα ισα ισα που του κανει και καλο που και που να το ανοιγουμε και λιγο  για πολλους λογους..ειδικα αν κινεισαι πιο πολυ μεσα σε πολη οπως εγω πχ, μια φορα τη βδομαδα καλο ειναι να του κανεις 1 ξεκαπνισμα για να φευγουν τα χοντρα:lol:....εγω χτες εκανα μια γρηγορη βολτα...δεν γινοταν αλλιως...επρεπε να μοιρασω λιγο τσάι...

Link to comment
Share on other sites

παντως ετσι οπως το βλεπω πιο πολυ για κανα σκουπιδακι στο πετρελαιο πιο πανω στου φιλου παρα οτιδηποτε αλλο

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , Kafa10 said:

Μου φαίνεται πιο σωστό να έχεις υψηλές στροφές για να κάνεις κάτι σαν "ξεμπουκωμα-καθαρισμα". Και τελοσπαντων εγώ όσους μάστορες έχω ρωτήσει και όσα φόρουμ εχω διαβάσει έτσι λένε...Δεν νομίζω ότι "σπάμε" και το αμάξι με 3.5χιλιαδες στροφές σταθερά...λιγο πετρέλαιο τζάμπα ίσως χαχα

Αρα αν καταλαβαίνω σωστα, θελει λιγες ανεβασμενες στροφές σε ανοικτο δρόμο με σταθερη ταχυτητα για λιγη ωρα ετσι; δεν χρειαζεται κατι συγκεκριμένο, γιατι πχ καπου διαβασα 2.5 χιλ στροφές με 4η και περίπου 80.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , TMESSOLO said:

παντως ετσι οπως το βλεπω πιο πολυ για κανα σκουπιδακι στο πετρελαιο πιο πανω στου φιλου παρα οτιδηποτε αλλο

Μακάρι γιατι με τρομαξε, αν και τωρα δεν το κανει σχεδόν καθολου ειναι μερικες φορες που εχει ενα τρεμουλο κυριως οταν οι στροφες κυμαίνονται σε χαμηλα επιπεδα. Θα δειξει τωρα που πεφτει πάλι το πετρελαιο, αν το κάνει εντονότερα ισως εχει καποιο θεμα η αντλια. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταννοω την λεξη "σκουπιδακι" μεσα στα μπεκ . Τα μπεκ στα τελευταια χρονια φτανουν απο 1600 εως 2000+ bar πιεση δλδ δυο τονους επανω σε ενα ζαρι . Μια Veyron επανω σε ενα ζαρι . Και τα μπεκ σαν εσωτερικη επιφανεια ειναι πολυ μεγαλυτερη απο ενα ζαρι . Δεν στεκεται τπτ εκει μεσα . Αν περασει κατι απο το φιλτρο ας πουμε μεταλλικα ρυνισματα, θα το καταστρεψει με την μια . Αρα το ξεκαπνισμα που γινεται αναφορα , δεν αφορα τα μπεκ με την καμια .

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι γιατι με τρομαξε, αν και τωρα δεν το κανει σχεδόν καθολου ειναι μερικες φορες που εχει ενα τρεμουλο κυριως οταν οι στροφες κυμαίνονται σε χαμηλα επιπεδα. Θα δειξει τωρα που πεφτει πάλι το πετρελαιο, αν το κάνει εντονότερα ισως εχει καποιο θεμα η αντλια. 


Δεν την αντλια υψηλης με διαγνωστικο και δαν πρωτη εκτιμηση τσεκαρε να δεις αν δακρυζει καθολου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι γιατι με τρομαξε, αν και τωρα δεν το κανει σχεδόν καθολου ειναι μερικες φορες που εχει ενα τρεμουλο κυριως οταν οι στροφες κυμαίνονται σε χαμηλα επιπεδα. Θα δειξει τωρα που πεφτει πάλι το πετρελαιο, αν το κάνει εντονότερα ισως εχει καποιο θεμα η αντλια. 

 

Δεν την αντλια υψηλης με διαγνωστικο και σαν πρωτη εκτιμηση τσεκαρε να δεις αν δακρυζει καθολου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου αναβοσβηνε το λαμπακι της προθερμανσης του κινητηρα, εσβησα το αυτοκίνητο και οταν ξαναεβαλα μπρος ηταν ενταξει, γενικα ακομη νιωθω το αυτοκίνητο να μην εχει δυναμη σαν να εχει μπουκωσει, δεν τραβαει οπως πριν την αλλαγή της egr, αρχιζω και σκέφτομαι μηπως εχει γινει καποιο λαθος στην αλλαγη της και εχει προκαλεσει αυτο το θεμα; υπάρχει τέτοια περίπτωση; 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.