Jump to content
Zaratoustras

Polo AW 95ps DSG εντυπώσεις από Προγραμμα(+άλλα)

Recommended Posts

Καλησπέρα στο φόρουμ. Εδώ και 1μιση χρόνο βρίσκεται στην κατοχή μου το νέο πόλο με το 7αρι DSG ξηρού συμπλέκτη και τα 95 άλογα. Τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο τις θεωρώ περιττές με την πληροφόρηση που υπάρχει στο ίντερνετ, οπότε θα περάσω κατευθείαν στα του προγράμματος.
Επειδή το αυτοκίνητο θα πήγαινε 1ο στάδιο με ένα φίλτρο K&N στο φιλτροκούτι του, ναι μεν έψαξα αρκετά πού θα μπει το πρόγραμμα αλλά έπαιξε ρόλο και η τιμή, αφού είναι ένας απλός προγραμματισμός και όλοι προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια. Βάση κοστολογίου δηλαδή, τοποθεσίας αλλά και ονόματος πήγα στη Revlimit εκμεταλλευόμενος μία Χριστουγεννιάτικη προσφορά. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε πριν και μετά το πρόγραμμα όπου έβγαλε 100,3 άλογα και 19 κιλά ροπής μαμά, ενώ μετά έβγαλε 130 άλογα και 23 κιλά ροπής. Απ'όσο με είχαν ενημερώσει και τα παιδιά εκεί θα έπαιρνε περίπου 6,1% λιγότερα άλογα σε σχέση με το να ήταν χειροκίνητο λόγω μετάδοσης, περισσότερων γραναζιών κτλ. Όντως από άλλα πόλο που είδα χειροκίνητα τα μαθηματικά το επαληθεύουν.
Εντυπώσεις από το πρόγραμμα τώρα. Η διαφορά στο δρόμο είναι αισθητή, πλέον το αυτοκίνητο ακούγεται πίο ζωηρό, είναι πιό πρόθυμο στο γκάζι του, όντως έχω παρατηρήσει ότι τραβάει από λίγο πιό χαμηλά(κυρίως η 2α τραβάει αρκετά καλύτερα σε ανηφόρες χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει 1η-2α τόσο όσο πριν). Χαίρομαι το αυτοκίνητο δηλαδή αρκετά περισσότερο θα έλεγα σε οποιαδήποτε διαδρομή και κυρίως σε ανάβαση βουνού με στροφές. Εκεί που πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα είναι όταν το αμάξι είναι φορτωμένο, πραγματικά δεν το πίστευα. Αν έκανα μια σύγκριση θα έλεγα πως με 5 άτομα μέσα τώρα ίσως πηγαίνει καλύτερα απ'ότι πριν με 2 άτομα. Σε αυτόν τον τομέα είδα και τη μεγαλύτερη διαφορά.

Ένας τομέας που με απασχολούσε και με απασχολεί ακόμα είναι η κατανάλωση. Το αυτοκίνητο πριν, εντός σε συγκεκριμένη διαδρομή με πολύ και απότομη ανηφόρα έκαιγε γύρω στα 8-9(λίτρα/100 χιλιόμετρα όλες οι καταναλώσεις που θα αναφέρω). Πλέον στην ίδια διαδρομή καίει 12-14 όταν είναι κρύο και περίπου 11 όταν είναι λίγο πιό ζεστό. Σε συνθήκες πόλης σταμάτα-ξεκίνα, φανάρια κτλ είναι στα ίδια επίπεδα σχεδόν και εξαρτάται από το πόδι. Σε αυτοκινητόδρομο πάλι είναι σχεδόν τα ίδια, ίσως 0,5 κάτω σε σχέση με πριν αλλά ταξιδεύει 120-130 αρκετά πιό άνετα. Όταν το πατάω είναι περίπου 1 λίτρο πάνω αλλά σε σχέση με το πόσο παραπάνω δίνει, και 3-4 λίτρα πάνω να ήταν(να πω την αλήθεια περίμενα να είναι 4-5 λίτρα πάνω) αξίζει το κάθε ευρώ. Δεν έχω έρθει ακόμη σε επικοινωνία με τον προγραμματιστή καθώς περιμένω ότι ίσως το αυτοκίνητο με τους σένσορες, το κιβώτιο κτλ κάνει adapt ακόμη στα νέα δεδομένα και γι'αυτό να καίει περισσότερο. Το άλλο είναι πως επειδή λένε ότι με το πρόγραμμα όταν το πατάς καίει πάρα πολύ(αυτό ισχύει σε σχεδόν όλα τα προγράμματα σε όλα τα αυτοκίνητα), επειδή προφανώς θέλει περισσότερη δύναμη στις ανηφόρες, να κάνει scale το καύσιμο με υψηλό ρυθμό. Με λίγα λόγια σύμφωνα με την οδήγησή μου σε κανονικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο πριν μου έβγαζε περίπου 600χλμ με ένα τεπόζιτο μέχρι να είναι η βελόνα κοντά στο λαμπάκι(λίγο πάνω, λίγο κάτω), ενώ τώρα με παρόμοια οδήγηση αλλά το πατάω και λίγο πραπάνω μου βγάζει γύρω στα 500χλμ.
Το αν αξίζει ή όχι δεν μπορώ να το κρίνω για τον καθένα ξεχωριστά, ούτε μπορώ να πω πως όλα τα προγράμματα είναι ίδια άρα και θα έχετε την ίδια εμπειρία με εμένα, προσωπικά όμως θεωρώ ότι αξίζει σε σχέση με τη χαρά που μου προσφέρει.
*Άνοιξα το τόπικ κυρίως για να γίνει συζήτηση για το πρόγραμμα, αφόυ έχω μιλήσει και με άλλους κατόχους και είδα πως υπάρχει πολύ ενδιαφέρον. Παρόλαυτά επειδή με ενδιαφέρει η βελτίωση του αυτοκινήτου και σε άλλους τομείς έχω ψάξει λίγα πράγματα που ίσως ενδιαφέρουν καποιους, ή αντίστοιχα κάποιος να ξέρει κάτι που δεν γνωρίζω οπότε αν θέλετε κάτι περεταίρω ρωτήστε με είτε σε πμ είτε εδώ ώστε να το διαβάσουν κι άλλοι.

Edited by Zaratoustras
Link to comment
Share on other sites

ποσο πηγε το μαλλι;;;αλλαζει κατι στην συντηρηση του αυτοκινητου μετα την χαρτογραφιση;;εννοω ισως πιο συχνες αλλαγες λαδιων ή οχι;;;

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Derv_7 said:

καλώς ήρθες. ποιό polo έχεις? το τελευταίο ή το 6c?

Εχω το τελευταιο, Mk6(AW). Μοντέλο 2018, μετά του 17' που άλλαξε.

3 hours ago, TMESSOLO said:

ποσο πηγε το μαλλι;;;αλλαζει κατι στην συντηρηση του αυτοκινητου μετα την χαρτογραφιση;;εννοω ισως πιο συχνες αλλαγες λαδιων ή οχι;;;

Το μαλλι στην προσφορα πηγε στα 360€. Η VW λεει αλλαγη λαδιών και φιλτρο λαδιού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και φίλτρο αέρως στα 30.000. Τα πρώτα 15.000 έκανα αυτό που έλεγε η VW και είδα ότι το αμάξι ήθελε νωρίτερα συντήρηση, πράγμα το οποίο περίμενα και θα έκανα ούτως ή αλλως. Τώρα είμαι στα 20.000 και η διαφορά όταν άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού και αργότερα φίλτρο αέρως ήταν πολύ αισθητή. Το πρόγραμμα που έχω τώρα δηλαδή είναι κάθε 8.000 χιλιόμετρα περίπου αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού και καθάρισμα φίλτρου αέρως αφού είναι K&N. Το πρόγραμμα δεν απαιτεί κάποια διαφορετική συντήρηση αλλά εξαρτάται πάντα πώς το οδηγάς. Έχει διαφορά το τι λάδια θα βάλεις, αν κάνεις ταξίδια ή μόνο πόλη, αν το πατάς γενικά και το ζορίζεις ή οχι κτλ.

Link to comment
Share on other sites

βγάλε βιντεάκι όποτε μπορείς. πρέπει είναι λίγοι αυτοί που έχουν κάνει stage 1 στον 1.0 tsi.

Θερμοκρασία λαδιού πριν και μετά την αναβάθμιση κοίταξες? έχει αυξηθεί πολύ? Στα πόσα bar πίεση turbo είσαι μετά το upgrade?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε φίλε για την παρουσίαση για εμάς που ενδιαφερόμαστε είναι πολύ σημαντικό! Κανένα βιντεάκι άμα μπορείς μια π είναι και αυτόματο θα ήταν τέλειο!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι..θελουμε και βιντεακι..κατα

προτιμηση το στροφομετρο...:lol:παντως τι σου ειναι το remaping...1000cc 130 αλογατα...πρεπει να ειναι διασκεδαστικο το πολακι τωρα..να μαντεψω;;;επομενο βημα dsg remap;

Edited by TMESSOLO
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/29/2020 at 11:31 PM, Derv_7 said:

βγάλε βιντεάκι όποτε μπορείς. πρέπει είναι λίγοι αυτοί που έχουν κάνει stage 1 στον 1.0 tsi.

Θερμοκρασία λαδιού πριν και μετά την αναβάθμιση κοίταξες? έχει αυξηθεί πολύ? Στα πόσα bar πίεση turbo είσαι μετά το upgrade?

 

On 3/1/2020 at 11:10 AM, gianniskar said:

Ευχαριστούμε φίλε για την παρουσίαση για εμάς που ενδιαφερόμαστε είναι πολύ σημαντικό! Κανένα βιντεάκι άμα μπορείς μια π είναι και αυτόματο θα ήταν τέλειο!emoji16.png

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

On 3/1/2020 at 11:22 AM, TMESSOLO said:

ναι..θελουμε και βιντεακι..κατα

προτιμηση το στροφομετρο...:lol:παντως τι σου ειναι το remaping...1000cc 130 αλογατα...πρεπει να ειναι διασκεδαστικο το πολακι τωρα..να μαντεψω;;;επομενο βημα dsg remap;

Η θερμοκρασία λαδιού είναι στα ίδια επίπεδα, ίσως και λίγο καλύτερα θα έλεγα όλως περιέργως. Δηλαδή πριν είχα δει μαξ 105 και τώρα γύρω στα 102-103 αλλά τώρα για κάποιο λόγο πέφτει πιό εύκολα πάλι στους 90-95. Δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια, αύριο θα το τσεκάρω αλλά πρέπει να ήταν 0,6 εργοστασιακά και τώρα λίγο πάνω από 1.(με επιφύλαξη λέω τα νούμερα γιατί δεν τα θυμάμαι καλά) Επόμενο βήμα πραγματικά δεν ξέρω, από πρόγραμμα στο dsg ή εξάτμιση και εισαγωγή μέχρι φρένα, αναρτήσεις κτλ δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Θα ανεβάσω και ένα βιντεάκι κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, TMESSOLO said:

για dsg προγραμμα σε  βλεπω..

Σκεφτομαι τον προγραμματισμο DSG κυριως γιατι εχω δει για διαφορα προβληματα που βγαζουν και εταιριες που μεσω προγραμματισμου λυνουν πολλα απο αυτα τα προβληματα (π.χ. TVS).

Link to comment
Share on other sites

ναι...η tvs υποστηριζει οτι μετα το update του λογισμικου του dsg, το κιβωτιο δεν βγαζει βλαβες...φαινεται να εχουν εξειδικευση πανω σε αυτο το ειδος του κιβωτιου...επισης στο remap του dsg πεφτει ο χρονος των αλλαγων..πραγμα που βρισκω ενδιαφερον οχι μονο σε βελτιωμενο αυτοκινητο αλλα και σε "μαμα"....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TMESSOLO said:

ναι...η tvs υποστηριζει οτι μετα το update του λογισμικου του dsg, το κιβωτιο δεν βγαζει βλαβες...φαινεται να εχουν εξειδικευση πανω σε αυτο το ειδος του κιβωτιου...επισης στο remap του dsg πεφτει ο χρονος των αλλαγων..πραγμα που βρισκω ενδιαφερον οχι μονο σε βελτιωμενο αυτοκινητο αλλα και σε "μαμα"....

Πρόκειται για αυτή την εταιρία?

https://porfiris-autosport.com/tvs-engineering-greek-dealer/

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

ψηθηκες???

Για την ώρα, παραμένω σε φάση..ροδοκοκκινίσματος!! :lol:...

Είμαι ακόμη στα 3.900 χλμ, αλλά εσο έτοιμος!..μου κάνει κάτι μικρά 'γαργαλητά' κάπου κάπου...Αν δω ότι 'αγριεύει' το πράγμα, τρέχω κατά κεί..Είναι και κοντά μου...Ε, να μη στηρίξουμε τα παιδιά??..!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pafsi said:

Για την ώρα, παραμένω σε φάση..ροδοκοκκινίσματος!! :lol:...

Είμαι ακόμη στα 3.900 χλμ, αλλά εσο έτοιμος!..μου κάνει κάτι μικρά 'γαργαλητά' κάπου κάπου...Αν δω ότι 'αγριεύει' το πράγμα, τρέχω κατά κεί..Είναι και κοντά μου...Ε, να μη στηρίξουμε τα παιδιά??..!!!

1 καφεδακι επιβαλλεται να το πιεις κατα κει σε οποιαδηποτε περιπτωση....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, TMESSOLO said:

ναι...η tvs υποστηριζει οτι μετα το update του λογισμικου του dsg, το κιβωτιο δεν βγαζει βλαβες...φαινεται να εχουν εξειδικευση πανω σε αυτο το ειδος του κιβωτιου...επισης στο remap του dsg πεφτει ο χρονος των αλλαγων..πραγμα που βρισκω ενδιαφερον οχι μονο σε βελτιωμενο αυτοκινητο αλλα και σε "μαμα"....

 

3 hours ago, pafsi said:

Πρόκειται για αυτή την εταιρία?

https://porfiris-autosport.com/tvs-engineering-greek-dealer/

Λοιπον. Μιλησα με τα παιδια που προγραμματισαν το αυτοκινητο και επειδη ειναι ακομη σε εγγυηση μου ειπαν το εξης "Πηγαινε και ζητα να σου αλλαξουν το κιβωτιο γιατι ο,τι και να κανεις τωρα, αν εχει προβλημα καποια στιγμη θα στο βγαλει". Η αληθεια ειναι πως εχουν δικιο, αφου μου το εξηγησαν και το σκεφτηκα διαφορετικα. Θα αξιζε ας πουμε να το εκανα προληπτικα αυτο με το προγραμμα στο DSG οπως το εχω στο μυαλο μου. Αλλα οσες φορες και να το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι παει μια χαρα κτλ δεν ακουν κατι εστω κι αν εχει ακουστει, τους το ειπα και το αρνηθηκαν. Αν λοιπον παω και πω με ενοχλει ο θορυβος που ακουγεται κτλ θελω να το αλλαξετε, εκει το αλλαζουν ή θελουν να το ακουσουν κι αυτοι, να το καταλαβουν κτλ;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zaratoustras said:

 

Λοιπον. Μιλησα με τα παιδια που προγραμματισαν το αυτοκινητο και επειδη ειναι ακομη σε εγγυηση μου ειπαν το εξης "Πηγαινε και ζητα να σου αλλαξουν το κιβωτιο γιατι ο,τι και να κανεις τωρα, αν εχει προβλημα καποια στιγμη θα στο βγαλει". Η αληθεια ειναι πως εχουν δικιο, αφου μου το εξηγησαν και το σκεφτηκα διαφορετικα. Θα αξιζε ας πουμε να το εκανα προληπτικα αυτο με το προγραμμα στο DSG οπως το εχω στο μυαλο μου. Αλλα οσες φορες και να το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι παει μια χαρα κτλ δεν ακουν κατι εστω κι αν εχει ακουστει, τους το ειπα και το αρνηθηκαν. Αν λοιπον παω και πω με ενοχλει ο θορυβος που ακουγεται κτλ θελω να το αλλαξετε, εκει το αλλαζουν ή θελουν να το ακουσουν κι αυτοι, να το καταλαβουν κτλ;

δεν έχω καταλάβει.έχεις θέμα με το κιβώτιο? τι ακριβώς?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον. Μιλησα με τα παιδια που προγραμματισαν το αυτοκινητο και επειδη ειναι ακομη σε εγγυηση μου ειπαν το εξης "Πηγαινε και ζητα να σου αλλαξουν το κιβωτιο γιατι ο,τι και να κανεις τωρα, αν εχει προβλημα καποια στιγμη θα στο βγαλει". Η αληθεια ειναι πως εχουν δικιο, αφου μου το εξηγησαν και το σκεφτηκα διαφορετικα. Θα αξιζε ας πουμε να το εκανα προληπτικα αυτο με το προγραμμα στο DSG οπως το εχω στο μυαλο μου. Αλλα οσες φορες και να το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι παει μια χαρα κτλ δεν ακουν κατι εστω κι αν εχει ακουστει, τους το ειπα και το αρνηθηκαν. Αν λοιπον παω και πω με ενοχλει ο θορυβος που ακουγεται κτλ θελω να το αλλαξετε, εκει το αλλαζουν ή θελουν να το ακουσουν κι αυτοι, να το καταλαβουν κτλ;
Πήγαινε σε άλλη αντιπροσωπεία. Λεφτά θα πάρουν.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Derv_7 said:

δεν έχω καταλάβει.έχεις θέμα με το κιβώτιο? τι ακριβώς?

Περιπου. Οταν ειναι κρυο κανει εναν θορυβο οταν μπαινει η 2α και σε καποιες λιγες περιπτωσεις μπερδευει 1η-2α και ακους τα γραναζια να βρισκουν.

54 minutes ago, gianniskar said:

Πήγαινε σε άλλη αντιπροσωπεία. Λεφτά θα πάρουν.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λογικα αυτο θα κανω αν δεν βγει. Αλλα Πατρα δεν υπαρχει αλλη οποτε μετα παω Αθηνα λογικα ή Κορινθο ισως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.