Jump to content
fani07

Καθαριστικο Dpf και Μπεκ

Recommended Posts

Καλησπερα, χρησιμοποιει καποιος καθαριστικα για dpf και συστημα ψεκασμου μπεκ; χρησιμοποιω μεχρι τωρα μονο καθαριστικο πετρελαιου και ηθελα να μαθω αν ειναι καλο να βάζω και απο αυτα και αν ναι καθε ποσα χλμ. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fani07 said:

Καλησπερα, χρησιμοποιει καποιος καθαριστικα για dpf και συστημα ψεκασμου μπεκ; χρησιμοποιω μεχρι τωρα μονο καθαριστικο πετρελαιου και ηθελα να μαθω αν ειναι καλο να βάζω και απο αυτα και αν ναι καθε ποσα χλμ. 

Καθαριστικο dpf , ναι το πολυ μια φορα τον χρονο . Αυτα κανουν δουλεια , βοηθουν να καει η καπνα μεσα στο dpf  πολυ πιο ευκολα .

 

Καθαριστικο ψεκασμου μπεκ , οχι . Υπαρχει τοση πιεση εκει που δεν στεκεται τπτ . Αλλαζε απλως τακτικα το φιλτρο πετρελαιου , το πολυ ανα 20κ . Δεν ειναι ακριβο για αυτα τα χλμ , περιπου 20 ευρω κανει .

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Καθαριστικο dpf , ναι το πολυ μια φορα τον χρονο . Αυτα κανουν δουλεια , βοηθουν να καει η καπνα μεσα στο dpf  πολυ πιο ευκολα .

 

Καθαριστικο ψεκασμου μπεκ , οχι . Υπαρχει τοση πιεση εκει που δεν στεκεται τπτ . Αλλαζε απλως τακτικα το φιλτρο πετρελαιου , το πολυ ανα 20κ . Δεν ειναι ακριβο για αυτα τα χλμ , περιπου 20 ευρω κανει .

Το καθαριστικο dpf να το βαλω αν τυχον ανάψει το αντιστοιχο λαμπακι η μπορω και ετσι; γιατι νιωθω οτι εχει μπουκωσει το αυτοκίνητο και χρειαζεται αναγεννηση αλλα χωρις να εχω τετοια ενδειξη. 

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, fani07 said:

Το καθαριστικο dpf να το βαλω αν τυχον ανάψει το αντιστοιχο λαμπακι η μπορω και ετσι; γιατι νιωθω οτι εχει μπουκωσει το αυτοκίνητο και χρειαζεται αναγεννηση αλλα χωρις να εχω τετοια ενδειξη. 

 

Εαν αναψει λαμπακι για dpf , ειναι αργα . Το βαζουμε πριν για να κανει πιο ευκολα αναγεννηση . Το dpf γεμιζει με 2 τροπους . Με καπνα που καιγεται με τις τακτες αναγεννησεις  και με την σταχτη  που δεν φευγει ποτε ειναι το γερασμα του . Τα καθαριστικα dpf βοηθανε στο πρωτο , την καπνα για να καιγεται πιο ευκολα . Για το δευτερο δεν υπαρχει γιατρια , απλως αλλαζεις dpf . Οπωτε , ναι μπορεις να το βαλεις και τωρα , αρκει να μην εχει προβλημα που σχετιζεται με το δευτερο σκελος , την σταχτη , εκει πας για αλλαγη .

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Μαστορας said:

Εαν αναψει λαμπακι για dpf , ειναι αργα . Το βαζουμε πριν για να κανει πιο ευκολα αναγεννηση . Το dpf γεμιζει με 2 τροπους . Με καπνα που καιγεται με τις τακτες αναγεννησεις  και με την σταχτη  που δεν φευγει ποτε ειναι το γερασμα του . Τα καθαριστικα dpf βοηθανε στο πρωτο , την καπνα για να καιγεται πιο ευκολα . Για το δευτερο δεν υπαρχει γιατρια , απλως αλλαζεις dpf . Οπωτε , ναι μπορεις να το βαλεις και τωρα , αρκει να μην εχει προβλημα που σχετιζεται με το δευτερο σκελος , την σταχτη , εκει πας για αλλαγη .

Αρα αν δεν αναψει το λαμπακι πως καταλαβαινω οτι χρειάζεται να κανω αναγέννηση; 

 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, fani07 said:

Αρα αν δεν αναψει το λαμπακι πως καταλαβαινω οτι χρειάζεται να κανω αναγέννηση; 

 

Δεν το καταλαβαινεις νωριτερα απο την μερια του αυτοκινητου , δεν σου παρεχει ετσι τετοιες πληροφοριες . Μπορεις ομως να χρησιμοποιησεις διαγνωστικο bluetoooth/wifi ανταπτορα που μπαινει στην OBD2 θυρα . Με το vag dpf στο κινητο σου , με ζευξη ανταπτορα - κινητου παντα , μπορεις να δεις την κατασταση του dpf , ποσο γεματο ειναι και εαν ειναι κοντα στην αναγεννηση η οχι . Για παραδειγμα αυτο ειναι το δικο μου dpf αυτη την στιγμη . Το 35% ειναι η καπνα , μολις φτανει στο 100% , κανει αναγεννηση . Το 15% που βλεπεις στην μεση ειναι το γερασμα που λεγαμε , αυτο δεν κατεβαινει ποτε , παντα θα ανεβαινει . Θα κοιτας λοιπον την κιτρινη γραμμη (σε εμενα λεει τωρα 35% ) οταν εισαι κοντα στο 95% να κανες καμια βολτουλα σε ανοιχτο δρομο για να κανει την αναγεννηση . Περιπου θα σταματα απο το 14%-18% και μετα παλι θα ξεκινησει να ανεβαινει μεχρι να επαναληφθει η ιδια διαδικασια .

 

Μια πιο απλη μεθοδος βεβαια ειναι να κοιτας το ρελαντι , οταν ειναι ζεστο το αμαξι και βλεπεις 950+ στροφες αντι 800 που ειναι κανονικα οταν ειναι ζεστο , τοτε θελεις αναγεννηση ( αν δεν τρεχει τπτ αλλο φυσικα ) .:)

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Δεν το καταλαβαινεις νωριτερα απο την μερια του αυτοκινητου , δεν σου παρεχει ετσι τετοιες πληροφοριες . Μπορεις ομως να χρησιμοποιησεις διαγνωστικο bluetoooth/wifi ανταπτορα που μπαινει στην OBD2 θυρα . Με το vag dpf στο κινητο σου , με ζευξη ανταπτορα - κινητου παντα , μπορεις να δεις την κατασταση του dpf , ποσο γεματο ειναι και εαν ειναι κοντα στην αναγεννηση η οχι . Για παραδειγμα αυτο ειναι το δικο μου dpf αυτη την στιγμη . Το 35% ειναι η καπνα , μολις φτανει στο 100% , κανει αναγεννηση . Το 15% που βλεπεις στην μεση ειναι το γερασμα που λεγαμε , αυτο δεν κατεβαινει ποτε , παντα θα ανεβαινει . Θα κοιτας λοιπον την κιτρινη γραμμη (σε εμενα λεει τωρα 35% ) οταν εισαι κοντα στο 95% να κανες καμια βολτουλα σε ανοιχτο δρομο για να κανει την αναγεννηση . Περιπου θα σταματα απο το 14%-18% και μετα παλι θα ξεκινησει να ανεβαινει μεχρι να επαναληφθει η ιδια διαδικασια .

 

Μια πιο απλη μεθοδος βεβαια ειναι να κοιτας το ρελαντι , οταν ειναι ζεστο το αμαξι και βλεπεις 950+ στροφες αντι 800 που ειναι κανονικα οταν ειναι ζεστο , τοτε θελεις αναγεννηση ( αν δεν τρεχει τπτ αλλο φυσικα ) .:)

Οι στροφες μου ειναι στις 800 αρα φανταζομαι οτι δεν παίζει κατι τετοιο. Υπαρχει κάποιος αλλος λογος που μπορει να θελει ξεμπουκωμα το αυτοκίνητο; να έχει βουλωσει κατι αλλο το οποιο και θα "καθαρισει με μια γρήγορη βόλτα;" επειδη στενός μου φιλος αλλαξε προσφατα τα μπεκ του, σκεφτηκα μηπως ειναι αυτο, πραγμα που απεύχομαι, δεν θα μου ειχε βγαλει σχετική ένδειξη στο καντραν;

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, fani07 said:

Οι στροφες μου ειναι στις 800 αρα φανταζομαι οτι δεν παίζει κατι τετοιο. Υπαρχει κάποιος αλλος λογος που μπορει να θελει ξεμπουκωμα το αυτοκίνητο; να έχει βουλωσει κατι αλλο το οποιο και θα "καθαρισει με μια γρήγορη βόλτα;" επειδη στενός μου φιλος αλλαξε προσφατα τα μπεκ του, σκεφτηκα μηπως ειναι αυτο, πραγμα που απεύχομαι, δεν θα μου ειχε βγαλει σχετική ένδειξη στο καντραν;

Τα μπεκ δεν βουλωνουν , τουλαχιστον με την εννοια που οι περισσοτεροι νομιζουν . Σαν λειτουργια τα μπεκ η δουλευουν η οχι . Επικαθισεις μπορει να εχουν στα ακροφυσια μεσα στον κυλινδρο αλλα με σωστο πετρελαιο και καθαρα φιλτρα φευγουν μετα απο μερικες εκατονταδες χλμ  . Στο συστημα καυσιμου το μονο που βουλωνει και καλα κανει ειναι το φιλτρο καυσιμου . Αλλα αυτη ειναι η δουλεια του , σταδιακα να βουλωνει και να κρατα απο εκει και μετα το καυσιμο καθαρο . Μπεκ στα 160κ χλμ που ειπες οτι εχεις ειναι υπο φυσιολογικες συνθηκες ανηκουστο , δεν υπηρξε σωστο καυσιμο η υπηρξε τραβηγμενη αλλαγη φιλτρων για να γινει αυτο . Και οπως ξαναειπα το dpf  κανει ανετα αναγεννηση στις 1600 στροφες χωρις να σπας μοτερ , οταν κανει αναγεννηση ανεβαζει 1.6+ bar περιπου στο πολο σου αντι 1.3-1.4 που ειναι κανονικα και αυτα τα ανεβαζει απο τις 1500 στροφες αν το πατας τερμα εκει  αντι στο 0.4 που εχει σε κανονικες συνθηκες εκει . Αρα το σπας .

 

Εν ολιγοις , ξεμπουκωμα δεν υπαρχει οπως πολλοι το εννοουν , δλδ τερμα τα γκαζια για μερικα χλμ η λεπτα . Κακο του κανεις . Οδηγα  το κανονικα και τα αλλα τα κανει μονο του . Σιγουρα μια βολτα με σταθερα λογικα χλμ και στροφες χρειαζεται , δεν μπορεις να το εχεις μερα νυχτα στην πολη , ειναι κριμα , αλλα οχι στην πρωτη ευθεια που βρισκεις να το ξεσκιζεις .

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , fani07 said:

Αρα αν δεν αναψει το λαμπακι πως καταλαβαινω οτι χρειάζεται να κανω αναγέννηση; 

 

Αν διαβάσεις προσεκτικά το βιβλίο του αυτοκινήτου σου θα αναφέρει στην διαδικασία "ανάπλασης" (έτσι λέγετε κανονικά και όχι αναγέννηση που το έχουν βαφτίσει )

 

Αν στο αμάξι σου δουλεύει το βεντιλατερ σου χωρίς λόγο τότε είναι σημάδι ότι είναι κάνει ανάπλαση το DPF και ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ δεν σβήνετε το αμάξι όταν κάνει αυτή την διαδικασία!!!

 

Η άλλη περίπτωση είναι να έχεις μια πολύ άσχημη μυρωδιά από την εξάτμιση και αυτό είναι σημάδι ότι το αμάξι κάνει ανάπλαση.

Πάλι ΔΕΝ ΣΒΉΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΆΞΙ.

 

 

ΓΙΑ ΝΑ κάνεις ανάπλαση κάνε και καμία βόλτα το αμάξι σε ανοιχτό δρόμο με πολλές στροφές και με μικρή ταχύτητα (και με 4αρτι είναι καλά).

 

Επίσης σε αντιπροσωπεία μπορεί να κάνεις ανάπλαση μέσω εγκεφάλου.

 

 

Και ναι βάζε και κανένα καθαριστικό καλό κάνεις και όχι κακό , προληπτικά μπορείς να βάλεις και για μπεκ και εγώ έβαζα 

Link to comment
Share on other sites




..... Αν στο αμάξι σου δουλεύει το βεντιλατερ σου χωρίς λόγο τότε είναι σημάδι ότι είναι κάνει ανάπλαση το DPF και ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ δεν σβήνετε το αμάξι όταν κάνει αυτή την διαδικασία!!!
.....


Δεν ισχύει αυτό που λες, και να το σβήσεις πάλι συνεχίζει να εκτελείται η εν λόγω διαδικασία με το βεντιλατερ να δουλεύει.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι που ισως φανει και χαζο..αναπλαση γινεται στα πετρελαιοκινητα μονο ή και στα βενζινοκινητα;;;εγω βενζινοκινητος δεν εχω παρατηρησει αυτο το φαινομενο με το βεντιλατερ που ειπωθηκε πιο πανω...

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , topmar said:


 

 


Δεν ισχύει αυτό που λες, και να το σβήσεις πάλι συνεχίζει να εκτελείται η εν λόγω διαδικασία με το βεντιλατερ να δουλεύει.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

Εγώ που είχα diesel Ford , επειδή στο βιβλίο  έγραφε την διαδικασία ανάπλασης κτλ.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΤΑΝ ΡΗΤΑ να σβήσεις το αμάξι όταν ξεκινούσε να κάνει ανάπλαση.

 

Ας ρίξει μια ματιά ο φίλος και να διαβάσει την διαδικασία που γράφει το βιβλίο του αμαξιού τού.

 

 

Φίλος μου,  με skoda superb που έχει ταξί,  όταν κάνει ανάπλαση  δεν σβήνει ποτέ το αμάξι του.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TMESSOLO said:

παιδια να ρωτησω κατι που ισως φανει και χαζο..αναπλαση γινεται στα πετρελαιοκινητα μονο ή και στα βενζινοκινητα;;;εγω βενζινοκινητος δεν εχω παρατηρησει αυτο το φαινομενο με το βεντιλατερ που ειπωθηκε πιο πανω...

Η βενζίνη δεν έχει φίλτρο DPF

 

Είναι εντελώς διαφορετική νοοτροπία το ένα με το άλλο.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Για τη συζήτηση και μόνο, κάποια από τα σύγχρονα βενζινοκίνητα έχουν πλέον “dpf”, δηλαδή φίλτρο σωματιδίων, που λέγεται OPF ή GPF (https://www.caroto.gr/2018/04/22/καταλυτικά-συστήματα-από-τα-dpf-στα-opf-και-gpf/).

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , Polakias TDI said:

Για τη συζήτηση και μόνο, κάποια από τα σύγχρονα βενζινοκίνητα έχουν πλέον “dpf”, δηλαδή φίλτρο σωματιδίων, που λέγεται OPF ή GPF (https://www.caroto.gr/2018/04/22/καταλυτικά-συστήματα-από-τα-dpf-στα-opf-και-gpf/).

 

Ξέρω για το GPF αλλά δεν ήξερα ότι θέλει και αυτό ανάπλαση? 

 

Ωραίος :huh::thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Τα καθαριστικά dpf δεν κάνουν απολύτως τπτ.τα έχω δοκιμάσει και ούτε παραπάνω θερμοκρασία καυσαερίων ανεβάζουν ούτε τπτ.ολα placebo effect.

Θες να κάνεις δουλειά;βγάλε το dpf και στείλτο για καθαρισμό σε εταιρία που κάνει καθαρισμό dpf.θα γίνει κατά 95% καινούργιο.πας μετά σε κάποιον που να έχει vas5054 η νεότερο και κάνει reset στις τιμές του dpf και είσαι κύριος.τα μπεκ στο μόνο μέρος που θα κάνουν επικαθίσεις είναι στα άκρα τους στον θάλαμο καύσεις που κατά την διάρκεια της αναγεννησης δεν μένει τπτ πάνω τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.