Δημητρης Φωτιου Posted February 22, 2020 Report Share Posted February 22, 2020 (edited) Καλησπέρα παιδιά το μοντέλο μου είναι με κωδικό κινητήρα apf και έχω φάει τον τόπο να βρω το εξής πρόβλημα. Όταν είναι κρύο ρεταρει και ακούγεται η εξάτμιση σαν να μπερδεύει Και όταν πιάσει θερμοκρασία στρώνει. Αυτό το σύμπτωμα το απέκτησα ύστερα από μερική επισκευή και δεν ξέρω αν είναι τυχαιο. Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον? Edited March 27, 2020 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 (edited) Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα golf iv του 1999 με 345.000Km. Αντλία καυσίμου άλλαξα πέρσι,μπαταρία άλλαξα πριν ένα μήνα,την μίζα την καθάρισα σήμερα, μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή πέρσι, αισθητήρα θερμοκρασίας άλλαξα αλλά τίποτα. Όταν είναι κρύο το αμάξι την 1η φορά που παίρνει μπρός παίρνει με το ζόρι ή κουρασμένα.Πάει 400 - 500 στροφές μετά από 3-4 sec στην μίζα και με το ζόρι ανεβαίνει στις 900.Την 2η φορά που βάζεις μπρος παίρνει αμέσως. Έχω και αέριο αλλά το έκλεισα από την βαλβίδα πίσω στην δεξαμενή για να μην τα μπερδεύει (να απομονώσουμε μια περίπτωση) Έχει κανένας ρε παιδιά καμία άλλη ιδέα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Edited March 27, 2020 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα golf iv του 1999 με 345.000Km. Αντλία καυσίμου άλλαξα πέρσι,μπαταρία άλλαξα πριν ένα μήνα,την μίζα την καθάρισα σήμερα, μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή πέρσι, αισθητήρα θερμοκρασίας άλλαξα αλλά τίποτα. Όταν είναι κρύο το αμάξι την 1η φορά που παίρνει μπρός παίρνει με το ζόρι ή κουρασμένα.Πάει 400 - 500 στροφές μετά από 3-4 sec στην μίζα και με το ζόρι ανεβαίνει στις 900.Την 2η φορά που βάζεις μπρος παίρνει αμέσως. Έχω και αέριο αλλά το έκλεισα από την βαλβίδα πίσω στην δεξαμενή για να μην τα μπερδεύει (να απομονώσουμε μια περίπτωση) Έχει κανένας ρε παιδιά καμία άλλη ιδέα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Εγώ βασικά λέω κρίμα που σε ένα τέτοιο αμάξι που έχεις ρίξει τόση συντήρηση και έχει αυτά τα χλμ. Που τα έχει φτάσει αξία, έχεις βάλει αέριο.Τεσπα μένει αισθητήρας θέσης στροφάλου και αισθητήρας maf. Φαντάζομαι ότι φίλτρο αέρα και καθαρισμό πεταλούδας γκαζιου (όπως και ρύθμιση) έχει κάνει...Απο κει και πέρα θεωρώ ότι είσαι ένας από τους 100αδες άτυχους που έχουν κάνει ζημιά στο κινητήρα με το υγραέριο και μόνο αν λύσεις το καπάκι θα βγάλεις άκρη. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Σε ευχαριστώ πού Dj mitso! Φίλε ένα αμάξι είχα και το πρόσεξα.Η πεταλούδα έχει καθαριστεί και είναι η 2η ρυθμισμένη. Φίλτρα λάδια όλα αλλαγμένα ανά 15.000km και 7.500Km. Ο maf τι είναι? Αισθητήρα στροφάλου άλλαξα πριν 2 χρόνια. Το αέριο το έβαλα το 2011 και τόσα χρόνια με έβγαλε μια χαρά...ο MAP αλλάχτηκε πέρσι στο αέριο.. Το αμάξι του χρόνου θα το δώσω αλλά μου την σπάει να ζορίζεται να πάρει μπρός... Και πάλι σε ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Σε ευχαριστώ πού Dj mitso! Φίλε ένα αμάξι είχα και το πρόσεξα.Η πεταλούδα έχει καθαριστεί και είναι η 2η ρυθμισμένη. Φίλτρα λάδια όλα αλλαγμένα ανά 15.000km και 7.500Km. Ο maf τι είναι? Αισθητήρα στροφάλου άλλαξα πριν 2 χρόνια. Το αέριο το έβαλα το 2011 και τόσα χρόνια με έβγαλε μια χαρά...ο MAP αλλάχτηκε πέρσι στο αέριο.. Το αμάξι του χρόνου θα το δώσω αλλά μου την σπάει να ζορίζεται να πάρει μπρός... Και πάλι σε ευχαριστώ... Ο μαφ είναι αισθητήρας αέρα.Ελέγχει τη θερμοκρασία του αέρα που μπαίνει στην εισαγωγή και ρυθμίζει το μίγμα στο Κινητήρα Ανάλογα.Π.χ. Πιο χαμηλές εξ. θερμοκρασίες = πιο πλούσιο μίγμα ή πιο ηψηλες θερμοκρασίες = λιγότερο πλούσιο κ.λ.Θα μπορούσε να είναι και αυτό.. Ειδικά στα κρύα μπορεί να σκαλώνει κάπου.Σαν ανταλλακτικο εχει μέτρια τιμή και σχετικά φθηνά εργατικά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Σε ευχαριστώ και πάλι Dj Mitso.. Θα ενημερώσω τον μηχανικό μου για να το δούμε και τον maf!! Καλό βράδυ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Ξεμπριζωσε τον και βαλε μπρος να δεις. Δεν νομιζω να ειναι maf Ξεκινα με αισθητηρα στροφαλου, θερμοκρασιας και διαρροες αερα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Ξεμπριζωσε τον και βαλε μπρος να δεις. Δεν νομιζω να ειναι maf Ξεκινα με αισθητηρα στροφαλου, θερμοκρασιας και διαρροες αερα. Sent from my iPhone using TapatalkΣου λέει αισθητήρα στροφάλου και θερμοκρασίας έχει αλλάξει. Διαρροές αέρα στην εισαγωγή θα του το κάνε ζεστό η κρύο Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 13, 2020 Report Share Posted March 13, 2020 Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα golf iv του 1999 με 345.000Km. Αντλία καυσίμου άλλαξα πέρσι,μπαταρία άλλαξα πριν ένα μήνα,την μίζα την καθάρισα σήμερα, μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή πέρσι, αισθητήρα θερμοκρασίας άλλαξα αλλά τίποτα. Όταν είναι κρύο το αμάξι την 1η φορά που παίρνει μπρός παίρνει με το ζόρι ή κουρασμένα.Πάει 400 - 500 στροφές μετά από 3-4 sec στην μίζα και με το ζόρι ανεβαίνει στις 900.Την 2η φορά που βάζεις μπρος παίρνει αμέσως. Έχω και αέριο αλλά το έκλεισα από την βαλβίδα πίσω στην δεξαμενή για να μην τα μπερδεύει (να απομονώσουμε μια περίπτωση) Έχει κανένας ρε παιδιά καμία άλλη ιδέα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Και σε μενα golf 4 1.4 2001 με αέριο το ίδιο.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 14, 2020 Report Share Posted March 14, 2020 Στροφαλου αλλαξε πριν 2 χρονια αυτο δεν μου λεει κατι λοιπον. Μπορει να θελει ξανα αλλαγη.Να δεις το χρονισμο του μοτερ. Αλλαξες ιμαντα προσφατα; Οι διαρροες εαν υπαρχουν ειναι παντα προβλημα ειδικα σε αυτοκινητο με μετρητη μαζας αερα. Αναλογα το μοτερ επηρεαζει πορεια - σταματημενο φουλ γκαζι - μερικο γκαζι κλπ. Αν εχεις διαγνωστικο θα βοηθουσε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 14, 2020 Report Share Posted March 14, 2020 Παιδιά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις! Με το που πάρει μπρος όλα τέλεια δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα.Ιμάντες αλλαγμένοι ανά 60-65.000km Πριν βάλω μπρος του δίνω 3-4 φορές με το κλειδί για να δω αν κάνει τον γνωστό θόρυβο η αντλία και τον κάνει... πρεσάρω δηλ. το καύσιμο καλά αλλά... Θα δω τον maf και τον αισθητήρα στροφάλου την δευτέρα...και θα σας πω!! Ευχαριστώ και πάλι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 14, 2020 Report Share Posted March 14, 2020 Παιδιά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις! Με το που πάρει μπρος όλα τέλεια δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα.Ιμάντες αλλαγμένοι ανά 60-65.000km Πριν βάλω μπρος του δίνω 3-4 φορές με το κλειδί για να δω αν κάνει τον γνωστό θόρυβο η αντλία και τον κάνει... πρεσάρω δηλ. το καύσιμο καλά αλλά... Θα δω τον maf και τον αισθητήρα στροφάλου την δευτέρα...και θα σας πω!! Ευχαριστώ και πάλι...Μήπως δακριζει κανένα σωληνάκι και χάνει τη πίεση? Μου το έκανε και μένα.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 15, 2020 Report Share Posted March 15, 2020 Παιδιά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις! Με το που πάρει μπρος όλα τέλεια δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα.Ιμάντες αλλαγμένοι ανά 60-65.000km Πριν βάλω μπρος του δίνω 3-4 φορές με το κλειδί για να δω αν κάνει τον γνωστό θόρυβο η αντλία και τον κάνει... πρεσάρω δηλ. το καύσιμο καλά αλλά... Θα δω τον maf και τον αισθητήρα στροφάλου την δευτέρα...και θα σας πω!! Ευχαριστώ και πάλι...Δεν σε ρωταω αν αλλαξες ιμαντες αλλα αν αλλαξες προσφαταSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 15, 2020 Report Share Posted March 15, 2020 Ιμάντα άλλαξα όταν έπρεπε...πριν 35.000km Τα σωληνάκια είναι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted March 16, 2020 Report Share Posted March 16, 2020 Άσχετο αλλά γτ αλλάζεις κάθε 60-65 ιμάντες? Εγώ κάθε 90-100 αλλάζω...Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 17, 2020 Report Share Posted March 17, 2020 Έτσι μου είχαν πει οι μηχανικοί για τους ιμάντες και 20 χρόνια έτσι κάνω... Αύριο θα έχω νέα για το maf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted March 20, 2020 Report Share Posted March 20, 2020 Καλημέρα παιδιά! Μάλλον είναι ο αισθητήρας στροφών ή στροφάλου όπως λέγεται. Μετρήθηκε η πίεση καυσίμου και η αντλία είναι οκ. Καθαρίστηκε ο map (το δικό μου Golf iv έχει map και όχι maf ) και ήθελε καθάρισμα γιατί ποτέ δεν το είχα καθαρίσει αλλά πάλι κάνει στο ξεκίνημα το ίδιο πρόβλημα. Συμπέρασμα πάμε για αισθητήρας στροφών και ευχόμαστε να λυθεί το πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf 5 Plus Posted June 16, 2020 Report Share Posted June 16, 2020 αν συνδεθει το διαγνωστικο και βγαλει σφαλμα σε αισθητηρα θα τον αλλαξεις κατα την περιγραφη σου δεν παιρνει μπρος με την πρωτη μιζα λογω υπερβολικα πλουσιου μειγματος, με πιθανες αιτιες, φθορα του πνευμονα υγραεριου, φθορα στα μπεκ υγραεριου, ρυθμιση χαρτη υγραεριου, καθαρισμος μπεκ βενζινης αυτες ειναι καποιες απο τις πιθανες αιτιες, απο τη στιγμη που δεν το εχω μπροστα μου να το δω θα σε γελασω να σου πω, αυτο ειναι αλλαξε το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkgreece Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 Καλησπέρα παιδιά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Τελικά ήταν ο αισθητήρας πίεσης της μπεκιέρας. Δεν έβγαινε σε κανένα διαγνωστικό. Αποκλείαμε ένα ένα τα υπόλοιπα, και ενώ είχε καθαριστεί και ογκομετρηθεί η μπεκιέρα γυρνούσε περισσότερο καύσιμο και στην ουσία πνιγόταν και δεν μπορούσε αρχικά να το κάψει. Μύριζε λίγο βενζίνη όταν ξεκινούσες.Αν το άφηνες 2-3 μέρες το αμάξι έπαιρνε αμέσως γιατί είχε εξατμιστεί η βενζίνη. Μετά από μια βόλτα όμως μου έβγαζε την πίστη. Μετά 2 μήνες ψάξιμο όλα καλά! Καλή συνέχεια!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...