Jump to content
nikdev

T-Roc 2.0 Tsi - Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου

Recommended Posts

Στο θέμα αυτό, θα γράφουμε για το μεγάλο και ίσως πιο ενδιαφέρον μοτέρ για το Troc.

Το μοτέρ έχει δώσει ήδη εξαιρετικά δείγματα επιδόσεων σε άλλες καρότσες του Group, ας δούμε τι κάνει στο Troc.

 

Οι περισσότερες εταιρίες, έχουν ήδη βγάλει 1ο στάδιο που ξεκινά από 235ps/400nm, που είναι συντηρητικές τιμές

για το μοτέρ αυτό. Οι περισσότερες εταιρίες κινούνται μεταξύ 240-275ps ανάλογα πόσο επιθετικό είναι το πρόγραμμα και το hardware που έχει

εγκατεστημένο το αυτοκίνητο.

 

 

Πριν διαμορφωθεί η παρούσα κατάσταση, είχα την τύχη να βρεθώ με φίλο στη Ρουμανία κάτοχο Troc Tsi, στο οποίο βάλαμε IS38 + full exhaust + intake και πρόγραμμα 3ου σταδίου custom κρατώντας στο χαμηλά στα 330ps προς το παρόν, γιατί θα μπεί και μεγαλύτερο i/c.

 

Στην ίδια χώρα, συναντήσαμε κάτοχο Troc R το οποίο φορούσε Revo μετρημένο στα 350+ με 95άρα και δυνατότητα για 370+ με 100άρα.

Το Troc μετρήθηκε με dragy και οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές τηρουμένων των αναλογιών.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει και κοιτάζω το τι παίζει στο NL αναφορικά με προγράμματα, ιπποδύναμη και το κυριότερο, εγγύηση μιας και το δικό μου είναι μόλις 6 εβδομάδων. :)

 

Λοιπόν, αρχικά σκεφτόμουν για box-άκι αλλά παρατήρησα πως σε ορισμένους επώνυμους οίκους της Ολλανδίας αν τα σκάσεις (ήτοι ~500-1200 ευρώ) επιπλέον, σου αναλαμβάνει ο βελτιωτής την εγγύηση του κινητήρα μέχρι 4 χρόνια ή 150,000χλμ.

 

Συγκεκριμένα: DigiCar, ATM, Procartuning και άλλοι σε συνεργασία με ένα ταμείο δίνουν εγγύηση.

Επιπλέον ανάλογα στις αλλαγές, γενικά ένα 1ο στάδιο όντως παίζει από 225 - 250 άλογα με τιμές μέχρι τα 500-600 ευρώ ή στα 2+ χιλιάρικα αν πας για ABT / MTM.

Για 2ο στάδιο μαζί με ένα φίλτρο+catback δίνουν μέχρι 280 άλογα εκτιμήσεις με τιμές μέχρι τα 1200 ευρώ.

 

Προσωπικά θέλω να ψαχτώ λίγο ακόμη στο κομμάτι της εγγύησης και με βλέπω να πηγαίνω για 2ο στάδιο μαζί με μια εξάτμιση για να τελειώνω με τις πρώτες επεμβάσεις. :-) 

Και σίγουρα ένα muffler delete στο τούρμπο και μια άλλη σκάστρα. ...άντε ίσως και κανά ελατήριο χαμηλώματος αλλά αυτά είναι για άλλο topic.

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου να βάλεις boxάκι και μετά να πας σε is38 κατευθείαν μόλις λήξει η εγγύηση.

Σε 1ο στάδιο IS38 μόνο με χαλαρό πρόγραμμα + dowpipe θα είσαι 320+ με εργοστασιακή εμφάνιση

και απόλυτα ασφαλή λειτουργία.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/15/2020 at 7:32 AM, nikdev said:

Σκέψου να βάλεις boxάκι και μετά να πας σε is38 κατευθείαν μόλις λήξει η εγγύηση.

Σε 1ο στάδιο IS38 μόνο με χαλαρό πρόγραμμα + dowpipe θα είσαι 320+ με εργοστασιακή εμφάνιση

και απόλυτα ασφαλή λειτουργία.

 

hm, you got me thinking. Άρχισα να το κοιτάζω. Η στεναχώρια μου είναι πως έχω 4ετή εγγύηση και δεν θέλω να περιμένω τόσο :-) Αλλά δεν θέλω να χάσω και την εγγύηση τελείως. :-( 

Link to comment
Share on other sites

Στην ίδια θέση με τον doggy είμαι κι εγώ με το δικό μου της υπογραφής, έχω 5ετη εγγύηση η οποία λήγει το καλοκαίρι του 2023 και θέλω άλλα 3 γεμάτα χρόνια υπομονής......και από την άλλη, να έχεις την APR η οποία μου έδωσε ήδη προσφορά για Stage I στα 300ΗΡ - 590ΝΜ (!!)

Γνώμη μου να λήξει η εγγύηση τους πρώτα, ειδάλλως παίζουμε με τις πιθανότητες να μας βγει "ο κούκος αηδόνι".

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το αποφάσισα, Παρασκευή πάω στην JD Engineering (Lochem, Ολλανδία) για 1ο στάδιο + αλλαγή air intake elbow + turbo muffler delete. Στα χαρτιά λέει να υπολογίζω ότι θα βγάλουμε κάπου στα 260+265 άλογα με 100άρα.

Με 98άρα θα είμαι στα 255+.

Άντε να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλή επιτυχία στο εγχείρημα, αναμένουμε εντυπώσεις, επιδόσεις και διαγράμματα!

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

JD Engineering - Lochem Ολλανδίας. Οι συγκεκριμένοι ασχολούνται μόνο με VAG και δεν κάνουν γενικά επισκευές κλπ αλλά μόνο tuning και κάποια περιφερειακά. Για τα άλλα έχουν συνεργάτες.

Η όλη φάση κράτησε περίπου 2,5 ώρες. Έγιναν οι εξής εγκαταστάσεις:

Racingline turbo 90 air inlet elbow

Racingline turbo muffler delete

Custom stage 1 software.

 

Υπήρξαν βόλτες έξω στο δρόμο πριν και μετά για να δουν logs του κινητήρα και να βεβαιώσουν απροβλημάτιστη λειτουργία.

Νούμερα: ~260 άλογα και 430nm ροπής.

 

Το DSG δεν το πείραξα γιατί μου αρέσει πως λειτουργεί στο normal mode που είναι αρκετά γραμμικό.

Οι διαφορές είναι αισθητές τόσο στο normal mode αλλά και ιδιαίτερα στο sport mode όπου ένιωσα και πάλι το κόλλημα στο κάθισμα που μου θύμισε την Polάρα :w00t: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το setup.... Επιδόσεις πριν και μετά δοκίμασες;;

Με την εργοστασιακή εγγύηση τελικά τι έγινε;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το setup.... Επιδόσεις πριν και μετά δοκίμασες;;

Με την εργοστασιακή εγγύηση τελικά τι έγινε;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Την χαιρέτησα .
Απλά πριν το σέρβις (στα 2 χρόνια) θα πάω βόλτα να μου γυρίσουν το map σε OEM και θα το ξαναβάλω μετά.
Καθώς επίσης αν έχω κάποιο θέμα (χτυπά ξύλο), πάλι πρώτα βόλτα για oem και μετά αντιπροσωπεία.
Επιδόσεις του τύπου 0-100 δεν είχα μετρήσει αλλά το feeling είναι τελείως διαφορετικό.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.