Jump to content
DimitrisMits

Golf - Χρονισμός Κινητήρα [Γενική Συζήτηση - Λύσεις]

Recommended Posts

Γεια σας Παιδια ειμαι κατοχος ενος golf V tsi 1.4 χρονια 2007 πριν 2 εβδομαδες αναψε ο κινιτηρας στo καντραν του αμαξιου.Το πηγα στην διαγνωση και μου εβγαλε προβλημα στον εκεντροφορο ο μηχανικος μου ειπε οτι εχει προβλημα ο συνχρονισμος μου ειπε οτι ι αγορα τον ανταλακτικον κοστιζει απο τιν vw κοντα στα 650 με 700 ευρω γραναζια καδενα επειδη οι εποχες ειναι δυσκολες ειχε κανεις παρομοιο προβλημα και αν ναι πως κινηθηκε? ευχαριστο....

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε

Έχω το ίδιο αυτοκίνητο και είχα το ίδιο πρόβλημα.

Πρέπει να επισκευάσεις σύντομα. Το πρόβλημα συνήθως προέρχεται απο το λάδι. Η τιμή επισκευής είναι αυτή που σου είπαν αλλά παίζει γερό παζάρι

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Να πας να δεις το χρονισμο μηπως πηδηξε κανα δοντι ετσι ειχε παθει ενας γνωστος μου με golf gt πηδηξε δοντι και του εβγαζε σφαλμα στον εκκεντροφορο δεν καρφωνει βαλβιδες εχει ανοχη μεχρι πεντε δοντια επειδη εχει μεταβλητο χρονισμο πας το χρονιζεις εξ αρχης και τελειωνεις εχει λιγο φασαρια βεβαια γιατι εχει καδενα και πρεπει να ανοιξεις μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο προβλημα και εγω GOLF GT 2007 πριν λιγες μερες το παρουσιασε και απο βδομαδα το παω για φτιαξιμο.650 ευρω μου ειπαν και εμενα και 3 μερες για να γινει.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι απο την στιγμη που το αμαξι παει μια χαρα ετσι το νιωθω γιατι πρεπει να τα αλλαξω ολα γραναζια καδενα γλιστρες δεν μπορει ο μηχανικος να τα συνχρονιση στα ιδια η VW του ειπε αμα ανοιχτη η μηχανη πρεπει να αλλαξει ολο το συστημα αλλοι μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται να αλλαξεις καδενα αλλοι μου ειπαν μονο καδενα και γλιστρες να αλλαξεις.

Εγω εχω κανει 76.000 ο μηχανικος που το παω μου ειπε οτι παιζει προβλημα γενικως με τα tsi λογο οτι εχουν βαλει καδενα αντι για ιμαντα...

Στα πόσα χλμ σας έτυχε? Τί λάδια χρησιμοποιούσατε?
Link to comment
Share on other sites

Να πας να δεις το χρονισμο μηπως πηδηξε κανα δοντι ετσι ειχε παθει ενας γνωστος μου με golf gt πηδηξε δοντι και του εβγαζε σφαλμα στον εκκεντροφορο δεν καρφωνει βαλβιδες εχει ανοχη μεχρι πεντε δοντια επειδη εχει μεταβλητο χρονισμο πας το χρονιζεις εξ αρχης και τελειωνεις εχει λιγο φασαρια βεβαια γιατι εχει καδενα και πρεπει να ανοιξεις μοτερ.

.. δεν χρειάζεται να ανοιχθεί ο κινητήρας. Η αντικατάσταση της καδένας χρονισμού & τεντωτήρα γίνεται από το πλευρικό μέρος και εαν είναι απαραίτητο ίσως να χρειαστεί καθαρισμός του κάρτερ.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Καδένα - Γλισιέρα - Τεντωτήρακι δεν κοστίζουν πολύ ~100Ε αν πάρεις κι έκπτωση.

Από κει και μετά είναι πόσο καλά εργατικά θα σου κάνουν.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Παντως οσοι εχετε προβλημα ο εχετε δει?εχετε καποια φωτογραφια?σε καννεναν δεν καρφωσε βαλβιδες?πηδαει μονο 1 δοντι?γιατι οχι 2 ή 6?οπως λεει οφιλος (τα γραναζια εκεντροφορου εχουν ποσα? 30-40 δοντια? αν ρε φιλε πηδηξει 5 δοντια ειναι 50 μοιρες.ξερεις τι ειναι 50 μοιρες σε ενα κινητηρα?ποιος σου ειπε οτι πηδαει και 5 δοντια χωρς να καρφωσει??)

ΥΓ. και το αμαξι παει κανονικα.και δεν χτυπαει και τιποτα.εξαρι στο λοττο μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Καδένα - Γλισιέρα - Τεντωτήρακι δεν κοστίζουν πολύ ~100Ε αν πάρεις κι έκπτωση.

Από κει και μετά είναι πόσο καλά εργατικά θα σου κάνουν.

Το γνωριζω οτι εχουν τοσο το θεμα ειναι οτι ι VW λεει οτι πρεπει να αλλαξουν ολα.Το ακριβο ειναι αλλο εξαρτημα ο λεγουρατος της καδενας κοστιζει 450 ευρω να αλλαξω καδενα και γλιστρες και γραναζια με τα εργατικα θα μου παει 250 ευρω....
Link to comment
Share on other sites

Εχετε ακουσει ποτε αμαξι αχρονιστο για ενα δοντι και συγκεκριμενα rover 1.4 16v ατμοσφαιρα ? εγω ακουσα του φιλου μου και εκανε λες και ειχε εκκεντροφορια και το ειχε 6 μηνες και στο τελος καρφωσε βαλβιδες γιατι ειχε προβλημα στη σφηνα που περναγε το λουρι ειχε μποσικα οχι απο χρονισμα αλλα απο τη σφηνα καρφωσε το ξαναλεω μεταβλητος χρονισμος ξερετε τι ειναι εχετε δει με vag com διορθωσεις που γινονται σε αβανς οταν ενα αμαξι ειναι αχρονιστο εγω το ειδα στο gt που πηγαμε βολτα ενα δοντι ειναι 1 μοιρα αν δεν κανω λαθος και οχι 10 αν ηταν ολα τα αμαξια να καρφωνουν τοσο ευκολα δεν θα τα αγοραζε κανεις επισης το gt του φιλου μου οταν ειχε ξεχρονιστει χτυπαγε ολο το μοτερ σα ντιζελ και δεν πηγαινε βημα η δουλεια του στοιχησε 300 ευρω με σερβις ιμαντες και τα συναφη αν κανω κατι λαθος διορθωστε με λεγοντας το σωστο και οχι κουβεντες του αερα ολα αυτα που αναφερω τα εχω δει δεν τα λεω απο το μυαλο μου φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωριζω οτι εχουν τοσο το θεμα ειναι οτι ι VW λεει οτι πρεπει να αλλαξουν ολα.Το ακριβο ειναι αλλο εξαρτημα ο λεγουρατος της καδενας κοστιζει 450 ευρω να αλλαξω καδενα και γλιστρες και γραναζια με τα εργατικα θα μου παει 250 ευρω....

Το γραναζι μεταβλητου εχει τοσο. Επαθε ζημια εισαι σιγουρος;

Συνηθως με τα χιλιομετρα αποκτα μποσικα η καδενα και καλο. Ειναι ναλλαχθει μαζι με τα υπολοιπα που ειχα αναφερει

Link to comment
Share on other sites

Work Shop Code: WSC 00191

1 Fault Found

000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response

P000A - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 49239 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 20:25:02

αυτο σας εβγαλε???

Link to comment
Share on other sites

Κάλησπέρα.

Νέο μέλος στο "κλαμπ της καδένας χρονισμού".

Μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία.

Πιθανό πρόβλημα με την καδένα χρονισμου.

GOLF TSI 140 αγορασμένο καινούργιο 29 Μαίου 2008.

Και το κουφό της υπόθεσης είναι ότι συνέβη σήμερα Τρίτη 8 Μαίου 2012 08:45 το πρωί. Έμεινα στον δρόμο.

χλμ αυτοκινήτου 57,000 περίπου.

Αυτά για την ώρα.

-----

Δείτε την ώρα δημοσίευσης του πρώτου πόστ του μέλους stakyrTSI.

http://www.vwclub.gr...85

Edited by mmts
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερα.ειμαι κατοχος ενος audi a3 1.6 fsi το προβλημα μου ειναι οτι στο ξεκινημα κανει ενα κροταλισμα μαζι με ενα μεταλικο θορυβο στη πορεια μπορει να μην κανει τιποτα αλλα μπορει να αρχιζει να ρεταρει κ να μην πηγαινει βημα!οταν το κανει αυτο αναβοσβηνει κ το λαμπακι της μηχανης.στον εγκεφαλο βγαζει αστοχια πρωτου κυλινδρου κ μου ειπαν οτι ειναι το γραναζι του μεταβλητου μαζι με καδενα γλυστρεσ κ ολο το σετ δηλ.κ κοστος καπου στα 1000 ευρω ολα μαζι.θα ηθελα α μου πειτε αν ειχε καποιος προβλημα με τα ιδια συμπτωματα κ πως το αντιμετωπισε.ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Αν και χρόνια μετά το συγκεκριμένο ποστ, θα ήθελα τα φώτα σας. Σε επίσκεψή μου στον προγραμματιστή μου είπε πως πρέπει να γίνει χρονισμός στον κινητήρα (έχει αλλαχτεί το μπλοκ πριν 4-5 χρόνια και φυσικά η αντιπροσωπεία δεν έκανε χρονισμό). Μήπως γνωρίζει κανείς κάποιον καλό να το πάω; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Αν και χρόνια μετά το τελευταίο ποστ σχετικά με αυτό το θέμα, θα ήθελα τα φώτα σας. Σε επίσκεψή μου στον προγραμματιστή μου είπε πως πρέπει να γίνει χρονισμός στον κινητήρα (έχει αλλαχτεί το μπλοκ πριν 4-5 χρόνια και φυσικά η αντιπροσωπεία δεν έκανε χρονισμό). Μήπως γνωρίζει κανείς κάποιον καλό να το πάω; 

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ο προγραμματιστης σου να κανει ενα χρονισμο στο μυαλο του??? Δεν τον ρωτησες πως δουλευει ο κινητηρας 5 χρονια τωρα που εχεις αλλαξει μπλοκ?? Η αντιπρωσοποια εκανε χρονισμο κανονικα, αλλιως θα ειχες θεματα. Εκτος αν ενοεις κατι αλλο με τον ορο χρονισμο.

Link to comment
Share on other sites

αν μπορεις πες μας ποιος ειναι ο προγραμματιστης σου  και τι ακριβως σου ειπε,για να ξερουμε και εμεις..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Περίμενα να το πάω σήμερα στον γνωστό μου και μετά να σας ενημερώσω.
Πήγα δυστυχώς σε κάποιον που μου πρότειναν και όχι σε γνωστό μου προγραμματιστή με σκοπό να περάσω το πρόγραμμα. Βάζοντάς το στο δυναμόμετρο, μου λέει δεν βγάζει τα άλογα που θα έπρεπε να δώσει στα ψηλά (;) (έχω το 160άρι) και πως του έδειξε ως σφάλμα ότι χρειάζεται χρονισμό. Βέβαια την επόμενη ημέρα μου έκανε κάτι περίεργα το αμάξι (σαν να πάει να σβήσει - όπως όταν πέφτουν πολύ χαμηλά οι στροφές, αλλά στο καντράν ο δείκτης είναι εκεί που πρέπει, όταν το πατάω κάνει κάτι σαν κοψίματα κτλπ.) Βέβαια όταν πάτησα γκάζι εκεί που έκανε ότι πάει να σβήσει ισορρόπησε λίγο και μετά πάλι τα ίδια..

Σήμερα το πήγα στον γνωστό μου και μου είπε πως κατά 99% δεν θέλει χρονισμό και τέτοια αλλά θα κοιτάξει μήπως ευθύνονται πολλαπλαστιαστές, κύλινδρος, μπουζί, πεταλούδες. Υποπτεύθηκα μήπως τυχόν είναι κάτι στο σύστημα του καυσίμου αλλά θα το κοιτάξει κι αυτό μπας και...

Link to comment
Share on other sites

Μετρα μια συμπίεση και πηγαινε σε ενα συνεργειο της προκοπης να δουν το χρονισμο στο καπακι να τελειωνεις.

 

Αυτοκινητο με προβληματα δεν το βαζουν στη δυναμομετρο.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που είμαι εδώ, η συμπίεση είναι άψογη και ο χρονισμός δεν υπάρχει πουθενά ως πρόβλημα... που το βρήκε ο άλλος ένας Θεός ξέρει... οπότε πάμε ψάχνοντας...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που είμαι εδώ, η συμπίεση είναι άψογη και ο χρονισμός δεν υπάρχει πουθενά ως πρόβλημα... που το βρήκε ο άλλος ένας Θεός ξέρει... οπότε πάμε ψάχνοντας...

Ποσα χλμ εχει το μοτερ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

110 σύνολο εκ των οποίων τα τελευταία 60 είναι με αλλαγμένο μπλόκ. Γενικά δεν βγάζω άκρη... άλλα λέει ο μηχανικός, άλλα ο προγραμματιστής, άλλα οι γνωστοί μου μηχανικοί... σημασία έχει ότι θα πληρώσω το άνοιγμα όπως κι να ‘χει γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να ξεμπερδέψω όπως το βλέπω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.