Jump to content
Giorgoslovemygolf

Golf VI tsi 1.4tsi 122 μυστηρια συμπεριφορα

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, ειμαι κατοχος ενος vw golf 6 tsi 122 και μου παρουσιαζει τα εξης με χρονολογικη σειρα. Μπορει να ειναι ασχετα μεταξυ τους. 

1) ο κινητηρας μπαινει σε ενα mode οπου δυσκολευομαι να το ξεκινησω σε σημειο να μου σβηνει, τρεμει το ρελαντι, με παιξιμο γκαζιου πεφτουν οι στροφες και ενιοτε σβηνει. Ο κλιματισμος στο κρυο δεν δουλευει. 

2) κατα τις κρυες μερες του χειμωνα βαζω μπρος και μενει με μισο ρελαντι και ανναμενο το λαμπακι μηχανης και το λαμπακι epc.. Μαρσαρω και στρωνει. 

3) μετα απο αναβαση καταβαση βουνου βγαινω σε εθνικη οδο δινω μια γκαζια και κρεμαει ο κινητηρας.. Τερμα γκαζι 90 τελικη. Σβηνω κινητηρα αναβω ξανα και στρωνει. 

4) σε μεγαλες ανηφορες κολωνει ρεταρει κλωτσαει δινει αποτομα. Τραβαει καλυτερα με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν ενω ειμαι στο ευρος μεγιστης ροπης (1500-4000).

5) δεν παιρνει μπρος παρα μονο με γκαζι. 

Κανω διαγνωστικο δεν βγαζει τπτ. 

6) χειροτερευει το 4. Κλωτσαει πολυ εντονα πλεον. 

Κανω διαγνωστικο βγαζει πολλαπλασιαστη 1ου κυλινδρου. 

Αλλαζω πολλαπλασιαστη. Το αμαξι αφου φτιαχτηκε δεν το οδηγησα για 2 εβδομαδες. Το πηρα χθες απογευμα πηρε μπρος κατευθειαν αλλα ηταν ζεστος ο κινητηρας.. Το παιρνω σημερα πρωι και δεν παιρνει μπρος χωρις γκαζι. 

Το βαζω μπρος παω πορεια δινω μια γκαζια με 1η και στις 4000 στροφες γονατιζει ο κινητηρας και μου αναβοσβηνει λαμπακι μηχανης. 

Μετα εστρωσε. Αυριο παω στον μηχανικο που διεγνωσε κι αλλαξε πολλαπλασιαστη αλλα δεν νομιζω οτι θα λυθει επομενως θα μου ηταν χρησιμο να με βοηθησετε. Ευχαριστω. 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, ειμαι κατοχος ενος vw golf 6 tsi 122 και μου παρουσιαζει τα εξης με χρονολογικη σειρα. Μπορει να ειναι ασχετα μεταξυ τους. 
1) ο κινητηρας μπαινει σε ενα mode οπου δυσκολευομαι να το ξεκινησω σε σημειο να μου σβηνει, τρεμει το ρελαντι, με παιξιμο γκαζιου πεφτουν οι στροφες και ενιοτε σβηνει. Ο κλιματισμος στο κρυο δεν δουλευει. 
2) κατα τις κρυες μερες του χειμωνα βαζω μπρος και μενει με μισο ρελαντι και ανναμενο το λαμπακι μηχανης και το λαμπακι epc.. Μαρσαρω και στρωνει. 
3) μετα απο αναβαση καταβαση βουνου βγαινω σε εθνικη οδο δινω μια γκαζια και κρεμαει ο κινητηρας.. Τερμα γκαζι 90 τελικη. Σβηνω κινητηρα αναβω ξανα και στρωνει. 
4) σε μεγαλες ανηφορες κολωνει ρεταρει κλωτσαει δινει αποτομα. Τραβαει καλυτερα με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν ενω ειμαι στο ευρος μεγιστης ροπης (1500-4000).
5) δεν παιρνει μπρος παρα μονο με γκαζι. 
Κανω διαγνωστικο δεν βγαζει τπτ. 
6) χειροτερευει το 4. Κλωτσαει πολυ εντονα πλεον. 
Κανω διαγνωστικο βγαζει πολλαπλασιαστη 1ου κυλινδρου. 
Αλλαζω πολλαπλασιαστη. Το αμαξι αφου φτιαχτηκε δεν το οδηγησα για 2 εβδομαδες. Το πηρα χθες απογευμα πηρε μπρος κατευθειαν αλλα ηταν ζεστος ο κινητηρας.. Το παιρνω σημερα πρωι και δεν παιρνει μπρος χωρις γκαζι. 
Το βαζω μπρος παω πορεια δινω μια γκαζια με 1η και στις 4000 στροφες γονατιζει ο κινητηρας και μου αναβοσβηνει λαμπακι μηχανης. 
Μετα εστρωσε. Αυριο παω στον μηχανικο που διεγνωσε κι αλλαξε πολλαπλασιαστη αλλα δεν νομιζω οτι θα λυθει επομενως θα μου ηταν χρησιμο να με βοηθησετε. Ευχαριστω. 
 
 
 
 
 
Όλα αυτά που ανέφερες έχουν μαλλον να κάνουν με τα ρεύματα. σίγουρα ο πολλαπλασιαστης ήταν αφορμή για όλα από την στιγμή που τον άλλαξες όμως τα μονα μπορώ να σκευτω είναι ότι ίσως και άλλος πολλαπλασιαστης να ετοιμάζεται να χαιρετησει το έχω δει και σε άλλο αμάξι αυτό. Από την άλλη θα προτεινα να τσεκαριστει και η μπαταρία και αν γενικά το αμάξι δίνει σώστες τάσεις.
Επίσης κάτι πολύ απλό που μπορεί να πιάσει είναι ένα reset στον εγκέφαλο

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ο πολλαπλασιαστης ηταν επακολουθο αλλης βλαβης η τυχαιο γεγονος. Το αμαξι αρχισε να εχει θεματα τον σεπτεμβριο του 2019 και ο πολλαπλασιαστης καηκε εντελως πριν 2 εβδομαδες. Το αμαξι εκανε 20.000 με 30.000 χιλιομετρα σε αυτο το διαστημα. Με αρπαγμενο πολλαπλασιαστη?  Με τιποτα νομιζω. 

Link to comment
Share on other sites

Δες μπαταρία και αν έχεις δυνατότητα αύριο το πρωί δες όλα τα μπουζι σου ένα ένα 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ο πολλαπλασιαστης ηταν επακολουθο αλλης βλαβης η τυχαιο γεγονος. Το αμαξι αρχισε να εχει θεματα τον σεπτεμβριο του 2019 και ο πολλαπλασιαστης καηκε εντελως πριν 2 εβδομαδες. Το αμαξι εκανε 20.000 με 30.000 χιλιομετρα σε αυτο το διαστημα. Με αρπαγμενο πολλαπλασιαστη?  Με τιποτα νομιζω. 
Οι πολλαπλασιαστες μπορεί να ρεταρουν για καιρό πριν τα φτησουν εντελως, όπως και άλλα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο και (σύμφωνα με αρκετούς αν και εγώ διαφωνώ) τα vw είναι ευπαθοι στους πολλαπλασιαστες.
Τσεκάρεις επίσης μπουζί και μπαταρία ποτέ τα άλλαξες τελευταία φορά?
Επίσης γειώσεις καμία φορά πιάνουν σκούρια η οξειδωση
Τέλος πεταλούδα γκαζιου καθαριστηκε στο σέρβις?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Dj mitsos said:

Οι πολλαπλασιαστες μπορεί να ρεταρουν για καιρό πριν τα φτησουν εντελως, όπως και άλλα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο και (σύμφωνα με αρκετούς αν και εγώ διαφωνώ) τα vw είναι ευπαθοι στους πολλαπλασιαστες.
Τσεκάρεις επίσης μπουζί και μπαταρία ποτέ τα άλλαξες τελευταία φορά?
Επίσης γειώσεις καμία φορά πιάνουν σκούρια η οξειδωση
Τέλος πεταλούδα γκαζιου καθαριστηκε στο σέρβις?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν νομιζω πως καθαριστηκε η πεταλουδα γκαζιου.. Ειναι το επομενο βημα θεωρω. Αντλια βενζινης ή πεταλουδα γκαζιου. Αν και ειναι πιθανον να κρατησε σφαλμα ο εγκεφαλος απο το σημερινο λαμπακι μηχανης που αναβοσβηνε οποτε να εχουμε καποιο feedback.. Τωρα αν ειναι γειωση που σκουριασε που και κανει τετοιες παπαριες δεν ξερω τι ν πω.. Σηκωνω χερια ψηλα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω πως καθαριστηκε η πεταλουδα γκαζιου.. Ειναι το επομενο βημα θεωρω. Αντλια βενζινης ή πεταλουδα γκαζιου. Αν και ειναι πιθανον να κρατησε σφαλμα ο εγκεφαλος απο το σημερινο λαμπακι μηχανης που αναβοσβηνε οποτε να εχουμε καποιο feedback.. Τωρα αν ειναι γειωση που σκουριασε που και κανει τετοιες παπαριες δεν ξερω τι ν πω.. Σηκωνω χερια ψηλα. 
Το έχω πάθει και μάλιστα τότε δε ξέραμε τι ευταιγε το αμάξι απλά έσβηνε ξαφνικά.
Είχαμε αλλάξει μπαταρία, μπουζί, πολλαπλασιαστες, πεταλούδα καθ. Κάναμε reset τον εγκέφαλο. Και τελικά ένα μπουλόνι της γείωσης είχε πιάσει οξειδωση και το αλλάξαμε.

Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι όλα τα παραπάνω δε τα πλήρωσα μεχρι να βεβαιωθουμε τι τελικά ευταιγε. Απλά τα βάζαμε. αν μέσα σε λίγες μέρες ξαναγινοταν το ίδιο τα ξανααλλάζαμε με τα δικά μου. Βέβαια ο μηχανικός φιλος και το κόστος της επισκευής τελικά μηδενικό.. Μας πείρε σχεδόν 1μηνα να το βρούμε.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , Giorgoslovemygolf said:

Δεν νομιζω πως καθαριστηκε η πεταλουδα γκαζιου.. Ειναι το επομενο βημα θεωρω. Αντλια βενζινης ή πεταλουδα γκαζιου. Αν και ειναι πιθανον να κρατησε σφαλμα ο εγκεφαλος απο το σημερινο λαμπακι μηχανης που αναβοσβηνε οποτε να εχουμε καποιο feedback.. Τωρα αν ειναι γειωση που σκουριασε που και κανει τετοιες παπαριες δεν ξερω τι ν πω.. Σηκωνω χερια ψηλα. 

Δες και τα μπουζι , την μπαταρία πόσα χρόνια την έχεις 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, OMINUS said:

Δες και τα μπουζι , την μπαταρία πόσα χρόνια την έχεις 

Ναι, θα τον πω να τα ελεγξει κι αυτα.. Δεν θυμαμαι ποτε μπηκε η μπαταρια. Θα δω αυριο αλλα νομιζω σχετικα καινουρια ειναι. 

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , Giorgoslovemygolf said:

Ναι, θα τον πω να τα ελεγξει κι αυτα.. Δεν θυμαμαι ποτε μπηκε η μπαταρια. Θα δω αυριο αλλα νομιζω σχετικα καινουρια ειναι. 

 

Το σχετικά καινούργια , είναι λίγο σχετικό.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, OMINUS said:

 

Το σχετικά καινούργια , είναι λίγο σχετικό.

Το σχετικα καινουρια ειναι λιγοτερο των τεσσαρων ετων και καπου κοντα στα 2. Αν εχει χαλασει λογω αστοχιας δεν παιζει ρολο το ποσο καινουρια ή παλια ειναι. Και παλι ομως σχετικα θα δω αυριο τι γραφει πανω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ελεγχο χρονισμου
Μετρηση συμπιεσης

Κανεις αυτα τα δυο αμεσα, μετα ξαναμιλαμε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, nikdev said:

Ελεγχο χρονισμου
Μετρηση συμπιεσης

Κανεις αυτα τα δυο αμεσα, μετα ξαναμιλαμε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καποιος λογος που κανεις αυτη τη διαγνωση?? 

Link to comment
Share on other sites

Update... Διακοπες καυσης 2ου 3ου κυλινδρου. Χαμηλη συμπιεση 1ος κυλινδρος.. 60 η συμπιεση του 1ου.. 2,3,4 εχουν 120. Αλλαζει δοκιμαστικα 2ο 3ο πολλαπλασιαστη και βλεπουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Update... Διακοπες καυσης 2ου 3ου κυλινδρου. Χαμηλη συμπιεση 1ος κυλινδρος.. 60 η συμπιεση του 1ου.. 2,3,4 εχουν 120. Αλλαζει δοκιμαστικα 2ο 3ο πολλαπλασιαστη και βλεπουμε. 
1κυλινδρος με αλλαγμένο πολλαπλασιαστη και 60 συμπίεση? Κάτι άλλο τρέχει.
Οταν το βάζεις μπροστά ακούς ένα κρρρρρ η γενικά τρεμουλιαστους ήχους?
Πόσα χλμ έχει το όχημα?


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Dj mitsos said:

1κυλινδρος με αλλαγμένο πολλαπλασιαστη και 60 συμπίεση? Κάτι άλλο τρέχει.
Οταν το βάζεις μπροστά ακούς ένα κρρρρρ η γενικά τρεμουλιαστους ήχους?
Πόσα χλμ έχει το όχημα?


Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εχω αλλαξει καδενα και τα σχετικα προσφατα, αν ρωτας αυτο.. Αυτο που περιγραφεις το εκανε πριν την αλλαγη καδενας.. Γενικα ο κινητηρας οταν ειναι κρυος σε πολυ κρυες μερες ειναι θορυβωδης και τραχυς αλλα οχι κατι το τρελο μετα την αλλαγη καδενας. 210.000km.  Ο πολλαπλασιαστης δεν θεωρω οτι παιζει ρολο.. Το μονο που μπορει να εκανε ενας κακος πολλαπλασιαστης ειναι να χαλασε τις βαλβιδες πριν την αλλαγη του.. Η συμπιεση μετραται χωρις πολλαπλασιαστη οποτε δεν παιζει ρολο αν ειναι ενταξει ο πολλαπλασιαστης ή οχι.  Το πλανο ειναι: βλεπουμε αν συνεχιζει να εχει διακοπες καυσης (ρεταρισματα) και αν παιρνει σωστα μπρος. Σε περιπτωση που εχει στρωσει πληρωνω τους δυο πολλαπλασιαστες και μαλλον θα αλλαξω και τον 4ο (με δικη μου πρωτοβουλια). Για την χαμηλη συμπιεση μου συστησε να μην κανω κατι ακομη. Θα μας δωσει λεει σημαδια αν θελει ανοιγμα ο κινητηρας. 

Link to comment
Share on other sites

Καποιος λογος που κανεις αυτη τη διαγνωση?? 

Εφόσον έχεις χαμηλή συμπίεση και σωστο χρονισμο, να ετοιμάζεσαι για πιστόνι.

 

Πολλαπλασιαστες δεν χρειάζονται μην πάρεις το προβλημα δεν ειναι εκει για την ωρα.

 

Αν δεν το ανοιξεις τωρα νωρις θα θες ρεκτιφιε στο μπλοκ γιατι θα εχει γινει κομματια το πιστονι και θα εχει κανει γραμμες στον κυλινδρο.

 

Δες αν με ζεστο μοτερ αν ανοιξεις το καπακι πληρωσης λαδιου τι παρατηρεις.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/18/2020 at 6:50 PM, nikdev said:

Εφόσον έχεις χαμηλή συμπίεση και σωστο χρονισμο, να ετοιμάζεσαι για πιστόνι.

 

Πολλαπλασιαστες δεν χρειάζονται μην πάρεις το προβλημα δεν ειναι εκει για την ωρα.

 

Αν δεν το ανοιξεις τωρα νωρις θα θες ρεκτιφιε στο μπλοκ γιατι θα εχει γινει κομματια το πιστονι και θα εχει κανει γραμμες στον κυλινδρο.

 

Δες αν με ζεστο μοτερ αν ανοιξεις το καπακι πληρωσης λαδιου τι παρατηρεις.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πολλαπλασιαστες χρειαζονταν σιγουρα μιας και εστρωσε απο τη στιγμη που τους αλλαξα. Τι μπορει να παρατηρησω αν ανοιξω το καπακι πληρωσης λαδιου?? 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, 

 

Έχω ένα vw golf 1.4tsi 125hp 2013, αγοράστηκε καινούριο και έχω 106000χλμ.

 

Πριν λίγες μέρες μου άναψε το EPC και μετά από λίγες μέρες και το λαμπάκι του κινητήρα.

 

Πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και είδε σφάλμα στο turbo, μου είπαν ότι θέλει επισκευή(αν επισκευάζεται) ή αντικατάσταση.

 

Είναι λογικό;

 

Το αυτοκίνητο δεν έχει πιεστεί γενικά, τα ταξίδια που κάνω είναι με 120-160χλμ/ώρα.

 

Τα λαμπάκια ανάβουν όταν θα πάω να το βάλω μπρος. Αν ξεκινήσω με τα λαμπάκια το αυτοκίνητο είναι ψόφιο, ανεβάζει αλλά αργά, συνεπώς δεν δουλεύει το turbo.

 

Αν σβήσω και ξανά βάλω μπρος το αυτοκίνητο 2-3 φορές, τα λαμπάκια σβήνουν και το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά.

 

Δοκίμασα να το πιέσω και αν το δουλέψω σε πιο υψηλές στροφές και με μικρότερες σχέσεις και τα λαμπάκια δεν ανάβουν. 
 

Αν το σβήσω και πάω να το ξανά βάλω μπρος, ξανά ανάβουν και πάλι από την αρχή,  σβήνω-βάζω μέλος και σβήνουν. 
 

Είναι λογικό να θέλει επισκευή το turbo; 
 

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο;

 

Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;

 

Έχετε να προτείνετε κανένα καλό συνεργείο

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να ποσταρεις παντου την ιδια απορια.

Οταν θελει καποιος θα σου απαντησει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.