Jump to content
Spiros Passat

Βελτιωση κινητηρα Passat 18t20v

Recommended Posts

Καλησπερα. Ευχαριστω για την αποδοχη στην παρεα σας. Θα ηθελα να μαθω ποση ασφαλες ιπποδυναμη μπορει να σηκωσει ενας 18t20v κινητηρας χωρις να χρειαστει να ανοιχτει και πως μπορει να γινει αυτο. Το αμαξι ειναι Passat b5. Ευχαριστω..

Link to comment
Share on other sites

300 με λογική χρήση, 400 με ευλαβική ;
Κάπου τόσο το υπολογίζω. Οι μπιελες συνήθως κόβονται πρώτες στις υπερβολές. Για το πως θα πας σε αυτά τα άλογα εγώ θα εβαζα μεταχειρισμένη τούρμπινα απο κάποιο 2.0 που να κουμπωνει χωρίς παντρεματα, εξάτμιση 70 και πρόγραμμα και μέχρι εκει, τα παραπάνω είναι υπερβολικά για χρήση ΙΧ στο δρόμο και ΠΟΛΥ πεταμένα λεφτά. Αλλά υπάρχουν άλλοι στο forum που ξέρουν καλύτερα. Εγώ θα σου πω μονο ότι και να κάνεις να θυμάσαι ότι ο δρόμος δεν είναι πίστα και ότι η αρτιμελεια απο τη μόνιμη αναπηρία είναι μια πολύ λεπτή ισορροπία....

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ολα ξεκινουν απο το διαθεσιμο bugdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα nikdev. Aσχετα με τα χρηματα. Απλα θελω να μαθω  ποση ασφαλης δυναμη χωρις ανοιγμα μοτερ μπορει να σηκωσει. Στα ποσα περιπου αλογα με μια οχι και τοσο βαναυση οδηγηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο, 330 αντέχει κλειστό μοτέρ.

Αυτά καινούργιο, αν είναι με 400Κ χλμ αλλάζει το πράγμα. Όσο πιο αναλυτικός γίνεις, τόσο καλύτερη απάντηση θα πάρεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου και παλι nikdev. Το αμαξι εχει 105κ χλμ. και θα η8ελα να παει κοντα στα 300 αλογα ισως και λιγοτερο. Και αναρωτιομουν αν θα επρεπε να γινει σφυριλατο, το οποιο ειναι η καλυτερη λυση. Απλα δεν θα ηθελα να ανοιξω κινητηρα. Γι αυτο δεν εγραψα και παραπανω ισως κουραστικα σχολια. Ετσι, ρωτησα απλα ποσα μπορει να σηκωσει. Επειδη εχω ακουσει μετα τα 200 αλογα πρεπει να γινει σφυριλατο. Σ ευχαριστω και παλι παντως.

Link to comment
Share on other sites

Ότι σου έγραψε ισχύει, αν θες από κει και πάνω, το συζητάμε ξανα

Link to comment
Share on other sites

Με 105Κ χλμ, μη διανοηθείς να ανοίξεις το μοτέρ. Όσα σου είπα ισχύουν για το μοτέρ σου, αν θες πάνω από 300 φεύγα το συζητάμε λοιπόν.

Και για να είμαστε σαφέστεροι, το μοτέρ πάσχει στις μπιέλες μετά τα 40-42κιλά, οπότε κινούμαστε κάτω από αυτό το όριο για ασφάλεια.

 

Επίσης καλό είναι να αλλάξεις παρέα - σύμβουλο στη βελτίωση, δείχνουν το λιγότερο άγνοια αυτά που σου λένε.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.