Jump to content
Derv_7

κινητήρας 1.0 tsi επιδόσεις-απόψεις-εντυπώσεις

Recommended Posts

Σήμερα αναγκάστηκα λόγω υποχρεώσεων να κάνω αυθημερόν ένα ταξίδι απο Αθήνα-επαρχεία και το αντίστροφο  με συνολικά γύρω στα 900 χλμ.

Εχω αρχίσει και εκτιμώ τις επιδόσεις και την συμπεριφορά αυτού του μικρού κινητήρα σε συνδυασμό πάντα με το αυτόματο dsg.

Ταξίδι που με προηγούμενα αμάξια με πολλά περισσότερα κυβικά ούτε που θα το διανοούμουν οτι θα μπορούσα να το κάνω χωρίς να πάθω υπερκόπωση.

Κάνεις προσπεράσεις απλά και λιτά χωρίς δράματα.  Μπορείς να κινηθείς γρήγορα και ευέλικτα. Φυσικά το τιμόνι και γενικά η αίσθηση που σου αφήνει το στήσιμο του πόλο είναι ξερή και άχρωμη αλλά στην ουσία κάνει αυτό που πρέπει αγόγγυστα και ξεκούραστα.

Όσοι βρίσκονται σε διαδικασία αγοράς και το σκέφτονται μην υποτιμούν καθόλου το χιλιαράκι  τούρμπο της vw.

Ειδικά όταν βάζω το dsg στο sport mode δεν λαχανιάζει καθόλου. Στροφάρει ψηλά ανελέητα και δίνει δύναμη!

 

Ειλικρινά έχω πλέον αρχίσει και αναθεωρώ για τον μικρό 1.0 tsi. Ο χρόνος δείχνει οτι τα καταφέρνει μια χαρά και τα ταξίδια ως προς έκπληξη μου είναι πιο πολύ στο στοιχείο του. Στην πόλη το τούρμπο κουράζει λίγο με τα απότομα ξεκινήματα.

Θα ήθελα πολύ να μοιραστείτε και εσείς δικές σας εμπειρίες και απόψεις με τον 1.0 tsi 

 

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι ο κινητήρας είναι πολύ οικονομικός στην εθνική, ενώ αν έχεις και adaptive cruise control (που μάλλον θα έχεις) τα ταξίδια γίνονται ακόμα πιο ξεκούραστα.

Όντως, όμως μέσα στην πόλη είναι λίγο απότομος, ενώ το κιβώτιο μπλέκεται λίγο στις που χαμηλές ταχύτητες, πχ στόφες 90 μοιρών στο κέντρο της Αθήνας.

Link to comment
Share on other sites

Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου λοιπόν. Όσο αναφορά το αυτοκίνητο vw polo 1.0 μοντέλο 2019 rline χειροκίνητο 6αρι 115 άλογα. Αυτή στιγμή το κοντέρ γράφει 19.500 χιλιόμετρα και έχουν περάσει 16 μήνες, πραγματικά εντυπωσιασμένος από τον κινητήρα σε κάθε άποψη οικονομία αλλά και απόδοση.


Οσο αναφορά την απόδοση το αυτοκίνητο πάει τέλεια ακόμα και όταν είναι γεμάτο από άτομα κτλ. Ο κινητήρας ροπατος από χαμηλά που βοηθά και στην οικονομία. Παρόλο που το δικό μου φοράει 17αρες εγώ δεν βλέπω να υστερεί καπου, μεγάλη έκπληξη μου έχει προξενήσει το sport mode που μόλις το ενεργοποιήσεις το αυτοκίνητο και το τιμόνι μόνο βαρετό και άχρωμο δεν είναι! Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει στο κινητήρα ίσως ανοίγει την πεταλούδα πιο άμεσα και περισσότερο αλλά το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές ειδικά δεν έχει καμία σχέση ειδικά σε αναβάσεις και στρίψιμο το νιώθω πιο ροπατο, χωρίς υστέρηση και να μην λαχανιαζει μαζί με τις αναρτήσεις που σκληραίνουν και τα ζαντολαστιχα είναι πολύ απολαυστικό.

Όσο αναφορά την οικονομία δεν έχω λόγια αφού μέσα στη πόλη βλέπω από 5.5 έως 6 και εκτός κοντά στο 5. Κυριολεκτικά ο βενζινας δεν με βλέπει αφού ένα ντεπόζιτο με πάει κοντά στα 680-700 σε συνθήκες πόλης 740 περίπου εκτός. Εξίσου οικονομική είναι και η χρήση του κλιματιστικού αφού τα έχουν σχεδιάσει έτσι ώστε να μην επιβαρύνουν σημαντικά τον κινητήρα!

Από βενζίνη καίω συνήθως vpower,100αρα bp και πολύ σπάνια απλή.
Λάδι 5w30 castrol LL.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 23/5/2020 at 3:19 ΠΜ, gianniskar said:

Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου λοιπόν. Όσο αναφορά το αυτοκίνητο vw polo 1.0 μοντέλο 2019 rline χειροκίνητο 6αρι 115 άλογα. Αυτή στιγμή το κοντέρ γράφει 19.500 χιλιόμετρα και έχουν περάσει 16 μήνες, πραγματικά εντυπωσιασμένος από τον κινητήρα σε κάθε άποψη οικονομία αλλά και απόδοση.


Οσο αναφορά την απόδοση το αυτοκίνητο πάει τέλεια ακόμα και όταν είναι γεμάτο από άτομα κτλ. Ο κινητήρας ροπατος από χαμηλά που βοηθά και στην οικονομία. Παρόλο που το δικό μου φοράει 17αρες εγώ δεν βλέπω να υστερεί καπου, μεγάλη έκπληξη μου έχει προξενήσει το sport mode που μόλις το ενεργοποιήσεις το αυτοκίνητο και το τιμόνι μόνο βαρετό και άχρωμο δεν είναι! Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει στο κινητήρα ίσως ανοίγει την πεταλούδα πιο άμεσα και περισσότερο αλλά το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές ειδικά δεν έχει καμία σχέση ειδικά σε αναβάσεις και στρίψιμο το νιώθω πιο ροπατο, χωρίς υστέρηση και να μην λαχανιαζει μαζί με τις αναρτήσεις που σκληραίνουν και τα ζαντολαστιχα είναι πολύ απολαυστικό.

Όσο αναφορά την οικονομία δεν έχω λόγια αφού μέσα στη πόλη βλέπω από 5.5 έως 6 και εκτός κοντά στο 5. Κυριολεκτικά ο βενζινας δεν με βλέπει αφού ένα ντεπόζιτο με πάει κοντά στα 680-700 σε συνθήκες πόλης 740 περίπου εκτός. Εξίσου οικονομική είναι και η χρήση του κλιματιστικού αφού τα έχουν σχεδιάσει έτσι ώστε να μην επιβαρύνουν σημαντικά τον κινητήρα!

Από βενζίνη καίω συνήθως vpower,100αρα bp και πολύ σπάνια απλή.
Λάδι 5w30 castrol LL.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Κάθε πότε κάνεις αλλαγή λαδιων;  Παρατηρησες καθόλου να καιει λάδια; 

Link to comment
Share on other sites

Έκανα στις 5.000 μετα 15.000 και τρ έχω 20.000 δεν έχω δει κάτι. Ανά 10.000 θα κάνω μαζί με φίλτρο.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, balander said:

 

Κάθε πότε κάνεις αλλαγή λαδιων;  Παρατηρησες καθόλου να καιει λάδια; 

μετά τα πρώτα 12000 κάνω κάθε 9000. Μέχρι στιγμής όχι

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις να φοβάσαι κάτι εκτός αν του έπιναν το αίμα...τώρα για το dsg...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, balander said:

dsg βγαζουν ΟΛΑ προβλημα; 

 

Γιατι εχει ενας φιλος μου το audi a3 7ταχυτο dsg, 10 χρονων αμαξι και δεν εβγαλε τιποτα ακομα. 

Σε κάθε περίπτωση το manual είναι πιο αξιόπιστο. Από την άλλη το dsg7 είναι αλλού.

Αν γενικά πιστεύεις οτι μπορεί η τσέπη σου να αντέξει μέσα στην επόμενη 8αετία 10ετία μια πιθανή ζημιά 2500-3000 τότε πάρτο.

Α και ρώτα αν μπορείς να κάνεις επέκταση εγγύησης και αν ναι τι καλύπτει και πόσο.

Link to comment
Share on other sites

Περιπτωση ο φίλος σου, τυχερός. Ποσα χλμ έχει από περιέργεια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nikdev said:

Περιπτωση ο φίλος σου, τυχερός. Ποσα χλμ έχει από περιέργεια


Sent from my iPhone using Tapatalk

ωχχχ...λέγε μας τέτοια

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, forza said:

Φίλος έχει Ibiza του 2012 με dsg και επίσης δεν είχε κανένα θέμα με το κιβώτιο.

μακάρι..τι να πώ. Είναι πολύ ξεκούραστο το ρημάδι όμως

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

PDF που περιέχει σχεδόν τα πάντα με τα τεχνικά specs του 1.0 tsi 

Το βρήκα πολύ χρήσιμο και μου έλυσε κάποιες απορίες

 

 

 

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2013284d1591243717-skoda-rapid-1-0l-tsi-petrol-now-launched-rs-7-49-lakhs-ssp-539_1_0-l_3-cylinder_tsi_engine.pdf

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Derv_7 said:

έχω αρχίσει και χάνω την υπομονή μου....τι. είναι πάλι αυτό?

EBED0ACA-872D-48EF-ADD6-CBCDFAD81A0E.jpeg

 

από οτι διαβάζω σκάνε για πλάκα οι βάσεις της μηχανής σε λίγα χλμ. 

Έχω κλείσει ραντεβού για έλεγχο. Σε δουλεία να βρισκόμαστε ρε γμτ

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια.....Κάθε μέρα έχω και διαφορετικά error. H μπαταρία είναι οκ. Τι να φταίει άραγε. Έχω κλείσει ραντεβού για να το κοιτάξουν....κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη

 

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Volkswagen
VIN: WVWZZZ6RZHY101680

============1==============
6154
Raw code: 00180A
ECU: 09. Onboard supply control unit[Archive (inactive)]
Status: Confirmed
Volkswagen Transporter 2020; Crafter NF 2017 - 2019; Polo 7 2017-, T-Roc 2018-; Polo G 2018-; Golf A7 2013-2017, Touran 2015 - 2017, Golf Sportsvan 2014 - 2017, Tiguan 2016 - 2017; Arteon 2017-, Passat B8 / Passat CC B8 2014 - ; CR Touareg 2017 - ; Up 2011-2017: P194900: Coolant fan control module 2
Faulty/open circuit in voltage supply
Volkswagen Transporter 2020; Crafter 2018 - 2019; Crafter NF 2017 - 2019; Fox NF / Spacefox / Suran 2014-2019; Gol GP 2013-2019; Polo GP 2014 - 2017; Polo 7 2017-, T-Roc 2018-; Polo G 2018-; Golf A7 2013-2017, Touran 2015 - 2017, Golf Sportsvan 2014 - 2017, Tiguan 2016 - 2017; Arteon 2017-, Passat B8 / Passat CC B8 2014 - ; Up 2011-2017; VAG other: B11EB15: Right rear turn signal bulb
Open circuit/short circuit to B
Volkswagen Caddy 2011-2020; Transporter 2020; Crafter 2018 - 2019; Crafter NF 2017 - 2019; Transporter 2010-2019; Amarok 2010-2020; Fox NF / Spacefox / Suran 2014-2019; Gol GP 2013-2019; Polo GP 2014 - 2017; Polo 7 2017-, T-Roc 2018-; Polo G 2018-; Jetta 2011-2017, Jetta USA/ CDN 2007 - 2017, Beetle Cabrio 2014 - 2017, Beetle / Beetle USA / CDN 2011 - 2017, Golf / Golf USA / CDN / Golf Plus / Rabbit USA / CDN / Bora 2008; Golf 6 (VW351/352/359), Golf Plus 2009, Golf 6 NAR(VW351 / 352 / 359, MJ 2010), Touran 2009 - 2010, Golf Variant 2010 - 2013, eGolf 2011 - 2012, Rabbit USA/ CDN 2009, Scirocco 2009 - 2017, Eos 2009 - 2017,Sharan 2011 - 2017,Touran 2011 - 2017,Tiguan 2008 - 2017,Golf Cabriolet 2011 - 2017,Bora 2009 - 2013,Jetta 2009 - 2013; Golf A7 2013-2017, Touran 2015 - 2017, Golf Sportsvan 2014 - 2017, Tiguan 2016 - 2017; Passat 2007-2011, Passat 2011 - 2017, Passat CC 2009 - 2017; Arteon 2017-, Passat B8 / Passat CC B8 2014 - ; CR Touareg 2017 - ; Up 2011-2017: B1297F2: Multimedia display unit 1
Upper temperature limit exceeded
Status bits: 1 
Priority: 2 
Frequency: 1 
Unlearning index: 71 
Odometer: 57402 km 
Date, time: 2021.03.02 14:17:43 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου αρέσει πάντα να λέω τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα σε κάθε τι. Όπως επίσης κάνω και αυτοκριτική στον εαυτό μου πολλές φορές και ακούω πραγματικά την γνώμη του άλλου αν είναι σωστά τεκμηριωμένη θα ήθελα να πω και κάποια πράγματα για το πολάκι μου που δεν μου αρέσουν και τόσο.

Το κυριότερο είναι οτι τελικά είναι λιγάκι δύστροπο στην πόλη. Αυτό ίσως αφορά το κιβώτιο dsg αλλά και άλλα συστήματα που μπορεί να έχει το αμάξι. 
Στο θέμα μας.   Έχω το dsg κιβώτιο και όταν είμαι σταματημένος και πατήσω το γκάζι ενώ ο διακόπτης είναι στο Drive το γκάζι έχει τρελό lag. Όταν δε έχει ενεργοποιηθεί το start stop είναι ακόμα χειρότερα!

Χαρακτηριστική περίπτωση πριν μια εβδομάδα όταν είχα σταματήσει σε stop και μέχρι να ξεκινήσει το αυτοκίνητο να φύγω παραλίγο να με προλάβει το άλλο αυτοκίνητο που φυσικά είχε προταιρεότητα και να γίνει το μοιραίο. 

Η κατάσταση είναι ανυπόφορη με την όπισθεν. Όταν είσαι σταματημένος και κάνεις όπισθεν και πατήσεις το γκάζι το αμάξι δεν κάνει όπισθεν! Μετά από 5 δευτερόλεπτα κάνει......Αν επίσης δεν ξέρεις και πατήσεις πιο πολύ το γκάζι αφού βλέπεις οτι δεν αποκρίνεται τότε το αυτοκίνητο φεύγει με μεγάλη δύναμη πίσω. Αν είσαι λίγο αρχάριος και το κάνεις αυτό σε παρκάρισμα το ακούμπισμα με το πίσω αυτοκίνητο το έχεις στο τσεπάκι.

Τα παραπάνω το κάνουν λιγότερο μανιτζέβελο στην πόλη μιας και το σταμάτα-ξεκίνα είναι πολύ συχνό.

Για εμένα αν κάποιος δεν βαριέται να βάζει ταχύτητες τότε να προτιμήσει το χειροκίνητο.

 

Edited by Derv_7
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θεωρώ ότι έχεις άδικο, νομίζω όμως ότι υπερβάλεις λίγο. Για το start stop έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν βρίσκομαι σε στενάκια, το απενεργοποιώ, αν και το γεγονός ότι η μηχανή παίρνει μπρος όταν αφήνεις το πόδι από το φρένο, διευκολύνει λίγο την κατάσταση.

Αυτό με την όπισθεν ειλικρινά δεν το έχω παρατηρήσει. Αυτό που έχω δει είναι ότι όταν αλλάζεις από D σε όπισθεν, αν πατήσεις γρήγορα το γκάζι, δεν πάει προς τα πίσω το αμάξι αμέσως.

Πάντως, την ευκολία του αυτόματου δεν την άλλαζα με τίποτα. Φίλος που είχε Yaris 2016 με cvt μου είπε ότι το dsg του polo του φάνηκε πολύ καλύτερο. Δεν έχω προσωπική εμπειρία όμως ώστε να εκφράσω άποψη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που θα μπορούσα να σου προτείνω είναι να αφήνεις το πόδι από το γκάζι, να ξεκινάει να ρολάρει το αμάξι και μετά να πατάς γκάζι, απαλά και προοδευτικά

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου αρέσει πάντα να λέω τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα σε κάθε τι. Όπως επίσης κάνω και αυτοκριτική στον εαυτό μου πολλές φορές και ακούω πραγματικά την γνώμη του άλλου αν είναι σωστά τεκμηριωμένη θα ήθελα να πω και κάποια πράγματα για το πολάκι μου που δεν μου αρέσουν και τόσο.
Το κυριότερο είναι οτι τελικά είναι λιγάκι δύστροπο στην πόλη. Αυτό ίσως αφορά το κιβώτιο dsg αλλά και άλλα συστήματα που μπορεί να έχει το αμάξι. 
Στο θέμα μας.   Έχω το dsg κιβώτιο και όταν είμαι σταματημένος και πατήσω το γκάζι ενώ ο διακόπτης είναι στο Drive το γκάζι έχει τρελό lag. Όταν δε έχει ενεργοποιηθεί το start stop είναι ακόμα χειρότερα!
Χαρακτηριστική περίπτωση πριν μια εβδομάδα όταν είχα σταματήσει σε stop και μέχρι να ξεκινήσει το αυτοκίνητο να φύγω παραλίγο να με προλάβει το άλλο αυτοκίνητο που φυσικά είχε προταιρεότητα και να γίνει το μοιραίο. 
Η κατάσταση είναι ανυπόφορη με την όπισθεν. Όταν είσαι σταματημένος και κάνεις όπισθεν και πατήσεις το γκάζι το αμάξι δεν κάνει όπισθεν! Μετά από 5 δευτερόλεπτα κάνει......Αν επίσης δεν ξέρεις και πατήσεις πιο πολύ το γκάζι αφού βλέπεις οτι δεν αποκρίνεται τότε το αυτοκίνητο φεύγει με μεγάλη δύναμη πίσω. Αν είσαι λίγο αρχάριος και το κάνεις αυτό σε παρκάρισμα το ακούμπισμα με το πίσω αυτοκίνητο το έχεις στο τσεπάκι.
Τα παραπάνω το κάνουν λιγότερο μανιτζέβελο στην πόλη μιας και το σταμάτα-ξεκίνα είναι πολύ συχνό.
Για εμένα αν κάποιος δεν βαριέται να βάζει ταχύτητες τότε να προτιμήσει το χειροκίνητο.
 

Με τος βλάβες που είχες τι ήταν τελικά;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, gianniskar said:


Με τος βλάβες που είχες τι ήταν τελικά;


Sent from my iPhone using Tapatalk

μου βγάζει βλάβες γενικά μέσω obd2 , τι οποίες τις σβήνω και μετά δεν ξαναβγάζει τις ίδιες οπότε και τις αγνοώ πλέον. 

Ε γενικά και λόγω της κατάστασης δεν πάμε και πουθενά να κάνουμε χιλιόμετρα

Link to comment
Share on other sites

μου βγάζει βλάβες γενικά μέσω obd2 , τι οποίες τις σβήνω και μετά δεν ξαναβγάζει τις ίδιες οπότε και τις αγνοώ πλέον. 
Ε γενικά και λόγω της κατάστασης δεν πάμε και πουθενά να κάνουμε χιλιόμετρα

Ποιο διαγνωστικό χρησιμοποιείς ακριβώς; Ανάβει κάποιο λαμπάκι; Μήπως η μπαταρία έχει θέμα; Επίσης για το dsg έτσι ήταν από την αρχή; Μήπως θέλει επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Derv_7 said:

Επειδή μου αρέσει πάντα να λέω τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα σε κάθε τι. Όπως επίσης κάνω και αυτοκριτική στον εαυτό μου πολλές φορές και ακούω πραγματικά την γνώμη του άλλου αν είναι σωστά τεκμηριωμένη θα ήθελα να πω και κάποια πράγματα για το πολάκι μου που δεν μου αρέσουν και τόσο.

Το κυριότερο είναι οτι τελικά είναι λιγάκι δύστροπο στην πόλη. Αυτό ίσως αφορά το κιβώτιο dsg αλλά και άλλα συστήματα που μπορεί να έχει το αμάξι. 
Στο θέμα μας.   Έχω το dsg κιβώτιο και όταν είμαι σταματημένος και πατήσω το γκάζι ενώ ο διακόπτης είναι στο Drive το γκάζι έχει τρελό lag. Όταν δε έχει ενεργοποιηθεί το start stop είναι ακόμα χειρότερα!

Χαρακτηριστική περίπτωση πριν μια εβδομάδα όταν είχα σταματήσει σε stop και μέχρι να ξεκινήσει το αυτοκίνητο να φύγω παραλίγο να με προλάβει το άλλο αυτοκίνητο που φυσικά είχε προταιρεότητα και να γίνει το μοιραίο. 

Η κατάσταση είναι ανυπόφορη με την όπισθεν. Όταν είσαι σταματημένος και κάνεις όπισθεν και πατήσεις το γκάζι το αμάξι δεν κάνει όπισθεν! Μετά από 5 δευτερόλεπτα κάνει......Αν επίσης δεν ξέρεις και πατήσεις πιο πολύ το γκάζι αφού βλέπεις οτι δεν αποκρίνεται τότε το αυτοκίνητο φεύγει με μεγάλη δύναμη πίσω. Αν είσαι λίγο αρχάριος και το κάνεις αυτό σε παρκάρισμα το ακούμπισμα με το πίσω αυτοκίνητο το έχεις στο τσεπάκι.

Τα παραπάνω το κάνουν λιγότερο μανιτζέβελο στην πόλη μιας και το σταμάτα-ξεκίνα είναι πολύ συχνό.

Για εμένα αν κάποιος δεν βαριέται να βάζει ταχύτητες τότε να προτιμήσει το χειροκίνητο.

 

 

Ποιο μοντελο εχεις; Να υποθεσω οχι το τελευταιο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.