Jump to content
nickgn

ΑΓΟΡΑ GOLF 7 TDI 1600cc

Recommended Posts

καλησπέρα σας,

λογω του οτι σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου golf7, θα ήθελα αρχικά απο τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να μου πούν εντυπώσεις, κόστος συντήρησης αλλά και τυχόν προβλήμματα που μπορεί να μου εμφανιστούν στην πορεία.

επίσης θα ήθελα την αποψη σας σε κατι πιο συγκεκριμένο, εχω βάλει ενα γκολφακι στο ματι, ειναι του 14 μοντέλο με 120000 χλμ, ιδιώτη.

Σαν 1η εντύπωση αρκετα θετικη μπορώ να πω, καλός ήχος μηχανής και εξωτερικά και εσωτερικα σε πολυ καλη κατάσταση.

το πήρα για ενα test drive ομως και αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι με 20 λεπτα οδηγησης τα 10 απο αυτα σε στενα και τα αλλα 10 σε περιφερειακο, το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια στη μεση της ενδειξης (με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 18 βαθμους). Μου φανηκε περιεργο διοτι απο την λιγη βεβαια επαφη που εχω με diesel κινητηρες (οδηγηση αυτοκινητου εταιρικου 1 φορα) ειχα την εντυπωση οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αργα. Κατι που μου φανηκε επισης ανησυχιτικο ηταν οτι με το που εσβησα το αμαξι αρχισε να δουλευει το βεντιλατερ. Μετα ρωτωντας τον ιδιωτη για πιο λογο αναψε κιολας, μου απαντησε οτι δεν γνωριζει αλλα οτι εχει συμβει και σε αυτον κανα δυο φορες και οτι σταματαει το βεντιλατερ αν το ξαναβαλεις μπροστα. Θα ήθελα την αποψη των εμπειροτερων αν το θεμα με την θερμοκρασια και το βεντιλατερ ενεχει προβλημματα και μελλοντικες ζημιες ή εαν ειναι φυσιολογικο στο συγκεκριμενο μοντελο.

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν , nickgn said:

καλησπέρα σας,

λογω του οτι σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου golf7, θα ήθελα αρχικά απο τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να μου πούν εντυπώσεις, κόστος συντήρησης αλλά και τυχόν προβλήμματα που μπορεί να μου εμφανιστούν στην πορεία.

επίσης θα ήθελα την αποψη σας σε κατι πιο συγκεκριμένο, εχω βάλει ενα γκολφακι στο ματι, ειναι του 14 μοντέλο με 120000 χλμ, ιδιώτη.

Σαν 1η εντύπωση αρκετα θετικη μπορώ να πω, καλός ήχος μηχανής και εξωτερικά και εσωτερικα σε πολυ καλη κατάσταση.

το πήρα για ενα test drive ομως και αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι με 20 λεπτα οδηγησης τα 10 απο αυτα σε στενα και τα αλλα 10 σε περιφερειακο, το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια στη μεση της ενδειξης (με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 18 βαθμους). Μου φανηκε περιεργο διοτι απο την λιγη βεβαια επαφη που εχω με diesel κινητηρες (οδηγηση αυτοκινητου εταιρικου 1 φορα) ειχα την εντυπωση οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αργα. Κατι που μου φανηκε επισης ανησυχιτικο ηταν οτι με το που εσβησα το αμαξι αρχισε να δουλευει το βεντιλατερ. Μετα ρωτωντας τον ιδιωτη για πιο λογο αναψε κιολας, μου απαντησε οτι δεν γνωριζει αλλα οτι εχει συμβει και σε αυτον κανα δυο φορες και οτι σταματαει το βεντιλατερ αν το ξαναβαλεις μπροστα. Θα ήθελα την αποψη των εμπειροτερων αν το θεμα με την θερμοκρασια και το βεντιλατερ ενεχει προβλημματα και μελλοντικες ζημιες ή εαν ειναι φυσιολογικο στο συγκεκριμενο μοντελο.

ευχαριστω.

Το βεντιλατερ είναι απολύτως φυσιολογικό.

 

Και επίσης η λειτουργία του βεντιλατερ έχει και μια ακόμα σημασία ότι είναι σημάδι ότι το αμάξι κάνει ανάπλαση το φίλτρο σωματιδίων DPF 

 

Οπότε σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ θα πρέπει να διακόπτεται η συγκεκριμένη διαδικασία.

 

 

Επείσεις τι απαιτήσεις έχεις από το αμάξι αυτό?  

 

Αν το θέλεις για χρήση κυρίως μέσα στην Αθήνα  , τότε ξεχνά το diesel και παρε βενζίνη η με φυσικό αέριο.

 

Για μέσα στην πόλη είναι θάνατος , το diesel θέλει ανοιχτό δρόμο και να βαράς χιλιόμετρα.

 

Στα χιλιόμετρα τώρα,  είναι λίγα τα χιλιόμετρα που έχει.

 

Σε βλάβες αν είσαι τυχερός και πέσεις, έχει της ποιο βασικές Βλάβες.

 

Βαλβίδα EGR.

Μπεκ πετρελαίου.

Αντλία Πετρελαίου.

Και καταλύτης- φίλτρο DPF 

 

Τα συγκεκριμένα είναι σαν τιμές (Αν πούμε τα γνήσια της VW ) το καθένα μπορεί να ξεπεράσει τα 1000€ σαν ανταλλακτικά.

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

κανω καθημερινα 60 χλμ σε περιφερειακο, βρισκομαι θεσσαλονικη.

δηλαδη σαν μοντελα βγαζουν κ αλλα προβλημματα? 

η βασικοτερη μου απαιτηση ειναι το θεμα να ειναι οικονομικο στην καταναλωση και να εχει αντοχη σε βαθος χρονου λογω αρκετων χιλιομετρων που κανω καθημερινα.

Edited by nickgn
Link to comment
Share on other sites

Επισης θα ήθελα και μια γνωμη για 6αρι γκολφ ντιζελ1.6, γενικα σαν μοντελα, για μια οικονομικοτερη αγορα με οτι αυτο συνεπαγεται..

 

 

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν , nickgn said:

κανω καθημερινα 60 χλμ σε περιφερειακο, βρισκομαι θεσσαλονικη.

δηλαδη σαν μοντελα βγαζουν κ αλλα προβλημματα? 

η βασικοτερη μου απαιτηση ειναι το θεμα να ειναι οικονομικο στην καταναλωση και να εχει αντοχη σε βαθος χρονου λογω αρκετων χιλιομετρων που κανω καθημερινα.

Δεν έχει να κάνει με το αν σαν μοντέλα βγάζουν κ αλλά προβλήματα:huh:

 

Στα diesel ανεξάρτητα από την μάρκα βγάζουν τέτοια προβλήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα για να ειμαι ειλικρινης, δεν καταλαβα πως εννοεις το "αν εισαι τυχερος και πεσεις, εχει τις πιο βασικες βλαβες". 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , nickgn said:

Βασικα για να ειμαι ειλικρινης, δεν καταλαβα πως εννοεις το "αν εισαι τυχερος και πεσεις, εχει τις πιο βασικες βλαβες". 

Το τυχερός το λέω "χαριτολογώντας" 

 

Η βλάβες που σου ανέφερα είναι γενικά η ποιο βασικές που μπορεί να τύχει να σου βγάλει ένα diesel .

 

Και δεν έχει να κάνει με τον αν είναι VW. Αλλά με όλες της μάρκες πάνω κάτω,  και αυτό λόγο το ότι είναι πετρέλαιο.

 

 

Για να μπορείς να αποφύγεις τέτοιες βλάβες,  θα πρέπει να προσέχεις την ποιότητα καυσίμου.

Και θα πρέπει τακτικά να κάνεις και χρήση πρόσθετων βελτιωτικών- καθαριστικών καυσίμου diesel.

 

 

Link to comment
Share on other sites

καταλαβα, σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , nickgn said:

καταλαβα, σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου

 

Το αμάξι που έχεις βρει είναι Ελληνικό η είναι εισαγωγείς?

Link to comment
Share on other sites

Ελληνικο, ενα αλλο θεμα που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι δεν εχει βιβλιο service, αλλα μου ειπε οτι αν παω στην αντιπροσωπια ειναι ολα τα service καταγεγραμμενα ηλεκτρονικα. Μπορει να ισχυει κατι τετοιο? και αν ναι για πιο λογο δεν υπαρχει το βιβλιο?

Link to comment
Share on other sites

Just now, nickgn said:

Ελληνικο, ενα αλλο θεμα που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι δεν εχει βιβλιο service, αλλα μου ειπε οτι αν παω στην αντιπροσωπια ειναι ολα τα service καταγεγραμμενα ηλεκτρονικα. Μπορει να ισχυει κατι τετοιο? και αν ναι για πιο λογο δεν υπαρχει το βιβλιο?

 

Ξέρω ότι πλέον κάποιες εταιρίες/μάρκες,  έχουν σταματήσει να δίνουν βιβλία service με το αμάξι.

 

Να ισχύει το ηλεκτρονικό αρχείο που σου είπε. 

 

Αλλά εκεί για περισσότερο πληροφορίες,  καλό θα είναι να μιλήσεις με αντιπρωσοπια  VW. 

 

Και με με email στείλε τον αριθμό πλαισίου του,  και πινακίδα στην kosmocar. 

 

Να δεις και εκεί τι θα σου πουν ΚΑΙ αυτή.

Link to comment
Share on other sites

εισαι κατατοπιστικοτατος, γενικα ειχα σκοπο να κανω τις εξης κινησεις πριν προβω στην αγορα του, 

1ον να το παω προφανως σε ενα συνεργειο δικου μου ανθρώπου

2ον να δωσω τον αριθμο πλαισιου στην vw 

να δω τι θα μου πουν και οι δυο και μετα θα γινει η αγορα

Link to comment
Share on other sites

στην kosmocar λες, παρολο που το αυτοκινητο βρισκεται Θεσσαλονικη?

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , nickgn said:

στην kosmocar λες, παρολο που το αυτοκινητο βρισκεται Θεσσαλονικη?

Δεν έχει καμία σημασία,  αυτή τα βρίσκουν όλα! 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας,
λογω του οτι σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου golf7, θα ήθελα αρχικά απο τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να μου πούν εντυπώσεις, κόστος συντήρησης αλλά και τυχόν προβλήμματα που μπορεί να μου εμφανιστούν στην πορεία.
επίσης θα ήθελα την αποψη σας σε κατι πιο συγκεκριμένο, εχω βάλει ενα γκολφακι στο ματι, ειναι του 14 μοντέλο με 120000 χλμ, ιδιώτη.
Σαν 1η εντύπωση αρκετα θετικη μπορώ να πω, καλός ήχος μηχανής και εξωτερικά και εσωτερικα σε πολυ καλη κατάσταση.
το πήρα για ενα test drive ομως και αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι με 20 λεπτα οδηγησης τα 10 απο αυτα σε στενα και τα αλλα 10 σε περιφερειακο, το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια στη μεση της ενδειξης (με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 18 βαθμους). Μου φανηκε περιεργο διοτι απο την λιγη βεβαια επαφη που εχω με diesel κινητηρες (οδηγηση αυτοκινητου εταιρικου 1 φορα) ειχα την εντυπωση οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αργα. Κατι που μου φανηκε επισης ανησυχιτικο ηταν οτι με το που εσβησα το αμαξι αρχισε να δουλευει το βεντιλατερ. Μετα ρωτωντας τον ιδιωτη για πιο λογο αναψε κιολας, μου απαντησε οτι δεν γνωριζει αλλα οτι εχει συμβει και σε αυτον κανα δυο φορες και οτι σταματαει το βεντιλατερ αν το ξαναβαλεις μπροστα. Θα ήθελα την αποψη των εμπειροτερων αν το θεμα με την θερμοκρασια και το βεντιλατερ ενεχει προβλημματα και μελλοντικες ζημιες ή εαν ειναι φυσιολογικο στο συγκεκριμενο μοντελο.
ευχαριστω.

Ολα φυσιολογικά είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, nickgn said:

καλησπέρα σας,

λογω του οτι σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου golf7, θα ήθελα αρχικά απο τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να μου πούν εντυπώσεις, κόστος συντήρησης αλλά και τυχόν προβλήμματα που μπορεί να μου εμφανιστούν στην πορεία.

επίσης θα ήθελα την αποψη σας σε κατι πιο συγκεκριμένο, εχω βάλει ενα γκολφακι στο ματι, ειναι του 14 μοντέλο με 120000 χλμ, ιδιώτη.

Σαν 1η εντύπωση αρκετα θετικη μπορώ να πω, καλός ήχος μηχανής και εξωτερικά και εσωτερικα σε πολυ καλη κατάσταση.

το πήρα για ενα test drive ομως και αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι με 20 λεπτα οδηγησης τα 10 απο αυτα σε στενα και τα αλλα 10 σε περιφερειακο, το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια στη μεση της ενδειξης (με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 18 βαθμους). Μου φανηκε περιεργο διοτι απο την λιγη βεβαια επαφη που εχω με diesel κινητηρες (οδηγηση αυτοκινητου εταιρικου 1 φορα) ειχα την εντυπωση οτι η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αργα. Κατι που μου φανηκε επισης ανησυχιτικο ηταν οτι με το που εσβησα το αμαξι αρχισε να δουλευει το βεντιλατερ. Μετα ρωτωντας τον ιδιωτη για πιο λογο αναψε κιολας, μου απαντησε οτι δεν γνωριζει αλλα οτι εχει συμβει και σε αυτον κανα δυο φορες και οτι σταματαει το βεντιλατερ αν το ξαναβαλεις μπροστα. Θα ήθελα την αποψη των εμπειροτερων αν το θεμα με την θερμοκρασια και το βεντιλατερ ενεχει προβλημματα και μελλοντικες ζημιες ή εαν ειναι φυσιολογικο στο συγκεκριμενο μοντελο.

ευχαριστω.

Καλημέρα.

Το ίδιο αμάξι έχω από το 2015 με 115000 χλμ. Το βεντιλατερ κάνει συχνά έτσι, η αλήθεια είναι. Αλλά προσωπικά δεν με απασχόλησε ποτέ, ούτε το συνέδεσα με κάποια βλάβη.

Τώρα από βλάβες (χοντρές) δεν έχει βγάλει ακόμα και ελπίζω να μην βγάλει και ποτέ!

Εγώ το οδηγω Αθήνα και η μέση κατανάλωση του είναι γύρω στο 6,5 λτ.

Από κει και μετά πιστεύω είναι καλό αμαξάκι. Αυτό που κάνω εγώ και σταυρώνω δαχτυλα είναι αλλαγή λαδιών  κάθε 10-12Κ, τα νερά του τακτικά, φίλτρα νερού και αέρος στα μισά από ο,τι λέει η VW και όλα καλά ως τώρα.

 

Καλή απόφαση σου εύχομαι

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησες τον ιδιοκτήτη γιατί πουλάει το 6 ετών πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο του με μόνο 120Κ χλμ;

Ο αριθμός των χλμ είναι αστείος για ντίζελ. 

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Είπε ότι του δώσανε άλλο εταιρικό και αυτό δεν το κουνάει καθόλου. Λίγα λες είναι τα χιλιόμετρα; 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nickgn said:

Είπε ότι του δώσανε άλλο εταιρικό και αυτό δεν το κουνάει καθόλου. Λίγα λες είναι τα χιλιόμετρα; 

Τα χλμ για ντίζελ είναι λίγα.

Με την προϋπόθεση να είναι πραγματικά τα χλμ, ο κινητήρας να είναι καλοσυντηρημένος και καλοδουλεμένος.

Τ ο αυτοκίνητο πρέπει να ελεγχθεί από ψαγμένο φαναρτζή. 

Καλό θα ήταν εκτός αντιπροσωπείας. 

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα εχω σκοπο να τα κανω.. θα το παω σε εναν δικο μου το αμαξι να το δει.. αλλα για βαμμενο δεν μου εκανε, το εψαξα ενδελεχως και δεν ηταν βαμμενο πιστευω..

υπηρχαν μικρογρατζουνιες περιφερειακα αλλα και σε ενα μαρσπιε, τα χλμ που πιστευεις μπορω να τα επιβεβαιωσω αν λες,να μην το παω σε αντιπροσωπεια?

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα εχω σκοπο να τα κανω.. θα το παω σε εναν δικο μου το αμαξι να το δει.. αλλα για βαμμενο δεν μου εκανε, το εψαξα ενδελεχως και δεν ηταν βαμμενο πιστευω..

υπηρχαν μικρογρατζουνιες περιφερειακα αλλα και σε ενα μαρσπιε, τα χλμ που πιστευεις μπορω να τα επιβεβαιωσω αν λες,να μην το παω σε αντιπροσωπεια?

 

τα χιλιόμετρα μπορείς να τα δεις από το ΚΤΕΟ και βέβαια σε αντιπρωσοπια και στην kosmocar και τα χιλιόμετρα είναι λίγα 

 

επισης αν σε ενδιαφέρει ο τεχνικός έλεγχος σε μια VW είναι λιγότερο από 80€ και περιλαμβανη έλεγχο 120 σημειων και ελεγχο στον εγκέφαλο του αμαξιου

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.