kospasTSI12345 Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 (edited) Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής θέμα. Έχω ένα Polo Gti 6Ρ με τα 180. Μετα από κάμποσα χρόνια αποφάσισα να του βάλω ένα παράλληλο εγκέφαλο. Να μην σας τα πολυλογώ μάλλον είχε ελαττωματική καλωδίωση και το αυτοκίνητο έκανε συνέχεια κομπιάσματα και σε κάποια φάση ρέταρε τόσο πολύ που μου έσβηνε και το πήρε γερανός. Φυσικά ο εγκέφαλος πετάχτηκε και όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά. Ένα μήνα όμως μετά άρχισε το αυτοκίνητο να ξαναρετάρει ...κάποιες φορές όμως και οχι συνέχεια... υπάρχουν και εβδομάδες που είναι μια χαρά. Το πήγα στο συνεργείο για έλεγχο και ελέγθηκαν όλες οι καλωδιώσεις και είναι κομπλέ κια αισθητήρες, μπουζί, πολλαπλασιαστές ...τα πάντα. Ο μηχανικός μου λοιπόν μου είπε ότι δεδομένου του ιστορικού του αυτοκινήτου, καίει λάδια 1 λίτρο κάθε 1200χιλ., έχει μια διαφορά συμπίεσης μεταξύ 2ου και 4ου κυλίνδρου και του ότι τα κομπιάσματα δεν τα κάνει συνέχεια ότι μάλλον πάμε για πιστώνια... έχω και 180,000χλμ. Ήθελα να σας ρωτήσω αν το βλέπετε λογικό αρχικά ... και επίσης τι συμπτώματα θα μπορούσαν να επιβεβαιώσουν αυτή την εικασία? Για να τελειώσω με την ιστορία, είπαμε να βάλω ένα πρόγραμμα ώστε να μην τουρμπίζει χαμηλά και καλή βενζίνη ώστε να γίνεται σωστή καύση... και όταν σκάσουν να κάνω την αλλαγή. Από σφάλματα το τελευταίο check που μου άναψε προχθές ήταν P0106 το οποίο έσβησε μόνο του την επόμενη ημέρα. Την προηγούμενη εβγομάδα έβγαλε 3-4 σφάλματα που φαντάζοναι είναι αλληλουχία P0106, C1555, P0108, P2178. Αυτά ευχαριστώ εκ των προτέρων Edited May 31, 2020 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Αν είχε γίνει μαλακία με το παράλληλο εγκεφαλάκι (σε νιώθω, τα έχω περάσει και εγώ) τότε δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν σου έκανε κομπιάσματα, το να "άρπαξε λίγο" στα πιστόνια. Αν στην μέτρηση συμπίεσης βλέπεις άλλα αντί άλλων τότε ανοίγεις μοτέρ για να δεις το μέγεθος της ζημιάς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Συμπιεση πάρε ολα τ’ άλλα είναι περιττάSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted May 31, 2020 Report Share Posted May 31, 2020 Ναι διάγνωση με τιμες σμπιεσης, όχι διάγνωση τύπου "στον 2ο είναι λίγο πιο χαμηλά απο τον 4ο" Κάτω απο 20% σε σχέση τους άλλους κυλίνδρους είναι προβλημα Ρωτά τι τιμές έβγαλε κάθε κύλινδρος σε bar, psi, Pascal ή ότι δείχνει το μηχάνημα του μάστορα. Αν έχεις σε έναν κύλινδρο μονο πτώση συμπίεσης μπορεί να ναι φλαντζα, πιστόνι ή καμένη βαλβίδα-χαλασμένη έδρα. Αν έχεις σε 2 γειτονικούς είναι πιο πιθανό να έχεις χαλασμένη φλαντζα. Να κοιταξετε αν είναι "κρέμα " τα λαδια, σε συνδυασμό με χαμηλή κομπρεσιον είναι σίγουρη ένδειξη φλαντζας. Το πιστονι δε γράφεται με ωμεγα γιατί είναι ξένη λέξη, στα ελληνικά έμβολο. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...