mmike Posted May 30, 2020 Report Share Posted May 30, 2020 Καλησπέρα. Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι στις χαμηλές στροφές 1500-2500, κάνει μικρά σκορτσαρίσματα και διακρίνονται πιο έντονα όταν οι στροφές είναι σταθερές στο φάσμα 1500-2500. Όταν ανεβάσω στροφές, δεν παρατηρώ κάτι. Το μοτέρ έχει 87000 χλμ. , βενζίνη βάζω την ίδια πάντα shell ή avin, από τα ίδια βενζινάδικα και συνήθως 100 άρα. Εμένα πάει το μυαλό μου στο φίλτρο βενζίνης, αλλά από την άλλη με μπερδεύει που δεν κλωτσάει στις υψηλές στροφές. Θέλω τη γνώμη σας από την εμπειρία σας, τι μπορεί να είναι για να είμαι κάπως προετοιμασμένος πριν πάω στο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 30, 2020 Report Share Posted May 30, 2020 Δες μηπως θελει πολυδισκο.Κανει νερα το κιβωτιο καθολου;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted June 2, 2020 Author Report Share Posted June 2, 2020 Καλημέρα και καλό μήνα. Το κλώτσιμα το χω παρατηρήσει χαμηλά 1500-2000 prm και νομίζω είναι πιο πιο έντονο σε σταθερές στροφές. Πάντως το καταλαβαίνεις αν ξέρεις το αμάξι και καταλαβαίνεις ένα αμιδρό κλώτσιμα - σκορτσάρισμα σπαστικό που ίσως κάπως συνέρχεται όταν ζεσταθεί ο κινητήρας μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πάντως σε υψηλές στροφές το αμάξι λειτουργεί ομαλά. Το megatronic το χα αλλάξει στην εγγύηση γύρω στα 30 - 40.000χλμ, τότε είχε μείνει κανονικά από κιβώτιο και από τότε δεν είχε παρουσιάσει κάτι περίεργο. Τώρα έχει γύρω στα 87.000 χλμ και είναι να κάνει το μεγάλο service ( φίλτρα, λάδια, μπουζί ). Άρα τι έχουμε, αν είναι πολύδισκο τι κόστος να υπολογίζω και τι άλλο μπορεί να είναι? Φίλτρο βενζίνης παίζει? μήπως και μπουζί? Ούτως ή άλλως συνεργείο θα πάει την ερχόμενη βδομάδα, αλλά καίγομαι να ξέρω τι περίπου θα δω. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 17, 2020 Report Share Posted June 17, 2020 Για κολυδισκο σε βλεπω. Πεταει ταχυτητες η αλλαζει μονο του;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted June 17, 2020 Author Report Share Posted June 17, 2020 Λοιπόν, το πήγα στο συνεργείο, το 'βαλαν στο laptop, δεν έδειξε συγκεκριμένη βλάβη αλλά είχε κρατήσει πολλές διάφορες, όπως διακοπή στον πρώτο, μετά στο δεύτερο, κάποια στιγμή στον τέταρτο κύλινδρο, κάποια άλλη πεταλούδα γκαζιού, μετά ένας αισθητήρας cav7, νομίζω. Οι διακοπές δεν είναι πάντα μόνιμες, δεν βγάζω άκρη. Μου προτάθηκε ν' αλλάξω τους πολλαπλασιαστές στους τέσσερις κυλίνδρους, έχει έναν κάθε κύλινδρος. Το θέμα είναι ότι πρέπει να γίνει το μεγάλο service, όπου θα αντικατασταθούν τα μπουζί, όλα τα φίλτρα ( λαδιού, βενζίνης , αέρος ), οπότε θα το παρακολουθήσω μετά αν άλλαξε κάτι και αν δεν δω καμιά διαφορά, θα αλλάξω τους πολλαπλασιαστές και ίσως σ αυτούς να οφείλονται και οι βλάβες που κράταγε. Δεν είναι κάτι όμως πιο σοβαρό ν' ανησυχώ, όπως μου είπαν, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σωστές, δεν αλλάζει κάτι μόνο του και γενικώς όλη η συμπεριφορά του μοτέρ είναι ομαλή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted June 18, 2020 Report Share Posted June 18, 2020 μπορεις να αλλαξεις μπουζι και τωρα ασχετος εαν πρεπει να γινει στο μεγαλο service , μπορεις να τους πεις να σου κανουν καθαρισμο πεταλουδας εκει μαζευει βρωμια απο τα καυσιμια απο εκει μπουκωνει τ αμαξι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted July 25, 2020 Author Report Share Posted July 25, 2020 Επανέρχομαι πάλι στο θέμα μου. Αυτή τη βδομάδα τελικά θα το πάω για service, είναι το μεγάλο που αλλάζει και μπουζί και θα πω και για την πεταλούδα, όπως γράψατε. Από χθες όμως μου κάνει κάτι άλλο, το οποίο δεν ξέρω αν συνδέεται με τα προηγούμενα. Κάποιες φορές ( στο αυτόματο ), αργεί να αλλάξει την δευτέρα και την τρίτη, δηλαδή ανεβάζει στροφές γύρω στις 4000 και μετά αλλάζει. Καμιά φορά το ξεγελάω με το γκάζι και ίσως αλλάξει γρηγορότερα. Πάντως, δεν μου φαίνεται ομαλό όλο αυτό και παρατηρώ επίσης πως οι αλλαγές είναι λίγο πιο απότομες ( πάντα στο αυτόματο ). Τα σκορτσαρίσματα επίσης συνεχίζονται κάπου κάπου. Λοιπόν, που εστιάζεται πλέον το πρόβλημα λέτε? Υπάρχει σύνδεση με όλα αυτά ή μιλάμε για άλλη βλάβη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...