Jump to content
mmike

Κλωτσάει σκορτσάρει χαμηλά - dsg7 polo gti 6R 2011

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι στις χαμηλές στροφές 1500-2500, κάνει μικρά σκορτσαρίσματα και διακρίνονται πιο έντονα όταν οι στροφές είναι σταθερές στο φάσμα 1500-2500. Όταν ανεβάσω στροφές, δεν παρατηρώ κάτι.

Το μοτέρ έχει 87000 χλμ. , βενζίνη βάζω την ίδια πάντα shell ή avin, από τα ίδια βενζινάδικα και συνήθως 100 άρα.

Εμένα πάει το μυαλό μου στο φίλτρο βενζίνης, αλλά από την άλλη με μπερδεύει που δεν κλωτσάει στις υψηλές στροφές. 

Θέλω τη γνώμη σας από την εμπειρία σας, τι μπορεί να είναι για να είμαι κάπως προετοιμασμένος πριν πάω στο συνεργείο.

 

Link to comment
Share on other sites

Δες μηπως θελει πολυδισκο.
Κανει νερα το κιβωτιο καθολου;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλό μήνα.

Το κλώτσιμα το χω παρατηρήσει χαμηλά 1500-2000 prm και νομίζω είναι πιο πιο έντονο σε σταθερές στροφές. Πάντως το καταλαβαίνεις αν ξέρεις το αμάξι και καταλαβαίνεις ένα αμιδρό κλώτσιμα - σκορτσάρισμα σπαστικό που ίσως κάπως συνέρχεται όταν ζεσταθεί ο κινητήρας μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πάντως σε υψηλές στροφές το αμάξι λειτουργεί ομαλά.

Το megatronic το χα αλλάξει στην εγγύηση γύρω στα 30 - 40.000χλμ, τότε είχε μείνει κανονικά από κιβώτιο και από τότε δεν είχε παρουσιάσει κάτι περίεργο. Τώρα έχει γύρω στα 87.000 χλμ και είναι να κάνει το μεγάλο service ( φίλτρα, λάδια, μπουζί ).

Άρα τι έχουμε, αν είναι πολύδισκο τι κόστος να υπολογίζω και τι άλλο μπορεί να είναι? Φίλτρο βενζίνης παίζει? μήπως και μπουζί? 

Ούτως ή άλλως συνεργείο θα πάει την ερχόμενη βδομάδα, αλλά καίγομαι να ξέρω τι περίπου θα δω.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Για κολυδισκο σε βλεπω. Πεταει ταχυτητες η αλλαζει μονο του;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το πήγα στο συνεργείο, το 'βαλαν στο laptop, δεν έδειξε συγκεκριμένη βλάβη αλλά είχε κρατήσει πολλές διάφορες, όπως διακοπή στον πρώτο, μετά στο δεύτερο, κάποια στιγμή στον τέταρτο κύλινδρο, κάποια άλλη πεταλούδα γκαζιού, μετά ένας αισθητήρας cav7, νομίζω. Οι διακοπές δεν είναι πάντα μόνιμες, δεν βγάζω άκρη. Μου προτάθηκε ν' αλλάξω τους πολλαπλασιαστές στους τέσσερις κυλίνδρους, έχει έναν κάθε κύλινδρος.

Το θέμα είναι ότι πρέπει να γίνει το μεγάλο service, όπου θα αντικατασταθούν τα μπουζί, όλα τα φίλτρα ( λαδιού, βενζίνης , αέρος ), οπότε θα το παρακολουθήσω μετά αν άλλαξε κάτι και αν δεν δω καμιά διαφορά, θα αλλάξω τους πολλαπλασιαστές και ίσως σ αυτούς να οφείλονται και οι βλάβες που κράταγε. Δεν είναι κάτι όμως πιο σοβαρό ν' ανησυχώ, όπως μου είπαν, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σωστές, δεν αλλάζει κάτι μόνο του και γενικώς όλη η συμπεριφορά του μοτέρ είναι ομαλή.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να αλλαξεις μπουζι και τωρα ασχετος εαν πρεπει να γινει στο μεγαλο service , μπορεις να τους πεις να σου κανουν καθαρισμο πεταλουδας εκει μαζευει βρωμια απο τα καυσιμια απο εκει μπουκωνει τ αμαξι . 

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι πάλι στο θέμα μου.

Αυτή τη βδομάδα τελικά θα το πάω για service, είναι το μεγάλο που αλλάζει και μπουζί και θα πω και για την πεταλούδα, όπως γράψατε.

Από χθες όμως μου κάνει κάτι άλλο, το οποίο δεν ξέρω αν συνδέεται με τα προηγούμενα. Κάποιες φορές ( στο αυτόματο ), αργεί να αλλάξει την δευτέρα και την τρίτη, δηλαδή ανεβάζει στροφές γύρω στις 4000 και μετά αλλάζει. Καμιά φορά το ξεγελάω με το γκάζι και ίσως αλλάξει γρηγορότερα. Πάντως, δεν μου φαίνεται ομαλό όλο αυτό και παρατηρώ επίσης πως οι αλλαγές είναι λίγο πιο απότομες ( πάντα στο αυτόματο ). Τα σκορτσαρίσματα επίσης συνεχίζονται κάπου κάπου. Λοιπόν, που εστιάζεται πλέον το πρόβλημα λέτε? Υπάρχει σύνδεση με όλα αυτά ή μιλάμε για άλλη βλάβη?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.