Γιώργος! Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 έχω μια απορία εδώ και καιρό. έχω το polo 1.4 tdi 90 hp ( το αμάξι φοράει πρόγραμμα), επειδή έχω οδηγήσει και άλλα ντιζελακια και πιο μικρά κ πιο μεγάλα, το συγκεκριμένο για να ξεκινήσεις με 1η σε ανηφόρα πχ πρέπει να κρατήσεις 2000 στροφές και να συμπλεκταρεις για να ανέβεις λες κ δεν έχει δύναμη. στην αρχή νόμιζα ότι μπορεί να φταίει ο συμπλέκτης που πιάνει πιο ψηλά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. διάβασα αλλα φόρουμ κ κάποιοι είχαν το ίδιο θέμα σε opel και BMW και μετά από ψάξιμο λένε ότι έφταιγε το dpf/egr και λένε ότι τα έκαναν κατάργηση ή άλλοι τα καθάρισαν κλπ και το αμάξι έστρωσε. εσείς το έχετε παρατηρήσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 8, 2020 Report Share Posted July 8, 2020 Αν και δεν έχω Diesel έχω πετύχει αρκετά ξένα φόρουμς και βλέπω και αρκετούς προγραμματιστές εδώ στην Ολλανδία που προσφέρουν κατάργηση EGR για την επίλυση "προβλημάτων" που έχουν τα TDI. Θα πρότεινα βέβαια αρχικά να πας για ένα καθαρισμό και βλέπεις μετά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 9, 2020 Report Share Posted July 9, 2020 Εχω 2 μικρα diesel οχι vw, 95hp και τα δυο ανεβαινουν ανηφορα χωρις συμπλεκταρισμα αν ειναι ηπια η κλιση μονο συμπλεκτη αφηνεις και ανεβαινει.Σε polo που ειχα οδηγησει 2-3 φορες ηθελε συμπλεκτη και γκαζωμα για να ανεβει. λιγο η κλιμακωση της 1ης λιγο η χαρτογραφηση της ηλ περαλουδας γκαζιου το χαντακωσαν Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...