Jump to content
Χρήστος Ζ.

Επέκταση εγγύησης

Recommended Posts

3 hours ago , Sandra said:

Καλησπέρα, 

Η αλήθεια ειναι πως καθότι κοπελα δεν γνωρίζω πολλα απο αυτα. Όμως θα ήθελα μια άποψη. Ειναι απαραίτητο να κανει κανεις επέκταση εγγύησης;

Εγω έκλεισα 2 χρόνια απο τοτε που πήρα το tiguan και σκέφτομαι να πάω αλλου για σέρβις οχι στην αντιπροσωπεία πλέον...

Ολες οι απόψεις δέκτες, ευχαριστώ 

 

Η επέκταση εγγύησης κατά 2 έτη γίνεται για να μην χρεώνεστε άδικα από το κόστος βλαβών και αντικατάστασης ελαττωματικών εξαρτημάτων στο αμάξι σας. Όχι όλων, δηλαδή ανταλλακτικά που έχουν υποστεί φθορές λόγω χρήσης -πχ δισκόφρενα, τακάκια- και χρειάζονται αλλαγή, αυτό το κόστος το επιβαρύνεστε κανονικά. Για να είστε σίγουρη ποιά εξαρτήματα καλύπτονται από τη διετή επέκταση εγγύησης καλό είναι να το πληροφορηθείτε από την αντιπροσωπία.

 

Για το αν προβείτε σε επέκταση να σκεφτείτε: 

α) Βγάζει προβλήματα το μοντέλο σας, και αν ναι, αυτά καλύπτονται από την εγγύηση; Να ρωτήσετε και να ψάξετε μέσα στην ενότητα με τα tiguan.

β) Αυτά τα προβλήματα πόσο κοστίζουν κατά μέσο όρο; Αξίζει να πληρώσετε την εγγύηση ενώ οι βλάβες αν τα βάλετε από την τσέπη σας θα είναι μικρότερου κόστους σε σχέση με το κόστος επέκτασης;

γ) Πόσα χιλιόμετρα κάνετε ανά έτος; Όσα περισσότερα κάνετε (και εφ'όσον είναι τα περισσότερα μέσα στην πόλη που έχει πολύ σταμάτα-ξεκίνα) να σκεφτείτε ότι θα έχετε αναλογικά και περισσότερη φθορά και ενδεχομένως να αστοχήσουν κάποια εξαρτήματα που καλύπτονται από την επέκταση εγγύησης.

 

Για το αν αξίζει να πάτε σε αντιπροσωπία ή όχι θα έλεγα να ψάξετε αν μπορείτε να βρείτε κάποιο εξουσιοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο σε vw που οι μάστορες μέσα κατά 99% είναι πρώην εργαζόμενοι αντιπροσωπίας. Η εργασία θα είναι παρόμοιας ποιότητας, αν όχι καλύτερης, από την αντίστοιχη της αντιπροσωπίας. Και αυτό γιατί συνήθως νέοι μηχανικοί δουλεύουν στις αντιπροσωπίες (για συμπίεση εργασιακού κόστους) και οι καλύτεροι από αυτούς ανοίγουν δικά τους συνεργεία. Τώρα το τι ποιότητας ανταλλακτικά θα βάλει είναι ένα θέμα, αν πηγαίνει κάποιος δικός σας και τον εμπιστεύεται να πάτε σε αυτόν. Αλλίως κάντε μια ερώτηση εδώ μέσα πάλι. Αν δεν θέλετε να μπλέξετε με ερωτήσεις και να είστε ήσυχη κατά ένα βαθμό (βλακείες και στην αντιπροσωπία γίνονται και αν δε φανούν αμέσως συνήθως το συνειδητοποιεί κάποιος μετά από χρόνια που θα πάει σε άλλο μάστορα) πάτε αντιπροσωπία.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , Derv_7 said:

καλά κάνεις και τα λες. Τελικά ήταν εκτός εγγύησης η ζημιά?

Όχι ήταν εκτός εγγύησης. Αλλά δεν μπορούσε να κάνει διάγνωση το εν λόγω σέρβις. Είμαι οδοντίατρος και το Α και Ω πριν τη θεραπεία κατ εμέ είναι η διάγνωση. Εάν δεν μπορείς να κάνεις σωστή διάγνωση κάνε κάτι άλλο. Η τιμή είναι σχετική. Εάν αυτά που ζητάω είναι πολλά μπορεί να πάει κάποιος είτε στην Οδοντιατρική σχολή και να μάθουν επάνω του είτε σε άλλον οδοντίατρο. Νόμος της ελεύθερης αγοράς. Έχω διώξει και εγώ ασθενή που δουλεύει στην εφορία γιατί ήθελε να πάρω άλλη τιμή από αυτήν που του είπα.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε ότι τα ανταλλακτικά της VW συνοδεύονται από 2 χρονια εγγύηση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν την μετάνιωσα καθόλου την επέκταση εγγύησης, την έκανα με την αγορά του αυτοκινήτου και σε ένα δύο πολύ μικρά προβλήματα δεν πλήρωσα τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.