Jump to content
aleksisgkini

Golf MK6 Highline 1.4 TSI DSG.

Recommended Posts

Καλησπερα στην παρεα. 

Εχουμε βαλει στο ματι με τον πατερα μου ενα golf mk6, highline 1.4 TSI 122ps και DSG σασμαν. Το αμαξι ισχυριζεται 165χιλ χιλιομετρα, και λεει πως εχει πληρες βιβλιο σερβις (θα το δουμε απο κοντα την Δευτερα)

Θα ηθελα να ρωτησω που πονανε τα συγκεκριμενα, τι πρεπει να προσεξω οταν το δω απο κοντα, και γενικα οτιδηποτε πληροφορια μου δωσετε θα χαρω πολυ (18 ετων ειμαι, δεν εχω σχεδον καθολου εμπειρια και γνωση στα αυτοκινητα).. 

Επισης εχετε να προτινεται καποιον καλο μαστορα στην Θεσσαλονικη (κατα προτιμηση Δυτικα) που να ειδικευεται στα VW; Ωστε να το παω για ελεγχο σε εμπιστο ατομο που θα ξερει τι να ελεγξει στο αμαξι κλπ. 

Ευχαριστω εκ των προτερων παιδες, οτι αλλη πληροφορια θελετε με τα χαρας να σας την προωθησω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα. 
Εχουμε βαλει στο ματι με τον πατερα μου ενα golf mk6, highline 1.4 TSI 122ps και DSG σασμαν. Το αμαξι ισχυριζεται 165χιλ χιλιομετρα, και λεει πως εχει πληρες βιβλιο σερβις (θα το δουμε απο κοντα την Δευτερα)
Θα ηθελα να ρωτησω που πονανε τα συγκεκριμενα, τι πρεπει να προσεξω οταν το δω απο κοντα, και γενικα οτιδηποτε πληροφορια μου δωσετε θα χαρω πολυ (18 ετων ειμαι, δεν εχω σχεδον καθολου εμπειρια και γνωση στα αυτοκινητα).. 
Επισης εχετε να προτινεται καποιον καλο μαστορα στην Θεσσαλονικη (κατα προτιμηση Δυτικα) που να ειδικευεται στα VW; Ωστε να το παω για ελεγχο σε εμπιστο ατομο που θα ξερει τι να ελεγξει στο αμαξι κλπ. 
Ευχαριστω εκ των προτερων παιδες, οτι αλλη πληροφορια θελετε με τα χαρας να σας την προωθησω.
Τα golf δεν έχουν κάτι συγκεκριμένο που θα έπρεπε να φοβασαι με εξαίρεση κάποιες φθορές που ερχοντε με το χρόνο και τα χλμ.
Ολα εξαρτωντε από το πόσο συντηρητής η κανίβαλος ήταν ο περασμένος ιδιοκτήτης.
Συχνές αλλαγές λαδιων και σέρβις αλλαγμένο δισκοπλατο, αντλία νερού, τακάκια είναι μερικά συν που θα προτιμηθούν σε αυτά τα χλμ. Και θα δείξουν ότι ο ιδιοκτήτης ήταν συνεπεστατος με το αυτοκινητο του.
Αρκεί ένα επίσημο συνεργείο της vw για τον έλεγχο. Πληρώνεις κάπου 30ευρω αλλά έχεις καλή εικόνα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

@aleksisgkini τα παραπάνω που λέει ο φιλος έλεγξε + ένα τσεκ οπωσδήποτε από μηχανικό το κιβώτιο (τα DSG γενικά παρουσιάζουν ενίοτε κάποια θέματα που μπορεί να κοστίσουν ακριβά) + ένα τσεκ για τρακάρισμα που για αρχή μπορείς να κάνεις και μόνος σου (π.χ. να ψάξεις στο πορτμπαγκάζ κάτω από τη μοκέτα για περίεργες ενώσεις μη εργοστασιακές, υγρά και διαφοροποιημένα χρώματα ή π.χ. να κοιτάξεις μπροστά όταν ανοίξεις το καπό τις βίδες και τις ροδέλες αν φαίνεται να είναι εργοστασιακά βιδωμένα ή αν φαίνεται κάτι να είναι πιο καινούριο ως εξάρτημα).

Τέλος -αυτό είναι καθαρά προσωπική πεποίθηση, αν πηγαίνεις σε μάντρα για αγορά, να είσαι δίπλα προσεχτικός π.χ. πρόσεξε το βιβλίο σερβις που σου δίνει να βγάζει νόημα χρονολογικά και χιλιομετρικά και όχι π.χ να είναι συμπληρωμένο με τον ίδιο στύλο, γραφικό χαρακτήρα, χωρίς να έχει κάτι ξεθωριάσει λίγο ανά τα χρόνια, υποδηλώνοντας πως έχει «δημιουργηθεί» πρόσφατα). 
Τωρα για τα συνολικά χλμ, για αυτοκίνητο βενζίνης δεκαετίας, φαίνεται να είναι οκ, αλλά θα φανεί από τον έλεγχο.

Η έκδοση με την αλκαντάρα πανέμορφη για εμένα.

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.