doggy Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 Καλησπέρες συνφορουμίτες! Την Παρασκευή πάω για κάποιες αλλαγές στον Μανταρίνη. Και μιας και θα λύσουν πράματα στο μοτέρ σκεφτόμουν αν αξίζει να αλλάξω και τη diverter valve (βαλβίδα εκτροπής;) με μια σκάστρα η οποία επίσης παρέχει τις απαραίτητες μετρήσεις για τον εγκέφαλο. Συγκεκριμένα σκέφτομαι για την GFB blow off valve T9659 που θα δώσει θεωρητικά τη δυνατότητα να κρατάει υψηλότερη πίεση το turbo μετά το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι πίεση θα του δώσουν βέβαια), αλλά θα δώσει και ένα ωραίο ήχο (σκασιματάκια). Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει. Έχει κάνει κανείς κάποια τέτοια αλλαγή να μας πει εντυπώσεις; Αξίζει; Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 Δοκιμασμενες ειναι σε μοτερ προηγουμενης γενιας, αποκριση οπως η εργοστασιακη και περισσοτερη αντοχη λογω της διαταξης του εμβολου.Για 1ο σταδιο δεν χρειαζεται. Downpipe βαλε, ριχνει egt και βαλε μεγαλο γιατι η is38 θα το χρειαστειSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 14, 2020 Author Report Share Posted July 14, 2020 Δοκιμασμενες ειναι σε μοτερ προηγουμενης γενιας, αποκριση οπως η εργοστασιακη και περισσοτερη αντοχη λογω της διαταξης του εμβολου. Για 1ο σταδιο δεν χρειαζεται. Downpipe βαλε, ριχνει egt και βαλε μεγαλο γιατι η is38 θα το χρειαστει Sent from my iPhone using TapatalkΠως και πως περίμενα απάντηση από εσένα Νίκο. Έχεις δίκιο, από όσο φαίνεται δεν αξίζει η αλλαγή της DV. Όσο για το downpipe, στο μέλλον.Μετά το πρόγραμμα και τα airflow elbow & turbo muffler delete (Παρασκευή), πάω να δω για καμία 19άρα ζάντα (Σάββατο).Μετά σειρά έχουν cat-back εξάτμιση με βαλβίδα για να παρακάμπτει το μεσαίο καζανάκι on demand και ελατήρια χαμηλώματος (θα ανοίξω άλλο θέμα για αυτό). Downpipe, sportscat στο μέλλον. Μετά την εγγύηση, μαζί με το IS38 Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geox7 Posted January 11, 2021 Report Share Posted January 11, 2021 https://www.avcweber.gr/Product/991/FMDV22/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/ σχετικα με τη σκαστρα εχω το 1,5 dsg θα βοηθησει στο να μειωθει το turbo lag? επηρεαζει την εγγυηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted January 11, 2021 Author Report Share Posted January 11, 2021 https://www.avcweber.gr/Product/991/FMDV22/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/ σχετικα με τη σκαστρα εχω το 1,5 dsg θα βοηθησει στο να μειωθει το turbo lag? επηρεαζει την εγγυηση?Από ότι φαίνεται τελικά περισσότερο εφέ δίνει σε αυτούς τους κινητήρες παρά καλό κάνει. Θα το ξαναψάξω στο μέλλον βέβαια. Sent from my KB2003 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geox7 Posted January 11, 2021 Report Share Posted January 11, 2021 μου τη σπαει η καθυστερηση οταν παταω τερμα μεσα το γκαζι (kick down) δν με ενδιαφερει να ανεβασω αλογα η να το πειραξω. απλα σε το σημειο που καθυστερη να βελτιωθει η αποκριση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 12, 2021 Report Share Posted January 12, 2021 Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τη σκαστραSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geox7 Posted January 12, 2021 Report Share Posted January 12, 2021 Πως μπορει να διορθωθει εως καποιο βαθμο το εχεις ψαξει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted January 12, 2021 Report Share Posted January 12, 2021 Κοιτα το normal προγραμμα στο dsg αργει καπως σε kickdown. Βαζε το στο sport mode αν θες πιο γρηγορη αποκριση αλλιως προγραμμα στο dsg. Αν καταλαβαίνω καλά αυτο που σε ενοχλει... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted January 12, 2021 Report Share Posted January 12, 2021 μπορεις να κανεις επαναπρογραμματισμο στο dsg...ουσιαστικα μειωνεται ο χρονος αναμεσα στις αλλαγες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...