Jump to content
doggy

2.0 TSI MQB (EA888 - gen 3) Blow-off valve (σκάστρα).

Recommended Posts

Καλησπέρες συνφορουμίτες! 

 

Την Παρασκευή πάω για κάποιες αλλαγές στον Μανταρίνη. Και μιας και θα λύσουν πράματα στο μοτέρ σκεφτόμουν αν αξίζει να αλλάξω και τη diverter valve (βαλβίδα εκτροπής;) με μια σκάστρα η οποία επίσης παρέχει τις απαραίτητες μετρήσεις για τον εγκέφαλο.

Συγκεκριμένα σκέφτομαι για την GFB blow off valve T9659 που θα δώσει θεωρητικά τη δυνατότητα να κρατάει υψηλότερη πίεση το turbo μετά το πρόγραμμα (δεν ξέρω τι πίεση θα του δώσουν βέβαια), αλλά θα δώσει και ένα ωραίο ήχο (σκασιματάκια).

 

Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει.

Έχει κάνει κανείς κάποια τέτοια αλλαγή να μας πει εντυπώσεις; Αξίζει;

 

Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασμενες ειναι σε μοτερ προηγουμενης γενιας, αποκριση οπως η εργοστασιακη και περισσοτερη αντοχη λογω της διαταξης του εμβολου.


Για 1ο σταδιο δεν χρειαζεται.
Downpipe βαλε, ριχνει egt και βαλε μεγαλο γιατι η is38 θα το χρειαστει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασμενες ειναι σε μοτερ προηγουμενης γενιας, αποκριση οπως η εργοστασιακη και περισσοτερη αντοχη λογω της διαταξης του εμβολου.

 

 

Για 1ο σταδιο δεν χρειαζεται.

Downpipe βαλε, ριχνει egt και βαλε μεγαλο γιατι η is38 θα το χρειαστει

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πως και πως περίμενα απάντηση από εσένα Νίκο.

Έχεις δίκιο, από όσο φαίνεται δεν αξίζει η αλλαγή της DV.

 

Όσο για το downpipe, στο μέλλον.

Μετά το πρόγραμμα και τα airflow elbow & turbo muffler delete (Παρασκευή), πάω να δω για καμία 19άρα ζάντα (Σάββατο).

Μετά σειρά έχουν cat-back εξάτμιση με βαλβίδα για να παρακάμπτει το μεσαίο καζανάκι on demand και ελατήρια χαμηλώματος (θα ανοίξω άλλο θέμα για αυτό).

 

Downpipe, sportscat στο μέλλον. Μετά την εγγύηση, μαζί με το IS38

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.avcweber.gr/Product/991/FMDV22/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/

 

 σχετικα με τη σκαστρα εχω το 1,5 dsg θα βοηθησει στο να μειωθει το turbo lag? επηρεαζει την εγγυηση?

Link to comment
Share on other sites

https://www.avcweber.gr/Product/991/FMDV22/Page/71/Blow-off-valves/Model/0/0/el/
 
 σχετικα με τη σκαστρα εχω το 1,5 dsg θα βοηθησει στο να μειωθει το turbo lag? επηρεαζει την εγγυηση?
Από ότι φαίνεται τελικά περισσότερο εφέ δίνει σε αυτούς τους κινητήρες παρά καλό κάνει. Θα το ξαναψάξω στο μέλλον βέβαια.

Sent from my KB2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μου τη σπαει η καθυστερηση οταν παταω τερμα μεσα το γκαζι (kick down) δν με ενδιαφερει να ανεβασω αλογα η να το πειραξω. απλα σε το σημειο που καθυστερη να βελτιωθει η αποκριση

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν εχει καμια σχεση με τη σκαστρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το normal προγραμμα στο dsg αργει καπως σε kickdown. Βαζε το στο sport mode αν θες πιο γρηγορη αποκριση αλλιως προγραμμα στο dsg. Αν καταλαβαίνω καλά αυτο που σε ενοχλει... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μπορεις να κανεις επαναπρογραμματισμο στο  dsg...ουσιαστικα μειωνεται  ο χρονος αναμεσα στις αλλαγες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.