Jump to content
iliastra

Πρόβλημα με Golf 5 2005 1.4 fsi 90hp

Recommended Posts

Καλησπέρα,
(Για λογαριασμό φίλου μου ο οποίος αντιμετωπίζει το παρακάτω θέμα)

Η ιστορία ξεκίνησε πριν 2 χρόνια. Το αμάξι είναι vw golf 5 2005 1.4 fsi 90hp. Σε κάθε ταξίδι μου έκανε κοψίματα απότομα του ενός δευτερολέπτου. Σε διάφορες στιγμές είτε ήταν την ώρα που γκάζωνα είτε απλά έκανα πορεία με 120-130. Έκοβε το γκάζι δηλαδή δεν είχε δύναμη το αμάξι αλλά μόνο για 1-2 δευτερόλεπτα.  Μέσα στην πόλη δε μου το είχε κάνει ποτέ. Στο προτελευταίο ταξίδι που έκανα Βόλο – Αθήνα και επιστροφή αυθημερόν, στον πηγαιμό μου έκανε ένα κόψιμο αλλά στο γυρισμό γύρω στις 10 φορές. Γενικά αυτό που κατάλαβα τα κοψίματα αρχίζανε μετά από αρκετές ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Σε ένα ταξίδι 3 ωρών εάν το έκανα αυθημερόν (οπότε 6 ώρες οδήγηση) στο πήγαινε μου έκανε, κανένα ή ένα κόψιμο αλλά στο γυρισμό έκανε αρκετά. Από κει και μετά μου έκανε και κάτι ψιλά μες στην πόλη. Και το αποκορύφωμα ήταν το τελευταίο ταξίδι πάλι Βόλο – Αθήνα και επιστροφή την ίδια μέρα. Στο πήγαινε μόνο μια φορά αλλά στο γυρισμό έκανε αρκετά κοψίματα. Τα κοψίματα του ενός δευτερολέπτου κρατούσαν τώρα 10-15 δευτερόλεπτα. Ώσπου στο τέλος κράτησε αρκετή ώρα μέχρι που έκανα στην άκρη και γύρισα με οδική. Δεν ανέβαζε πάνω από 3000 στροφές το αμάξι. Δεν είχε κολλήσει στις 3000 στροφές, όταν έβγαλα νεκρά έπεφταν οι στροφές και όταν γκάζωνα έφτανε μέχρι 3000 στροφές και τελική 60. Μετά μόλις γύρισα Βόλο δούλευε κανονικά και πάλι. Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν άναψε κανένα λαμπάκι και δε μπορεί να διαβάσει βλάβη. Δεν ανάβει ούτε γενικά, ούτε στιγμιαία πχ εκείνη τη στιγμή που έκοβε. Τώρα έχω μιλήσει με 4-5 άτομα που είναι μηχανικοί. Ο ένας (αυτός που το πηγαίνω πάντα) μου λέει το μυαλό του πάει σε πεταλούδα, απλά θέλει να βρει μεταχειρισμένη να τη δοκιμάσει. Επίσης ο ίδιος μηχανικός μου είπε ότι αν ήταν αντλία βενζίνης θα άναβε λαμπάκι. Η γενική γνώμη που επικρατεί πάντως από τους μηχανικούς που έχω μιλήσει, είναι πως θέλει αλλαγή η αντλία βενζίνης. Τέλος από την αντιπροσωπεία που μίλησα με γνωστό τηλεφωνικά λέει ότι είναι θέμα το ότι δεν ανάβει κανένα λαμπάκι και το μυαλό του πάει σε καλωδιώσεις. Το θέμα είναι πως δε μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα μέχρι να βρούμε τι φταίει  γιατί είναι κόστος.

Καμιά ιδέα κανείς? Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα μήπως?


Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,
(Για λογαριασμό φίλου μου ο οποίος αντιμετωπίζει το παρακάτω θέμα)

Η ιστορία ξεκίνησε πριν 2 χρόνια. Το αμάξι είναι vw golf 5 2005 1.4 fsi 90hp. Σε κάθε ταξίδι μου έκανε κοψίματα απότομα του ενός δευτερολέπτου. Σε διάφορες στιγμές είτε ήταν την ώρα που γκάζωνα είτε απλά έκανα πορεία με 120-130. Έκοβε το γκάζι δηλαδή δεν είχε δύναμη το αμάξι αλλά μόνο για 1-2 δευτερόλεπτα.  Μέσα στην πόλη δε μου το είχε κάνει ποτέ. Στο προτελευταίο ταξίδι που έκανα Βόλο – Αθήνα και επιστροφή αυθημερόν, στον πηγαιμό μου έκανε ένα κόψιμο αλλά στο γυρισμό γύρω στις 10 φορές. Γενικά αυτό που κατάλαβα τα κοψίματα αρχίζανε μετά από αρκετές ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Σε ένα ταξίδι 3 ωρών εάν το έκανα αυθημερόν (οπότε 6 ώρες οδήγηση) στο πήγαινε μου έκανε, κανένα ή ένα κόψιμο αλλά στο γυρισμό έκανε αρκετά. Από κει και μετά μου έκανε και κάτι ψιλά μες στην πόλη. Και το αποκορύφωμα ήταν το τελευταίο ταξίδι πάλι Βόλο – Αθήνα και επιστροφή την ίδια μέρα. Στο πήγαινε μόνο μια φορά αλλά στο γυρισμό έκανε αρκετά κοψίματα. Τα κοψίματα του ενός δευτερολέπτου κρατούσαν τώρα 10-15 δευτερόλεπτα. Ώσπου στο τέλος κράτησε αρκετή ώρα μέχρι που έκανα στην άκρη και γύρισα με οδική. Δεν ανέβαζε πάνω από 3000 στροφές το αμάξι. Δεν είχε κολλήσει στις 3000 στροφές, όταν έβγαλα νεκρά έπεφταν οι στροφές και όταν γκάζωνα έφτανε μέχρι 3000 στροφές και τελική 60. Μετά μόλις γύρισα Βόλο δούλευε κανονικά και πάλι. Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν άναψε κανένα λαμπάκι και δε μπορεί να διαβάσει βλάβη. Δεν ανάβει ούτε γενικά, ούτε στιγμιαία πχ εκείνη τη στιγμή που έκοβε. Τώρα έχω μιλήσει με 4-5 άτομα που είναι μηχανικοί. Ο ένας (αυτός που το πηγαίνω πάντα) μου λέει το μυαλό του πάει σε πεταλούδα, απλά θέλει να βρει μεταχειρισμένη να τη δοκιμάσει. Επίσης ο ίδιος μηχανικός μου είπε ότι αν ήταν αντλία βενζίνης θα άναβε λαμπάκι. Η γενική γνώμη που επικρατεί πάντως από τους μηχανικούς που έχω μιλήσει, είναι πως θέλει αλλαγή η αντλία βενζίνης. Τέλος από την αντιπροσωπεία που μίλησα με γνωστό τηλεφωνικά λέει ότι είναι θέμα το ότι δεν ανάβει κανένα λαμπάκι και το μυαλό του πάει σε καλωδιώσεις. Το θέμα είναι πως δε μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα μέχρι να βρούμε τι φταίει  γιατί είναι κόστος.

Καμιά ιδέα κανείς? Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα μήπως?


Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Πρώτον ο δεύτερος που λέει ότι στην αντλία βενζίνης ανάβει λαμπάκι.. Είναι άσχετος για μενα. 10αδες αμάξια έχουν μινει από αντλία βενζίνης σχεδόν κανένα δεν έχει άναψει κάτι χωρίς αυτό να συμαινει ότι δεν φταίει η αντλία.

Έπειτα το θέμα ναι βρομάει η ρεύματα η πεταλούδα.
Ξεκινάς με απλές φθηνές λύσεις παρακάτω.
-έλεγχο μπουζί.-πολλαπλασιαστων
-έλεγχο μπαταριας
-έλεγχο γειώσεις (πολύ συμαντικο)
-καθαρισμό και ΕΠΑΝΑΡΥΘΜΙΣΗ πεταλούδας γκαζιου (πολλοί την αγνοούν)
-αλλαγή φίλτρου βενζίνης και χρήση 100αρας
-και έλεγχο αισθητήρων μαφ και στροφάλου αν δίνουν σωστά νούμερα.

Μετά πάμε σε ποιο ουσιώδες αλλαγές.
Πες μας επίσης στο τελευταίο μεγάλο σέρβις
-λεπτομερώς τις εργασίες
-και πριν πόσα χλμ. Έγινε.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.