mechpanos Posted July 28, 2020 Report Share Posted July 28, 2020 Την Παρασκευή κόλλησε το κλειδί και δεν γυρνούσε να σβήσει ο κινητήρας! Όπως ήταν το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο, όπου ο μάστορας μου είπε χαρακτηριστικά, χειρότερη βλάβη δεν μπορούσες να πάθεις!!! Σήμερα με πήρε και κατάφερε και έλυσε την κλειδαριά, ήθελε αλλαγή ο αφαλός και η βάση του αφαλού, κόστος περί τα 300€ από αντιπροσωπεία, παράδοση 10-12 ημέρες... Μου ήρθε εγκεφαλικό δεν περίμενα τόσο υψηλό κόστος... Σε πιο οικονομική λύση μου ανέφερε ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε μεταχειρισμένη σετ με κλειδιά, αλλά θα ήθελα άλλα κλειδιά για τις κλειδαριές, και άλλα για τον κινητήρα. Εκεί στην μέση έβαλα στο κάδρο έναν κλειδαρά, που ξέρω ότι φτιάχνει immobilizer κλπ μπας και την βγάλω πιο οικονομικά, πρότεινε να φέρει αυτός κλειδαριά γνήσια vw κλπ 100€, αλλά κάτι δεν μου καθόταν καλά στην όλη φάση και προτίμησα την ακριβή λύση της αντιπροσωπείας... Τι φάση!!! Πολύ περίεργο πρόβλημα μου φαίνεται!!! Και ακριβό!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted July 28, 2020 Report Share Posted July 28, 2020 (edited) περιεργο μου φαινεται...αναλογη βλαβη ειχα εγω πριν λιγους μηνες αλλα το αντιθετο..δεν γυρναγε η κλειδαρια για να μιζαρει συν οτι δεν εβγαινε το κλειδι απο την κλειδαρια..ανοιγε μονο μεχρι το τσεκ, στη πρωτη σκαλα δηλαδη...ο μαστορας μου πε το ιδιο οτι δηλαδη τη γ@@@σες..πας για κλειδαρια η οποια εχει μεγαλο κοστος και θελει χρονο να ερθει...παρολο αυτα οταν ανοιξε την κλειδαρια ειδε οτι ειχε σπασει ενα λαμακι στον αφαλο ( πολυκαιρισμενο) και φρακαρε τον μηχανησμο..οποτε την γλυτωσα φθηνα αντικαθιστωντας το εξαρτημα του αφαλου με το λαμακι...θυμαμαι οταν το επαθα εγω ημουν εξω βραδυ για φαγητο...το αμαξι εφυγε απο το μαγαζι με γερανο σηκωτο μιας και δεν μπορουσε να τραβηχτει επειδη το κιβωτιο ειναι dsg...αστα ταλαιπα μεγαλη για μια κουφη βλαβη που εκ των υστερων εμαθα οτι ειναι φυσιολογικη φθορα μεσα στα χρονια... Edited July 28, 2020 by TMESSOLO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted July 28, 2020 Author Report Share Posted July 28, 2020 45 λεπτά πριν , TMESSOLO said: περιεργο μου φαινεται...αναλογη βλαβη ειχα εγω πριν λιγους μηνες αλλα το αντιθετο..δεν γυρναγε η κλειδαρια για να μιζαρει συν οτι δεν εβγαινε το κλειδι απο την κλειδαρια..ανοιγε μονο μεχρι το τσεκ, στη πρωτη σκαλα δηλαδη...ο μαστορας μου πε το ιδιο οτι δηλαδη τη γ@@@σες..πας για κλειδαρια η οποια εχει μεγαλο κοστος και θελει χρονο να ερθει...παρολο αυτα οταν ανοιξε την κλειδαρια ειδε οτι ειχε σπασει ενα λαμακι στον αφαλο ( πολυκαιρισμενο) και φρακαρε τον μηχανησμο..οποτε την γλυτωσα φθηνα αντικαθιστωντας το εξαρτημα του αφαλου με το λαμακι...θυμαμαι οταν το επαθα εγω ημουν εξω βραδυ για φαγητο...το αμαξι εφυγε απο το μαγαζι με γερανο σηκωτο μιας και δεν μπορουσε να τραβηχτει επειδη το κιβωτιο ειναι dsg...αστα ταλαιπα μεγαλη για μια κουφη βλαβη που εκ των υστερων εμαθα οτι ειναι φυσιολογικη φθορα μεσα στα χρονια... Με το σπασμένο λαμάκι μήπως σου γυρνά η μίζα και με ένα απλό κατσαβίδι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted July 28, 2020 Report Share Posted July 28, 2020 δεν γυρναγε καθολου φιλε μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted July 28, 2020 Author Report Share Posted July 28, 2020 9 λεπτά πριν , TMESSOLO said: δεν γυρναγε καθολου φιλε μου... Εννοώ, μετά την επισκευή! Ήταν το λαμάκι που δεν επιτρέπει την είσοδο κοινού εργαλείου; Ή κάτι άλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted July 28, 2020 Report Share Posted July 28, 2020 24 minutes ago, mechpanos said: Εννοώ, μετά την επισκευή! Ήταν το λαμάκι που δεν επιτρέπει την είσοδο κοινού εργαλείου; Ή κάτι άλλο! οχι αυτο το λαμακι...ηταν μεσα στη κλειδαρια πανω στο μηχανησμο της..για να το δεις επρεπε να την ανοιξεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
page Posted June 18, 2021 Report Share Posted June 18, 2021 Πρόβλημα στον μηχανισμό της κλειδαριάς. Κόλησε, με τα πολλά γύρισε αλλα λειτουργούσε με δυσκολία. Επίσης δεν κλείδωνε το τιμόνι. Αντικατάσταση με original after market 70€ + εργασία του ηλεκτρολόγου. Ο αφαλός του κλειδιού παραμένει ο ίδιος. Λύνεται τιμόνι διακόπτες εγκέφαλος τιμονιού και πρέπει ο ηλεκτρολόγος να γνωρίζει τι κάνει για να μην σπάσει εξαρτήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 6, 2022 Report Share Posted January 6, 2022 Και ξαφνικά, κόλλησε το κλειδί και δεν γυρνούσε στην κλειδαριά ! Ολα έξω και μετά από τις σχετικές εργασίες ξηλώματος .. έφτασα εδώ. Συμπέρασμα : Ο αφαλός με το κλειδί είναι Ok ενώ η κλειδαριά έχει κάτι σπάσει μέσα της και δεν γυρνάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 7, 2022 Report Share Posted January 7, 2022 Αντικαταστάθηκε με καινούριο μηχανισμό κλειδαριάς, τοποθετήθηκε, συναρμολογήθηκαν ολα τα εξαρτήματα της κολώνας τιμονιού και δοκιμάστηκε. Ολα δουλεύουν μια χαρά ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted January 7, 2022 Report Share Posted January 7, 2022 (edited) Για την ιστορία και για το ενδεχόμενο να το χρειαστεί κάποιος όταν του συμβεί το ίδιο πρόβλημα να δώσω και κάποιες πληροφορίες : (Επάνω) Ο εργοστασιακός μηχανισμός κλειδαριάς έχει PN 1Κ0905851Β είναι Valeo και περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό διακόπτη 6pin PN 1K0905865 (Κάτω) O after market μηχανισμός κλειδαριάς έχει το ίδιο PN κτυπημένο και είναι διαθέσιμος είτε με ηλεκτρικό διακόπτη είτε όχι, θα google-άρετε και θα βρείτε πολλά στην αγορά Εργασία αντικατάστασης : Προσοχή οι δυο βίδες που κρατούν τον μηχανισμό είναι ασφαλείας (είναι ακέφαλες και δεν τις πιάνει κλειδί) και ευτυχώς δεν έχουν κόλλα σπειρωμάτων. Θα τις ξεβιδώσετε εύκολα με οριζόντιο - πλάγιο κτύπημα με σφυρί και μικρό πλακέ κατσαβίδι. Αυτά από εμένα και μακάρι να μην τύχει σε κάποιον αυτή η βλάβη η οποία σε αφήνει απροειδοποίητα χωρίς αμάξι, όπου και εαν είσαι. Edited January 7, 2022 by COSTAS_ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 29, 2022 Report Share Posted January 29, 2022 (edited) Τον άλλαξα και στο δικό μου Golf Κώστα το περσινό καλοκαίρι. Είχε από το 2017 κάνει νερά και απλά έσπασα το αυτάκι από τότε και δούλευε ρολόι. (Απλά δεν κλείδωνε το τιμόνι, αν δεν σε ενοχλεί το αφήνεις). Είχα πάρει το σετάκι από το 18 από την αντιπροσωπεία και τα άλλαξα και τα δύο με καινούργια (κλειδαριά και αφαλό) και δουλεύει ρολόι φυσικά πλεον. Η αλήθεια είναι ότι βαριόμουνα να τον αλλάξω και γι αυτό τα είχα στα κουτια 2 χρόνια τα ανταλλακτικά. Για τις βίδες, με ένα σετάκι ερασιτεχνικό με κολαούζο θα κάνεις τη δουλεία σου. Εγώ τα φτιάχνω με επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο και με κολαούζο. Μερικές φορές είναι ζόρικες σε ορισμένα, επίσης μου έτυχε και ένα με άσπαστα τα κεφάλια από τις βίδες ασφαλείας και με προσοχή τις ξεβίδωσα. Τις καινούργιες που έβαλα τις άφησα με το κεφάλι δεν τις έκοψα. Μετά μόνο επειδή είναι φρέσκος μέσα ο αφαλός και τα κλειδιά ψιλομαγκώνουν, ρίχνω πάντα με ακροφύσιο λίγο γραφιτούχο για να γλιστράει. Edited January 29, 2022 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...