Jump to content

Recommended Posts

Λίγο πολύ όλοι ξέρετε το VW Polo 6N που έχω στην Ελλάδα , το οποίο λόγω Covid-19 δεν έχω καταφέρει να φέρω στην Ολλανδία. Θέλοντας όμως και ένα λίγο πιο "καθημερινό" αυτοκίνητο για την Ολλανδία, πήρα ένα T-Roc. Ας παρουσιάσω και τον Μανταρίνη λοιπόν.

 

Πρόκειται για ένα 2020 T-Roc 2.0 TSI, που καθώς έχω το μικρόβιο της βελτίωσης (γενικά), πέρασε και αυτό ήδη από μερικά στάδια βελτίωσης.

 

Το αυτοκίνητο παρέμεινε "μαμά" για 1 εβδομάδα και κατόπιν έγιναν wrap με μαύρο gloss 3M vinyl όλες οι ασημί λεπτομέρειες (ράγες οροφής, ασημένιες ψεύτικες εξατμίσεις στον πίσω προφυλακτήρα, λογότυπα μπρος πίσω και πλαινά) και βαφή των δαγκάνων των φρένων σε πορτοκαλί gloss.

Λίγο αργότερα έγιναν φιμέ τα πίσω φανάρια +3ο στοπ +ανακλαστήρες, τα DLR/φλας και μπήκε και φιμέ λωρίδα στο μπροστά τζάμι ψηλά, για να διευκολύνει στην οδήγηση.

 

Ενδιάμεσα στις 2 επισκέψεις για το wrap έγινε ηλεκτροστατική βαφή στις Sebring 18" ζάντες, σε μαύρο gloss χρώμα και μπήκαν και τα γνήσια self-leveling καπάκια στις ζάντες με το καινούριο λογότυπο της VW.

 

Τα παραπάνω ακολούθησε κατόπιν η αφαίρεση του πίσω wrap στο λογότυπο και η βαφή του σε μαύρο gloss με τα γεμίσματα στο χρώμα του αμαξώματος. Επιπλέον έγινε custom ο πίσω προφυλακτήρας με την αφαίρεση των ψεύτικων εξατμίσεων. Και έγινε ceramic coating σε όλο το αυτοκίνητο.

 

Λίγο αργότερα μπήκαν ένα turbo muffler delete, ένα turbo intake 90 degree elbow και τα δύο της racingline και μπήκε πρόγραμμα 1ου σταδίου που μας έδωσε περίπου τα 260 άλογα (με 100άρα βενζίνη) και 430nm ροπής.

 

Πίστευα πως τελείωσα αλλά ακόμη δεν μου καθόταν καλά στο μάτι. :)

Οπότε οι 18" Sebring αλλάχθηκαν με DRC DGR ζάντες σε μαύρο gloss (Pretoria inspired) σε 19"x8.5 ET45 και με 235/40/19 Continental Sportcontact 6XL.

Και τέλος, μπήκαν ελατήρια της Eibach, το Pro-Kit συγκεκριμένα, κρατώντας την μαμά ανάρτηση. Ο λόγος που δεν άλλαξα ανάρτηση γενικά είναι γιατί την στιγμή της αλλαγής το αυτοκίνητο είχε περι τα 6500χλμ μόνο.

 

Μπήκε και μια custom cat-back (OPF/GPF back) εξάτμιση και πλέον θα περιμένω υπομονετικά μέχρι να λήξει η 4ετής εγγύηση πριν πάμε για bigger turbo κλπ. ;)

 

Πάρτε και μερικές φώτο από την αρχή μέχρι τώρα.

 

ΟΕΜ:

IMG-20200308-WA0006.jpg.7bb6ec4de9fb6569

 

 

Wrapped:

20200320_172322.jpg

20200320_172549.jpg

 

 

18" Sebring painted:

IMG_20200408_144316.jpg.5acd3f9d50e29cde

 

 

Tinted lights:

StorySaver_procarwrap_95217205_802072813

 

 

Custom rear logo and rear bumper:

IMG-20200520-WA0000.jpg.6a769d921a0de394

IMG-20200520-WA0001.jpg.d4cd48ac3de10256

 

 

19" DRC DGR rims:

IMG_20200801_134005b.jpg.0da6604be17dc53

 

 

Eibach springs installed:

IMG_20200806_161305.jpg.964e889d243d6a59

 

 

Valve exhaust installed:

jmtuning.nl_20200929_204716.jpg

IMG_20200929_170026__01.jpg

 

Και μερικά ξερόγκαζα με την βαλβίδα ανοιχτή και κλειστή:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Boss καλοτάξιδος να είσαι να το χαίρεσαι.

Μία ερώτηση που την κάνω σε κάθε φίλο που βελτιώνει καινούργιο όχημα και χωρίς παρεξήγηση.

Αφού έχεις το μικρόβιο από πριν και ήξερες ότι θα προσβάλει και το μανταρίνι σου γιατί δεν επέλεγες επόμενη γρήγορη έκδοση (T ROC R) για να τα έχεις όλα στο πιάτο και εργοστασιακά;

 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Gianni$ said:

Καλημέρα Boss καλοτάξιδος να είσαι να το χαίρεσαι.

Μία ερώτηση που την κάνω σε κάθε φίλο που βελτιώνει καινούργιο όχημα και χωρίς παρεξήγηση.

Αφού έχεις το μικρόβιο από πριν και ήξερες ότι θα προσβάλει και το μανταρίνι σου γιατί δεν επέλεγες επόμενη γρήγορη έκδοση (T ROC R) για να τα έχεις όλα στο πιάτο και εργοστασιακά;

 

προφανως γιατι δεν θα εκανε την βελτιωση μονος του..φανταζομαι οτι η βελτιωση εχει αλλη κ@@@λα να την κανεις μονος σου και αλλα πραγμα να παιρνεις κατι ετοιμο...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gianni$ said:

Καλημέρα Boss καλοτάξιδος να είσαι να το χαίρεσαι.

Μία ερώτηση που την κάνω σε κάθε φίλο που βελτιώνει καινούργιο όχημα και χωρίς παρεξήγηση.

Αφού έχεις το μικρόβιο από πριν και ήξερες ότι θα προσβάλει και το μανταρίνι σου γιατί δεν επέλεγες επόμενη γρήγορη έκδοση (T ROC R) για να τα έχεις όλα στο πιάτο και εργοστασιακά;

 

 

1 hour ago, TMESSOLO said:

προφανως γιατι δεν θα εκανε την βελτιωση μονος του..φανταζομαι οτι η βελτιωση εχει αλλη κ@@@λα να την κανεις μονος σου και αλλα πραγμα να παιρνεις κατι ετοιμο...

 

Σίγουρα αυτό που είπε ο @TMESSOLO έχει μια μεγάλη βάση. Η ιδέα ξεκίνησε σαν ένα καθημερινό αυτοκίνητο αλλά σύντομα μεταμορφώθηκε (η ιδέα) σε 2ο project car αλλά όχι στα extreme του Polo. Και επιπλέον το R έβγαινε στα 72 χιλιάρικα όπως το ήθελα οπότε η αγορά του ήταν προς το απαγορευτικό. Άσε που αν το έπαιρνα θα ήμουν χωρίς σχέση τώρα... :suicide: :p :no:

Και το R να έπαιρνα, πάλι θα του έκανα πράγματα... :rock:

Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο το εργαλειο!!! Πανεμορφο με λεπτομερειες που κανουν την διαφορα!! 

Μηπως παρελαβες το σηματακι μπροστα?? 

Edited by Christt
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , doggy said:

 

 

Σίγουρα αυτό που είπε ο @TMESSOLO έχει μια μεγάλη βάση. Η ιδέα ξεκίνησε σαν ένα καθημερινό αυτοκίνητο αλλά σύντομα μεταμορφώθηκε (η ιδέα) σε 2ο project car αλλά όχι στα extreme του Polo. Και επιπλέον το R έβγαινε στα 72 χιλιάρικα όπως το ήθελα οπότε η αγορά του ήταν προς το απαγορευτικό. Άσε που αν το έπαιρνα θα ήμουν χωρίς σχέση τώρα... :suicide: :p :no:

Και το R να έπαιρνα, πάλι θα του έκανα πράγματα... :rock:

Η λεγόμενη ζούρλια δηλαδής!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμεις τα ξαναπαμε!

Τα μπροστα νικελ να μαυρισεις, οπως πισω.

 

Ποσο κανεις τωρα 100-200 οικογενειαρχη;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/21/2020 at 10:19 AM, nikdev said:

Εμεις τα ξαναπαμε!

Τα μπροστα νικελ να μαυρισεις, οπως πισω.

 

Ποσο κανεις τωρα 100-200 οικογενειαρχη;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ποια μπροστά νίκελ; Δεν έχει μείνει νίκελ απείραχτο. :)

 

On 8/20/2020 at 10:01 PM, Christt said:

Καλοταξιδο το εργαλειο!!! Πανεμορφο με λεπτομερειες που κανουν την διαφορα!! 

Μηπως παρελαβες το σηματακι μπροστα?? 

Όχι ακόμη. Παλεύουν να ταιριάξουν το χρώμα του σασί σε wrap. Επίσης μετακόμισαν από το Austin/TX σε κάποια άλλη πολιτεία και από όσο μου είπαν είχαν προβλήματα με την μετακόμιση.

Link to comment
Share on other sites

Είδα παλιά φωτό Κωστή άστα..

 

Χρόνο δεν βλέπω :poke:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το νέο σου Roc Κωστή.

Πως και δεν πήγες σε Golf ?

Link to comment
Share on other sites

Είπε να σοβαρευτεί :devil:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/29/2020 at 6:51 PM, nouli said:

Ωραίο το νέο σου Roc Κωστή.

Πως και δεν πήγες σε Golf ?

Ήθελα λίγο μεγαλύτερους χώρους και να σου πω την αμαρτία μου, μου άρεσε καλύτερα η καρότσα του T-Roc. Άσε που στην γειτονιά που μένω έχουν τρελαθεί στα Golf R και GTI, οπότε θα ήταν ένα ακόμα Golf στο δρόμο, ενώ T-Roc λίγα. :)

On 8/29/2020 at 6:54 PM, nikdev said:

Είπε να σοβαρευτεί :devil:

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, πως με ξέρεις, πως με ξέρεις...!! :)

 

On 8/29/2020 at 6:02 PM, nikdev said:

Είδα παλιά φωτό Κωστή άστα..

 

Χρόνο δεν βλέπω :poke:

 

Θέλω να το μετρήσω στα 0-100, για 100-200 πρέπει να βγω αργά τη νύχτα και να πιάσω κανά δρόμο που να μην έχει κάμερες (αρκετά δύσκολο κοντά στο Άμστερνταμ). Θα ενημερώσω όμως σύντομα ή που θα μου την βαρέσει τελικά και θα πάω για sport-cat και κατάργηση του OPF Filter αντί για cat-back εξάτμιση και εκεί αναγκαστικά θα χρειαστεί ξανά ρύθμιση το πρόγραμμα οπότε και θα το μετρήσω στο δυναμόμετρο. :-) 

Link to comment
Share on other sites

first of all γ@μώ το σπίτι του για laptop. Είχα ξεκινήσει να γράφω το ποστ αυτό το πρωί αλλά πλάκωσε δουλειά και το παράτησα γνωρίζοντας πως μπορώ να κάνω resume. Αλλά φυσικά το μπ**ρδέλο το λαπτοπάκι έπρεπε να σκάσει φυσικά όσο δούλευα για να το βρω σε μιά φάση stuck που μόνο με κουμπί έστρωσε με αποτέλεσμα να χάσω ότι είχα βάλει παρακάτω.:growl: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

 

Και συνεχίζουμε. Καταρχήν μπήκαν τα ελατήρια Eibach Pro Kit είχαν μπει εδώ και καιρό και πρόσφατα πέτυχα ένα μαμά T-Roc παρκαρισμένο κοντά στο δικό μου. Η παρατήρηση και της γυναίκας ήταν "σίγουρα το χαμήλωσες μόνο 3 εκατοστά; Πιο πολύ για 10 μου φαίνεται" και συνεχίστηκε με αυτήν να μετράει το που κάθεται το παράθυρο σε σχέση με το ύψος της (LOL!). Όπως θα δείτε και στην φώτο, όντως φαίνεται λίγο παραπάνω. :rock:

 

IMG_20200905_150558b.jpg

 

Πέραν αυτού πριν 1 εβδομάδα ακριβώς ξηλώθηκε η μαμά εξάτμιση μετά τα φίλτρα OPF/GPF. Έμεινε μαμά downpipe, καταλύτης και φίλτρα OPF μιας και το αμάξι έχει ακόμη 3,5 χρόνια εγγύηση και από εκεί και πίσω καταργήθηκε το μεσαίο καζανάκι και μπήκε 76άρα σωλήνα με καινούριο τελικό καζανάκι με 4 μικρές μαύρες gloss μπούκες. Για να κρατήσω το μαύρο-πορτοκαλί αποτέλεσμα, χωρίς χρώμια και άλλες ασημί λεπτομέρειες.

Το καινούριο τελικό έχει 1 είσοδο και 2 εξόδους. Η μία από τις εξόδους περνάει κανονικά από τα φίλτρα / resonators στο καζανάκι και μειώνει τον θόρυβο και η 2η έξοδος είναι direct σε ευθεία με την είσοδο, οπότε και παρακάμπτει τα φίλτρα / resonators και αυξάνει τον ήχο. Η 2η έξοδος έχει επάνω τις τηλεχειριζόμενη βαλβίδα (κλαπέτο) που μπορώ επιλεκτικά να την ανοίγω για να έχω επιλεκτικά πιο σπορ ήχο και ξεκούραστα ταξίδια χωρίς βαβούρα όταν είναι κλειστή.

 

Ακολουθεί βίντεο στο ρελαντί του μανταρίνη ενώ παίζω με την βαλβίδα, και φωτογραφίες με το αποτέλεσμα. Τις επόμενες μέρες θα κάνω καμιά τσάρκα να έχω ζεστό το μοτέρ και την γυναίκα διαθέσιμη να έρθει μαζί και να κάνει είτε την camera woman ή την ξερογκαζού για να βιντεοσκοπήσω ξερογκαζίδια με την βαλβίδα κλειστή και ανοιχτή. :) 

 

 

 

 jmtuning.nl_20200929_204716.jpg

 

IMG_20200929_165550.jpg

 

IMG_20200929_165544.jpg

 

IMG_20200929_170026__01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με την γυναίκα,  σίγουρα ειναι 3 εκατοστά μόνο :whistle:

Για πολυ περισσότερο κάνει:mellow:

 

Εκτος και αν ισχύη αυτο που λένε για ελατήρια  Eibach τελικα....

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με την γυναίκα,  σίγουρα ειναι 3 εκατοστά μόνο :whistle:
Για πολυ περισσότερο κάνει:mellow:
 
Εκτος και αν ισχύη αυτο που λένε για ελατήρια  Eibach τελικα....
Με Eibach δεν είχα ποτέ άσχημη εμπειρία. Η απόσταση ως προς τα λάστιχα σε σχέση με τα παλιά ελατήρια ήταν κάπου στα 3,5 εκατοστά (μέτρησα τη μέρα που έγινε η αλλαγή). Εκτός αν έκατσαν με τον καιρό

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@doggy ασε και κατι για πιο μετα...το χεις τουμπανιασει και μετα δεν θα παιρνει τιποτα αλλο..θα βαρεθεις...:lol:....πανεμορφο...και ο ηχος ειναι οσο πρεπει...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, TMESSOLO said:

@doggy ασε και κατι για πιο μετα...το χεις τουμπανιασει και μετα δεν θα παιρνει τιποτα αλλο..θα βαρεθεις...:lol:....πανεμορφο...και ο ηχος ειναι οσο πρεπει...

όχι τερμάτισα πλέον. Λόγω εγγύησης (την οποία ήδη έχω κάνει void) δεν μπορώ να αλλάξω πλέον κάτι άλλο. Οπότε ηρεμώ για τα επόμενα 3,5 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , doggy said:

όχι τερμάτισα πλέον. Λόγω εγγύησης (την οποία ήδη έχω κάνει void) δεν μπορώ να αλλάξω πλέον κάτι άλλο. Οπότε ηρεμώ για τα επόμενα 3,5 χρόνια.

Αυτα μας τα παν κι αλλοι,που την ειχαν πιο μεγαλη...:whistle: (την ιπποδύναμη εννοώ 8))

Edited by OMINUS
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο!!! Τουμπανιασε κιαλλο ο ροκος!! 

Οσο για τα eibach ετσι μου φαινεται κ στο δικο μου οτι χαμηλωσε ενα κλικ πανω απο τα 3cm που λεει η εταιρια... 

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο!!! Τουμπανιασε κιαλλο ο ροκος!! 
Οσο για τα eibach ετσι μου φαινεται κ στο δικο μου οτι χαμηλωσε ενα κλικ πανω απο τα 3cm που λεει η εταιρια... 
Thanks!
Και εντάξει μωρέ και που έκατσε λόγο ακόμα τι να λέει. Σήμερα πάρκαρα δίπλα στο golf ενός φίλου και είδα πως είναι στο ίδιο ύψος

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , doggy said:

Με Eibach δεν είχα ποτέ άσχημη εμπειρία. Η απόσταση ως προς τα λάστιχα σε σχέση με τα παλιά ελατήρια ήταν κάπου στα 3,5 εκατοστά (μέτρησα τη μέρα που έγινε η αλλαγή). Εκτός αν έκατσαν με τον καιρό emoji23.png

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

 

26 λεπτά πριν , Christt said:

Οσο για τα eibach ετσι μου φαινεται κ στο δικο μου οτι χαμηλωσε ενα κλικ πανω απο τα 3cm που λεει η εταιρια... 

 

9 λεπτά πριν , doggy said:

Thanks!
Και εντάξει μωρέ και που έκατσε λόγο ακόμα τι να λέει. Σήμερα πάρκαρα δίπλα στο golf ενός φίλου και είδα πως είναι στο ίδιο ύψος emoji23.pngemoji23.png

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

 

Για αυτο ανέφερα ποιο πάνω οτι τελικα επιβεβαιώνετε τα οσα λενε για τα eibach.

Σε διάφορα site forum , άσχετα με την μάρκα και το Τύπο του αμαξιού κάνουν αναφορά όλοι οτι τα eibach χαμηλώνουν πολυ περισσότερο απο αυτα που λέει η eibach στα στοιχεία τον ελατηριων 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω να σου πω την αληθεια δεν το ειχα διαβασει πουθενα. Βεβαια δεν το εψαξα κιολας... Απλα τα διαλεξα εχοντας υποψιν απο γνωμες πολλων οτι ταιριαζουν καλα με τα bilstein B8.

Τεσπα. Τουλαχιστον ειναι ακομη ψηλο κ δεν εχασε το χαρακτηρα του SUV αλλιως θα ξενερωνα λιγακι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάρτε μερικά ξερόγκαζα με την βαλβίδα κλειστή και ανοιχτή. :)

Η διαφορά είναι αισθητή! 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.