PsilosTdi Posted August 21, 2020 Report Share Posted August 21, 2020 Touran 1,6 Tdi 2016 με 35,000χλμ όλα σε εθνική . Χθες μου άναψε λαμπάκι κινητήρα,από το obd scanner είδε ότι βγάζει κωδικό σφάλματος P2002 . Ακόμα είδα ότι η εξάτμιση έχει μαυρίλα κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν είχε καθόλου ,έβαζες χαρτοπετσέτα και έβγαινε πεντακάθαρη ,τώρα το αντίθετο ,το πρόβλημα είναι ότι είμαι στο χωριό ,και σε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία μου είπαν "αφού δεν έχει μπει σε safe mode όταν γυρίσω να το πάω να το δουν " το θέμα είναι παίζει να γίνει ζημιά (πολύ πιθανόν πιστεύω ) στο DPF αφού δεν θα μπορεί να κάνει αναγέννηση;θα έχω συνέχεια πάνω το app που δείχνει το πόσο γεμάτο είναι το dpf,και ελπίζω να με βγάλει χωρίς πρόβλημα μέχρι την επιστροφή.εχει κανείς άλλος πάθει το ίδιο πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 21, 2020 Report Share Posted August 21, 2020 https://mechanics.stackexchange.com/questions/46790/how-do-i-fix-the-error-code-p2002-which-is-caused-by-filter-or-sensor-in-the-exh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted August 22, 2020 Author Report Share Posted August 22, 2020 Ευχαριστώ πολύ για το link Το είχα διαβάσει,και σήμερα θα κάνω τον οπτικό έλεγχο,την Δευτέρα θα το πάω σε κάποιο συνεργείο εδώ στο Πύργο Ηλείας να το δουν ,αν κάποιος έχει κάποια άποψη για καλό vw συνεργείο εδώ μου λέει . Φοβάμαι ότι αν περιμένω να γυρίσω Αθήνα το φίλτρο θα χαλάσει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 χωρις να χω εμπειρια απο ντηζελ δεν μου φαινεται τοσο ανησυχητικη η περιπτωση σου..κανε αυτα που λεει το λινκ...επισης διαβαζω και μια καλη βολτα εθνικη μπορει να το στρωσει...Δεν πας για κανα μπανακι Κυληνη;;;. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted August 27, 2020 Author Report Share Posted August 27, 2020 Επανέρχομαι Μέσα 4 μέρες εκαψα όλο το ντεπόζιτο,και γέμισα με avio έβαλα και ένα καθαριστικό για το dpf της Liqui moly , Βγήκα εθνική Πατρών Πύργου έκανα ένα καλό πάτημα ,έφτασε η θερμοκρασία στο dpf στους 780c ,έσβησα και το λαμπάκι ,και μέχρι στιγμή έχω κάνει 80χλμ χωρίς να ανάψει ξανά το λαμπάκι ,τα αμαξι δεν καπνίζει τόσο όσο πριν ,πιστεύω ότι μόλις καθαρίσει λίγο από την καπνά που μάζεψε θα σταματήσει τελείως και θα επανέλθει στο πριν επίπεδα .μόλις επιστρέψω θα γίνει ένας έλεγχος και ίσως δω και το φίλτρο πετρελαίου να δω σε τι κατάσταση είναι . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 καλα νεα...που και που ενα ξεκαπνισμα μονο καλα εχει να δωσει...δεν το βλεπω να σου ξαναναβει το λαμπακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 Καθε πότε βάζεις καθαριστικό για το πετρέλαιο? Και καθε ποτε αλλάζεις το φίλτρο πετρελαίου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted August 27, 2020 Author Report Share Posted August 27, 2020 32 λεπτά πριν , OMINUS said: Καθε πότε βάζεις καθαριστικό για το πετρέλαιο? Και καθε ποτε αλλάζεις το φίλτρο πετρελαίου? Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος , Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ . Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο. Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 (edited) 29 λεπτά πριν , PsilosTdi said: Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος , Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ . Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο. Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw . Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο προϊόν? Στα ιδια χρήματα ομως οταν ειχα diesel έβαζα εγω της liqui moly. Αλλα έβαζα ανα 2000 χιλιόμετρα, προσωπική μου άποψη να βάζεις λίγο ποιο συχνά. Δυστυχώς λόγο του βιοντίζελ που υπάρχει στο πετρέλαιο αν εχεις σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα το αμάξι δυστυχώς δημιουργείτε γλίτσα στο diesel και μπορει να προκαλέσει και ζημιές ακόμα. Καλο θα ειναι να χρησιμοποιείς λιγο ποιο συχνά καθαριστικό-βελτιωτικο. Και που και που και κανένα καθαριστικό για μπεκ. Edited August 27, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 1 hour ago, PsilosTdi said: Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος , Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ . Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο. Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw . καλα και γιατι πηρες ντηζελ;;;με την εννοια οτι αφου δεν κανεις πολλα χιλιομετρα νομιζω το ντηζελ μοτερ δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsilosTdi Posted September 12, 2020 Author Report Share Posted September 12, 2020 Το πήγα αντιπροσωπεία,το κράτησαν 4 ώρες δεν βρήκαν τίποτα απολύτως ,το αμάξι εξακολουθεί να καπνίζει στο ρελαντί και στο δυνατό πάτημα .μου είπαν να κάψω και το δεύτερο ντεπόζιτο και να δω αν θα στρώσει .μετά από σκέψη πήγα σε έναν που κάνει carbon off , του είπα το πρόβλημα ,μου είπε ίσως είναι κολλημένη η egr το έβαλε στο μηχάνημα ,και μου έβγαλε και τους αισθητήρες πίεσης του dpf ,και τους έριξε αέρα με πίεση ,στον πρώτο έβγαζε μόνο αέρα η εξάτμιση,στο επόμενο δεν πέρναγε αέρας , επέμεινε και ξαφνικά έβγαλε ένα ντουμάνι από πίσω ,μου είπε ότι μάλλον είχε μαζέψει καπνά το σωληνάκι του αισθητήρα και δεν δούλευε σωστά ,έσβησα το check engine,μου είπε να αποφεύγω το V-power , και να βάλω Bp ultimate (το ίδιο μου είπαν 2 διαφορετικά συνεργεία),αύριο θα το βγάλω εθνική να δω αν ξανά ανάψει το λαμπάκι που δεν νομίζω μιας και σταμάτησε να καπνίζει στο ρελαντί τώρα αλλά καπνίζει πολύ ποιο λίγο στο δυνατό πάτημα με Δευτέρα. Θέλω να πιστεύω ότι εκεί ήταν το πρόβλημα . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 βάλε και κανένα καθαριστικό ευκαιρία ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...