Jump to content
PsilosTdi

Πρόβλημα σε DPF

Recommended Posts

Touran 1,6 Tdi 2016 με 35,000χλμ όλα σε εθνική .

Χθες μου άναψε λαμπάκι κινητήρα,από το obd scanner είδε ότι βγάζει κωδικό σφάλματος P2002 .

Ακόμα είδα ότι η εξάτμιση έχει μαυρίλα κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν είχε καθόλου ,έβαζες χαρτοπετσέτα και έβγαινε πεντακάθαρη ,τώρα το αντίθετο ,το πρόβλημα είναι ότι είμαι στο χωριό ,και σε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία μου είπαν "αφού δεν έχει μπει σε safe mode όταν γυρίσω να το πάω να το δουν " το θέμα είναι παίζει να γίνει ζημιά (πολύ πιθανόν πιστεύω ) στο DPF αφού δεν θα μπορεί να κάνει αναγέννηση;θα έχω συνέχεια πάνω το  app που δείχνει το πόσο γεμάτο είναι το dpf,και ελπίζω να με βγάλει χωρίς πρόβλημα μέχρι την επιστροφή.εχει κανείς άλλος πάθει το ίδιο πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για το link 

Το είχα διαβάσει,και σήμερα θα κάνω τον οπτικό έλεγχο,την Δευτέρα θα το πάω σε κάποιο συνεργείο εδώ στο Πύργο Ηλείας να το δουν ,αν κάποιος έχει κάποια άποψη για καλό vw συνεργείο εδώ μου λέει .

Φοβάμαι ότι αν περιμένω να γυρίσω Αθήνα το φίλτρο θα χαλάσει .

Link to comment
Share on other sites

χωρις να χω εμπειρια απο ντηζελ δεν μου φαινεται τοσο ανησυχητικη η περιπτωση σου..κανε αυτα που λεει το λινκ...επισης διαβαζω και μια καλη βολτα εθνικη μπορει να το στρωσει...Δεν πας για κανα μπανακι Κυληνη;;;.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι

Μέσα 4 μέρες εκαψα όλο το ντεπόζιτο,και γέμισα με avio έβαλα και ένα καθαριστικό για το dpf της Liqui moly ,

Βγήκα εθνική Πατρών Πύργου έκανα ένα καλό πάτημα ,έφτασε η θερμοκρασία στο dpf στους 780c ,έσβησα και το λαμπάκι ,και μέχρι στιγμή έχω κάνει 80χλμ χωρίς να ανάψει ξανά το λαμπάκι ,τα αμαξι δεν καπνίζει τόσο όσο πριν ,πιστεύω ότι μόλις καθαρίσει λίγο από την καπνά που μάζεψε θα σταματήσει τελείως και θα επανέλθει στο πριν επίπεδα .μόλις επιστρέψω θα γίνει ένας έλεγχος και ίσως δω και το φίλτρο πετρελαίου να δω σε τι κατάσταση είναι .

 

Screenshot_2020-08-25-16-06-01-851_com.applagapp.vagdpf.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλα νεα...που και που ενα ξεκαπνισμα μονο καλα εχει να δωσει...δεν το βλεπω να σου ξαναναβει το λαμπακι

Link to comment
Share on other sites

Καθε πότε βάζεις καθαριστικό για το πετρέλαιο?

 

Και καθε ποτε αλλάζεις το φίλτρο πετρελαίου? 

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν , OMINUS said:

Καθε πότε βάζεις καθαριστικό για το πετρέλαιο?

 

Και καθε ποτε αλλάζεις το φίλτρο πετρελαίου? 

Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος ,

Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html

 

Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ .

 

Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο.

Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. 

Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw .

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , PsilosTdi said:

Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος ,

Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html

 

Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ .

 

Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο.

Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. 

Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw .

 

Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο προϊόν? Στα ιδια χρήματα ομως οταν ειχα diesel έβαζα εγω της liqui moly.

Αλλα έβαζα ανα 2000 χιλιόμετρα,  προσωπική μου άποψη να βάζεις λίγο ποιο συχνά.

 

Δυστυχώς λόγο του βιοντίζελ που υπάρχει στο πετρέλαιο αν εχεις σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα το αμάξι δυστυχώς δημιουργείτε γλίτσα στο diesel και μπορει να προκαλέσει και ζημιές ακόμα.

 

Καλο θα ειναι να χρησιμοποιείς λιγο ποιο συχνά καθαριστικό-βελτιωτικο.

 

Και που και που και κανένα καθαριστικό για μπεκ.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PsilosTdi said:

Καθαριστικό έβαλα τώρα λόγο του προβλήματος ,

Συνήθως βάζω κάθε 5000χλμ αυτό https://www.doktoris.gr/lipantika/katharistika/mikitoktono-stanadyne-500ml.html

 

Φίλτρο πετρελαίου αλλάζω κάθε 15,000χλμ .

 

Λάδια κάθε 7500χλμ η χρόνο ότι έρθει πρώτο.

Λόγο ότι έχω ένα σκούτερ για την δουλειά και η σύζυγός ένα Toyota Yaris 1,0cc. 

Δεν κάνω πολλά χλμ στο Vw .

καλα και γιατι πηρες ντηζελ;;;με την εννοια οτι αφου δεν κανεις πολλα χιλιομετρα νομιζω το ντηζελ μοτερ δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το πήγα αντιπροσωπεία,το κράτησαν 4 ώρες δεν βρήκαν τίποτα απολύτως ,το αμάξι εξακολουθεί να καπνίζει στο ρελαντί και στο δυνατό πάτημα .μου είπαν να κάψω και το δεύτερο ντεπόζιτο και να δω αν θα στρώσει .μετά από σκέψη πήγα σε έναν που κάνει carbon off , του είπα το πρόβλημα ,μου είπε ίσως είναι κολλημένη η egr το έβαλε στο μηχάνημα ,και μου έβγαλε και τους αισθητήρες πίεσης του dpf ,και τους έριξε αέρα με πίεση ,στον πρώτο έβγαζε μόνο αέρα η εξάτμιση,στο επόμενο δεν πέρναγε αέρας , επέμεινε και ξαφνικά  έβγαλε ένα ντουμάνι από πίσω ,μου είπε ότι μάλλον είχε μαζέψει καπνά το σωληνάκι του αισθητήρα και δεν δούλευε σωστά ,έσβησα το check engine,μου είπε να αποφεύγω το V-power , και να βάλω Bp ultimate (το ίδιο μου είπαν 2 διαφορετικά συνεργεία),αύριο θα το βγάλω εθνική να δω αν ξανά ανάψει το λαμπάκι που δεν νομίζω μιας και σταμάτησε να καπνίζει στο ρελαντί τώρα αλλά καπνίζει πολύ ποιο λίγο στο δυνατό πάτημα με Δευτέρα.

Θέλω να πιστεύω ότι εκεί ήταν το πρόβλημα .

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.