Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
abyron

Όχι πάλι "Γερμανό" !

Recommended Posts

Λοιπόν νομίζω πως ήρθε η ώρα να αφήσω την παρέα σας.

Μπορεί να αποχωρήσω από το VW group, αλλά θα συνεχίζω να σας διαβάζω.

Δεν πάει άλλο η κατάσταση. Θα το πουλήσω και πάω για άλλο γκρουπ. Μάλλον Γιαπωνέζο.

Μπορεί να κάνω λάθος. Μπορεί να είμαι υπερβολικός. Μπορεί για κάποιους άλλους όλες αυτές οι βλάβες να είναι φυσιολογικές. Μπορεί να σας φαίνονται λίγες.

Μπορεί να μην το οδηγούσα σωστά. Μπορεί, μπορεί….Μπορεί να παραλογίζομαι…αλλά όχι πάλι «Γερμανό» !

Εεεε δεν πάει άλλο. Παρακάτω σας γράφω καταγεγραμμένες όλες οι βλάβες, αστοχίες κτλ. Με bold οι απαράδεκτες. (μπορεί να ξεχνάω κάνα δυο)

 

-14/05/12 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου παραθύρου πίσω επιβατών

-06/08/12, xxxxx km, βλάβη κομπρεσορας A/C ( εννοειτε δεν το έφτιαξα)

-29/09/12 , 63822 km , αντικατάσταση ελαστικών

-26/02/14 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου συνοδηγού

-22/03/16 , 111690 km , αντικατάσταση ελαστικών

-23/03/16 , 111720 km , αντικατάσταση ταπετσαρίας ουρανού καμπίνας

-05/10/16 , 120824 km , αντικατάσταση διακόπτη παραθύρου οδηγού

-07/10/16 , 120983 km , αντικατάσταση δακτύλιο κολώνας airbag (τιμόνι)  (μην γράψω καλύτερα το κόστος)

-19/03/18 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου συνοδηγού (πάλι !) και μηχανισμού πορτ μπαγκαζ.

-27/04/18 , 152000 km , αντικατάσταση 2 συνεμπλοκ ψαλιδιών εμπρός

-12/12/18 , 166258 km , αντικατάσταση ελαστικών

-17/12/18 , 166470 km , αντικατάσταση πίσω αμορτισέρ

-07/01/19 , χχχχχχ km , αντικατάσταση μπροστά αμορτισέρ

-14/11/19 , 178831 km , αντικατάσταση εγκεφάλου ABS (μην γράψω καλύτερα το κόστος)

-06/02/20 , 181200 km , αντικατάσταση set φούσκα ημιαξονίου συνοδηγού

-05/05/20 , 183080 km , αντικατάσταση ελαστικών  και αμορτισέρ πορτ μπαγκαζ

 -09/06/20 , 185275 km , αντικατάσταση 2ου και 4ου πολλαπλασιαστή

-17/07/20 , 186796 km , καθαρισμός 4ων μπεκ

-25/08/20 , 190605 km , αντικατάσταση βαλβίδας Ν249 (σχαστρα)

 

 

 

Edited by abyron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή σου μέρα,

εφόσον έχεις πάρει την απόφαση σου ευνοείται το φτάνεις στο τέρμα απλά να σου παραθέσω την άποψη μου γιατί ήμουν ακριβώς στο ίδιο δίλημμα.

Είχα το Polo 9n του 2004 για το οποίο άλλαξα και πιστόνια μετά από τρελή κατανάλωση λαδιού. Αυτό από μόνο του μαζί με 2 άλλες σοβαρές βλάβες στα 15 χρόνια που το είχα έφτασαν τα 2500€.

Τα πιο πολλά που περιγράφεις είναι αναλώσιμα. Πχ πολλαπλασιαστές άλλαξα και εγώ μία φορά και μάλιστα 4 όχι 2, αμορτισέρ φούσκες το ίδιο. Αυτά ξαναλέω είναι όλα αναλώσιμα τα οποία είναι μέσα στο πρόγραμμα από φυσιολογική φθορά.

Εγώ πριν ένα χρόνο έλεγα να πάρω καινούργιο Ιάπωνα αρκεί να μην ανοίγω καπό για βλάβες. Οι περισσότερες που περιγράφεις δεν είναι μηχανικές αρά επιφυλάσσομαι για το τι θα σου βγάλει και ο Ιάπωνας. Όταν λοιπόν διαπίστωσα ότι στη κατηγορία που έψαχνα δεν μου άρεσε κανένας Ιάπωνας έκατσα και σύγκρινα τιμές αναλωσίμων. Εάν έχεις τρόπο για περίπου ίδια οχήματα (πχ εάν έχεις golf σύγκρινε το με civic ίδιας χρονολογίας εννοείται) έλεγξε τιμές στα αναλώσιμα τους.. Θα κλάψεις..

Αυτά σε συνδυασμό με του ότι δεν μου άρεσε κάτι τη περίοδο που έψαχνα με επανέφεραν στο group.

Φιλικά, καλή απόφαση!

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 λεπτά πριν , Gianni$ said:

Καλή σου μέρα,

εφόσον έχεις πάρει την απόφαση σου ευνοείται το φτάνεις στο τέρμα απλά να σου παραθέσω την άποψη μου γιατί ήμουν ακριβώς στο ίδιο δίλημμα.

Είχα το Polo 9n του 2004 για το οποίο άλλαξα και πιστόνια μετά από τρελή κατανάλωση λαδιού. Αυτό από μόνο του μαζί με 2 άλλες σοβαρές βλάβες στα 15 χρόνια που το είχα έφτασαν τα 2500€.

Τα πιο πολλά που περιγράφεις είναι αναλώσιμα. Πχ πολλαπλασιαστές άλλαξα και εγώ μία φορά και μάλιστα 4 όχι 2, αμορτισέρ φούσκες το ίδιο. Αυτά ξαναλέω είναι όλα αναλώσιμα τα οποία είναι μέσα στο πρόγραμμα από φυσιολογική φθορά.

Εγώ πριν ένα χρόνο έλεγα να πάρω καινούργιο Ιάπωνα αρκεί να μην ανοίγω καπό για βλάβες. Οι περισσότερες που περιγράφεις δεν είναι μηχανικές αρά επιφυλάσσομαι για το τι θα σου βγάλει και ο Ιάπωνας. Όταν λοιπόν διαπίστωσα ότι στη κατηγορία που έψαχνα δεν μου άρεσε κανένας Ιάπωνας έκατσα και σύγκρινα τιμές αναλωσίμων. Εάν έχεις τρόπο για περίπου ίδια οχήματα (πχ εάν έχεις golf σύγκρινε το με civic ίδιας χρονολογίας εννοείται) έλεγξε τιμές στα αναλώσιμα τους.. Θα κλάψεις..

Αυτά σε συνδυασμό με του ότι δεν μου άρεσε κάτι τη περίοδο που έψαχνα με επανέφεραν στο group.

Φιλικά, καλή απόφαση!

Αναλώσιμα αλλά απαράδεκτα και ιδιαίτερα ακριβά.

βλάβη κομπρεσορας A/C

ταπετσαρίας ουρανού καμπίνας 

δακτύλιο κολώνας airbag (τιμόνι)

αντικατάσταση εγκεφάλου ABS

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα ιαπωνικα δεν εχουν λαστιχα;; πανε με την ζαντα;;;απο ολα αυτα που περιγραφεις, 4 ειναι βλαβες ολα τα υπολοιπα ειναι μεσα στην συντηρηση του αυτοκινητου...στα ιαπωνικα νομιζεις οτι δεν θα αλλαξεις πολλαπλασιαστες;;;ή πχ γρυλλο στο παραθυρο;;ολα αυτα δεν τα λεω για να σου αλλαξω γνωμη και προς θεου δεν εχω κατι με τα ιαπωνικα αυτοκινητα..θεωρω οτι ενα αυτοκινητο το παιρνεις για 2 λογους : 1 γιατι το γουσταρεις και 2 ολα τα υπολοιπα (αξιοπιστια, καλυψη αναγκων κλπ)..υπαρχουν μελη που ειχαν περισοτερες και πιο δαπανηρες βλαβες..απλα επειδη εδω διαβαζουμε κοσμος και κοσμακης καλο ειναι να τα λεμε τα πραγματα αντικειμενικα...φιλικα παντα..ευχομαι στο επομενο σου να σαι πιο τυχερος

Edited by TMESSOLO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όποιος  φύγει  απ' το  μαντρί, τον  τρώει  ο  λύκος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

τα ιαπωνικα δεν εχουν λαστιχα;; πανε με την ζαντα;;;απο ολα αυτα που περιγραφεις, 4 ειναι βλαβες ολα τα υπολοιπα ειναι μεσα στην συντηρηση του αυτοκινητου...στα ιαπωνικα νομιζεις οτι δεν θα αλλαξεις πολλαπλασιαστες;;;ή πχ γρυλλο στο παραθυρο;;ολα αυτα δεν τα λεω για να σου αλλαξω γνωμη και προς θεου δεν εχω κατι με τα ιαπωνικα αυτοκινητα..θεωρω οτι ενα αυτοκινητο το παιρνεις για 2 λογους : 1 γιατι το γουσταρεις και 2 ολα τα υπολοιπα (αξιοπιστια, καλυψη αναγκων κλπ)..υπαρχουν μελη που ειχαν περισοτερες και πιο δαπανηρες βλαβες..απλα επειδη εδω διαβαζουμε κοσμος και κοσμακης καλο ειναι να τα λεμε τα πραγματα αντικειμενικα...φιλικα παντα..ευχομαι στο επομενο σου να σαι πιο τυχερος

Εγω εκανα καταγραφη.

Ειπε κανεις για τα λάστιχα;

4 βλαβες αλλα βαρβατες βλαβες. 

Τα bold δειτε. Είναι δυνατον 2 φορες γρύλο;

Απλα όπως το ειπες , δεν ημουν τυχερος στο αμαξι.

Πολύ απλα όχι παλι Γερμανο, και οσοι με ρωτάνε λέω όχι golf.

Ισως παλιοτερα να τα έφτιαχναν καλυτερα (πριν ειχα golf 3 και εφτασα 300.000+ και ημουν πιο πολύ ευχαριστημένος). Δεν ξέρω.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 λεπτά πριν , TASOS M, said:

Όποιος  φύγει  απ' το  μαντρί, τον  τρώει  ο  λύκος.

Το μαντρί προσέχει τα πρόβατα του.

Να το "βράσω" τέτοιο μαντρί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανε την ερευνα σου..βαλτα κατω και ευχομαι να παρεις την σωστη αποφαση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η οίκο μου είχε σχεδόν αποκλειστικά VAG, έχω πάντως την εντύπωση ότι τα παλιά άντεχαν περισσότερο. Ίσως ήταν καλύτερη η κατασκευή, ίσως ήταν πιο απλά τα μηχανικά και με λιγότερα ηλεκτρονικα συστήματα. Πάντως πιστεύω ότι μετά τα 7-8 χρόνια (ανεξάρτητου αριθμού χιλιόμετρων) ρισκάρει οποίος κρατάει αμάξι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , forza said:

Η οίκο μου είχε σχεδόν αποκλειστικά VAG, έχω πάντως την εντύπωση ότι τα παλιά άντεχαν περισσότερο. Ίσως ήταν καλύτερη η κατασκευή, ίσως ήταν πιο απλά τα μηχανικά και με λιγότερα ηλεκτρονικα συστήματα. Πάντως πιστεύω ότι μετά τα 7-8 χρόνια (ανεξάρτητου αριθμού χιλιόμετρων) ρισκάρει οποίος κρατάει αμάξι.

Στο μυαλό μου είσαι. Αυτό σκεφτόμουν και εγώ. Το επόμενο που μάλλον θα είναι καινούργιο, στα 8 χρόνια το δίνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, forza said:

Η οίκο μου είχε σχεδόν αποκλειστικά VAG, έχω πάντως την εντύπωση ότι τα παλιά άντεχαν περισσότερο. Ίσως ήταν καλύτερη η κατασκευή, ίσως ήταν πιο απλά τα μηχανικά και με λιγότερα ηλεκτρονικα συστήματα. Πάντως πιστεύω ότι μετά τα 7-8 χρόνια (ανεξάρτητου αριθμού χιλιόμετρων) ρισκάρει οποίος κρατάει αμάξι.

συμφωνω...επισης το ιδιο ισχυει και στα ιαπωνικα..οσο πιο παλια τοσο πιο καλα..η πεθερα μου εχει corola του 97’ και οταν το οδηγω γουσταρω απιστευτα...μπαινεις μεσα ανοιγεις a/c και στο καπακι το αμαξι γινεται ψυγειο..πολυ φοβαμαι οτι τετοια αξιοπιστια δεν την εχουν τα τωρινα ιαπωνικα μοντελα...επισης παιδια αλλαζει σιγα σιγα η αγορα..ο ξενος παιρνει αμαξι και το αλλαζει σε μαξ 3-4 χρονια..κατι τετοιο αρχιζει και γινεται και εδω σε μας με αργους ρυθμους βεβαια..αυτο σημαινει αυτοματα οτι και τα αυτοκινητα κατασκευαζονται για τον αναλογο κυκλο ζωης...

Edited by TMESSOLO

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω παντως ρε παιδια στο αντιθετο ακρο...το αμαξι μοντελο του 08’...περα απο καδενα που αλλαξα προοληπτικα και κατι χαζοβλαβες τυπου σωληνακι σχισμενο και κλειδαρια, συνεχιζω να το αγαπω...παρολο αυτα επειδη η στιγμη που θα το αλλαξω ειναι κοντα, αρχισα να ψαχνομαι και στους αλλους κατασκευαστες..μπηκα στο καινουριο βιταρα, οδηγησα το huyndai tuscon, σε χοντα δεν ετυχε ακομα...εντυπωσιακα ολα στην οδηγηση γενικα αλλα κατι μου λειπει ειδικα στους χωρους...μετα μπαινω στο γερο touran μου και τα ξεχνω ολα...βεβαια το καινουριο touran ξεκινα απο τα 27.5 χιλιαρικα...με επιασε ενας κομπος οταν το δα...παντως δεν με βλεπω να ξεμυταω απο το μαντρι...

Edited by TMESSOLO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, abyron said:

Λοιπόν νομίζω πως ήρθε η ώρα να αφήσω την παρέα σας.

Μπορεί να αποχωρήσω από το VW group, αλλά θα συνεχίζω να σας διαβάζω.

Δεν πάει άλλο η κατάσταση. Θα το πουλήσω και πάω για άλλο γκρουπ. Μάλλον Γιαπωνέζο.

Μπορεί να κάνω λάθος. Μπορεί να είμαι υπερβολικός. Μπορεί για κάποιους άλλους όλες αυτές οι βλάβες να είναι φυσιολογικές. Μπορεί να σας φαίνονται λίγες.

Μπορεί να μην το οδηγούσα σωστά. Μπορεί, μπορεί….Μπορεί να παραλογίζομαι…αλλά όχι πάλι «Γερμανό» !

Εεεε δεν πάει άλλο. Παρακάτω σας γράφω καταγεγραμμένες όλες οι βλάβες, αστοχίες κτλ. Με bold οι απαράδεκτες. (μπορεί να ξεχνάω κάνα δυο)

 

-14/05/12 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου παραθύρου πίσω επιβατών

-06/08/12, xxxxx km, βλάβη κομπρεσορας A/C ( εννοειτε δεν το έφτιαξα)

-29/09/12 , 63822 km , αντικατάσταση ελαστικών

-26/02/14 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου συνοδηγού

-22/03/16 , 111690 km , αντικατάσταση ελαστικών

-23/03/16 , 111720 km , αντικατάσταση ταπετσαρίας ουρανού καμπίνας

-05/10/16 , 120824 km , αντικατάσταση διακόπτη παραθύρου οδηγού

-07/10/16 , 120983 km , αντικατάσταση δακτύλιο κολώνας airbag (τιμόνι)  (μην γράψω καλύτερα το κόστος)

-19/03/18 , χχχχχ km , αντικατάσταση γρύλου συνοδηγού (πάλι !) και μηχανισμού πορτ μπαγκαζ.

-27/04/18 , 152000 km , αντικατάσταση 2 συνεμπλοκ ψαλιδιών εμπρός

-12/12/18 , 166258 km , αντικατάσταση ελαστικών

-17/12/18 , 166470 km , αντικατάσταση πίσω αμορτισέρ

-07/01/19 , χχχχχχ km , αντικατάσταση μπροστά αμορτισέρ

-14/11/19 , 178831 km , αντικατάσταση εγκεφάλου ABS (μην γράψω καλύτερα το κόστος)

-06/02/20 , 181200 km , αντικατάσταση set φούσκα ημιαξονίου συνοδηγού

-05/05/20 , 183080 km , αντικατάσταση ελαστικών  και αμορτισέρ πορτ μπαγκαζ

 -09/06/20 , 185275 km , αντικατάσταση 2ου και 4ου πολλαπλασιαστή

-17/07/20 , 186796 km , καθαρισμός 4ων μπεκ

-25/08/20 , 190605 km , αντικατάσταση βαλβίδας Ν249 (σχαστρα)

 

 

 

διαβασα τις βλαβες παραπανω και με επιασε ριγος.θυμαμαι που και εγω ειχα το γκολφ 5 σε 1.600fsi και οι βλαβες μαζευοτανε με γρηγορους ρυθμους.

 

Κατι πολλαπλασιαστες (που ΔΕΝ ειναι αναλωσιμοι οταν χαλανε καθε 30.000χλμ) κατι ο ουρανος που ξεκωλισε, δωσε και μερικες φουσκεςς ιμιαξονιων,αντε να βαλουμε και σετ καδενας χρονισμου,να και τα μπαρακια της ζαμφορ μαζι με τα λαστιχα της,παρε και τα λαμπακια στο καντραν που αναβανε στην εθνικη και παταγες το γκαζι με το μοτερ να ειναι στο ρελαντι κτλ-κτλ,μεχρι που με τρακαρανε και το πειρε ο παλιατζης για σκραπ.

 

Τωρα εχω το αγροτικο vw taro μοντελο του 1990 το οποιο δεν παθαινει τιποτα, γιατι πολυ απλα δεν εχει και κατι που να χαλασει.ουτε ηλ παραθυρα.

 

Σαν ιχ αγορασα τελικα και ενα hyundai i 30 ντιζελακι του 2015 και εχοντας τωρα στο αμαξι 203.000χλμ αλαξα 2 φορες λαμπες εμπρος(δουλευει πολυ τις βραδινες ωρες το αμαξι ),τις προθερμανσεις στα 100.000χλμ (περασανε εγγυηση δεν πληρωσα))και ενα μπεκ πετρελαιου δωρακι του βενζινα να τον θυμαμαι για το καλο καυσιμο που μου εβαλε(περαστικε εγγυηση και δεν το πληρωσα).

Δισκοπλακες εχω ακομα τις εγοστασιακες ενω τακακια αλλαξα 2 φορες.

Λαδια πρεπει να πω οτι δεν εκαψε ποτε το γκολφακι. μεχρι τα 130.000χλμ ηθελε 200 γρ ανα 10.000χλμ

 

Αυτα απο βλαβες ,τωρα το γεγονος οτι θελω αμορτισερ δεν θεωρω οτι ειναι βλαβη.

 

Αν πω και για το φοκους παλαιοτερα τι προβληματα εβγαλε,θα σου ερθει ζαλαδα.

Edited by takisbrax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, abyron said:

Αναλώσιμα αλλά απαράδεκτα και ιδιαίτερα ακριβά.

βλάβη κομπρεσορας A/C

ταπετσαρίας ουρανού καμπίνας 

δακτύλιο κολώνας airbag (τιμόνι)

αντικατάσταση εγκεφάλου ABS

Αναλωσιμα ειναι εκεινα που τα πεταμε σε καθε σερβις και εκεινα που εχουνε φθορα λογο ισχυρης τριβης οπως τακακια -δισκοπλακες και δισκοπλατο-ρουλεμαν συμπλεκτη.

ο ουρανος απο που προκυπτει πως ειναι αναλωσιμος? Τον πειραξε το καυσαεριο της ατμοσφαιρας?

Να πουμε αναλωσιμα τα συνεμπλοκ στα ψαλιδια οταν το αμαξι εχει 150.000χλμ και οχι οταν χαλασουνε στα 50.000χλμ.

Της γυναικας μου το hyundai accent ειναι 17 ετων με 285.000χλμ και συνεμπλοκ εχει τα εργοστασιακα.

 

Αναλωσιμος ειναι ο κινητηρας οταν στα 5000.000χλμ καψει πολΛα λαδια.Οταν τα καιει απο τα 20.000 η 30.000χλμ ειναι για πεταμα, οπως κατι κορολες vvti παλαιοτερα(για να μην πει καποιος οτι ειμαι φιλογιαπωνεζακιας.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε καταλαβενω απόλυτα φιλε μου πως νιώθεις εαν γραψω τις δικες μου βλεβες μαλλον θα κλεμε μαζι και καθε χρονο λέω θα το δωσω δεν παει αλλο ........... μολις το οδηγαω ομως ειμαι με ενα χαμογελο γιατι κανει αυτο ακριβος που θελω παω ταξιδια χωρις να σκεφτομαι οτι θα κανω 600 χιλιομετρα συνεχομενα γιατι παλι ξεκουραστος θα ειμαι. 

Φετος πριν φυγω διακοπες αλλαξα αισθητηρα λαμδα και φλασιερα εφυγα διακοπες της δευτερη μερα εκοψε στοιχειο η μπαταρια, και τη φταιει το αμαξι λέω, την τεταρτη μερα ξεκολησε η ταπετσαρια απο τις πισω πόρτες, δυο παιδια πισω γινετε χαμος, ενταξει λεω μικρη ζημια, την επομενη μερα δεν ανοιγε το πορτμπακαζ, ευτυχως κομενο καλωδιο, γυριζω παμε μια βολτα μενω απο αντλια βενζινης, επιστροφη στο σπιτι εγω με την οδικη η υπολοιπη οικογενεια με το μετρο.

Τελος λεω θα το πουλησω χανομαι στα site και ψαχνομαι με τι θα το αντικαταστησω .... αυτα που μπορω να παρω δεν μου αρεσουν αυτα που μου αρεσουν δεν μπορω να τα παρω ειναι ακριβα.

 

επισκευαζεται το αμαξι και παλι ποιανω τον εαυτο μου να χαμογελαει οδηγόντας το.   Ασε λεω του χρονου θα το δωσω.

 

Το ιδιο πραγμα λεω τα τελευταια 5 χρονια απο τα 12,5 που το εχω με 185000 χιλιομετρα και εχω δωσει σε βλαβες αρκετααααα

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν , gtse said:

 

Φετος πριν φυγω διακοπες αλλαξα αισθητηρα λαμδα

 

και φλασιερα

 

εφυγα διακοπες της δευτερη μερα εκοψε στοιχειο η μπαταρια, και τη φταιει το αμαξι λέω,

 

την τεταρτη μερα ξεκολησε η ταπετσαρια απο τις πισω πόρτες,

 

την επομενη μερα δεν ανοιγε το πορτμπακαζ, ευτυχως κομενο καλωδιο,

 

γυριζω παμε μια βολτα μενω απο αντλια βενζινης,

 

Το ιδιο πραγμα λεω τα τελευταια 5 χρονια απο τα 12,5 που το εχω με 185000 χιλιομετρα και εχω δωσει σε βλαβες αρκετααααα

 

Αν εξαιρέσουμε την μπαταρία που αναφέρεις (και σε καινούργια αμάξια μπορεί να χαλάσει)

 

Αν επιτρέπετε, οσα χρόνια εχεις το αμάξι σου , τέτοιες βλάβες που αναφέρεις,  στα εχει ξανα βγάλει κατα το παρελθόν καθόλου??:unsure:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago , OMINUS said:

Αν εξαιρέσουμε την μπαταρία που αναφέρεις (και σε καινούργια αμάξια μπορεί να χαλάσει)

 

Αν επιτρέπετε, οσα χρόνια εχεις το αμάξι σου , τέτοιες βλάβες που αναφέρεις,  στα εχει ξανα βγάλει κατα το παρελθόν καθόλου??:unsure:

 

οχι πρωτη φορα αυτες ειναι βλαβες που βγαζει λογω χιλιομετρων αλλα και λογο ηλικιας του αυτοκινητου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τοτε νομίζω πως ειναι στα πλαίσια του φυσιολογικού μετα απο τόσα χρόνια και χιλιόμετρα 

 

Απλος ήσουν άτυχος γιατι σου έκατσαν ολα μαζί μαζεμένα.

Edited by OMINUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως μη νομίζεις ότι τα καινούργια γιαπωνέζικα έχουν καμία σχέση με τα παλιά σε αξιοπιστία και μιλάω από προσωπική εμπειρία...οι κορεάτες κατά τη γνώμη μου τους έχουν βάλει τα γυαλιά

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, gtse said:

Σε καταλαβενω απόλυτα φιλε μου πως νιώθεις εαν γραψω τις δικες μου βλεβες μαλλον θα κλεμε μαζι και καθε χρονο λέω θα το δωσω δεν παει αλλο ........... μολις το οδηγαω ομως ειμαι με ενα χαμογελο γιατι κανει αυτο ακριβος που θελω παω ταξιδια χωρις να σκεφτομαι οτι θα κανω 600 χιλιομετρα συνεχομενα γιατι παλι ξεκουραστος θα ειμαι. 

Φετος πριν φυγω διακοπες αλλαξα αισθητηρα λαμδα και φλασιερα εφυγα διακοπες της δευτερη μερα εκοψε στοιχειο η μπαταρια, και τη φταιει το αμαξι λέω, την τεταρτη μερα ξεκολησε η ταπετσαρια απο τις πισω πόρτες, δυο παιδια πισω γινετε χαμος, ενταξει λεω μικρη ζημια, την επομενη μερα δεν ανοιγε το πορτμπακαζ, ευτυχως κομενο καλωδιο, γυριζω παμε μια βολτα μενω απο αντλια βενζινης, επιστροφη στο σπιτι εγω με την οδικη η υπολοιπη οικογενεια με το μετρο.

Τελος λεω θα το πουλησω χανομαι στα site και ψαχνομαι με τι θα το αντικαταστησω .... αυτα που μπορω να παρω δεν μου αρεσουν αυτα που μου αρεσουν δεν μπορω να τα παρω ειναι ακριβα.

 

επισκευαζεται το αμαξι και παλι ποιανω τον εαυτο μου να χαμογελαει οδηγόντας το.   Ασε λεω του χρονου θα το δωσω.

 

Το ιδιο πραγμα λεω τα τελευταια 5 χρονια απο τα 12,5 που το εχω με 185000 χιλιομετρα και εχω δωσει σε βλαβες αρκετααααα

 

ωραία γραφή :) τα περιγράφεις με μεγάλη δόση θετικής ενέργειας :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 λεπτά πριν , Derv_7 said:

ωραία γραφή :) τα περιγράφεις με μεγάλη δόση θετικής ενέργειας :)

προσπαθω να βλεπω τα θετικα. :p

 

παντως αυτη τι στιγμη απο φιλους τα μονα χωρις προβλήματα ειναι τα ΚΙΑ κα μετα τα HONDA. Τα πρωτα ομως δεν εχουν μεταπωλητικη αξια και τα δευτερα service και ανταλλακτικα στο θεο. οπως φυσικα subaru kai mitsubishi που για service και αφινεις το νεφρο σου :lol:

επισης renault diesel αλλα και το golf 7 ειναι αρκετα αξιοπιστο

Edited by gtse

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω παντως ρε παιδια στο αντιθετο ακρο...το αμαξι μοντελο του 08’...περα απο καδενα που αλλαξα προοληπτικα και κατι χαζοβλαβες τυπου σωληνακι σχισμενο και κλειδαρια, συνεχιζω να το αγαπω...παρολο αυτα επειδη η στιγμη που θα το αλλαξω ειναι κοντα, αρχισα να ψαχνομαι και στους αλλους κατασκευαστες..μπηκα στο καινουριο βιταρα, οδηγησα το huyndai tuscon, σε χοντα δεν ετυχε ακομα...εντυπωσιακα ολα στην οδηγηση γενικα αλλα κατι μου λειπει ειδικα στους χωρους...μετα μπαινω στο γερο touran μου και τα ξεχνω ολα...βεβαια το καινουριο touran ξεκινα απο τα 27.5 χιλιαρικα...με επιασε ενας κομπος οταν το δα...παντως δεν με βλεπω να ξεμυταω απο το μαντρι...
Το "κακό" είναι ότι έχεις συνηθίσει σε αυτοκίνητο μιας κατηγορία που δυστυχώς εξαφανίζεται. Τους χώρους και την πρακτικότητα των mpv δεν θα τα βρεις πουθενά αλλού.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, forza said:
21 hours ago, TMESSOLO said:
εγω παντως ρε παιδια στο αντιθετο ακρο...το αμαξι μοντελο του 08’...περα απο καδενα που αλλαξα προοληπτικα και κατι χαζοβλαβες τυπου σωληνακι σχισμενο και κλειδαρια, συνεχιζω να το αγαπω...παρολο αυτα επειδη η στιγμη που θα το αλλαξω ειναι κοντα, αρχισα να ψαχνομαι και στους αλλους κατασκευαστες..μπηκα στο καινουριο βιταρα, οδηγησα το huyndai tuscon, σε χοντα δεν ετυχε ακομα...εντυπωσιακα ολα στην οδηγηση γενικα αλλα κατι μου λειπει ειδικα στους χωρους...μετα μπαινω στο γερο touran μου και τα ξεχνω ολα...βεβαια το καινουριο touran ξεκινα απο τα 27.5 χιλιαρικα...με επιασε ενας κομπος οταν το δα...παντως δεν με βλεπω να ξεμυταω απο το μαντρι...

Το "κακό" είναι ότι έχεις συνηθίσει σε αυτοκίνητο μιας κατηγορία που δυστυχώς εξαφανίζεται. Τους χώρους και την πρακτικότητα των mpv δεν θα τα βρεις πουθενά αλλού.

σωστον..και το καινουριο στο θεο...το σημαντικο ειναι οτι καλομαθε και η συζυγος στο χωρο και ολα της φαινονται μικρα...και καταλαβαινεις...παντως ρε παιδια τι αυτοκινητο το καινουριο γκολφ!!!!επαθα πλακα ειδικα με το εσωτερικο του...φοβερο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική ίσως να ήταν το πολυμορφικό golf, αλλά δεν ξέρω καθόλου τιμολογιακα που βρίσκεται. Το είχα πάρει κάποια στιγμή ως αυτοκίνητο αντικατάστασης και ειχε πολύ καλούς χώρους.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, forza said:

Μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική ίσως να ήταν το πολυμορφικό golf, αλλά δεν ξέρω καθόλου τιμολογιακα που βρίσκεται. Το είχα πάρει κάποια στιγμή ως αυτοκίνητο αντικατάστασης και ειχε πολύ καλούς χώρους.

εννοεις το πλας;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...