Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα ομαδαρα,

 

Ήρθε η ώρα να γράψω και εγω τη δικιά μου τρέλα για βελτίωση.

Για αρχή σας παραθέτω μερικες φώτο πριν και μετά εξωτερικά + δυναμομετρηση! Πλέον το αμάξι σχεδόν 180 αλογα και 37 κιλά ροπή.

 

 

Μόλις βρω χρόνο έρχονται αναλυτικά όλες οι αλλαγές! 

received_285840105810550.jpeg

IMG_20200622_230427.jpg

120468991_1619361491572614_5080359203331603272_o.jpg

120400201_1619361454905951_3537383291065520977_o.jpg

received_10212068985174691.jpeg

IMG_20191120_172041.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

***Update***

 

Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη.

 

Βελτιωσεις:

  • Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett 
  • Carbon Intake RTMG
  • Δοχειο αναθυμιασεων RTMG
  • Ζαντες Original BBS Ci-R
  • GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y  
  • Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm

Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο.

  • Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις
  • Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
Edited by Kazuhiro
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Θέλω να ρωτήσω δύο - τρία πράγματα τον θεματοθέτη και ελπίζω να μη χαλάω το νήμα ή αν είναι αλλού πιο κατάλληλα.

 

Πρώτα, το μεγαλύτερο τούρμπο το έβαλες μετά, πρίν ή παράλληλα με το πρόγραμμα; Δηλαδή να ξέρω να μη βάλω πρόγραμμα και μετά τουρμπίνα και θέλει ξανά πρόγραμμα ώστε όλα μαζί να ταιριάξουν.

 

Δεύτερο, τα δοχεία αναθυμιάσεων και η εισαγωγή προσφέρουν ουσιαστικό αποτέλεσμα; Μπαίνουν και χωρίς πρόγραμμα ή το ένα δε δουλεύει χωρίς το άλλο;

 

Και τέλος, 190 άλογα και τόση ροπή είναι πολύ ωραία αλλά αντέχουν τα μαμά μηχανικά μέρη; Αν πατινάρει ο συμπλέκτης ή κόψει τίποτα το κιβώτιο... ε δε λέει νομίζω.

Edited by petross404
Link to comment
Share on other sites

Η χαρτογράφηση πρέπει να γίνει πάντα μετά τις όποιες μηχανικές αλλαγές. Αν βάλεις πρώτα πρόγραμμα και μετά βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα, πας ξανά για πρόγραμμα γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει σωστά. :-) 

 

Η εισαγωγή, καλό είναι επίσης να γίνει πριν τη χαρτογράφηση για τους ίδιους λόγους. 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, doggy said:

Η χαρτογράφηση πρέπει να γίνει πάντα μετά τις όποιες μηχανικές αλλαγές. Αν βάλεις πρώτα πρόγραμμα και μετά βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα, πας ξανά για πρόγραμμα γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει σωστά. :-) 

 

Η εισαγωγή, καλό είναι επίσης να γίνει πριν τη χαρτογράφηση για τους ίδιους λόγους. 

Ευχαριστώ, ήσουν κατατοπιστικότατος.

 

Σαν να λέμε όλα μαζί και μια φορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.