Jump to content
kitsaronas

Θέμα με την Θερμοκρασία σε Golf mk5 1.4 tsi

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά.

 

Είμαι κάτοχος ενός golf 1.4 tsi 140 ίππων και τύπο κινητήρα bmy. 

Αντιμετωπίζω το εξής θέμα:  Στο κουφάρη του θερμοστάτη που είναι στην δεξιά πλευρά του κινητήρα (εισαγωγή κρύου / εξαγωγή ζεστού νερού) προήλθε διάβρωση στο πλαστικό με αποτέλεσμα να γίνει μια μικρή διάβρωση-οξύδωση στο μέταλλο του κινητήρα. Δοκίμασε ο μηχανικός μου να βάλει μια κόλα για να καλύψει την διάβρωση όμως δεν έπιασε και μετά έβαλε μια πιο δυνατή απότι μου είπε και για κάποιο χρονικό διάστημα σταμάτησε να ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι. Για περίπου δύο μήνες. Τώρα όμως ανέβασε πάλι θερμοκρασία και θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λύση σε αυτό το θέμα, υπάρχει κατι πιο ισχυρό και ανθεκτικό να καλύψω αυτήν την διάβρωση; Γιατί με είπε ο μηχανικός ότι μπορεί να χρειαστεί να βγάλουμε το κεφαλάρι και να το πάμε για πλανάρισμα. 

 

Παρεμπιπτόντως έχουν αλλαχθεί οι σωλήνες στο ψυγείο, έχουν αλλαχθεί οι θερμοστάτες και το πλαστικό κουφάρη τους, καθώς και η αντλία νερου(η οποία είναι καινουργια - ενος έτους) και τπτ δεν έγινε.

Πριν βρούμε το θέμα με την διάβρωση το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές ανέβαζε θερμοκρασία (maximum 112) και όταν δούλευε σε υψηλές στροφές η θερμοκρασία έπεφτε στους 95-97. 

Δοκιμή σε άλλο golf ίδιου τύπου οι θερμοκρασίες ήταν σε υψηλές στροφές 91-92 και σε χαμηλές 89.

 

Υπάρχει κάποιος τρόπος να λύσω αυτό το θέμα; 

 

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων 

Link to comment
Share on other sites

Η άλλαξε κεφαλαρι

Βγαλε μια φωτο μην μιλαμε τσαμπα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , nikdev said:

Η άλλαξε κεφαλαρι

Βγαλε μια φωτο μην μιλαμε τσαμπα

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

img1.jpg

img2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στην Σπύρου Πάτση 34  10447 βρίσκεται το μαγαζί ο «Ο ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ» τηλ. 2103457547.

Εκεί κάνουν εργασίες συγκολλήσεις  - αναγομώσεις όλων μετάλλων με ARGON. 

Συγκολλήσεις : αλουμινίου , μαγνησίου , σιδήρου , μαντεμιού , μπρούντζου , χαλκού , INOX.

Ρώτα δεν έχεις τίποτα να χάσεις.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να το δοκιμασει.

Δες αντι για γεμισμα αλουμινιο και λειανση να κανεις το σημειο με λειανση ή τορνο και να τελειωνεις.

Η κεφαλή θα πρέπει να βγει

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΏΤΗΣΗ: O ΒΜΥ 1.4 TSI 140HP σε τι θερμοκρασίες περίπου ανάβει η ένδειξη preheating? Κάτι διάβασα για 1oC με -0oC άλλα εξαιρετικά σπάνια ανάβει

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, TMESSOLO said:

ποια ειναι αυτη η ενδειξη;;;εμενα δεν εχει αναψει κατι ποτε

Το ψάχνω ακόμα εάν είναι ένδειξη ή δεν σε αφήνει να υπερβείς κάποιο εύρος στροφών, δηλαδή κάποια προστασία. Το αναφέρω γιατί διάβασα πως υπάρχει προστασία στους TSI και σε ειδοποιεί  (σαν των TDI χωρίς προθέρμανση καύσιμου αλλά με άλλο τρόπο?) να μην ξεκινήσεις μέχρι να ανέβουν τα λάδια καθώς δίνει πλουσιότερο μείγμα ο εγκέφαλος κλπ για να μην πάθει ζημιά το Turbo. Παράδειγμα  στο SMART 451 2012 όταν είναι κρύο πατάς τέρμα κάτω το πόδι και δεν ανεβαίνουν πάνω από 2.800 στροφές. Αναφέρεται ως Engine Preheater System.

 

Edit: παίζει και να κάνω λάθος έχω μπερδευτεί. Δεν στέκει...  ...εκτός εάν υπάρχει κάποιο είδος preheating (αντίσταση) στα νερά. 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει στο bmy....οταν εχεις νεκρα οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ανεβαινουν πανω απο 3k...δοκιμασε το...βαλε νεκρα ομως..δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την θερμοκρασια αλλα με την σχεση που εχεις στο κιβωτιο...

Edited by TMESSOLO
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , vwdeo9 said:

ΕΡΏΤΗΣΗ: O ΒΜΥ 1.4 TSI 140HP σε τι θερμοκρασίες περίπου ανάβει η ένδειξη preheating? Κάτι διάβασα για 1oC με -0oC άλλα εξαιρετικά σπάνια ανάβει

 

10 hours ago , TMESSOLO said:

ποια ειναι αυτη η ενδειξη;;;εμενα δεν εχει αναψει κατι ποτε

 

7 hours ago , vwdeo9 said:

Το ψάχνω ακόμα εάν είναι ένδειξη ή δεν σε αφήνει να υπερβείς κάποιο εύρος στροφών, δηλαδή κάποια προστασία. Το αναφέρω γιατί διάβασα πως υπάρχει προστασία στους TSI και σε ειδοποιεί  (σαν των TDI χωρίς προθέρμανση καύσιμου αλλά με άλλο τρόπο?) να μην ξεκινήσεις μέχρι να ανέβουν τα λάδια καθώς δίνει πλουσιότερο μείγμα ο εγκέφαλος κλπ για να μην πάθει ζημιά το Turbo. Παράδειγμα  στο SMART 451 2012 όταν είναι κρύο πατάς τέρμα κάτω το πόδι και δεν ανεβαίνουν πάνω από 2.800 στροφές. Αναφέρεται ως Engine Preheater System.

 

Edit: παίζει και να κάνω λάθος έχω μπερδευτεί. Δεν στέκει...  ...εκτός εάν υπάρχει κάποιο είδος preheating (αντίσταση) στα νερά. 

 

6 hours ago , TMESSOLO said:

υπαρχει στο bmy....οταν εχεις νεκρα οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ανεβαινουν πανω απο 3k...δοκιμασε το...βαλε νεκρα ομως..δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την θερμοκρασια αλλα με την σχεση που εχεις στο κιβωτιο...

 

έχω την εντύπωση ότι κάτι εννοείτε - θέλετε να πείτε εσείς η δύο :huh: 

αλλά κάπου κάτι έχει γίνει με το ερώτημα- συζήτηση 

 

και δεν βγαίνει νόημα με αυτά που έχετε γράψει??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.