kitsaronas Posted October 8, 2020 Report Share Posted October 8, 2020 Καλημέρα παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός golf 1.4 tsi 140 ίππων και τύπο κινητήρα bmy. Αντιμετωπίζω το εξής θέμα: Στο κουφάρη του θερμοστάτη που είναι στην δεξιά πλευρά του κινητήρα (εισαγωγή κρύου / εξαγωγή ζεστού νερού) προήλθε διάβρωση στο πλαστικό με αποτέλεσμα να γίνει μια μικρή διάβρωση-οξύδωση στο μέταλλο του κινητήρα. Δοκίμασε ο μηχανικός μου να βάλει μια κόλα για να καλύψει την διάβρωση όμως δεν έπιασε και μετά έβαλε μια πιο δυνατή απότι μου είπε και για κάποιο χρονικό διάστημα σταμάτησε να ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι. Για περίπου δύο μήνες. Τώρα όμως ανέβασε πάλι θερμοκρασία και θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια λύση σε αυτό το θέμα, υπάρχει κατι πιο ισχυρό και ανθεκτικό να καλύψω αυτήν την διάβρωση; Γιατί με είπε ο μηχανικός ότι μπορεί να χρειαστεί να βγάλουμε το κεφαλάρι και να το πάμε για πλανάρισμα. Παρεμπιπτόντως έχουν αλλαχθεί οι σωλήνες στο ψυγείο, έχουν αλλαχθεί οι θερμοστάτες και το πλαστικό κουφάρη τους, καθώς και η αντλία νερου(η οποία είναι καινουργια - ενος έτους) και τπτ δεν έγινε. Πριν βρούμε το θέμα με την διάβρωση το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές ανέβαζε θερμοκρασία (maximum 112) και όταν δούλευε σε υψηλές στροφές η θερμοκρασία έπεφτε στους 95-97. Δοκιμή σε άλλο golf ίδιου τύπου οι θερμοκρασίες ήταν σε υψηλές στροφές 91-92 και σε χαμηλές 89. Υπάρχει κάποιος τρόπος να λύσω αυτό το θέμα; Ευχαριστώ εκ' των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted October 8, 2020 Report Share Posted October 8, 2020 Κάνε πλαναρισμα γτ θα καταστρέψεις το αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 8, 2020 Report Share Posted October 8, 2020 Η άλλαξε κεφαλαριΒγαλε μια φωτο μην μιλαμε τσαμπαSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitsaronas Posted October 8, 2020 Author Report Share Posted October 8, 2020 1 ώρα πριν , nikdev said: Η άλλαξε κεφαλαρι Βγαλε μια φωτο μην μιλαμε τσαμπα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted October 8, 2020 Report Share Posted October 8, 2020 (edited) Στην Σπύρου Πάτση 34 10447 βρίσκεται το μαγαζί ο «Ο ΜΑΣΤΡΟΒΑΣΙΛΗΣ» τηλ. 2103457547. Εκεί κάνουν εργασίες συγκολλήσεις - αναγομώσεις όλων μετάλλων με ARGON. Συγκολλήσεις : αλουμινίου , μαγνησίου , σιδήρου , μαντεμιού , μπρούντζου , χαλκού , INOX. Ρώτα δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Edited November 8, 2020 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 12, 2020 Report Share Posted October 12, 2020 Μπορεις να το δοκιμασει. Δες αντι για γεμισμα αλουμινιο και λειανση να κανεις το σημειο με λειανση ή τορνο και να τελειωνεις. Η κεφαλή θα πρέπει να βγει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 ΕΡΏΤΗΣΗ: O ΒΜΥ 1.4 TSI 140HP σε τι θερμοκρασίες περίπου ανάβει η ένδειξη preheating? Κάτι διάβασα για 1oC με -0oC άλλα εξαιρετικά σπάνια ανάβει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 ποια ειναι αυτη η ενδειξη;;;εμενα δεν εχει αναψει κατι ποτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 (edited) 2 hours ago, TMESSOLO said: ποια ειναι αυτη η ενδειξη;;;εμενα δεν εχει αναψει κατι ποτε Το ψάχνω ακόμα εάν είναι ένδειξη ή δεν σε αφήνει να υπερβείς κάποιο εύρος στροφών, δηλαδή κάποια προστασία. Το αναφέρω γιατί διάβασα πως υπάρχει προστασία στους TSI και σε ειδοποιεί (σαν των TDI χωρίς προθέρμανση καύσιμου αλλά με άλλο τρόπο?) να μην ξεκινήσεις μέχρι να ανέβουν τα λάδια καθώς δίνει πλουσιότερο μείγμα ο εγκέφαλος κλπ για να μην πάθει ζημιά το Turbo. Παράδειγμα στο SMART 451 2012 όταν είναι κρύο πατάς τέρμα κάτω το πόδι και δεν ανεβαίνουν πάνω από 2.800 στροφές. Αναφέρεται ως Engine Preheater System. Edit: παίζει και να κάνω λάθος έχω μπερδευτεί. Δεν στέκει... ...εκτός εάν υπάρχει κάποιο είδος preheating (αντίσταση) στα νερά. Edited November 8, 2020 by vwdeo9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 (edited) υπαρχει στο bmy....οταν εχεις νεκρα οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ανεβαινουν πανω απο 3k...δοκιμασε το...βαλε νεκρα ομως..δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την θερμοκρασια αλλα με την σχεση που εχεις στο κιβωτιο... Edited November 8, 2020 by TMESSOLO 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 8, 2020 Report Share Posted November 8, 2020 11 hours ago , vwdeo9 said: ΕΡΏΤΗΣΗ: O ΒΜΥ 1.4 TSI 140HP σε τι θερμοκρασίες περίπου ανάβει η ένδειξη preheating? Κάτι διάβασα για 1oC με -0oC άλλα εξαιρετικά σπάνια ανάβει 10 hours ago , TMESSOLO said: ποια ειναι αυτη η ενδειξη;;;εμενα δεν εχει αναψει κατι ποτε 7 hours ago , vwdeo9 said: Το ψάχνω ακόμα εάν είναι ένδειξη ή δεν σε αφήνει να υπερβείς κάποιο εύρος στροφών, δηλαδή κάποια προστασία. Το αναφέρω γιατί διάβασα πως υπάρχει προστασία στους TSI και σε ειδοποιεί (σαν των TDI χωρίς προθέρμανση καύσιμου αλλά με άλλο τρόπο?) να μην ξεκινήσεις μέχρι να ανέβουν τα λάδια καθώς δίνει πλουσιότερο μείγμα ο εγκέφαλος κλπ για να μην πάθει ζημιά το Turbo. Παράδειγμα στο SMART 451 2012 όταν είναι κρύο πατάς τέρμα κάτω το πόδι και δεν ανεβαίνουν πάνω από 2.800 στροφές. Αναφέρεται ως Engine Preheater System. Edit: παίζει και να κάνω λάθος έχω μπερδευτεί. Δεν στέκει... ...εκτός εάν υπάρχει κάποιο είδος preheating (αντίσταση) στα νερά. 6 hours ago , TMESSOLO said: υπαρχει στο bmy....οταν εχεις νεκρα οσο και να πατησεις το γκαζι οι στροφες δεν ανεβαινουν πανω απο 3k...δοκιμασε το...βαλε νεκρα ομως..δεν νομιζω οτι εχει να κανει με την θερμοκρασια αλλα με την σχεση που εχεις στο κιβωτιο... έχω την εντύπωση ότι κάτι εννοείτε - θέλετε να πείτε εσείς η δύο αλλά κάπου κάτι έχει γίνει με το ερώτημα- συζήτηση και δεν βγαίνει νόημα με αυτά που έχετε γράψει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...