Jump to content
Blackie85

Polo 6R Tdi - P2990 Προβλημα wg & egr

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα Polo 1.6 tdi bluemotion του 2012 με 140.000χλμ. Ναι οπως το διαβασατε, μου χει γυρισει το μυαλο, πριν απο αυτο βεβαια εγω γυρισει ολα τα συνεργεια ζητωντας βοηθεια. Επι της ουσιας. Οι ενδειξεις στο ταμπλο: Αναβοσβηνει η προθερμανση, λαμπακι κινητηρα, φιλτρο σωματιδιων. Στο ρελαντι του, ή σε χαμηλες στροφες μπορει να κανει και φραπε απο το κουνημα (ντουκγκου ντουκγου), ειναι σε safe mode δεν ανεβαινει πανω απο τις 2000 στροφες. Βonus, κατα την εκκινηση ο κινητηρας ακουγεται σαν ταξι που ειναι εντελως ρημαδι.

Γνωμες? 

 

Σσς ευχαριστω εκ των προτέρων

Edited by Blackie85
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν , Blackie85 said:

Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα Polo 1.6 tdi bluemotion του 2012 με 140.000χλμ. Ναι οπως το διαβασατε, μου χει γυρισει το μυαλο, πριν απο αυτο βεβαια εγω γυρισει ολα τα συνεργεια ζητωντας βοηθεια. Επι της ουσιας. Οι ενδειξεις στο ταμπλο: Αναβοσβηνει η προθερμανση, λαμπακι κινητηρα, φιλτρο σωματιδιων. Στο ρελαντι του, ή σε χαμηλες στροφες μπορει να κανει και φραπε απο το κουνημα (ντουκγκου ντουκγου), ειναι σε safe mode δεν ανεβαινει πανω απο τις 2000 στροφες. Βonus, κατα την εκκινηση ο κινητηρας ακουγεται σαν ταξι που ειναι εντελως ρημαδι.

Γνωμες? 

 

Σσς ευχαριστω εκ των προτέρων

 

Για τα συνεργεία που λες , οταν λες συνεργεία τι συνεργεία ακριβώς???

Εχεις πάει σε αντιπροσωπεία VW ? Η εξωτερικό συνεργείο? 

 

Αν εχεις παει σε αντιπροσωπεία VW στο διαγνωστικό το έβαλαν το αμάξι τι βλάβες τους βγάζει?

 

Αν εχει μπει σε save mode οπως λες μπορει να φταίει και η βαλβίδα EGR. (Την έχουν κοιτάξει)

 

Αυτα τα συμπτώματα στα εμφάνιζε κατευθείαν ολα μαζί Η σταδιακά ?

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα αγαπητοί. Πάσα βοήθεια και εμπειρία δεκτή!

Έχω ένα polo 1.4 tdi bluemotion του 14 με 150000χλμ. Αναβοσβήνει το λαμπάκι προθέρμανσης και μπαίνει συνέχεια σε safe mode. Εξωτερικό συνεργείο, ( όχι WV), που το πηγαίνω, έκανε αρχικά καθαρισμό φίλτρων (μάλλον EGR) τον Ιούλιο του 21..  κόστος 400€. Δυστυχώς...δεν έπιασε. Το ξανά εμφανίζει και μπαίνει σε safe mode. Δεύτερο στάδιο διόρθωσης. Αλλαγή τουρμπίνας και συναφών εξαρτημάτων της με τοποθέτηση, από ότι μου είπε το συνεργείο, από άλλο αυτοκίνητο (αν κατάλαβα καλά από Audi T3. Συγχωρήστε με μπορεί να κάνω και λαθος-τελος πάντων όχι καινουργια τουρμπίνα θέλω να πω. Δοκιμή του αυτοκινήτου και από το συνεργείο και από εμένα 12 Αυγούστου με εξαιρετική συμπεριφορά.........Για μια μέρα.,!!!....Δυστυχώς,!!! Στις 12 Αυγούστου ξεκινάω με full ρεζερβουάρ με νέο καύσιμο (ECO AVIO παρακαλώ) για διακοπές. ......Πάλι safe mode. Άναμα λαμπάκι προθέρμανσης φωτάκι check engine, safe mode και από 30εως 100χλμ ταχύτητα. Απίστευτα εκνευριστικό και απίστευτα απογοητευτικό. Να σας προσθέσω ότι το β στάδιο κόστισε 650€.

Επέστρεψα από τις διακοπές όπου και εκεί έψαχνα το αμάξι σε συνεργείο ώστε να διαβάσουμε τι βλάβη έχει. (Ο υπολογιστής έδειξε P02990- Προσαρμογή πίεσης υπερπληρωσης. Σχετίζεται με χαμηλή πίεση καυσίμου νομίζω). Να σας προσθέσω και κάτι περίεργα του αυτοκινήτου όπου σύμφωνα με οδηγίες του συνεργείου  μου, αφαίρεσα τους πόλους της μπαταρίας ώστε να μηδενίσει η βλάβη καθώς γνωρίζουμε ότι είχε αλλαχθεί η τουρμπινα. Αποτέλεσμα να μπλοκάρει -ο εγκέφαλος μάλλον - τους υαλοκαθαριστήρες και να λειτουργούν συνέχεια. Άλλο εκνευριστικό και αυτό. 

ΕΔΩ να σας πω πως όταν ο υπολογιστής μηδενίζει τα φωτάκια check engine και προθέρμανσης κινητήρα, το αυτοκίνητο ..... πετάει. Γίνεται καινουργιο.! Μετά από λίγο......κάτι διαβάζει και  μπαίνει σε safe mode!! (Και με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα). Προς το παρόν το αυτοκίνητο παραμένει στο συνεργείο ήδη μια εβδομάδα και αναμένω. Για το θέμα κόστους.....Δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω. Σε ότι αφορά το συνεργείο θα σας πω ότι τους εμπιστεύομαι 10 χρόνια και πραγματικά θεωρώ ότι και αυτοί βρίσκονται σε μια λεπτή θέση ως προς την αντιμετώπιση και τελικά αποκατάσταση της βλάβης.

 Δεχτείτε παρακαλώ την εμπειρία μου ώστε να μην περάσετε τα ίδια και παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει επί αυτού να μπει στον κόπο να ενημερώσει. Εκτιμώ ότι θα υπάρχουν πάρα πολλά παρόμοια περιστατικά και ίσως υπάρχει μια ενδεδειγμένη πορεία αποκατάστασης της βλάβης και όχι μια ολική εξαρχής αλλαγή των πάντων όπου το κόστος εκτοξεύεται.  Ευχαριστώ θερμά. Συγνώμη για το μακροσκελές email!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Σε διαγνωστικό Αντιπροσωπείας το αμάξι έχει πάει καθόλου??

 

Αν ναι, εκεί τι σου είπαν?

 

Ο κωδικός της βλάβης από μια αναζήτηση στο ίντερνετ δείχνει για πρόβλημα στη  Watergate.

 

Την έχουν τσεκάρει?

 

 

 

Επίσης κάτι είπες για βαλβίδα EGR, την βαλβίδα την έχεις αλλάξει καθόλου? 

Η έμεινες στον καθαρισμό που λες ότι σου έκαναν?

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Με 400 αλλαζες την egr όχι απλα καθαρισμα.

Η τουρμπινα που εβαλες ειναι καινουργια; Εισαι σιγουρος;

Μπερδεμενα τα λες απο τη συγχυση, προσπαθησε να εισαι πιο περιγραφικος.

Οπως φαινεται πασχει στο ταληρο της wg η τουρμπινα, εσενα στο εδειξαν αυτο ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.