Jump to content
OMINUS

Κωδικοποιήσεις Για Της Μπαταρίες VW - GROUP VAG.

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολους :hi:

 

Μιας και πριν από μερικές ημέρες αλλαξα μπαταριά, θα ηθελα να ρωτήσω το εξής, με της μπαταρίες του grup vag τι παιζει ? 

 

πρέπει να γίνει κάποια κωδικοποιήσει όπως βλέπω σε ξενα forum και video?

 

   

 

 

 

 

 

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

άλλη μια χρήσιμη πληροφορία για της μπαταρίες των VW και Group vag. 

 

και βέβαια για τους κατόχους που έχουν το Obdeleven μπορούν να δουν και πως γίνετε η κωδικοποίηση και με αυτό (εκτός του VCDS) 

 

https://forum.obdeleven.com/thread/4252/coding-new-battery?page=1

 

 

 

θα παρακαλούσα όποιος έχει πληροφορίες σχετικά με κωδικοποιήσης αυτές και ξέρει καλά Αγγλικά ας μας δώσει καμία πληροφορία επιπλέον μήπως μας διαφεύγει κάτι..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κύριοι συνάδελφοι.

 

Όπως σας είπα σε άλλη ενότητα θα ενημέρωνα για την κωδικοποίηση της μπαταρίας στο αμάξι μου. 

 

 

Καταρχάς να τα πάρουμε ενα ένα τα πράγματα.

 

Το αμαξι ειναι το VW Passat B7 1400 TSI 122HP με σύστημα START-STOP. (2011-2014)

 

Το αμαξι απο το εργοστάσιο στο εγκέφαλο του (η οπως αλλιώς θέλουμε το λέμε)

Ειναι ρυθμισμένο για μπαταρία AGM στα 69Ah (αμπερ) το οποιο η αντιπροσωπεία εχει φροντίσει εκτός απο τα αμπερ στο οποιο ειναι ρυθμισμένο το αμάξι,  να απαιτούνται και κάποιοι κωδική η οποίοι ονομάζονται BEM Code. 

 

Αυτη η κωδικοί ειναι αποκλειστικά και μόνο, ΜΌΝΟ στης εργοστασιακές - Γνήσιες μπαταρίες της VW και του υπόλοιπου Group vag.

 

Κάθε μοντέλο μικρό η μεγάλο και με διαφορετικού τύπου μοτέρ εχει συγκεκριμένο αριθμό Αμπερ (Ah) στον εγκέφαλο του. 

 

Επειδή το Groupvag κάποιες φορές παίζει με της λέξεις- νούμερα, η τιμές τον Αμπερ απο μοντέλο σε μοντέλο και απο κινητήρα σε κινητήρα μπορεί να ειναι τύπου 44Ah 58Ah 59Ah 68Ah 69Ah.

 

Έτσι τα αμάξια μας υπάρχει μια πιθανότητα με της ρυθμίσεις που έχουν απο τον κατασκευαστή στην περίπτωση που βάλουμε ποιο ΜΕΓΆΛΗ μπαταρία απο της καθορισμένες τιμές τους να μας δειχνουν άλλες ενδείξεις στα ρεύματα τα και ισως να επηρεάσουν και το start  stop ως Προς την φορτίσει και ως λειτουργία.

Και ισως και αλλα ποιο εξειδικευμένα στο αμάξι επάνω του , για αυτο και έχουν περίεργα Αμπερ η γνήσιες μπαταρίες σε σχέση με αυτες του εμπορίου.

 

Στην δικιά μου περίπτωση που το αμάξι, μου ήταν ρυθμισμένο στα 69Ah (αμπερ) 

Και του έβαλα μπαταρία του εμπορίου στα 70Ah , με το VCDS υπάρχει μια επιλογή στο MENU Battey Regul  και Advanced Measuring Values 

 

Σας βγάζει ενα παράθυρο με κάποιες Επιλογές απο την δεξιά μεριά τα οποια οποιο Και να κλικάρετε σας δείχνει σε πραγματικό χρόνο την κάθε κατάσταση που λειτουργεί.

 

Σε αυτη την φωτογραφία εχω κάνει είδη την ρύθμιση στα Αμπερ και αφου επέλεξα οπως φαίνεται και απο την φωτογραφία τα παρακάτω 

 

Battery Size 

Battery Level

Battery condition 

Battery Aging (power) και (Charge) 

 

Εχω αυτη την κατάσταση

 

IMG_20201121_104303_copy_1600x1200_1.thumb.jpg.0a69e50b3ea38039b27adab39a44bb48.jpg

 

 

 

Πριν που δεν ειχα κάνει την ρύθμιση (στα 70Ah) αυτες η τιμές ΔΕΝ ηταν σταθερές και έπαιζαν όλη την ώρα.

 

Τωρα που ειναι ρυθμισμένο στα Αμπερ της μπαταρίας που έβαλα,  εχω τα νούμερα της φωτογραφίας απο επάνω που βλέπετε.

 

 

 

Παμε στο επόμενο Βήμα τώρα.

 

Υπάρχει μια περίπτωση ακομα που Πολύ πιθανών το αμαξι που εχει μπαταρία AGM και ειναι με οταν για καποιο λογο μας αφήσει η μπαταρία μας η ακομα και στην περίπτωση που αποσυνδεθεί η μπαταρία να πρέπει να ρυθμίσουμε η δηλώσουμε  μεσω VCDS , Ξανα την επιλογή στο αμάξι μας οτι εχει Mμπαταρία AGM .

 

Αυτη η επιλογή στο VCDS θα  την βρείτε (αν θυμάμαι καλά και σωστά?)

Coding- 07   επιλογή του Long Coding Helper  και εκει θα σας βγάλει μια σελίδα.

 

Η οποία ειναι σειρά Νο3 η οποια εχει καποια κουτάκια μαύρα στο μήκος και τα οποια καποια απο αυτα εχουν μεσα στα κουτάκια καποια νούμερα πχ 03 2F 18 64 ( αυτα βέβαια σε αλλα αμαξια μπορεί να ειναι διαφορετικά )

 

Αν πατήσετε πάνω σε αυτα τα κουτάκια με τα νούμερα θα σας ανοίξουν το κάθε ενα απο αυτα το δικό του παράθυρο, σε ενα απο αυτα (Νομίζω Bit τα λένε???)

 

Θα βρείτε ενα στο οποιο δηλώνεις το τι μπαταρία εχει το αμάξι 

Αυτη η επιλογή εχει διαθέσιμες 3 τύπους επιλογών για μπαταρία.

 

Battery type:Wet Battery 

Battery type:Absorbent Glass Mat (AGM) BATTERY 

Battery type:Enhanced Flooded Battery (EFB / PR_J0T) 

 

IMG_20201121_102756_copy_1600x1200.thumb.jpg.271b864a7085237e2cd373b5cbb4b158.jpg

 

 Στην περίπτωση την δικιά μου επέλεξα την επιλογή με AGM.

 

 

 

Αφού τελειώσουμε με την επιλογή μας στο να επιλέξουμε το ποιος τύπος μπαταρίες ειναι ο κατάλληλος για το αμάξι μας. (Βλέπε τους τύπους μπαταριών που ειναι σημείωσα ποιο πάνω) 

 

Σειρα εχει η κωδικοποίηση τον Αμπερ (Ah) η μάρκα της μπαταρίας που βάλαμε.

 

 

 

 

Συνέχεια σε ξεχωριστό post για να ειναι και λίγο εύκολα στο διάβασμα.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Για την κωδικοποίηση της μπαταρίας και τα αμπερ που θα περάσουμε.

 

Με το VCDS πηγαίνουμε στην Επιλογή.

 

Select Control Module  και επιλέγουμε 61-Battery Regul και επιλογή Long Adaptation -0A 

 

Εκεί θα μας βγάλει μια επιλογή που λέει Channel 00 και δίπλα του εχει 2 κουμπακια (πάνω κάτω ) Up και Dn.

 

Πατάμε το κουμπάκι με το γράμμα Up μέχρι να παει και να γίνει Channel 04 

 

 

(Μια μικρή παράθεση μέχρι εδώ) 

 

 

Υπάρχει και δεύτερος τρόπος για το ιδιο πράγμα με την επιλογή του καναλιού 4 (Channel 04) θα γράψω και τους 2 και οτι αρέσει στον καθένα σας επιλέγετε.

 

 

Και παλι με τον ιδιο τρόπο με το VCDS  

 

Select control Module επιλογή μετά 61- Battery  Regul και επιλογή Long Adaptation- 0A

 

Στο παράθυρο που ειναι τα κανάλια  απο το επάνω μέρος υπάρχει ενα παράθυρο που γράφει 

Documended adaptation channels can be selected here. πατάτε εκει πάνω και σας βγάζει άλλη μια Επιλογή

 Battery Information/Replecement.

 

 

 

και με εναν απο αυτους τους 2 τρόπους που θα επιλέξουμε για το Channel 04 

 

Θα μας βγάλει εναν Κωδικό αποθηκευμένο με μια συγκεκριμένη ονομασία (εδω θα γράψω τον δικό μου που αντιστοιχεί )

 

069 JCB 1111111111  

 

Εδω θα εξηγήσω τι ακριβώς ειναι το ενα μέρος αυτού του κωδικού, το 069 αντιστοιχεί στα Aμπερ της μπαταρίας (69Αh) Και το JCB στην μάρκα της μπαταρίας.

 

το νούμερο με τα 10 ψηφία δεν εχω καταλάβει που η και σε τι αντιστοιχεί???

 

Στο μενού που είστε εχει μια Επιλογή που θα περάσετε-αλλάξετε των νεο κωδικό 

Και ειναι το  New Value εκεί (σας εμφανίζει τον ιδιο κωδικό) εγω τον άλλαξα και τον έκανα 070  VA0 1111111112.

 

Τι σημαίνει αυτο 070 (Αμπερ ) VA0 (Varta) 

 

 

Στην επιλογή του New value οταν κάνετε κλικ θα σας βγάλει ενα παραθυράκι με καποιες λεπτομέριες του κωδικού που Πρόκειται να αλλάξετε 

 

IMG_20201121_101423_copy_1600x1200.thumb.jpg.ca2eef4c72bb6e47493eee27504b5968.jpg

 

Αν εχει κανεις την καλοσύνη να μας κανει μια μετάφραση αυτον τον πίνακα θα ηταν καλα 

Ιδικα το κομμάτι με τους 1111111111 για να μάθουμε και τι ειναι τελικά.

 

 

 

Παμε σε ενα video με αλλαγή μπαταρίας, και εντελώς  τυχαία ειναι με την ιδια μπαταρία με την δική μου,  και με την ιδια μέθοδο αλλαγής  που εκανα και εγω στης ρυθμίσεις.

 

Αν κάποιος δεν ξερει πως αλλάζει η μπαταρία μπορεί να δει το video την αρχή όλο. 

 

Και για την διαδικασία με την κωδικοποίηση  απο τα 10:00 και μετά.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

και για όσους μπορέσουν και βγάλουν μια άκρη 

 

σχετικά με αυτόν τον κωδικό της φωτογραφίας

 

IMG_20201121_102450_copy_1600x1200.thumb.jpg.a7335127ffe5dd2c5e6c6ac93d55c000.jpg

 

μετά το 070 VA0 τι κωδικός μπαίνει εκεί κανονικά?? 

 

κωδικός που είναι μόνο σε γνήσιες μπαταρίες ?? 

 

η και κάποιος συγκεκριμένος κωδικός που έχουν η μπαταρίες του εμπορίου??

 

η δικιά μου μπαταρία VARTA  ας πούμε έχει και αυτούς τους κωδικούς επάνω της.

 

IMG_20201106_090355_copy_1600x1200.thumb.jpg.a227084f500ea1bfc319bcc80d73e0be.jpg

 

IMG_20201120_183126_copy_1200x1600.thumb.jpg.02401832cfd4f352e0dacc9bcdc1ac8a.jpg

 

 

τι λέτε και εσείς ποιός κάνει???

 

γιατί κωδικό BEM δεν έχει πουθενά μόνο η γνήσιες της αντιπροσωπείας έχουν επάνω τους

 

 

 

και επίσης θα ήθελα να παρακαλέσω αν έχει κάποιος την δυνατότητα που έχει είδη ΓΝΉΣΙΑ μπαταρία στο αμάξι του από την VW και έχει κάποιο διαγνωστικό μέσο VCDS η Obdeleven.

 

μπορεί να ρίξει μια ματιά με το διαγνωστικό του και να δει τι κωδικό του εμφανίζει μετά τα 070 VA0??? 

 

για να συγκρίνουμε τι τύπος κωδικού είναι??

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, OMINUS said:

και για όσους μπορέσουν και βγάλουν μια άκρη 

 

σχετικά με αυτόν τον κωδικό της φωτογραφίας

 

IMG_20201121_102450_copy_1600x1200.thumb.jpg.a7335127ffe5dd2c5e6c6ac93d55c000.jpg

 

μετά το 070 VA0 τι κωδικός μπαίνει εκεί κανονικά?? 

 

κωδικός που είναι μόνο σε γνήσιες μπαταρίες ?? 

 

η και κάποιος συγκεκριμένος κωδικός που έχουν η μπαταρίες του εμπορίου??

 

η δικιά μου μπαταρία VARTA  ας πούμε έχει και αυτούς τους κωδικούς επάνω της.

 

IMG_20201106_090355_copy_1600x1200.thumb.jpg.a227084f500ea1bfc319bcc80d73e0be.jpg

 

IMG_20201120_183126_copy_1200x1600.thumb.jpg.02401832cfd4f352e0dacc9bcdc1ac8a.jpg

 

 

τι λέτε και εσείς ποιός κάνει???

 

γιατί κωδικό BEM δεν έχει πουθενά μόνο η γνήσιες της αντιπροσωπείας έχουν επάνω τους

 

 

 

και επίσης θα ήθελα να παρακαλέσω αν έχει κάποιος την δυνατότητα που έχει είδη ΓΝΉΣΙΑ μπαταρία στο αμάξι του από την VW και έχει κάποιο διαγνωστικό μέσο VCDS η Obdeleven.

 

μπορεί να ρίξει μια ματιά με το διαγνωστικό του και να δει τι κωδικό του εμφανίζει μετά τα 070 VA0??? 

 

για να συγκρίνουμε τι τύπος κωδικού είναι??

εκει μπαινει ο σειριακος αριθμος της μπαταριας.Σε ξενο φορουμ που ειδα αυτο που κανουν οταν αλλαζουν μπαταρια ( εννοω μπαταρια εμποριου και οχι αντιπροσωπειας) αλλαζουν το τελευταιο ψηφιο, πχ απο ενα 1 σε 2.Αρα εφοσον κι η δικια σου δεν ειναι απο αντιπροσωπεια αλλαξε το τελευταιο ψηφιο.Δεν ειναι τοσο σημαντικο οπως διαβαζω οσο το να βαλεις τα σωστα αμπερωρια (AH) ωστε να «καταλαβει» ο εγκεφαλος οτι μπηκε καινουρια μπαταρια.Να συμπληρωσω επισης για να μην ψαχνομαστε ολοι να κανουμε την ιδια διαδικασια οταν αλλαξουμε μπαταρια, δεν ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα..μονο σε αυτα που εχουν module παρακολουθησης της καταστασης της μπαταριας που βρισκεται πανω στον αρνητικο πολο της...πχ το δικο μου δεν εχει τετοιο πραγμα.Αρα η παραπανω διαδικασια δεν μπορει να γινει αν δεν υπαρχει αυτη η προυποθεση...ελπιζω να βοηθησα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

37 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

εκει μπαινει ο σειριακος αριθμος της μπαταριας.Σε ξενο φορουμ που ειδα αυτο που κανουν οταν αλλαζουν μπαταρια ( εννοω μπαταρια εμποριου και οχι αντιπροσωπειας) αλλαζουν το τελευταιο ψηφιο, πχ απο ενα 1 σε 2.Αρα εφοσον κι η δικια σου δεν ειναι απο αντιπροσωπεια αλλαξε το τελευταιο ψηφιο.Δεν ειναι τοσο σημαντικο οπως διαβαζω οσο το να βαλεις τα σωστα αμπερωρια (AH) ωστε να «καταλαβει» ο εγκεφαλος οτι μπηκε καινουρια μπαταρια.Να συμπληρωσω επισης για να μην ψαχνομαστε ολοι να κανουμε την ιδια διαδικασια οταν αλλαξουμε μπαταρια, δεν ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα..μονο σε αυτα που εχουν module παρακολουθησης της καταστασης της μπαταριας που βρισκεται πανω στον αρνητικο πολο της...πχ το δικο μου δεν εχει τετοιο πραγμα.Αρα η παραπανω διαδικασια δεν μπορει να γινει αν δεν υπαρχει αυτη η προυποθεση...ελπιζω να βοηθησα

 

Άρα είμαι εντάξει τότε,  τον εχω αλλάξει είδη απο εχτές :thumbsup2::good:  

 

(Η επάνω Φωτογραφία ειναι απο το δικο μου διαγνωστικό)  πέρασα τα Αμπερ(70Ah)- την μάρκα της μπαταρίας(VA0)και το τελευταίο νούμερο το έκανα (2)

 

EDIT: ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΞΈΧΑΣΑ 

 

Εκτος απο της αλλαγές αυτες,  θέλει και επιλογή για τον τύπο της μπαταρίας στο αμάξι. 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Just now, OMINUS said:

 

Άρα είμαι εντάξει τότε,  τον εχω αλλάξει είδη απο εχτές :thumbsup2::good:  

 

(Η επάνω Φωτογραφία ειναι απο το δικο μου διαγνωστικό)  πέρασα τα Αμπερ(70Ah)- την μάρκα της μπαταρίας(VA0)και το τελευταίο νούμερο το έκανα (2)

 

μια χαρα εισαι...προβλεπομενος

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Εμείς δεν έχουμε αμαξια; :sword:

 

Τον ΚΙΤ εχουμε και δεν το έχουμε παρει χαμπαρι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, OMINUS said:

Εμείς δεν έχουμε αμαξια; :sword:

 

Τον ΚΙΤ εχουμε και δεν το έχουμε παρει χαμπαρι

και που σαι ακομα...για ριξε μια ματια στο καινουριο γκολφ...για να το πας πρεπει να χεις βγαλει πληροφορικη

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

και που σαι ακομα...για ριξε μια ματια στο καινουριο γκολφ...για να το πας πρεπει να χεις βγαλει πληροφορικη

Και Μόλις χαλάσει αρχίζεις και το κοπανας μπας και φτιάξει 

 

 

Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

Να συμπληρωσω επισης για να μην ψαχνομαστε ολοι να κανουμε την ιδια διαδικασια οταν αλλαξουμε μπαταρια, δεν ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα..μονο σε αυτα που εχουν module παρακολουθησης της καταστασης της μπαταριας που βρισκεται πανω στον αρνητικο πολο της...πχ το δικο μου δεν εχει τετοιο πραγμα.Αρα η παραπανω διαδικασια δεν μπορει να γινει αν δεν υπαρχει αυτη η προυποθεση...ελπιζω να βοηθησα

 

Χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος, κρατάω μια μικρή επιφύλαξη γιατι ίσως και χωρίς σύστημά start stop μπορεί να ειναι και εκει δηλωμένα στον εγκέφαλο διαφορετικά αμπερ???

 

Πολυ φοβάμαι οτι επειδή η VW παίζει με τα νούμερα στα αμπέρ τον μπαταριών της ισως να θελουν κωδικοποίηση. 

 

Αν κρίνω απο το polo 6R που ειχα το 2010 η VW έλεγε οτι μπαταρία μπαίνει 44Ah (οταν στο εμπόριο για το ιδιο αμάξι ξεκινούσε απο 45Ah) το αμαξι δεν ειχε σύστημα start-stop  

 

Στο passat λέει 69Ah και στη αγορά έξω ειναι 70ah οπως και σε αλλα αμάξια λέει 68Ah.

 

Βλέπεις οτι παίζει με τα νούμερα για ενα περίεργο λόγο...:wacko::aggressive:

 

 

Βεβαια δεν χάνει καποιος κατι να τσεκάρει με το διαγνωστικό του στα πόσα Amper ειναι δηλωμένα.

 

 

 

 

 

Πχ αν δειτε εδω η Banner εχει δικο της μηχάνημα για να δηλώνει της μπαταρίες της.

 

δειτε

 

https://www.shopbattery.gr/BBST-BANNER-BATTERY-SERVICE-TOOL-FOR-START-STOP-AGM-EFB-BATTERY

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

στο δικο μου παντως μοντελο του 08’ το obdeleven δεν μου δινει τετοια δυνατοτητα...εχω την εντυπωση οτι η κωδικοποιηση γινεται μονο σε αυτοκινητα με start-stop

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα 

 

Σήμερα μετά από αρκετές ημέρες και αφού είχε προηγηθεί και η κωδικοποίηση στην μπαταρία του αμαξιού.

 

σήμερα που μετακινήθηκα με το αμάξι για κάποιες δουλειές κτλ, Παρατήρησα ότι Start Stop μπήκε σε λειτουργία σχεδόν αμέσως! 

κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση.

 

δεν ξέρω τι μπορεί να ήταν η αιτία? η ποιο μεγάλη μπαταρία σε αμπέρ (Ah) που έχει η καινούργια μπαταρία??

 

η έπαιξε τελικά ρόλο η ρύθμιση τον αμπέρ  που έγινε με το vcds??

 

πάντως όλα καλά ως προς την μπαταρία μέχρι στιγμής.

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2020 at 6:37 PM, OMINUS said:

καλησπέρα 

 

Σήμερα μετά από αρκετές ημέρες και αφού είχε προηγηθεί και η κωδικοποίηση στην μπαταρία του αμαξιού.

 

σήμερα που μετακινήθηκα με το αμάξι για κάποιες δουλειές κτλ, Παρατήρησα ότι Start Stop μπήκε σε λειτουργία σχεδόν αμέσως! 

κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση.

 

δεν ξέρω τι μπορεί να ήταν η αιτία? η ποιο μεγάλη μπαταρία σε αμπέρ (Ah) που έχει η καινούργια μπαταρία??

 

η έπαιξε τελικά ρόλο η ρύθμιση τον αμπέρ  που έγινε με το vcds??

 

πάντως όλα καλά ως προς την μπαταρία μέχρι στιγμής.

 

 

 

 

Εμενα παλι μεχρι χτες, εμπαινε κατευθειαν πριν βγω απο το γκαραζ. Σημερα εκανα 10χλμ χωρις  να ενεργοποιηθει ποτε, μετά την σύνδεση με τον CTEK και την αναβάθμιση των χαρτών.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , andreasp said:

Εμενα παλι μεχρι χτες, εμπαινε κατευθειαν πριν βγω απο το γκαραζ. Σημερα εκανα 10χλμ χωρις  να ενεργοποιηθει ποτε, μετά την σύνδεση με τον CTEK και την αναβάθμιση των χαρτών.

κάνε ίσως μια ποιο μεγάλη διαδρομή και δες μήπως μπει σε λειτουργία πάλι.

 

αλλιώς ισχύει αυτό που λένε για τα αμάξια με start stop.

ότι όταν δεν μπαίνει σε λειτουργία είναι σημάδι ότι η μπαταρία είναι στα τελευταία της.

Link to comment
Share on other sites

On 29/12/2020 at 3:50 ΜΜ, andreasp said:

Πηρα σημερα τον MXS 5.0
Θα τον βαλω πρωτα κανενα 24ωρο στο AGΜ να την φορτισει καλα, και βλεπουμε.

 

 

Ολα οκ με τον νεο φορτιστή? 

 

Πως σου φαίνεται την φόρτισε την μπαταρία 

Link to comment
Share on other sites

Οτι την φορτισε, την φορτισε. Το θεμα ειναι ποσο θα αντεξει. Θα ενημερωσω τις επομενες μερες. Να δουμε ποσο θα αντεξει σε κανονικη χρηση η μπαταρία. Επ ευκαιριας θα το αφησω και σημερα επανω στον φορτιστη, και θα το βγαλω αυριο που θα κυκλοφορησει.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 22/11/2020 at 11:22 ΜΜ, TMESSOLO said:

Να συμπληρωσω επισης για να μην ψαχνομαστε ολοι να κανουμε την ιδια διαδικασια οταν αλλαξουμε μπαταρια, δεν ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα..μονο σε αυτα που εχουν module παρακολουθησης της καταστασης της μπαταριας που βρισκεται πανω στον αρνητικο πολο της...πχ το δικο μου δεν εχει τετοιο πραγμα.Αρα η παραπανω διαδικασια δεν μπορει να γινει αν δεν υπαρχει αυτη η προυποθεση...ελπιζω να βοηθησα

Πολύ σημαντική αυτή σου η πληροφορία.

Και εγώ σήμερα που άλλαξα μπαταρια σε ένα Audi S3 8p (μοντ.2009),επειδη δεν έβαλα τη "γνήσια"από αντιπροσωπία,και προτίμησα μια του εμποριου οπου από 72Αhr είναι 77Αhr,θελησα να μπω με το vcds "να το δηλώσω"στον εγκέφαλο.

Μετά έκπληξης όμως διαπίστωσα ,οτι οι συγκεκριμένες επιλογές δεν υπήρχαν,και ο controller δεν έβρισκε ανταπόκριση σε κάποιο module.

Προφανώς γι αυτό που αναφέρεις.Δεν έχουν όλα module μπαταριας.

Πιστεύω πρέπει να έχουν και να αφορα ,μοντελα με start/stop.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.