Jump to content
odv

Εργοστασιακη πιεση 1.4 tsi 140αλογα

Recommended Posts

Καλησπερα προσφατα απεκτησα ενα golf 5 1.4 tsi με τα 140 αλογα (BMY) και θελω να ρωτησω αν γνωριζει καποιος ποια ειναι η μεγιστη πιεση υπερπληρωσης που θα επρεπε να εχει το αμαξι εργοστασιακα. Οι μονες εγκυρες πληροφοριες που βρηκα ειναι στο ssp 359 το οποιο αναφερει μεγιστη πιεση 1,5 bar στις 1500 και "σταθερη" γυρω στα 0,9 μεχρι τις 5000 αλλα αποτι καταλαβαινω ολα αυτα ειναι για το μοντελο με τα 170 αλογα (BLG). Με το δικο μου ομως τι γινεται;

Ευχαριστω

Link to post
Share on other sites

Bmy
Μέγιστη πίεση: 0.8bar@1500 rpm
Σταθερή πίεση:0.6bar
Πίεση στον κόφτη:0.4bar


Blg
Μέγιστη πίεση: 1.35bar@1500 rpm
Σταθερή πίεση:0.8bar
Πίεση στον κόφτη:0.7bar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Στο δικο μου blg εχω δει 1,2 -1,3 με 0,9 κοντα στις 5 χιλ. και προς κοφτης 0,5 εχω την εντυπωση. Με obd2 στο κινητο αυτα.

Edited by GIANNIS_KAN
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, nikdev said:

Μέγιστη πίεση: 0.8bar@1500 rpm
Σταθερή πίεση:0.6bar
Πίεση στον κόφτη:0.4bar


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τετοια νουμερα θα περιμενα να δω με το bmy στα 140 αλογα...Ομως αυτα που διαβαζω, με το obd2 τουλαχιστον, ειναι πολυ πιο κοντα στο μοτερ των 170αλογων

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, GIANNIS_KAN said:

Στο δικο μου blg εχω δει 1,2 -1,3 με 0,9 κοντα στις 5 χιλ. και προς κοφτης 0,5 εχω την εντυπωση. Με obd2 στο κινητο αυτα.

Ναι ο λογος που ρωταω ειναι ακριβως επειδη το δικο μου μοτερ (140αλογα) για καποιο λογο μου δειχνει (με obd2) ακριβως αυτες τις πιεσεις που δειχνει και το δικο σου το οποιο όμως ειναι 170 αλογα. Εχω μπερδευτει γιατι φανταζομουν οτι θα υπηρχε εμφανης διαφορα στις πιεσεις αναμεσα στα 140 και στα 170 αλογα αλλα το δικο μου μοιαζει να εχει ακριβως τις ιδιες με το 170...;

Link to post
Share on other sites

Αν δεν μετρήσεις με vagcom δεν έχεις ακρίβεια, τα υπόλοιπα είναι στο περίπου.

Link to post
Share on other sites
On 18/11/2020 at 12:02 ΠΜ, odv said:

Ναι ο λογος που ρωταω ειναι ακριβως επειδη το δικο μου μοτερ (140αλογα) για καποιο λογο μου δειχνει (με obd2) ακριβως αυτες τις πιεσεις που δειχνει και το δικο σου το οποιο όμως ειναι 170 αλογα. Εχω μπερδευτει γιατι φανταζομουν οτι θα υπηρχε εμφανης διαφορα στις πιεσεις αναμεσα στα 140 και στα 170 αλογα αλλα το δικο μου μοιαζει να εχει ακριβως τις ιδιες με το 170...;

Μήπως το έχεις πάρει το αμάξι μεταχειρισμένο και είναι γαργαλημένο?

Link to post
Share on other sites
20 hours ago, nikdev said:

Αν δεν μετρήσεις με vagcom δεν έχεις ακρίβεια, τα υπόλοιπα είναι στο περίπου.

Συμφωνω απολυτα απλα δουλευω με οτι εχω στα χερια μου και μου φαινεται πολυ περιεργο που οι πιεσεις ειναι τοσο κοντα στο blg...

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, GIANNIS_KAN said:

Μήπως το έχεις πάρει το αμάξι μεταχειρισμένο και είναι γαργαλημένο?

Ναι μεταχειρισμενο ειναι γιαυτο και ρωταω.. υπαρχει ομως προγραμμα εμποριου που να το πηγαινει στα 170? Οσα εχω δει το πηγαινουν γυρω στα 200 (stage1)

Link to post
Share on other sites

πως μετρας πιεσεις με obdeleven??θα με ενδιεφερε να μετρησω και εγω...ο κινητηρας μου ειναι 1.4 tsi bmy..αν καποιος εχει την καλοσυνη να με κατευθυνει ως προς τα βηματα που κανω με obdeleven θα μουν υποχρεος..

Link to post
Share on other sites
6 hours ago , odv said:

Ναι μεταχειρισμενο ειναι γιαυτο και ρωταω.. υπαρχει ομως προγραμμα εμποριου που να το πηγαινει στα 170? Οσα εχω δει το πηγαινουν γυρω στα 200 (stage1)

Kαποιος στην δουλεια μου που εχει tsi μου εχει πει οτι επειδη φοβοταν κοντα στα 200 αλογα να το παει τους ειπε να εχει επειδοσεις οπως το Gt και ετσι του το εκαναν αποτι μου ειπε.

Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, TMESSOLO said:

πως μετρας πιεσεις με obdeleven??θα με ενδιεφερε να μετρησω και εγω...ο κινητηρας μου ειναι 1.4 tsi bmy..αν καποιος εχει την καλοσυνη να με κατευθυνει ως προς τα βηματα που κανω με obdeleven θα μουν υποχρεος..

 Εγω χρησιμοποιω torque app με καποιες αλλαγες στο λογισμικο αλλα την μετρηση της πιεσης την εχει στα default gauges...τωρα για το obd eleven δεν ξερω που βρισκεται η μετρηση αλλα ειμαι αρκετα σιγουρος οτι υπαρχει..

edit: διαβασα καπου οτι πας engine control->live data->charge pressure->actual pressure και εκει βλεπεις μια πιεση, αν ειναι σε psi πρεπει απο την ενδειξη να αφαιρεσεις 14.5psi και το νουμερο που θα παρεις ειναι η πιεση υπερπληρωσης (αν ειναι σε bar απλα αφαιρεις 1 bar). Ελπιζω να σε βοηθησα δυστυχως δεν εχω obdeleven για να ελεγξω αν δουλευει...

 

Edited by odv
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, GIANNIS_KAN said:

Kαποιος στην δουλεια μου που εχει tsi μου εχει πει οτι επειδη φοβοταν κοντα στα 200 αλογα να το παει τους ειπε να εχει επειδοσεις οπως το Gt και ετσι του το εκαναν αποτι μου ειπε.

Α καταλαβα ευχαριστω.. Υπαρχει ομως καποιος τροπος να ελεγξω αν το αμαξι ειναι οντως πειραγμενο χωρις vagcom?

Θα μπορουσα πχ να παω σε καποιο συνεργειο και να μου πουν σίγουρα ή μονο με δυναμομετρηση?

Edited by odv
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.