OMINUS Posted November 16, 2020 Report Share Posted November 16, 2020 Νέο φόρο στα καύσιμα βάζει η κυβέρνηση και συγκεκριμένα στο πετρέλαιο κίνησης. και συγκεκριμένα στα 3λεπτα του ευρώ ανά λίτρο. Σε μια ανακοίνωση του το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έκανε γνωστό πως η κυβέρνηση επιβάλει νέο φόρο 3 λεπτών του ευρώ ανά λίτρο στο πετρέλαιο κίνησης. Η κυβέρνηση χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο τέλος ως “Πράσινο Τέλος” ως μια μορφή ειδικού φόρου άνθρακα (Special Carbon Tax) που ήδη εφαρμόζεται και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., όπως στη Γερμανία και υπολογίζεται ότι θα ενισχύει μόνιμα τις πράσινες δράσεις κατά 100 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. πηγή εδώ. https://www.autoblog.gr/2020/11/16/h-kybernhsh-bazei-neo-foro-3-leptwn-tou-eurw-ana-litro-sto-petrelaio-kinhshs/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 16, 2020 Author Report Share Posted November 16, 2020 (edited) το συγκεκριμένο μέτρο κατά την γνώμη μου, μου κάνει για μέτρο ως "τιμωρία" για όσους αγωρασαν αμάξια Diesel.( εισπρακτικό ακόμα περισσότερο ) και λιγότερο ως προς την "πράσινη ανάπτυξη" όπως και με της πλαστικές σακούλες στα σούπερ μάρκετ που και εκεί είναι καθαρά εισπρακτικό το συγκεκριμένο μέτρο, αφού μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα ότι έγινε και καλά για το καλό του περιβάλλοντος.... το 90% στα προϊόντα από το σούπερ μάρκετ μέχρι τα εμπορικά καταστήματα σχεδόν ΌΛΑ τα προϊόντα είναι σε πλαστικές συσκευασίες η πλαστικά σακουλάκια... από συσκευασίες με φαγώσιμα τρόφιμα, ως συσκευασίες ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών.. Edited November 16, 2020 by OMINUS 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted November 17, 2020 Report Share Posted November 17, 2020 14 hours ago, OMINUS said: Νέο φόρο στα καύσιμα βάζει η κυβέρνηση και συγκεκριμένα στο πετρέλαιο κίνησης. και συγκεκριμένα στα 3λεπτα του ευρώ ανά λίτρο. Σε μια ανακοίνωση του το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έκανε γνωστό πως η κυβέρνηση επιβάλει νέο φόρο 3 λεπτών του ευρώ ανά λίτρο στο πετρέλαιο κίνησης. Η κυβέρνηση χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο τέλος ως “Πράσινο Τέλος” ως μια μορφή ειδικού φόρου άνθρακα (Special Carbon Tax) που ήδη εφαρμόζεται και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., όπως στη Γερμανία και υπολογίζεται ότι θα ενισχύει μόνιμα τις πράσινες δράσεις κατά 100 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. πηγή εδώ. https://www.autoblog.gr/2020/11/16/h-kybernhsh-bazei-neo-foro-3-leptwn-tou-eurw-ana-litro-sto-petrelaio-kinhshs/ εγώ θα συμφωνούσα με ένα τέτοιο τέλος στα αντίστοιχα Ευρωπαικά πρότυπα εάν μάζευε πρώτα όλες τις μπουρούχες τα φορτηγά του 80 και 90, τα σχολικά του 70, τα λεωφορεία που είναι ΝΤΡΟΠΗ της Ελλάδος και μολύνουν ασύστολα,τα ταξί που κατά 99,9999% έχουν βγάλει το dpf και βγάζουν κάτι ντουμάνια απίστευτα, τα ντιζελάκια euro 4 που έχουν βγάλει το dpf κάτι εξυπνοπούλια. Όταν τα μάζευε ΟΛΑ ΑΥΤΑ και πολλά άλλα που ίσως να μου διαφεύγουν και απαγόρευε την κίνηση τους στον αστικό ιστό τότε ναι να πληρώσω ΠΡΑΣΙΝΟ φόρο ευχαρίστως. Από την στιγμή που δεν κάνει το παραπάνω είναι κοροϊδία και δείγμα οτι το κράτος μας δεν μας σέβεται ούτε για τα προσχήματα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted November 17, 2020 Author Report Share Posted November 17, 2020 14 λεπτά πριν , Derv_7 said: εγώ θα συμφωνούσα με ένα τέτοιο τέλος στα αντίστοιχα Ευρωπαικά πρότυπα εάν μάζευε πρώτα όλες τις μπουρούχες τα φορτηγά του 80 και 90, τα σχολικά του 70, τα λεωφορεία που είναι ΝΤΡΟΠΗ της Ελλάδος και μολύνουν ασύστολα,τα ταξί που κατά 99,9999% έχουν βγάλει το dpf και βγάζουν κάτι ντουμάνια απίστευτα, τα ντιζελάκια euro 4 που έχουν βγάλει το dpf κάτι εξυπνοπούλια. Όταν τα μάζευε ΟΛΑ ΑΥΤΑ και πολλά άλλα που ίσως να μου διαφεύγουν και απαγόρευε την κίνηση τους στον αστικό ιστό τότε ναι να πληρώσω ΠΡΑΣΙΝΟ φόρο ευχαρίστως. Από την στιγμή που δεν κάνει το παραπάνω είναι κοροϊδία και δείγμα οτι το κράτος μας δεν μας σέβεται ούτε για τα προσχήματα. Ακριβώς έτσι ειναι αγαπητέ. Δυστυχώς ολα αυτα του είδος τα μέτρα εδω στην Ελλάδα ειναι καθαρά και Μόνο για εισπρακτικους λόγους για εμάς τους Έλληνες πολίτες. Να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας ,δεν εχουν να κάνουν σε τίποτα άλλο πράγμα ειναι μονο και μονο εισπρακτικα ολα αυτα και καλα τα "πράσινα μέτρα" Και δυστυχώς ακομα και τωρα κάποιοι συζητάνε για το πως θα ξηλώσουν το DPF στα αμάξια τους νομίζοντας οτι ειναι ποιο έξυπνη η ποιο μάγκες.... Απο τον ίδιο τον Κατασκευαστή ο οποίος κάτι παραπάνω ξέρει και το έβαλε επάνω στο αμάξι δεν μπήκε το DPF ουτε για ομορφιά ουτε για να είχαμε να λέμε; Τωρα όσον αφορά το EURO 4 που ανέφερες, για να μην τα βάζουμε ολα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν αμαξια τα οποια ειναι EURO4 και τα οποια δεν εχουν ούτος ή φίλτρο DPF απο το εργοστάσιο Και μάλιστα καποιες εταιρίες σε αλλες χώρες εκείνα τα χρόνια που ηταν τα EURO 4 το φίλο Dpf έμπαινε και ως extra επιλογή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted November 17, 2020 Report Share Posted November 17, 2020 Τωρα όσον αφορά το EURO 4 που ανέφερες, για να μην τα βάζουμε ολα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν αμαξια τα οποια ειναι EURO4 και τα οποια δεν εχουν ούτος ή φίλτρο DPF απο το εργοστάσιο Και μάλιστα καποιες εταιρίες σε αλλες χώρες εκείνα τα χρόνια που ηταν τα EURO 4 το φίλο Dpf έμπαινε και ως extra επιλογή Σίγουρα δεν διαφωνώ, αυτό που ήθελα να πω είναι οτι μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι παλιό αλλά να έχει τις προδιαγραφές. Αυτό ισχύει και στα βενζινοκίνητα. Όλοι ξέρουμε οτι υπάρχουν και βενζινοκίνητα τα οποία είναι για τα σκουπίδια, περνάτε από ΚΤΕΟ τα ΠΑΝΤΑ και μολύνουν επίσης σαν τα πετρελαιοκίνητα. Έχουμε καταντήσει γραφικοί πλέον να τα λέμε. Και το κερασάκι στην τούρτα είναι η επιδότηση και η προώθηση των ηλεκτροκίνητων. Πόση υποκρισία πια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...