Jump to content
pipis13

Κοψιμο κατα την επιταχυνση

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια. Εχω ενα polo gti 6r.

Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καποιες φορες οταν δινω αποτομα γκαζι και ανεβαζει στροφες, κανει ενα στιγμιαιο  <<κοψιμο>> αρκετα αισθητο.

Τα δεδομενα ειναι

α) οτι το διαγνωστικο δε βγαζει σφαλμα.(βεβαια ξεχασα να πω του μηχανικου γι αυτο το κοψιμο γιατι  το θεωρησα ανευ σημασιας, αλλα τωρα το κανει πιο συχνα)

β) πλησιαζει η ωρα για αλλαγη μπουζι καθοτι εχω 53000χλμ με τα τωρινα.

Ξερετε τι μπορει να παιζει? Ειχε καποιος κατοχος αναλογο θεμα?

Ειναι θεμα μπουζι?

Πολλαπλασιαστη?

Κατι αλλο?

Ευχαρισω..

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξεκινάς απο τα μπουζι και πολλαπλασιαστη πρώτα??

 

Εχω την εντύπωση οτι τα Μπουζι έχουν κάνει τα χιλιόμετρα τούς..

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , OMINUS said:

Δεν ξεκινάς απο τα μπουζι και πολλαπλασιαστη πρώτα??

 

Εχω την εντύπωση οτι τα Μπουζι έχουν κάνει τα χιλιόμετρα τούς..

Κι εγω αυτο πιστευω επειδη κιολας εχω και υγραεριο που τα επιβαρυνει πιο πολυ απο οσο ξερω

Το καλοκαιρι το ειχα πρωτο παρατηρησει αλλα το εκανε μια στο τοσο και δεν εδινα σημασια.

Τωρα το κανει πιο συχνα

Edited by pipis13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , pipis13 said:

Κι εγω αυτο πιστευω επειδη κιολας εχω και υγραεριο που τα επιβαρυνει πιο πολυ απο οσο ξερω

Το καλοκαιρι το ειχα πρωτο παρατηρησει αλλα το εκανε μια στο τοσο και δεν εδινα σημασια.

Τωρα το κανει πιο συχνα

 

Κανονικά λογο του αερίου και μόνο θα πρέπει να αλλάζεις ποιο νωρίς και σε ποιο λίγα χιλιόμετρα.

 

Αν δεν κάνω λάθος κάπου 60.000 χιλιομετρα δίνει η VW στα μπουζι της για αλλαγή.

Αλλα εκει έχουμε των παράγοντα οτι υποτίθεται ειναι για κανονικό κινητήρα (χωρίς αέριο) 

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Κανονικά λογο του αερίου και μόνο θα πρέπει να αλλάζεις ποιο νωρίς και σε ποιο λίγα χιλιόμετρα.

 

Αν δεν κάνω λάθος κάπου 60.000 χιλιομετρα δίνει η VW στα μπουζι της για αλλαγή.

Αλλα εκει έχουμε των παράγοντα οτι υποτίθεται ειναι για κανονικό κινητήρα (χωρίς αέριο) 

Η Vw οντως καθε 60.000 δινει αλλαγη, αλλα λογο υγραεριου πιστεύω οτι πρεπει πιο νωρις να τα αλλαζω. 

Με καθησυχάζει το οτι δε το κανει παντα αλλα 1 στις 5.

Οποτε ισως δεν ειναι πολλπλασιαστεις. 

Το καλοκαιρι μου το εκανε δε ανηφορορικο δρομο με ac αναμένω ενω πηγα να κανω προσπεραση. 

Αν ειναι πολλαπλασιαστης, ειναι φιξ 4αδα η παει ο καθενας μονος του? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, pipis13 said:

Η Vw οντως καθε 60.000 δινει αλλαγη, αλλα λογο υγραεριου πιστεύω οτι πρεπει πιο νωρις να τα αλλαζω. 

Με καθησυχάζει το οτι δε το κανει παντα αλλα 1 στις 5.

Οποτε ισως δεν ειναι πολλπλασιαστεις. 

Το καλοκαιρι μου το εκανε δε ανηφορορικο δρομο με ac αναμένω ενω πηγα να κανω προσπεραση. 

Αν ειναι πολλαπλασιαστης, ειναι φιξ 4αδα η παει ο καθενας μονος του? 

Ο καθένας μόνος του μπορεί να τοποθετηθεί ή να αγοραστεί αλλά καλύτερα τετράδα όπως έκανα εγώ.

Πάντως η BERU Top quality.:wink:

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν , pipis13 said:

Η Vw οντως καθε 60.000 δινει αλλαγη, αλλα λογο υγραεριου πιστεύω οτι πρεπει πιο νωρις να τα αλλαζω. 

Με καθησυχάζει το οτι δε το κανει παντα αλλα 1 στις 5.

Οποτε ισως δεν ειναι πολλπλασιαστεις. 

Το καλοκαιρι μου το εκανε δε ανηφορορικο δρομο με ac αναμένω ενω πηγα να κανω προσπεραση. 

Αν ειναι πολλαπλασιαστης, ειναι φιξ 4αδα η παει ο καθενας μονος του? 

Καλησπέρα Pipi

 

Μια ερώτηση κρίσης..

Όταν βάζει μπρός, μήπως σου κάνει ένα πολύ ελαφρή τρέμουλο? 

 

Σκέψου το καλά και πές μου να σου πω.....

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , saxo_29 said:

Καλησπέρα Pipi

 

Μια ερώτηση κρίσης..

Όταν βάζει μπρός, μήπως σου κάνει ένα πολύ ελαφρή τρέμουλο? 

 

Σκέψου το καλά και πές μου να σου πω.....

Οχι ποτε. Λειτουργει αψογα

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

59 λεπτά πριν , pipis13 said:

Η Vw οντως καθε 60.000 δινει αλλαγη, αλλα λογο υγραεριου πιστεύω οτι πρεπει πιο νωρις να τα αλλαζω. 

Με καθησυχάζει το οτι δε το κανει παντα αλλα 1 στις 5.

Οποτε ισως δεν ειναι πολλπλασιαστεις. 

Το καλοκαιρι μου το εκανε δε ανηφορορικο δρομο με ac αναμένω ενω πηγα να κανω προσπεραση. 

Αν ειναι πολλαπλασιαστης, ειναι φιξ 4αδα η παει ο καθενας μονος του? 

 

Ριξε μια ματιά εδω στο 1800αρι tsi πως εχει γίνει ενα απο τα μπουζι

 

https://www.drive2.com/l/574842547138986828/

 

Μην τα κρατάς μέχρι τα όρια τους.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, pipis13 said:

Καλησπερα παιδια. Εχω ενα polo gti 6r.

Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καποιες φορες οταν δινω αποτομα γκαζι και ανεβαζει στροφες, κανει ενα στιγμιαιο  <<κοψιμο>> αρκετα αισθητο.

Τα δεδομενα ειναι

α) οτι το διαγνωστικο δε βγαζει σφαλμα.(βεβαια ξεχασα να πω του μηχανικου γι αυτο το κοψιμο γιατι  το θεωρησα ανευ σημασιας, αλλα τωρα το κανει πιο συχνα)

β) πλησιαζει η ωρα για αλλαγη μπουζι καθοτι εχω 53000χλμ με τα τωρινα.

Ξερετε τι μπορει να παιζει? Ειχε καποιος κατοχος αναλογο θεμα?

Ειναι θεμα μπουζι?

Πολλαπλασιαστη?

Κατι αλλο?

Ευχαρισω..

έχει παρατηρήσει να σου κάνει το ίδιο όταν επιλέγεις μα το πας μόνο με βενζίνη?

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , Derv_7 said:

έχει παρατηρήσει να σου κάνει το ίδιο όταν επιλέγεις μα το πας μόνο με βενζίνη?

Ναι το κανει και με βενζινη. 

Επαναλμβανω δε το κανει παντα, ακομα εστω. 

 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον πηγα βολτα αποκλειστικα με βενζινη. 

Παρατηρησα  οτι στο χειροκινητο mode (εχω dsg) εκει που εχω με σταθερη σχεση 1800-1900στροφες

παταω αποτομα γκαζι και καπου στις 2200-2400 κανει ενα - δυο κοψιματα και συνεχίζει μετα. Αν παταω προδοευτικα γκαζι δεν κάνει κατι. 

Οταν εχω ψηλες στροφες δε το κανει. 

Μιλαμε ακομα για μπουζι και πολλαπλασιαστες? 

Λετε να παιζει κανενα θεμα με τιποτα κομπρεσορα η τουρμπο? 

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα, κοψιματα σε χαμηλες στροφες, και ηταν πολλαπλασιαστης σε mannual mode.Επισης αν κουμπωσεις διαγνωστικο ενω πηγαινεις μια βολτα και παρεις live data ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα δειξει missfire σε συγκεκριμενο κυλινδρο.Δοκιμασε το με το μηχανικο σου.Ετσι οπως περιγραφεις κατα 99% ειναι πολλαπλασιαστης.

 

Υ.Γ.: Θα συμβουλευα να αλλαξεις τετραδα πολλαπλασιαστων και οχι αυτον/αυτους που εχουν παραδωσει.

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

εγω ειχα ακριβως τα ιδια συμπτωματα, κοψιματα σε χαμηλες στροφες, και ηταν πολλαπλασιαστης σε mannual mode.Επισης αν κουμπωσεις διαγνωστικο ενω πηγαινεις μια βολτα και παρεις live data ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα δειξει missfire σε συγκεκριμενο κυλινδρο.Δοκιμασε το με το μηχανικο σου.Ετσι οπως περιγραφεις κατα 99% ειναι πολλαπλασιαστης.

 

Υ.Γ.: Θα συμβουλευα να αλλαξεις τετραδα πολλαπλασιαστων και οχι αυτον/αυτους που εχουν παραδωσει.

Ναι κι εγω για τετραδα λεω. 

Εχω βρει προσφορα beru στα 17 ευρω ο ενας. Θα αλλαξω και μπουζι γιατι ειναι η ωρα τους για αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pipis13 said:

Ναι κι εγω για τετραδα λεω. 

Εχω βρει προσφορα beru στα 17 ευρω ο ενας. Θα αλλαξω και μπουζι γιατι ειναι η ωρα τους για αλλαγη.

ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω...κοψιμο σαν κλωτσημα σε χαμηλες στροφες...ενας μηχανικος ο θεος να τον κανει, μου λεγε οτι ετοιμαζεται να παραδωσει το dsg...τελικα ηταν πολλαπλασιαστης..τους αλλαξα ολους  με 50ευρω/τεμ. και κρατησα καβαντζα τους παλιους 3 που ηταν οκ...

Link to comment
Share on other sites

50 ευρω ο ενας σε εγδαρε νομιζω. 

Διορθωνω στα 27 ευρω beru

https://m.autodoc.gr/beru/990936

Και μπουζι νομιζω αυτα προτεινει ngk

 

https://m.autodoc.gr/ngk/7615909

Link to comment
Share on other sites

με εγδαρε και μου πηρε και το σκαλπ μη σου πω...η γνωστη καραμελα τυπου οι μαμα πολλαπλασιαστες ειναι ακριβοι...παντως οι beru ειναι μια χαρα...χτυπα τους

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , TMESSOLO said:

ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και εγω...κοψιμο σαν κλωτσημα σε χαμηλες στροφες...ενας μηχανικος ο θεος να τον κανει, μου λεγε οτι ετοιμαζεται να παραδωσει το dsg...τελικα ηταν πολλαπλασιαστης..τους αλλαξα ολους  με 50ευρω/τεμ. και κρατησα καβαντζα τους παλιους 3 που ηταν οκ...

Τέτοιοι είναι μήπως? 

 

https://www.ebay.com/itm/4x-NGK-Zundspule-AUDI-SEAT-SKODA-VW-1-4-1-6-FSi-TSi-CAXA-BAD-CAVD-BMY-BZG-BLG/184469910623?hash=item2af343745f:g:DLMAAOSwOOZfhDZL&redirect=mobile

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, OMINUS said:

θα σε γελασω φιλε...πολυ πιθανο παντως...ειναι κανα 3χρονο σιγουρα που αλλαξα

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα μπουζι, ngk, αλλαξα πολλαπλασιαστες, beru, αλλαξα και μπαταρία. 

Το αμαξι δε μου κανει μια κοψιματα. Δινει κανονικα. 

Αφηστε πουβτο νιωθω και πιο ζωντανο. 

Πιστευω να ξεμπερδεψα.. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.