Jump to content
Derv_7

ατμοσφαιρικά vs τούρμπο

Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα για συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών και γνωμών σχετικά με τα τούρμπο vs ατμοσφαιρικά.

Από την πλευρά μου έχοντας πάντα και μέχρι πριν 3 χρόνια που πήρα το πόλο, ατμοσφαιρικά θα ήθελα να κάνω έναν απολογισμό.

Θα ξεκινήσω στο που μου λείπει το ατμοσφαιρικό και θα έλεγα οτι μου λείπει το ατμοσφαιρικό ως καθημερινό αυτοκίνητο.

Ως ο καθημερινός εργάτης που δεν θα έχει τα ξεσπάσματα και τα ξεφυσίγματα του τούρμπο στα στενάκια της πόλης, τις ανηφόρες και γενικά που δεν θα φοβάμαι να τον σκίσω λίγο σε υψηλές στροφές.

Γενικά δεν μου ´κάθεται καλά το τούρμπο στις καθημερινές διαδρομές. Ίσως να είναι και θέμα συνήθειας. Αλλά η γνώμη μου είναι οτι είναι περιττό. Άσε που έχω την εντύπωση οτι το σκίζεις με τα σταμάτα-ξεκίνα. 

 

Φυσικά σε ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους το σκηνικό ανατρέπεται! Το τούρμπο είναι απόλαυση! Και προσπεράσεις και υψηλή ταχύτητα με λίγο θόρυβο κινητήρα και ξεκούραστο ταξίδι. Το αυτοκίνητο καταπίνει τα χιλιόμετρα για πλάκα και ας είναι ένα ταπεινό χιλιαράκι.Απίστευτο!

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ανοίγω αυτό το θέμα για συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών και γνωμών σχετικά με τα τούρμπο vs ατμοσφαιρικά.
Από την πλευρά μου έχοντας πάντα και μέχρι πριν 3 χρόνια που πήρα το πόλο, ατμοσφαιρικά θα ήθελα να κάνω έναν απολογισμό.
Θα ξεκινήσω στο που μου λείπει το ατμοσφαιρικό και θα έλεγα οτι μου λείπει το ατμοσφαιρικό ως καθημερινό αυτοκίνητο.
Ως ο καθημερινός εργάτης που δεν θα έχει τα ξεσπάσματα και τα ξεφυσίγματα του τούρμπο στα στενάκια της πόλης, τις ανηφόρες και γενικά που δεν θα φοβάμαι να τον σκίσω λίγο σε υψηλές στροφές.
Γενικά δεν μου ´κάθεται καλά το τούρμπο στις καθημερινές διαδρομές. Ίσως να είναι και θέμα συνήθειας. Αλλά η γνώμη μου είναι οτι είναι περιττό. Άσε που έχω την εντύπωση οτι το σκίζεις με τα σταμάτα-ξεκίνα. 
 
Φυσικά σε ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους το σκηνικό ανατρέπεται! Το τούρμπο είναι απόλαυση! Και προσπεράσεις και υψηλή ταχύτητα με λίγο θόρυβο κινητήρα και ξεκούραστο ταξίδι. Το αυτοκίνητο καταπίνει τα χιλιόμετρα για πλάκα και ας είναι ένα ταπεινό χιλιαράκι.Απίστευτο!
 
 
Εγώ θα είμαι σύντομος από τότε που πήρα το ταπεινό τουρμπατο χιλιαρακι δε ξαναγυρναω σε ατμόσφαιρα!! Και όποιος ατμόσφαιρα οδηγώ ξενερώνω απίστευτα εντός ή εκτός.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θέμα για συζήτηση θα έλεγα^_^:good:

 

 

Να πω την αλήθεια δεν εχω μπει στο σκεπτικό αυτο. 

 

Το πρώτο μου αμάξι ηταν turbo και αργώτερα και τα επόμενα που είχα πάλι turbo ηταν.

 

Εμένα τουλάχιστον με απασχολούσε περισσότερο το αμαξι να εχει 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.:thumbsup2:

 

 

 

Σε ατμοσφαιρικό παίζει και ρολο και η κάθε εταιρία τι κριτήρια θέλει.

Αν πήγαινα σε ατμοσφαιρικό πιστεω θα ηταν κανενα FSI που ειχε και κάποια άλογα παραπάνω και 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα γούστου και συνήθειας σίγουρα.Εμένα παντώς μου κακοφαίνεται λίγο η έλλειψη αμεσότητας και η γραμμικότητα του τούρμπο. Η οποία γίνεται πιο αισθητή σε κοντινές διαδρομές και σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια.

Επίσης μην ξεχνάμε και το θέμα αξιοπιστίας....

 

Link to comment
Share on other sites

από θέμα αξιοπιστίας - κόστους κοιτάμε τ ατμοσφαιρικά καθώς η τουρμπίνα είναι ένα ακόμα εξάρτημα που θα βγάλει βλάβη κάποια στιγμή, αφού είναι ένα αναλώσιμο εργαλείο επάνω στο μοτέρ.

από  θέμα απόλαυσης το τούρμπο είναι μονόδρομος αφού σου προσφέρει καλές επιδόσεις από μικρο κυβισμό και παίρνει και βελτίωση σε σχέση με την ατμοσφαίρα που όσα και να ρίξεις επάνω διαφορά ιδιαίτερη δεν θα δεις

οπότε είναι ξεκάθαρα οικονομικό θέμα για εμένα αφού και ραλιαρης να μην είναι κάποιος όλοι θέλουμε έστω και λίγη δύναμη στ αμάξι για να κάνουμε μια προσπέραση σ ένα ταξίδι στην εθνική,

Τούρμπο και πάλι τούρμπο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εξαρταται απο το τι θυσιαζει κανεις...δηλαδη θυσιαζεις αξιοπιστια οταν εισαι τουρμπατος  αλλα εχεις δυναμη..το αντιθετο σε ατμοσφαιρα...ειχα και απο τα 2...παω προς το τουρμπο για τους εξης λογους:

1. δυναμη οταν την χρειαζεσαι πχ σε προσπεραση.

2. αν και ωντας 42 πλεον, παρολο αυτα ειναι πιο διασκεδαστικο να οδηγας τουρμπο.Ο ηχος, η δυναμη παιζουν το ρολο τους.

 

Τελος ας παμε στο αγκαθι της υποθεσης...η

αξιοπιστια ή καλυτερα η συντηρηση ενος κινητηρα με τουρμπο..ειναι αληθεια οτι γενικα οι φθορες ειναι πιο πολλες σε εναν τετοιο κινητηρα.Αν εισαι ομως σχολαστικος και αλλαζεις τα προβλεπομενα στα σωστα διαστηματα των σερβις, νομιζω οτι μπορεις να χαρεις το αυτοκινητο απροβληματιστα.Επισης και ο τροπος χρησης παιζει τεραστιο ρολο στην μακροζωια ενος τουρμπο κινητηρα

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η αξιοπιστία είναι κατα κράτος υπερ των ατμοσφαιρικών κινητήρων ιδιαίτερα εκείνων με multipoint injection.

Νομίζω οτι δεν διαφωνεί κανένας σε αυτό.

Για αυτό και είπα οτι για εργάτη, μικρές αποστάσεις και μέσα στην πόλη το ατμοσφαιρικό ενδείκνειται.

Τώρα στα ταξίδια που χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να προσπεράσεις κτλ το τούρμπο για την χώρα μας είναι η μοναδική λύση. 

Μεταξύ μας, πάλι η ατμόσφαιρα υπερτερεί. Απλά στο Ελλάντα ήταν πάντοτε απαγορευτικά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.

Την αίσθηση που σου δίνει ένα εξακύλινδρο για παράδειγμα δεν μπορεί να την υποκαταστάσει κανένα τούρμπο.

Τώρα λόγω ρύπων, κατανάλωσης , μείωσης κόστος, φορολογίας κτλ το τούρμπο είναι μονόδρομος και από οτι φαίνεται θα κλείσει και την αυλαία της συνεχούς ανάπτυξης των θερμικών κινητήρων τους τελευταίους 2 αιώνες. Μακάρι να βγώ ψεύτης γιατί δεν συμπαθώ πολύ τα ηλεκτρικά.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω στη δουλειά μου οδηγώ εξακύλινδρο βενζίνη 220 άλογα πάει καλά για το βάρος του αλλά η μέση κατανάλωση είναι 17-19 λίτρα του αδερφού μου το αμαροκ εξακύλινδρο πετρέλαιο τουρμπο με ίδιες συνθήκες και παραπάνω άλογα δεν πάει πάνω από 10. Και γτ λοιπόν να έχω τέτοια τεράστια σπατάλη όχι για την τσέπη μου μόνο αλλά και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε...

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Derv_7 said:

Τώρα λόγω ρύπων, κατανάλωσης , μείωσης κόστος, φορολογίας κτλ το τούρμπο είναι μονόδρομος και από οτι φαίνεται θα κλείσει και την αυλαία της συνεχούς ανάπτυξης των θερμικών κινητήρων τους τελευταίους 2 αιώνες. Μακάρι να βγώ ψεύτης γιατί δεν συμπαθώ πολύ τα ηλεκτρικά.

 

 

Και τα ηλεκτρικά φούσκα ειναι μου φαίνεται...?

Θα γίνει μετα απο λίγα χρόνια οτι ακριβώς έγινε με τα DIESEL πάρε DIESEL σου έλεγαν πριν απο μερικά χρόνια,  τώρα σου λένε πάρε ηλεκτρικό

 

Αλλα αργά η γρήγορα θα σε φορολογήσει ΚΑΙ εκει.

 

Οταν θα ανέβει η τιμη της κιλοβατώρας(το ιδιο εχει γινει και με την τιμή του πετρελαίου κίνησης ) στους σταθμούς που θα πηγαίνεις να το φορτίσεις τοτε θα δεις οτι θα πληρώνεις τα ιδια χρήματα με την βενζίνη και το πετρέλαιο.

 

(Για ενα περίεργο λόγο απο αυτούς που διαφημίζουν τα ηλεκτρικά και εξυμνούν πλέον την ηλεκτροκίνηση  που παρεμπιπτόντως ειναι η ίδιοι που σου έλεγαν πάρε diesel κανένας δεν λέει τι θα γίνει με της τιμές στην κιλοβατώρα....)

 

 

 

Τι ηλεκτρικό να πάρεις φίλε μου?,

Να μου σκάσει, η να πιάσει καμία φωτιά σε κανένα σταθμό φόρτισης?

 

https://www.autoagora.gr/news/data/video/Ekrhksh-hlektrikoy-se-stathmo-fortishs-[video]_202778.asp

 

http://en.protothema.gr/incredible-explosion-in-a-chinese-electric-car-video/

 

https://www.autonews.com/automakers-suppliers/hyundai-canada-probing-case-kona-ev-fire-explosion

 

https://abc7news.com/tesla-crash-battery-safety-car-crashes-model-x/3266061/

 

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

 

Και τα ηλεκτρικά φούσκα ειναι μου φαίνεται...?

Θα γίνει μετα απο λίγα χρόνια οτι ακριβώς έγινε με τα DIESEL πάρε DIESEL σου έλεγαν πριν απο μερικά χρόνια,  τώρα σου λένε πάρε ηλεκτρικό

 

Αλλα αργά η γρήγορα θα σε φορολογήσει ΚΑΙ εκει.

 

Οταν θα ανέβει η τιμη της κιλοβατώρας(το ιδιο εχει γινει και με την τιμή του πετρελαίου κίνησης ) στους σταθμούς που θα πηγαίνεις να το φορτίσεις τοτε θα δεις οτι θα πληρώνεις τα ιδια χρήματα με την βενζίνη και το πετρέλαιο.

 

(Για ενα περίεργο λόγο απο αυτούς που διαφημίζουν τα ηλεκτρικά και εξυμνούν πλέον την ηλεκτροκίνηση  που παρεμπιπτόντως ειναι η ίδιοι που σου έλεγαν πάρε diesel κανένας δεν λέει τι θα γίνει με της τιμές στην κιλοβατώρα....)

 

 

 

Τι ηλεκτρικό να πάρεις φίλε μου?,

Να μου σκάσει, η να πιάσει καμία φωτιά σε κανένα σταθμό φόρτισης?

 

https://www.autoagora.gr/news/data/video/Ekrhksh-hlektrikoy-se-stathmo-fortishs-[video]_202778.asp

 

http://en.protothema.gr/incredible-explosion-in-a-chinese-electric-car-video/

 

https://www.autonews.com/automakers-suppliers/hyundai-canada-probing-case-kona-ev-fire-explosion

 

https://abc7news.com/tesla-crash-battery-safety-car-crashes-model-x/3266061/

 

Μαζί σου σε όλα...Νομίζω στο μέλλον θα σε υποχρεώνει το κράτος να έχεις δικό σου γκαράζ με μπριζα φορτισης 16 ή 32A. Αν δεν έχεις θα σε βάζει να πληρώνεις τέλος και θα έχει στα πεζοδρόμια σταθμούς φόρτισης που θα χρεώνεσαι με το χρόνο.

Το μέλλον θα είναι τα ηλεκτρικά με όποια αρνητικά και θετικά.Όλοι το έχουν σίγουρο...

Έχεις ακούσει τις φήμες για το Euro 7? Θα είναι σχεδόν αδύνατο τα αμάξια με κιν/ρες εσωτερικής καύσης να το πιάσουν.

Τώρα στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στο επίπεδο αφρικανικών χωρών ακόμα σε επίπεδο εκπομπών καυσαερίων.Τα έχουμε πεί αυτά. Η γνώμη μου είναι οτι όπως όλα, έτσι και η ηλεκτροκίνηση θα μπεί ξαφνικά και βίαια στην χώρα μας και δεν θα έχουμε περάσει τα προυγούμα στάδια ανάπτυξης των άλλων χωρών. Στην αναμπούμπούλα λοιπόν θα γίνουν πάλι λάθη, θα γεμίσουν κάποιων οι τσέπες πάλι και στο τέλος θα ψάχνουμε λεφτά, χώρο και σταθμούς φόρτισης για να κάνουμε την δουλειά μας.

Α! και όπως είπες και πιο πριν η τιμη της kwh θα πάει στο θεό σίγουρα

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Derv_7 said:

Μαζί σου σε όλα...Νομίζω στο μέλλον θα σε υποχρεώνει το κράτος να έχεις δικό σου γκαράζ με μπριζα φορτισης 16 ή 32A. Αν δεν έχεις θα σε βάζει να πληρώνεις τέλος και θα έχει στα πεζοδρόμια σταθμούς φόρτισης που θα χρεώνεσαι με το χρόνο.

Το μέλλον θα είναι τα ηλεκτρικά με όποια αρνητικά και θετικά.Όλοι το έχουν σίγουρο...

Έχεις ακούσει τις φήμες για το Euro 7? Θα είναι σχεδόν αδύνατο τα αμάξια με κιν/ρες εσωτερικής καύσης να το πιάσουν.

Τώρα στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στο επίπεδο αφρικανικών χωρών ακόμα σε επίπεδο εκπομπών καυσαερίων.Τα έχουμε πεί αυτά. Η γνώμη μου είναι οτι όπως όλα, έτσι και η ηλεκτροκίνηση θα μπεί ξαφνικά και βίαια στην χώρα μας και δεν θα έχουμε περάσει τα προυγούμα στάδια ανάπτυξης των άλλων χωρών. Στην αναμπούμπούλα λοιπόν θα γίνουν πάλι λάθη, θα γεμίσουν κάποιων οι τσέπες πάλι και στο τέλος θα ψάχνουμε λεφτά, χώρο και σταθμούς φόρτισης για να κάνουμε την δουλειά μας.

Α! και όπως είπες και πιο πριν η τιμη της kwh θα πάει στο θεό σίγουρα

νταξει ρε παιδια...εχουμε ακομα χρονια για τα ηλεκτρικα...ειναι η εξελιξη...δεν μπορεις να πας αντιθετα...ας μην ξεφευγουμε απο το θεμα...σε 10 χρονια θα κινεισαι με ηλεκτρικο και αν εισαι μερακλης θα χεις στο γκαραζ τουρμπο ή ατμοσαφαιρα;;;

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε έλεγα ότι μα καλά είναι ανόητοι οι κατασκευαστές που δε βγάζουν όλα τα αμάξια με τούρμπο; Μετά από 20 χρόνια σχεδόν όλα τα αμάξια έχουν τούρμπο.... Αυτό δίνει και απάντηση στο ερώτημα ατμόσφαιρα η τούρμπο.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, turbomaniac said:

Κάποτε έλεγα ότι μα καλά είναι ανόητοι οι κατασκευαστές που δε βγάζουν όλα τα αμάξια με τούρμπο; Μετά από 20 χρόνια σχεδόν όλα τα αμάξια έχουν τούρμπο.... Αυτό δίνει και απάντηση στο ερώτημα ατμόσφαιρα η τούρμπο.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

κάτι μου λέει οτι σύμφωνα και με το nickname σου δεν είσαι και τόσο αντικειμενικός.8)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, turbomaniac said:

Κάποτε έλεγα ότι μα καλά είναι ανόητοι οι κατασκευαστές που δε βγάζουν όλα τα αμάξια με τούρμπο; Μετά από 20 χρόνια σχεδόν όλα τα αμάξια έχουν τούρμπο.... Αυτό δίνει και απάντηση στο ερώτημα ατμόσφαιρα η τούρμπο.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Ο νούμερο ένα λόγος για τον οποίο οι εταιρείες έχουν μπει στον κόπο να φτιάξουν turbo μοτέρ, είναι η μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι.

Όλοι οι κατασκευαστές δεν μας λυπήθηκαν που τα περισσότερα ατμοσφαιρικά κάτω των 2 λίτρων σέρνονταν και είπαν ας τους δώσουμε μωρέ ροπή και άλογα παραπάνω. Οι προδιαγραφές ρύπων ήταν αυτές που έβαλαν το Τούρμπο στη ζωή μας.

Αν για παράδειγμα αύριο υπάρξει ένας άλλος τρόπος να βγάζει λιγότερα καυσαέρια ένα κινητήρας τότε το τούρμπο θα πάει και αυτό στο χρονοντούλαπο.

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειδαμε και τα ατκισσον και τα σκαιακτιβ που σέρνονται.. ενδιαφέρον τα ηλεκτρικά τούρμπο! Αλλά πάλι μπλέκεις με μπαταρίες κτλ..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι λίγο αδικία να συνδέεται γενικά η Vw με τα τούρμπο.

Για παράδειγμα ο 3.2 κινητήρας του R32....Πολύ θα ήθελα να το είχα οδηγήσει αυτό το θηρίο....

Link to comment
Share on other sites

εχω ατμοσφαιρικο εδω και πολλα χρονια.εχω οδηγησει σχεδον ολα τα turbo του vag οπως και πολλα ατμοσφαιρικα του vag.

η απαντηση ειναι απλη.turbo και παλι turbo.ειτε μαμα ειτε με προγραμμα ειτε diesel ειτε βενζινη.

η αμεσοτητα στην ενεργητικη ασφαλεια που σου παρεχει ενας κινητηρας με turbo δεν συγκρινετε με κανενα ατμοσφαιρικο κινητηρα.

εκτος αν μιλαμε για το GT3RS.αλλα δε μιλαμε.

η οικονομια που μπορεις να κανεις με εναν  κινητηρα turbo επισης δε συγκρινεται με κανενα ατμοσφαιρικο.

το turbo ναι ειναι αναλωσιμο,αλλα αν το προσεξεις δεν θα σου χαλασει ΠΟΤΕ.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ.

οσο για το φιλο που αναπολει το R32 θα του πω να κανει μια βολτα με το τελευταιο GTI 

ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ το R32 μοτερ.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , DubbeR_ChRoniS said:

η οικονομια που μπορεις να κανεις με εναν  κινητηρα turbo επισης δε συγκρινεται με κανενα ατμοσφαιρικο.

 

το turbo ναι ειναι αναλωσιμο,αλλα αν το προσεξεις δεν θα σου χαλασει ΠΟΤΕ.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ.

 

Σωστή παρατήρηση αυτή με την οικονομία που προσφέρουν τα turbo.

Κάποτε ηταν- τα θεωρούσαν το ακριβώς αντίθετο, άκουγαν turbo και τρέχανε.

 

 

Για το turbo να αν το πάρουμε αναλογικά ένας που αλλάζει αμαξια μετα τα 5-6 χρόνια δεν θα του παρουσίαση - ουτε θα ασχοληθεί με το αν του χαλάσει το turbo.

Νομίζω κάπου το ειχα ξανα γράψει φίλος με Renault megane του 2010 καινούργιο το 1400 με τα 140/150 hp τωρα που μιλάμε το αμαξι εχει 300.000 Χιλιόμετρα πρώτη φορά άλλαξα turbo το 2018.

 

Ενας μέσως οδηγός 300.000χιλιομετρα δεν πρόκειται να κάνει στα 5 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, DubbeR_ChRoniS said:

εχω ατμοσφαιρικο εδω και πολλα χρονια.εχω οδηγησει σχεδον ολα τα turbo του vag οπως και πολλα ατμοσφαιρικα του vag.

η απαντηση ειναι απλη.turbo και παλι turbo.ειτε μαμα ειτε με προγραμμα ειτε diesel ειτε βενζινη.

η αμεσοτητα στην ενεργητικη ασφαλεια που σου παρεχει ενας κινητηρας με turbo δεν συγκρινετε με κανενα ατμοσφαιρικο κινητηρα.

εκτος αν μιλαμε για το GT3RS.αλλα δε μιλαμε.

η οικονομια που μπορεις να κανεις με εναν  κινητηρα turbo επισης δε συγκρινεται με κανενα ατμοσφαιρικο.

το turbo ναι ειναι αναλωσιμο,αλλα αν το προσεξεις δεν θα σου χαλασει ΠΟΤΕ.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ.

οσο για το φιλο που αναπολει το R32 θα του πω να κανει μια βολτα με το τελευταιο GTI 

ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ το R32 μοτερ.

Όταν λές αν το προσέξεις, τι εννοείς? Για παράδειγμα τι προσοχή παραπάνω μπορείς να δώσεις σε ένα τούρμπο νέας γενιάς ?

Link to comment
Share on other sites

Να μην τουρμπιζεις σε υψηλές στροφές πριν το λάδι πιάσει 80πλας ή 20 λεπτά.
Να μην το πας συνέχεια τέρμα.
Ενδεδειγμένο λιπαντικό με συχνές αλλαγές.
Μετά από σκισιμο 5 λεπτά ήρεμη οδήγηση να κρυώσει το τούρμπο.
Να μην πατάς τέρμα γκάζι από πολύ χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.