Jump to content
andreasp

ΝΕΟΣ ΜΕ TIGUAN 2000cc 4x4 190hp dsg

Recommended Posts

Καλημέρα σας και καλές γιορτές!

 

Χτές απόκτησα ένα Tiguan 4x4 diesel 190hp dsg με άδεια Αυγουστος 2017, μπόλικα εξτρά , 48000χλμ και ατρακάριστο.

 

Πανοραμική οροφή

Discover Pro (κατεβάζω και χάρτες τώρα απο το https://app-connect.volkswagen.com/)

Θερμαινόμενο δερμάτινο ηλεκτρικό σαλόνι smart comfort

Ηλεκτρικο πορτ μπαγκαζ

Full led μπροστα

Ηλεκτρικός κοτσαδόρος

Ζάντες 19αρες

 

Το αμάξι ήταν leasing φιλου, αγορασμένο στα 53000€ το 2017, και το πήρα στα 28500€.

Νομίζω ήταν καλό deal πάντα με δεδομένο ότι το αμάξι ήταν φίλου. 

Δεν έχει βγάλει ποτέ καμία ζημιά. Μόνο ένα φεγγάρι πρέπει να είχε συμπληρώσει λίγο παραφλού, γιατί έχει δυο μπουκαλάκια μισά στο πορτ μπαγκάζ, αλλά δεν θυμάται κάν πότε. Σε κάποιο βενζινάδικο μάλλον του έβαλαν. (με ψιλοανησυχισε λιγο το θεμα με το παραφλου, αλλα τυχαιο πρεπει να ηταν)

 

Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη.

Εχω σκοπό να του κάνω ένα μικρό σέρβις, με λάδια, φίλτρο λαδιού και υγρά haldex στο διαφορικό όπως με συμβούλεψε άλλος φίλος απο την Καρέντα.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε, καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι το εργαλείο που πήρες!

Βάλε μας και μερικές φωτογραφίες να το δούμε όταν μπορέσεις.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ!

Θα βγάλω αύριο να έχει φώς και θα βάλω. Ωραιο ειναι πραγματι. Βραχος στην Αττικη οδό.
Εχει ολα τα συστηματα ασφαλειας τα συγχρονα, παει καλα, και φαινεται να μην καιει παρα πολλά.

Αν δεν με ενοχλουσε και στο δεξι ποδι το τουνελ που εχει εκει στην κονσόλα, θα ήταν τέλειο! Ελπίζω να το συνηθίσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενταξει... ειναι ωραιο αμαξι. Εχει αυτο το γερμανικο το στιβαρο, που ειχε και το focus μου καποτε. Απλα ελπιζω να βγει πιο αξιοπιστο απο οτι βγηκε το Focus, αλλιως καηκαμε!
Τωρα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια, πρωτη φορα εχω επαφη μαζι τους. Ωραια ειναι. Κατι keyless που το κλειδι το εχεις χαμενο μεσα στο τσαντακι, ειναι και βολικα.
Κοτσαδορο το ειχα ονειρο να εχω σε καποιο αμαξι μου. Εχω καημο να παρω μια μπαγκαζιερα μικρη και να φερνω τα δικα μου ξυλα απο τις ελιες στο χωριό. Οχι οτι συμφερει φυσικα, αλλά για το γινάτι και μόνο.

Η σημερινη καταναλωση μου παντως, μεσα στην αθηνα, 110χλμ, ειναι στα 9 λιτρα/100. Πολυ καλα νομιζω για τοσο βαρυ αμάξι

Link to comment
Share on other sites

On 24/12/2020 at 10:08 ΜΜ, andreasp said:

Ενταξει... ειναι ωραιο αμαξι. Εχει αυτο το γερμανικο το στιβαρο, που ειχε και το focus μου καποτε. Απλα ελπιζω να βγει πιο αξιοπιστο απο οτι βγηκε το Focus, αλλιως καηκαμε!
Τωρα αυτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια, πρωτη φορα εχω επαφη μαζι τους. Ωραια ειναι. Κατι keyless που το κλειδι το εχεις χαμενο μεσα στο τσαντακι, ειναι και βολικα.
Κοτσαδορο το ειχα ονειρο να εχω σε καποιο αμαξι μου. Εχω καημο να παρω μια μπαγκαζιερα μικρη και να φερνω τα δικα μου ξυλα απο τις ελιες στο χωριό. Οχι οτι συμφερει φυσικα, αλλά για το γινάτι και μόνο.

Η σημερινη καταναλωση μου παντως, μεσα στην αθηνα, 110χλμ, ειναι στα 9 λιτρα/100. Πολυ καλα νομιζω για τοσο βαρυ αμάξι

 

καλά σε κατανάλωση σε σχέση με τα ford τα VW είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα! 

 

και εγώ ford είχα κάποτε αλλά...ου μπλέξεις με αυτά.

 

εσύ είχες το MK2 που ήταν αρκετά βενζινορουφιχτρα.. μου έχει πει κόσμος ότι άνετα βλέπεις κάτι 8 -9 λίτρα στα 100 

 

μιας και ξέρει από ποιότητα ford στο θέμα οδήγησης είναι πάρα πολύ καλά! 

αλλά δυστυχώς πάσχουν από ποιότητα-συναρμολόγηση - και από καταναλώσεις...

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

8-9 ???
Το 1800 του 2002 έπινε 14λ/100 έδω μέσα και δεν είχε δύναμη να ξεκινήσει από το φανάρι.
Άστα....


93884c559ba74d726134d223f10ec676.jpg0d661820b64f00c777d97f1ca3d25022.jpgf8ab105a41d008c7d7964a69c6c087d2.jpg

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

Edited by andreasp
  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

για το 1400αρι  εγώ έλεγα μου έχουν αναφέρει και 10+ 

Το 1400αρι πηγαινε με την οπισθεν!!  Θα επρεπε να απαγορευεται να παραγεται αυτο το αυτοκινητο. 75αλογα σε εκεινο το κουφαρι, ηταν θανατος!
Μην το συζητας. Ηταν τραγικη αγορα το Focus. Απο την παραλαβη μεχρι και την μερα που το πουλησα. Γνωρισα τους παντες. Απο την καθαρίστρια , μέχρι τον ΔΣ της FMH.

Τελος παντων... περασμένα ξεχασμένα και off topic.

 

Link to comment
Share on other sites

45 λεπτά πριν , andreasp said:

Το 1400αρι πηγαινε με την οπισθεν!!  Θα επρεπε να απαγορευεται να παραγεται αυτο το αυτοκινητο. 75αλογα σε εκεινο το κουφαρι, ηταν θανατος!
Μην το συζητας. Ηταν τραγικη αγορα το Focus. Απο την παραλαβη μεχρι και την μερα που το πουλησα. Γνωρισα τους παντες. Απο την καθαρίστρια , μέχρι τον ΔΣ της FMH.

Τελος παντων... περασμένα ξεχασμένα και off topic.

 

κατάλαβα μια από τα ίδια ακριβώς και εγώ, έτσι όπως το περιγράφεις μέχρι που το έδωσα στα 2 χρόνια και ξεμπερδεψα με τα κάθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία...

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, OMINUS said:

κατάλαβα μια από τα ίδια ακριβώς και εγώ, έτσι όπως το περιγράφεις μέχρι που το έδωσα στα 2 χρόνια και ξεμπερδεψα με τα κάθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία...

το focus πρώτης γενιάς ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου λεφτά....είχα το 1.4 duratec. Το πήρα καινούργιο σε τιμή που σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ένα καλό σκούτερ.Μια χαρά αξιόπιστο ήταν, σκυλί...από εξωτερική εμφάνιση και καμπίνα πολλές δεκαετίες μπροστά, πίσω καθόντουσαν μια χαρά δεν καταλάβαινες λακούβα.Απο κατανάλωση δεν έκαιγε τίποτα....Τα καθίσματα του όμως ήταν κουραστικά μπροστά, ήμουν μικρό παιδί και με έπιανε η μέση μου σε πολύωρο ταξίδι.

Το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει ήταν οτι μόλις έβρεχε έμπαζε νερά στο.χώρο των ποδιών του συνοδηγού.Ήθελε στεγανοποίηση ο χώρος στην περιοχή των νεροχυτών στους υαλοκαθαριστήρες.  

Το έδωσα αμέσως μόλις το έβαλα αγγελία.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

το focus πρώτης γενιάς ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου λεφτά....είχα το 1.4 duratec. Το πήρα καινούργιο σε τιμή που σήμερα δεν αγοράζεις ούτε ένα καλό σκούτερ.Μια χαρά αξιόπιστο ήταν, σκυλί...από εξωτερική εμφάνιση και καμπίνα πολλές δεκαετίες μπροστά, πίσω καθόντουσαν μια χαρά δεν καταλάβαινες λακούβα.Απο κατανάλωση δεν έκαιγε τίποτα....Τα καθίσματα του όμως ήταν κουραστικά μπροστά, ήμουν μικρό παιδί και με έπιανε η μέση μου σε πολύωρο ταξίδι.

Το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει ήταν οτι μόλις έβρεχε έμπαζε νερά στο.χώρο των ποδιών του συνοδηγού.Ήθελε στεγανοποίηση ο χώρος στην περιοχή των νεροχυτών στους υαλοκαθαριστήρες.  

Το έδωσα αμέσως μόλις το έβαλα αγγελία.

Κοιτα τα Ford εχουν ωραία εμφάνιση και απο χώρους ειναι αρκετά καλα και βολικά (εγω ειχα το cmax mk2 )

Και εχουν και πολυ Καλή οδηγική συμπεριφορά.

 

Πιστεύω όμως οτι μετα το 2010 , εχουν χαλάσει παρα μα παρα Πολύ ως προς την ποιότητα υλικών που χρησιμοποιούν και στην τσαπατσουλιά που υπάρχει στην συναρμολόγηση...

 

Οταν ήσουν μικρός τα ειχα σε μεγάλη εκτίμηση...αλλα πλεον με αυτα που αντιμετώπισα και με αυτα που έβλεπα στη  αντιπροσωπία μεσα και σε αλλα μοντέλα Ford, και με τους ιδιοκτήτες τους τραβάνε τα μαλλιά τους έχασα καθε εκτίμηση.

 

 

Και ειδικά με τα μοτερ τα EcoBoost πολύς κόσμος έκλαψε και πήραν το μοτερ στα χέρια...

(εχουμε και μέλος εδω στο VW club ) που το εχει πληρώσει Πολύ ακριβά το focus του 2 φορες να εχει παρει το μοτερ στο χέρι.

 

Και για αυτο πολυ ιδιοκτήτες τα εχουν δώσει σχετικά πολυ γρήγορα γιατί εχουν εντοπίσει οτι το μοτερ ειναι στα πρόθυρα να το πάρουν στα χέρια.

Και δυστυχώς την ζημιά την τρώει ο επόμενος ιδιοκτήτης μετα απο λίγο καιρό. 

 

 

 

Ενα με ρώταγες αν θα έπαιρνα ξανά Ford θα σου έλεγα οτι ΟΧΙ.

 

 

ΑΝ έπαιρνα  μεταχειρισμένο Ford ομως, (για να κάνω την δουλειά μου ως όχημα για να μπορώ να μετακινουμε στην δουλειά μου κτλ Χωρίς να βρέχομαι και να κρυώνω τον χειμώνα  )

σίγουρα θα έπαιρνα απο το 2010 και Πίσω μοντέλο.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Λες να εχει σχεση με το τηλεφωνο και οχι με το αμαξι?

Παιζει να βρουμε το manual σε pdf ?

 

Edited by andreasp
Link to comment
Share on other sites

Λες να εχει σχεση με το τηλεφωνο και οχι με το αμαξι?
Παιζει να βρουμε το manual σε pdf ?
 

Με το τηλέφωνο έχει να κάνει σίγουρα. Το αναπάντητες κλήσεις μου μοιάζει και εμένα λογικό. Σου δείχνει επίσης το σήμα και την μπαταρία του τηλεφώνου. Κάτι με το τηλέφωνο είναι. Κλήσεις, sms, κάτι τέτοιο.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στα 4 έτη/60.000ΚΜ η αλλαγή λαδιών + φίλτρου στο κιβώτιο DSG7. Πόσα ΚΜ έχει το δικό σου;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

50000χλμ. Τον αυγουστο κλεινει 4ετια.

Υπαρχει πουθενα κανενας πινακας συντηρησης? Στο manual δεν ειδα κατι. 

Link to comment
Share on other sites

Σημείωσε:

Κάθε 1ε/15Κ λάδια + φίλτρο λαδιού

Στα 2ε/30Κ γενικό σέρβις με λάδια + φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και αέρος

Στα 3ε/45Κ λάδια + φίλτρο λαδιού και φίλτρο πετρελαίου + υγρά φρένων (εφεξής κάθε 2 έτη)

Στα 4ε/60Κ μεγάλο γενικό σέρβις με λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων.


VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, topmar said:

Σημείωσε:

Κάθε 1ε/15Κ λάδια + φίλτρο λαδιού

Στα 2ε/30Κ γενικό σέρβις με λάδια + φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και αέρος

Στα 3ε/45Κ λάδια + φίλτρο λαδιού και φίλτρο πετρελαίου + υγρά φρένων (εφεξής κάθε 2 έτη)

Στα 4ε/60Κ μεγάλο γενικό σέρβις με λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων.


VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

To "μεγαλο γενικο σερβις" περιγραφει το "λάδια +φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρος, υγρό DSG + Διαφορικό και υγρά φρένων." ?

ή εμπεριεχεται και τιποτα αλλο στο σερβις ?

Γιατι αν ειναι αυτο, λαδια + φιλτρο λαδιου θελει τελικα το αμαξι, και καθε 60.000χλμ λαδια διαφορικου και βαλβολινες.

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, η κονσολα δεν σας ενοχλει στο δεξι πόδι ??

Μιλαω για τα κοκκινα σημεια.

Σκεφτομαι μεχρι και να κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο και να ντύσω δέρμα.

Προς το παρον εφτιαξα ενα μαξιλαρακι , και αυριο - μεθαυριο θα το κανω πιο κυριλε σε ταπετσέρη.

 

 

139419110_1094141294358808_2827914813284195679_n.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Video in motion πως το ενεργοποιουμε? Θέλει το διαγνωστικο της VW ?
Μέσω διαγνωστικού μόνο, νομίζω...
Ρε παιδια, η κονσολα δεν σας ενοχλει στο δεξι πόδι ??
Μιλαω για τα κοκκινα σημεια.
Σκεφτομαι μεχρι και να κοψω την κονσολα σε εκεινο το σημειο και να ντύσω δέρμα.
Προς το παρον εφτιαξα ενα μαξιλαρακι , και αυριο - μεθαυριο θα το κανω πιο κυριλε σε ταπετσέρη.
 
 
139419110_1094141294358808_2827914813284195679_n.jpg.825967da4afb4649d7a7797d8b91c292.jpg
Εμένα με ενοχλεί όλη η κονσόλα, σε σχέση με το σημείο που είναι το πεντάλ γκαζιού.... . Κουράζει το πόδι στην πολύωρη οδήγηση...

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.