Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
athsak

Golf 3 διαρροη λαδιου βοηθεια!

Recommended Posts

Γεια σας.Εχω θεμα με μια διαρροη λαδιων σε golf 3 1.4.Ο μηχανικος μου ειπε για φλατζα καθρεφτη...Για να γινει πρεπει να κατεβει καρτερ...Θελω να ρωτησω αν γινετε καποιο σφιξιμο και μπορει να διορθωθει απλα ωστε να μην μπω σε διαδικασια να κατεβει καρτερ...Ευχαριστω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεια σας.Εχω θεμα με μια διαρροη λαδιων σε golf 3 1.4.Ο μηχανικος μου ειπε για φλατζα καθρεφτη...Για να γινει πρεπει να κατεβει καρτερ...Θελω να ρωτησω αν γινετε καποιο σφιξιμο και μπορει να διορθωθει απλα ωστε να μην μπω σε διαδικασια να κατεβει καρτερ...Ευχαριστω.
Καλησπέρα.
Οταν λες φλάντζα καθρέπτη... Τι εννοείς, δηλαδή λέγοντας καθρέπτη ποιο ανταλλακτικό αναφέρεις?

Αν μιλάμε για την φλάντζα του κάρτερ δεν είναι και τόσο σοβαρό ούτε είναι δύσκολη επισκευή.
Εμένα στο δικό μου καινούργια φλάντζα και καθαρισμός πήγε ένα 50αρικο.

Αλλά δυστηχως είναι μονόδρομος η αφαίρεση του. Όσο και αν σφηξεις τις βίδες το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τις στραβώσεις και μην ξεχνάς ότι είναι αλουμίνιο.


Δε ξερω πόσο σου έχει ζητήσει εσένα ο μηχανικός αλλά αν το ποσό σου φαίνεται απαγορευτικό.. Μπορείς να δοκιμάσεις και μόνος σου.
Πάρε με αλοιφή για αυτοσχεδιες φλατζες, λίγο απαλό γιαλόχαρτο, και αφότου αδειάσεις το λάδι από τον κινητήρα από την τάπα ξεβιδώσε το κάρτερ αφαίρεσε το, καθάρισε το πολύ καλά ξυσε όλα τα υπολείμματα της παλιάς βλατζας με το γυαλόχαρτο και διμιουργησε μια καινούργια με την αλοιφή και ξανάβισωσε το. άστο για περιπου 24 ώρες να στεγνώσει και ξαναγεμισε τον κινητήρα με λάδι.
Προσοχή
Αυτή η διαδικασία είναι η πιο απλή και εφόσον δεν είναι απαραίτητο να αφαιρεθεί και η εξάτμιση. Γιατί κάποια κάρτερ είναι σκαλωμενα πάνω από της σωληνώσεις εξαγωγής. Εκεί πάμε αλλού αλλά στα γκολφ συνήθως δε χρειάζεται να βγουν οι εξατμίσεις.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

αλλο πραγμα η φλαντζα καθρεπτη απο τη φλαντζα καρτερ...η δευτερη ειναι στο κατω μερος του κινητηρα στο καρτερ οπως ειναι κατανοητο και η αλλη ειναι στο πανω μερος του κινητηρα...και εχει δουλειτσα η αληθεια ειναι καθως ανοιγεις μοτερ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις παιδια!Φιλε ευχαριστω για την αναλυτικη βοηθεια σου.Δεν ειναι φλατζα καρτερ...μου ειπε οτι χανει απο φλατζα καθρεφτη...εννοωντας τη φλατζα που ειναι πισω απο τον ιμαντα στα πλαγια του κινητηρα.Για να αλλαχθει πρεπει να βγει και καρτερ...απλα ηθελα να ρωτησω...αν παιρνει επιδιορθωση εκει δλδ καποιο σφιξιμο για να μη γινει τετοια διαδικασια για μικρη διαρροη.ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις παιδια!Φιλε ευχαριστω για την αναλυτικη βοηθεια σου.Δεν ειναι φλατζα καρτερ...μου ειπε οτι χανει απο φλατζα καθρεφτη...εννοωντας τη φλατζα που ειναι πισω απο τον ιμαντα στα πλαγια του κινητηρα.Για να αλλαχθει πρεπει να βγει και καρτερ...απλα ηθελα να ρωτησω...αν παιρνει επιδιορθωση εκει δλδ καποιο σφιξιμο για να μη γινει τετοια διαδικασια για μικρη διαρροη.ευχαριστω
Μάλιστα έτσι το καταλαβαίνω. Έχει κόστος η αλήθεια.

Δυστυχώς σχεδόν καμία διαρροή δεν φτιάχνεται απλά σφιγκοντας κάποιες βίδες. Ακόμα και να σταματήσει προσωρινά πάλι θα ξαναρχίσει σύντομα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι κινητήρες VW Golf Mk3 1.4L - 1.6L με κωδ. AEA, AEE, AEX, APQ έχουν ιμάντα χρονισμού.

Ο οποίος βρίσκεται εντός πλαστικού ΄΄κουτιού'' δεν υπάρχει καθρέπτης.

Αν χάνει λάδια η μηχανή από την πλευρά του χρονισμού θα είναι ή από την φλάντζα καπακιού βαλβίδων ή από την τσιμούχα εκκεντροφόρου ή από την τσιμούχα στροφάλου. 

Δεν έχει καμία σχέση το ελαιολεκάνη (κάρτερ).

https://postimg.cc/jL9wrHcy

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk3/power_unit/4-cyl._injection_engine_mechanics_(1.4_and_1.6_l_engine)/engine_cylinder_head_valve_gear/removing_and_installing_cylinder_head/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/1/2021 at 11:03 ΠΜ, tsikis007 said:

Οι κινητήρες VW Golf Mk3 1.4L - 1.6L με κωδ. AEA, AEE, AEX, APQ έχουν ιμάντα χρονισμού.

Ο οποίος βρίσκεται εντός πλαστικού ΄΄κουτιού'' δεν υπάρχει καθρέπτης.

Αν χάνει λάδια η μηχανή από την πλευρά του χρονισμού θα είναι ή από την φλάντζα καπακιού βαλβίδων ή από την τσιμούχα εκκεντροφόρου ή από την τσιμούχα στροφάλου. 

Δεν έχει καμία σχέση το ελαιολεκάνη (κάρτερ).

https://postimg.cc/jL9wrHcy

https://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk3/power_unit/4-cyl._injection_engine_mechanics_(1.4_and_1.6_l_engine)/engine_cylinder_head_valve_gear/removing_and_installing_cylinder_head/

 

Ευχαριστω φιλε.Ναι οντως εχει ιμαντα...ο μηχανικος ανοιξε το πλαστικο καπακι...εβγαλε τον ιμαντα..ειδε τις 2 τσιμουχες λεει θα μου αλλαξει κι αυτες αν και δεν εχει διαρροη απο εκει...αλλα μου εδειξε πισω απο το πλαστικο καπακι πιο πανω στη μηχανη να τρεχει λαδι και μου λεει ειναι απο τη φλατζα καθρεφτη....και θελει αλλαγη η φλατζα καθρεφτη μου λεει και πρεπει να βγει το καρτερ.Μηπως εννοει αυτη τη φλατζα https://kritosparts.gr/Part/FLANTZA-KATHREPTI-030103161C/e999030103161C..τι λες;εχεις καμια ιδεα;ευχαριστω.

Edited by athsak

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2021 at 2:45 ΠΜ, athsak said:

Ευχαριστω φιλε.Ναι οντως εχει ιμαντα...ο μηχανικος ανοιξε το πλαστικο καπακι...εβγαλε τον ιμαντα..ειδε τις 2 τσιμουχες λεει θα μου αλλαξει κι αυτες αν και δεν εχει διαρροη απο εκει...αλλα μου εδειξε πισω απο το πλαστικο καπακι πιο πανω στη μηχανη να τρεχει λαδι και μου λεει ειναι απο τη φλατζα καθρεφτη....και θελει αλλαγη η φλατζα καθρεφτη μου λεει και πρεπει να βγει το καρτερ.Μηπως εννοει αυτη τη φλατζα https://kritosparts.gr/Part/FLANTZA-KATHREPTI-030103161C/e999030103161C..τι λες;εχεις καμια ιδεα;ευχαριστω.

Η φλάντζα στο link είναι του ας τον πούμε καθρέπτη. 

Το κόβω χλωμό να χάνει από εκεί.

https://postimg.cc/nMrqgcCP

Καλό πλύσιμο του κινητήρα, η τοποθέτηση του ιμάντα χρονισμού χωρίς το κουτί του και ενεργοποίηση κινητήρα θα δείξει από που προέρχεται η διαδρομή.

Edited by tsikis007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σα να πρέπει να βρεις κάνα άλλο μηχανικό, πολύ μπερδεμένα στα λέει...

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/1/2021 at 4:10 ΜΜ, turbomaniac said:

Σα να πρέπει να βρεις κάνα άλλο μηχανικό, πολύ μπερδεμένα στα λέει...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Εχω παει σε 3-4.οι αλλοι ηταν ακομη πιο τραγικοι...ουτε καν ελεγξαν.Αυτος τουλαχιστον ανοιξε το καπακι των ιμαντων...σαςευχαριστω για τη βοηθεια.θα το ψαξω κι αλλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...