Jump to content
Stelios1

Golf 8, Α3 ή BMW 1;

Recommended Posts

Καλή χρόνια φίλοι!

 

Είμαι σε αναζήτησή για καινούργιο αμάξι και ψάχνω στη κατηγορία του γκολφ. Παλιά είχα το τρία και το τέσσερα, Πολύ ευχαριστημένος αλλά πια μιλάμε για αλλά αμάξια πολύ πιο εξελιγμένα - καλύτερα.

 

Περί αισθητικής εξωτερικά μεταξύ των τριών προσωπικά βλέπω λίγο πιο ωραίο το α3 μετά τον άσο και τέλος το γκολφ. Μιλάμε για ελάχιστα όμως, όλα είναι πολύ όμορφα. Εσωτερικά το γκολφ είναι το ωραιότερο και μετά α3 και ο άσσος τελευταίος. Πάλι μιλάμε για μικροδιαφορές.

Οδήγησα τον άσο 1.5 αυτόματο όπου με εξέπληξε οδηγικά και θέλω να τον ξανά οδηγήσω. Το α3 το οδήγησα αμέσως μετά και ήταν σε 1.0 χειροκίνητο και μου έκανε ωραία εντύπωση ποσό ωραία τραβούσε αλλά κρέμασε δυο τρεις φορες στα χαμηλά όμως δεν κατάλαβα δυστυχώς πολύ καλά την αίσθηση του αμαξιού. Κάποτε το α3 ήταν πολύ στιβαρό ενώ αυτό μου φάνηκε κάπως ελαφρύ και χωρίς καλή ηχομόνωση. Σκέφτομαι να το οδηγάω πάλι. Το γκολφ θα το οδηγήσω σύντομα σε 1.5 αυτόματο. Αλλά έχω και το τιγκουαν και είμαι πολύ ευχαριστημένος επίσης και διαβάζω ότι πατάει καλύτερα από κάθε άλλη γενιά.

 

Η bmw έχει καταπληκτικό πακέτο με αυτόματο 1.5 led φώτα σπορ καθίσματα ζάντες πολύ καλό πακέτο εκτός από ψηφιακό ταμπλό και συνδέσεις τηλεφώνου όποτε πάει από 28κ στα 29 ή 30κ. Με προβληματίζει πολύ η κατανάλωση της έτσι όπως τα διαβάζω και τα βλέπω sites & YouTube που είναι σχετικά υψηλή 9.5λτ/100χλμ. Στα αλλά δυο σκέφτομαι για τα 1,5 etsi mild hybrid. Θα είναι αξιόλογο πιστεύετε το καινούργιο σύστημα; Τα τελευταία tsi δεν είχαν προβλήματα κατά τα αλλά από όσο γνωρίζω. Λένε για καλή οικονομία εφόσον το θελήσεις και το αυτόματο είναι πολύ καλό το ξέρω από το τιγκι, μόνο στο κατέβασμα από Τρίτη σε Δευτέρα στο οικονομικό προφίλ είναι απότομο. Το γκολφ βγαίνει στα 28κ αρχική..ίδια με τον άσο και τα έχει όλα ενώ το α3 ξεκινάει από 30κ και για να γίνει σωστό πάει 33κ αρχική. Πολλά λεφτά τα 28 πόσο δε τα 33!

Έχετε δει κάπου στο φόρουμ συζήτηση για το καινούργιο γκολφ εκτός του ominus από μια για την αρχική παρουσίαση γιατί εγώ δε βρήκα κάτι άλλο.

 

Τι λέτε ποιο θα επιλέγετε εσείς από τα τρία; Στα ίδια χρήματα μεταξύ γκολφ και άσου ποιο; Θα βλέπατε το α3, αξίζει τέτοια διαφορά από γκολφ η συγκεκριμένη γενιά;

 

Αν κάποιος προτείνει εναλλακτική είναι ευπρόσδεκτη. Μεταχειρισμένα καλά αμάξια όπως κοιτάω δε βλέπω. Προφανώς όλοι μας τα κρατάμε όλο και περισσότερο. Ειδικά όσα έχουν βγει αξιόπιστα! Εγώ έδωσα το φιέστα μετά από 12 χρόνια από το οποίο ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος και σκέφτομαι πάλι για κάτι που θα το κρατήσω από το να πάρω κάτι πέριξ των 15 και λογικά σε μεταχειρισμένο και πιθανόν να μη το χαίρομαι όσο ένα από τα τρία και να χρειάζομαι αλλαγή ξανά σε κανά 5αρι χρόνια.

 

Υπολογίζω να κάνω το χρόνο 12-15000 χιλιόμετρα και όχι ταξίδια.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι.

 

Πάνω από όλα καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους μας!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν τα πάρεις καινούργια ότι και να πάρεις καλό είναι, τα bmw έχουν λίγο τσιμπημενα ανταλλακτικά. Αν πάρεις μεταχειρισμένο, πάρε το φτηνότερο και όσο γίνεται λιγότερο μεταχειρισμένο. Κλείσε test drive πριν διαλέξεις και παίζει ρόλο και το χρηματοδοτικό, πακέτα εγγύησης, κλπ, ψαξτα ΟΛΑ.

Εγώ καινούργιο θα έπαιρνα αυτό με την καλύτερη χρηματοδότηση και περισσότερη εγγυηση

Sent from my A80Pro using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε θα έπαιρνα τον 1000αρη σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο παρόλο που είναι δυνατό και ροπατο μοτέρ. Επίσης μην εμπιστεύεσαι το dsg7.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,
Δε μου αρέσει η αισθητική της α κλασς όποτε την έχω απορρίψει.

Ναι θα το ψάξω καλά με το προγραμμα και τις εγγυήσεις..ευχαριστώ.

Γιατί να μην εμπιστευτώ το dsg; Υπάρχει λόγος για να προβληματιστώ με αυτό, γιατί είναι δουλεμένο κιβώτιο πια και προτιμώ το αυτόματο από το χειροκίνητο.

Μεταχειρισμένο ναι θέλει πολύ ψάξιμο αλλά και το πιο οικονομικό και με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε γίνεται. Το κοιτάω παράλληλα αν εμφανιστεί κάτι που αξίζει αλλιώς πάω για καινούργιο.

Στην Γερμανία φτιάχνεται η bmw.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλά και το VW γερμανικο είναι, αλλά δεν φτιάχνονται ΟΛΑ τα VW στην Γερμανία.:wink:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stelios1 said:

Καλησπέρα,
Δε μου αρέσει η αισθητική της α κλασς όποτε την έχω απορρίψει.

Ναι θα το ψάξω καλά με το προγραμμα και τις εγγυήσεις..ευχαριστώ.

Γιατί να μην εμπιστευτώ το dsg; Υπάρχει λόγος για να προβληματιστώ με αυτό, γιατί είναι δουλεμένο κιβώτιο πια και προτιμώ το αυτόματο από το χειροκίνητο.

Μεταχειρισμένο ναι θέλει πολύ ψάξιμο αλλά και το πιο οικονομικό και με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε γίνεται. Το κοιτάω παράλληλα αν εμφανιστεί κάτι που αξίζει αλλιώς πάω για καινούργιο.

Στην Γερμανία φτιάχνεται η bmw.


Sent from my iPhone using Tapatalk

πάρε τον άσο της bmw. Πόσα χρόνια εγγύηση σου δίνει η bmw?

Link to comment
Share on other sites

Δε θα έπαιρνα τον 1000αρη σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο παρόλο που είναι δυνατό και ροπατο μοτέρ. Επίσης μην εμπιστεύεσαι το dsg7.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Γιατί να μην εμπιστεύεται το DSG7;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, topmar said:

Γιατί να μην εμπιστεύεται το DSG7;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
 

εννοεί αυτό με τον ξηρό συμπλέκτη το dq200. όχι το δικό σου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...νομιζω η επιλογη σου ειναι ευκολη...Παρε αυτο που αρεσει στο ματι σου και ταυτοχρονα ικανοποιει τις περισοτερες αναγκες σου.

Καταρχην και τα 3 αυτοκινητα ειναι ομορφα και ποιοτικα με audi και γκολφ προιοντα του ιδιου γκρουπ.

Ας πουμε λιγα λογια για το a3...ομορφο αμαξωμα, premium καμπινα, λογικοι χωροι.( φανταζομαι αναφερεσαι στο sportback) αλλα 1000cc δεν ενδεικνηται...20-30 αλογα παραπανω κανουν διαφορα στην ασφαλεια πχ σε μια προσπεραση.Αν συνδυασεις και το ελληνικο καλοκαιρι και κανα φορτωμα και λιγο a/c τοτε το χιλιαρι θα αγκομαχαει...Παρολο αυτα ομως ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα του downsizing στα μοτερ.

 

Το νεο γκολφ...ειναι αυτο που λεει η vag και απο την πρωτη ματια λες: ρε φιλε οντως αυτο το γκολφ ειναι νεο...δεν μοιαζει με το προηγουμενο...διαφορες στα φωτιστικα, στο αμαξωμα και καμπινα απο αλλο πλανητη.Νεο λοιπον γκολφ...αλλα οπως λεει ο λαος ο νεος ειναι ωραιος και ο παλιος ειναι αλλιως ομως...οπως καθετι νεο δεν εχουμε feedback ...δεν ειναι στην αγορα καιρο ωστε να το αξιολογησουμε...βεβαια το αυτκινητο ειναι μ@@ν@@ρα...το ταμπλο του;;;οταν μπηκα επαθα πλακα..απαντα με πληκτρα αφης και ηλεκτρονικα..συνηλθα ομως γρηγορα καθως αρχισα να αναρωτιεμαι τι θα δουλευει αραγε απο ολα αυτα μετα απο 2 χρονια χρηση...μπορει και ολα μπορει και οχι ολα...αρα το νεο γκολφ ειναι πολυ νεο ακομα...

 

 αφηνουμε τελευταια τη μπεμπα...ομορφο εσωτερικο, επιθετικη σχεδιαση...ειναι μπεμπα τι να λεμε τωρα...ικανοποιητικοι χωροι, premium υλικα ωραια θεση οδηγησης, στιβαρο και αθορυβη καμπινα...

 

Χρηματοδοτικο, εγγυηση...δεν μιλησα για αυτα καθως ειναι δεδομενο οτι παιζουν μεγαλο ρολο στην αγορα...Επισης δεν μιλησα για το a3  σε sedan...αλλα ειναι ευκολα κατανοητο οτι αν μιλαμε για 1000αρι ισχυουν τα ιδια και χειροτερα..για μενα το sedan a3 δεν εχει χαρακτηρα..αμα ηθελα σενταν ντε και καλα θα αγοραζα a4...

 

Ευχομαι να καταληξεις σε αυτο που θα σε ικανοποιησει απο ολες τις πλευρες, αν οχι ολες τις περισσοτερες και να το χαρεις οσο επιθυμεις...αυτα τα πολλα απο μενα και συγνωμη αν κουρασα αλλα η καραντινα μας κανει να θελουμε να επικοινωνησουμε εστω και ετσι..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλά και το VW γερμανικο είναι, αλλά δεν φτιάχνονται ΟΛΑ τα VW στην Γερμανία.:wink:

Το ξέρω φίλε, ο άσος διάβασα ότι είναι στη Γερμανία.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...νομιζω η επιλογη σου ειναι ευκολη...Παρε αυτο που αρεσει στο ματι σου και ταυτοχρονα ικανοποιει τις περισοτερες αναγκες σου.
Καταρχην και τα 3 αυτοκινητα ειναι ομορφα και ποιοτικα με audi και γκολφ προιοντα του ιδιου γκρουπ.
Ας πουμε λιγα λογια για το a3...ομορφο αμαξωμα, premium καμπινα, λογικοι χωροι.( φανταζομαι αναφερεσαι στο sportback) αλλα 1000cc δεν ενδεικνηται...20-30 αλογα παραπανω κανουν διαφορα στην ασφαλεια πχ σε μια προσπεραση.Αν συνδυασεις και το ελληνικο καλοκαιρι και κανα φορτωμα και λιγο a/c τοτε το χιλιαρι θα αγκομαχαει...Παρολο αυτα ομως ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα του downsizing στα μοτερ.
 
Το νεο γκολφ...ειναι αυτο που λεει η vag και απο την πρωτη ματια λες: ρε φιλε οντως αυτο το γκολφ ειναι νεο...δεν μοιαζει με το προηγουμενο...διαφορες στα φωτιστικα, στο αμαξωμα και καμπινα απο αλλο πλανητη.Νεο λοιπον γκολφ...αλλα οπως λεει ο λαος ο νεος ειναι ωραιος και ο παλιος ειναι αλλιως ομως...οπως καθετι νεο δεν εχουμε feedback ...δεν ειναι στην αγορα καιρο ωστε να το αξιολογησουμε...βεβαια το αυτκινητο ειναι μ@@ν@@ρα...το ταμπλο του;;;οταν μπηκα επαθα πλακα..απαντα με πληκτρα αφης και ηλεκτρονικα..συνηλθα ομως γρηγορα καθως αρχισα να αναρωτιεμαι τι θα δουλευει αραγε απο ολα αυτα μετα απο 2 χρονια χρηση...μπορει και ολα μπορει και οχι ολα...αρα το νεο γκολφ ειναι πολυ νεο ακομα...
 
 αφηνουμε τελευταια τη μπεμπα...ομορφο εσωτερικο, επιθετικη σχεδιαση...ειναι μπεμπα τι να λεμε τωρα...ικανοποιητικοι χωροι, premium υλικα ωραια θεση οδηγησης, στιβαρο και αθορυβη καμπινα...
 
Χρηματοδοτικο, εγγυηση...δεν μιλησα για αυτα καθως ειναι δεδομενο οτι παιζουν μεγαλο ρολο στην αγορα...Επισης δεν μιλησα για το a3  σε sedan...αλλα ειναι ευκολα κατανοητο οτι αν μιλαμε για 1000αρι ισχυουν τα ιδια και χειροτερα..για μενα το sedan a3 δεν εχει χαρακτηρα..αμα ηθελα σενταν ντε και καλα θα αγοραζα a4...
 
Ευχομαι να καταληξεις σε αυτο που θα σε ικανοποιησει απο ολες τις πλευρες, αν οχι ολες τις περισσοτερες και να το χαρεις οσο επιθυμεις...αυτα τα πολλα απο μενα και συγνωμη αν κουρασα αλλα η καραντινα μας κανει να θελουμε να επικοινωνησουμε εστω και ετσι..

Τι λες τώρα, όχι μόνο δε κούρασες αλλά χάρηκα που σε διάβασα. Ευχαριστώ για τη σκέψη σου. Ναι το πρώτο είναι το μάτι και η bmw είναι μια ωραία Μπέμπα όπως πολύ ωραία είπες. Και δεν είχα τέτοια Μπέμπα ποτέ μου..
Το α3 το σκέφτομαι μόνο sportback 35 tfsi. Το sedan είναι το Α4 και είναι και κορυφή. Ειδικά αυτό του 2000 με τα πίσω φώτα ψηλά έμεινε στην ιστορία, τρομερή σχεδίαση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Stelios1 said:


4 δίνουν όλοι.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Είχα τον άσσο παλιά. Δεν είχα. άλογα ούτε ροπή αλλά σαν συνολική αίσθηση αυτοκινήτου το εκτίμησα μέχρι που το πούλησα μετά από 10 χρόνια. Δεν το βαρέθηκα ποτέ. Θυμάμαι ακόμα τις στριφτερές διαδρομές που είχα κάνει μαζί του και αναπολώ. Επίσης είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος με το service του Σπανού στην γλυφάδα. Σε αντίθεση με το service του ομίλου vw.

Φυσικά ο παλιός άσσος ήταν τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητο από τον καινούργιο Ασσο με την μπροστά κίνηση. 

Αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω να μην έχουν κρατήσει για παράδειγμα το ταμπλό που ´δείχνεί προς τον οδηγό.Τα εξαιρετικά καθίσματα και την θέση του τιμονιού που είναι χαμηλά και σου δίνουν την αίσθηση οτι οδηγάς coupe. 

Δεν έχω μπεί στον καινούργιο άσσο. Οπότε δεν έχω γνώμη. 

Το mazda 3 πήγες να το δείς?

Link to comment
Share on other sites

Για τον άσσο ψάξου για το 1500αρι μοτέρ γιατί βγάζουν κάποιο πρόβλημα.στο στρόφαλο...το έβγαλε το mini ενός οικογενειακού φίλου με μόλις 30.000km και κόστος πάνω από 1000€ και μάλιστα στην bmw ότι είναι σύνηθες και ότι υπάρχει περίπτωση να του το ξαναπαρουσιασει στο μέλλον

Link to comment
Share on other sites

Είχα τον άσσο παλιά. Δεν είχα. άλογα ούτε ροπή αλλά σαν συνολική αίσθηση αυτοκινήτου το εκτίμησα μέχρι που το πούλησα μετά από 10 χρόνια. Δεν το βαρέθηκα ποτέ. Θυμάμαι ακόμα τις στριφτερές διαδρομές που είχα κάνει μαζί του και αναπολώ. Επίσης είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος με το service του Σπανού στην γλυφάδα. Σε αντίθεση με το service του ομίλου vw.
Φυσικά ο παλιός άσσος ήταν τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητο από τον καινούργιο Ασσο με την μπροστά κίνηση. 
Αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω να μην έχουν κρατήσει για παράδειγμα το ταμπλό που ´δείχνεί προς τον οδηγό.Τα εξαιρετικά καθίσματα και την θέση του τιμονιού που είναι χαμηλά και σου δίνουν την αίσθηση οτι οδηγάς coupe. 
Δεν έχω μπεί στον καινούργιο άσσο. Οπότε δεν έχω γνώμη. 
Το mazda 3 πήγες να το δείς?

Στην οδήγηση είναι τέλειο! Δε ξέρω ποσά άλογα είχες αλλά εγώ κοιτάω το 118 με αυτόματο και νομίζω ότι θα πηγαίνει καλά. Το πούλησες εύκολα και καλά;
Θα πάω να το Mazda 3 γιατί μου το έχουν ξαναπεί.
Το golf το οδήγησα προχτές και δεν μου έκανε εντύπωση το 1.5 etsi. Δε ξέρω αν θα είναι πιο ευχαριστώ το α3 αλλά χωρίς να το οδηγήσω δοκιμή σε 1.5 dsg δεν το αγοράζω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Για τον άσσο ψάξου για το 1500αρι μοτέρ γιατί βγάζουν κάποιο πρόβλημα.στο στρόφαλο...το έβγαλε το mini ενός οικογενειακού φίλου με μόλις 30.000km και κόστος πάνω από 1000€ και μάλιστα στην bmw ότι είναι σύνηθες και ότι υπάρχει περίπτωση να του το ξαναπαρουσιασει στο μέλλον

Θα το δω. Θα κοιτάξω τα φόρουμ άμεσα, το είχα σκοπό. Εγγύηση έχουν μόνο δυο χρόνια! Και μετά το κανείς επέκταση αλλά δυο από την ασφάλεια λέει..έλεγα για την vw ότι είναι απαράδεκτο να είσαι τόσο μεγάλη εταιρεία και να δίνεις μόνο το χρόνια εγγύηση αλλά τώρα το έχει κάνει τέσσερα ενώ bmw που θεωρείτε καλύτερη έχει μόλις δυο.
Γενικά ποια θεωρείτε καλύτερη μεταξύ bmw - Audi;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Να σας κάνω ένα γρήγορο review του golf 8 1.5 eTSI DSG 150ps.

Μπορώ να πω οτι απο το golf 5 που είχαμε πριν, υπάρχουν σημαντικές βελτιώσεις στο σηματάκι του check engine.

Στην εικόνα βλέπετε την βλάβη του υβριδικού συστήματος που προέκυψε στα 342 πρώτα χιλιόμετρα.

Το αμάξι έμεινε συνεργείο για 40 περίπου ημέρες.

Στα θετικά διένυσα 342km και φαίνεται οτι μένουν άλλα 520km με ένα γέμισμα.

 

image.png.6d2d42ebf035759054d9d169ce8ec369.png

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/2/2021 at 6:57 ΜΜ, drtav said:

Να σας κάνω ένα γρήγορο review του golf 8 1.5 eTSI DSG 150ps.

Μπορώ να πω οτι απο το golf 5 που είχαμε πριν, υπάρχουν σημαντικές βελτιώσεις στο σηματάκι του check engine.

Στην εικόνα βλέπετε την βλάβη του υβριδικού συστήματος που προέκυψε στα 342 πρώτα χιλιόμετρα.

Το αμάξι έμεινε συνεργείο για 40 περίπου ημέρες.

Στα θετικά διένυσα 342km και φαίνεται οτι μένουν άλλα 520km με ένα γέμισμα.

 

image.png.6d2d42ebf035759054d9d169ce8ec369.png

 

 

Γιατι εμεινε 40 μερες συνεργειο ?? δεν ηξεραν να το φτιαξουν ή περιμεναν καποιο ανταλλακτικο?

Link to comment
Share on other sites

πωπω τι ξενερωμα πρεπει να φαγες ρε φιλε...αμαξι με το κερι ακομα και 40 μερες συνεργειο...ελεος...

Link to comment
Share on other sites

Απο ότι κατάλαβα πρέπει να χρειάστηκαν επιπλέον ανταλλακτικά, προφανώς έγινε λάθος διάγνωση. Κατάλαβα οτι αλλάχθηκε κάποιο δυναμό και στην συνέχεια η 48v μπαταρία.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.