Jump to content
topmar

Ελαστικά SUV 18-19-20"

Recommended Posts

Καλησπέρα στην Ομάδα ,

Σε κάνα 2 βδομάδες που θα γυρίσω στην Ελλάδα σκέφτομαι να αλλάξω τα ελαστικά μου. Από το εργοστάσιο φοράει σε διάσταση 235/55/18 100V τα Pireli scorpion verde. Το αμάξι δεν κάνει χιλιόμετρα εχει μόνο στα τέσσερα χρόνια 11200 χλμ.Το μονο πρόβλημα που ειχα με τα συγκεκριμένα ελαστικά ηταν οτι στα 2 χρόνια σκληρήνανε αρκετά..... Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει δοκιμάσει τα Dunlop SP sport Maxx rt2 SUV γιατί τα έχω βρει σε καλή τίμη σε σχέση με τα Pireli και σκέφτομαι να βάλω αυτά(Dunlop)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εφόσον δεν κάνεις χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο σου αλλά τα αλλάζεις λόγω χρόνου, τότε ένα πιο μαλακό ελαστικό σαν αυτό που έγραψες ίσως σε καλύψει.

Βέβαια, οι κριτικές του δεν είναι και οι καλύτερες, με κύριο αρνητικό του την φθορά, πράγμα που δεν σε απασχολεί όμως με την χρήση που θα του κάνεις.

Δες εδώ:

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Dunlop/Sport-Maxx-RT-2-SUV.htm

Από την άλλη, στο τεστ του Auto Express (2019), βγήκε 3ο, πολύ καλή επίδοση.

Δες εδώ:

https://www.tyrereviews.com/Article/2019-Auto-Express-SUV-Tyre-Test.htm

Γνώμη μου: Go for it.

-----------------------------------------------

Σε άλλα νέα, παρουσιάστηκε νέο ελαστικό υψηλών επιδόσεων που βγαίνει στη διάσταση που αναζητώ (225/40R20), από την Bridgestone, το νέο Potenza Sport.

Αναλυτική παρουσίαση εδώ:

https://www.bridgestone.gr/tyre-talk/article/i-bridgestone-parousiazei-to-koryfaio-elastiko-potenza-sport/


Υποψήφιο λοιπόν και αυτό... 5d98bc54a45db69d3196a053201e4545.jpg

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

συμπληρώθηκαν 35.000 ΚΜ με τα καλοκαιρινά ελαστικά και αν υπολογίσω ότι μέχρι το τέλος της φετινής περιόδου χρήσης τους (31 Οκτ) θα διανύσω άλλα 6.000 ΚΜ, η έναρξη της επόμενης θερινής περιόδου (Απρ 22) θα πρέπει να συνοδεύεται με νέα ελαστικά.

Μέτρησα και το βάθος τους, το οποίο είναι από 4,2mm έως 5mm σε κάθε ελαστικό. Έως τα 3mm δηλαδή, σχετικά ασφαλές (φώτο στο τέλος).

Έχω λοιπόν ένα μέτρο σύγκρισης διάρκειας ζωής τους, γύρω στα 3 έτη - 40.000 ΚΜ ως μέγιστο.

Προσφορές πήρα από τα ίδια Conti (880€), τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 (790€) και τα Bridgestone Potenza Sport (750€).

Θα ψάξω να δω εάν τα Bridgestone Potenza Sport ή τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 τα έχει βάλει άλλος σε οποιοδήποτε SUV, να μου πει εντυπώσεις από την χρήση τους.

Τα Pirelli Scorpion Verde τα απέκλεισα, ως παλιό ελαστικό πλέον.

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi 291HP DSG7 R-Line 7seater











9b18eec6fa8189040fc9f60fe56185a2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σε τι όχημα και πόσα χιλιόμετρα έχεις ήδη με αυτά;



Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σήμερα μπήκαν τα χειμερινά ελαστικά στο αυτοκίνητο της υπογραφής, με βάθος πέλματος 7-7,5mm μετά από περίπου 10.000 ΚΜ χρήσης (2 χειμώνες).

Με την ευκαιρία, εκλέχθηκαν και τα καλοκαιρινά ελαστικά, τα οποία έχουν συμπληρώσει περίπου 45.000 ΚΜ χρήσης (3,5 καλοκαίρια).

Μέτρησα και το βάθος τους ξανά, μετά από επιπλέον 8.000 ΚΜ από την προηγούμενη φορά (Αυγ 21, όπου τότε ήταν από 4,2mm έως 5mm σε κάθε ελαστικό).

Η κατάσταση τους είναι εμφανώς απογοητευτική, μετά από τόσα χιλιόμετρα. Τόσο το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου όσο και η ισχύς/ροπή που πασχίζουν να περάσουν στο δρόμο, έχει ως αποτέλεσμα να φτάσουν στο τέλος της ωφέλιμης ζωής τους, στο ύψος του πρώτου δείκτη φθοράς των 3mm (τα 2 ελαστικά κι ελάχιστα πιο κάτω).

Έχω λοιπόν ένα μέτρο σύγκρισης διάρκειας ζωής τους πλέον, το οποίο είναι ΜΑΧ τα 4 έτη - 45.000 ΚΜ, όποιο συμπληρωθεί πρώτο.

Φυσικά και δεν θα τα κρατήσω άλλο, μέχρι το νόμιμο όριο των 1,6mm, θα ήταν τρελό για τέτοιο αυτοκίνητο/ισχύ/οδηγό.

Οπότε, έχω μπροστά μου 4 μήνες, έως το τέλος του Μαρτίου του επόμενου έτους 2022, για να αποφασίσω την μάρκα/μοντέλο των επόμενων καλοκαιρινών ελαστικών. Ακριβώς λοιπόν όπως το υπολόγισα πέρσι, στο 3ο ποστ μου στο συγκεκριμένο θέμα!


Οι επικρατεστερες επιλογές παραμένουν τα Conti (940€), τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 (850€) και τα Bridgestone Potenza Sport (860€).

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, ως outsider κρατώ και το Falken FK 510, αν και δεν είναι σειράς SUV.

Η αναζήτηση - πλέον με στενά περιθώρια 4 μηνών - συνεχίζεται....

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, όπως όλες οι τιμές των προϊόντων τον τελευταίο καιρό, έτσι κι αυτές των ελαστικών τράβηξαν την ανηφόρα μέσα σε 2 μήνες, από 5% έως και 14%!!

Σήμερα λοιπόν, στη διάσταση 255/40R20, κοστίζουν:

Continental Sport Contact 5 SUV = 940€
Michelin Pilot Sport 4s = 950€
Pirelli P-Zero PZ4 = 880€
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 = 870€
Bridgestone Potenza Sport = 850€

Μέχρι την ερχόμενη αρχή της Άνοιξης λοιπόν, ελπίζω να μην έχουν διπλάσια τιμή, έτσι όπως πάνε



VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

σήμερα έλαβε τέλος η αναζήτηση νέων καλοκαιρινών ελαστικών στη διάσταση 255/40R20, για το όχημα της υπογραφής.

Μιας και περσινή σχεδόν 4η χρονιά (Άνοιξη 2021 - Φθινόπωρο 2021) έκλεισε με περίπου 45.000 ΚΜ χρήσης (3,5 καλοκαίρια) και η κατάσταση τους είναι εμφανώς απογοητευτική, το δε βάθος πέλματος έχει φτάσει στο ύψος του πρώτου δείκτη φθοράς των 3mm για τα δύο ελαστικά (τα άλλα 2 ελαστικά έφτασαν κι ελάχιστα πιο κάτω από αυτό το όριο).

Μη θέλοντας λοιπόν να ξεφύγω από την εργοστασιακή πρόταση, βάζοντας ελαστικά χωρίς την προδιαγραφή Seal Inside (με ότι αυτό συνεπάγεται σε ασφάλεια και ξεγνοιασιά), είπα να δοκιμάσω το έτερο προτεινόμενο από το εργοστάσιο, το Pirelli Scorpion Verde Seal Inside.

Μεγάλο βαθμό στην επιλογή αυτή έπαιξε και η σημαντική διαφορά τιμής μεταξύ των υπαρχόντων Continental ContiSportContact 5 SUV (940€) και των Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (740€).

Κριτικές μεταξύ τους είδα στο ίντερνετ, πρώτο βγαίνει πάντα το Continental στα τεστ αλλά μειονέκτημα του είναι η αυξημένη φθορά (μικρή χιλιομετρική απόδοση). Το δε Pirelli, κάπου στη μέση βγαίνει, με καλύτερη χιλιομετρική απόδοση.

Στις E.E ετικέτες τους, το Conti έχει Α (νερά) + E (κατανάλωση), ενώ το Pirelli έχει B (νερά) + C (κατανάλωση).

Για να δούμε ποιες θα είναι οι εντυπώσεις μου και από αυτά τα ελαστικά. e3ad0954ec6c364ba805aa8757076de6.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το scorpion ειναι παλιοτερο αλλα αξιοπιστο ελαστικο με ιστορικο καλής επιδοσης.
Και τα -200 ειναι σημαντικο ποσο.

Με γεια λοιπόν μια χαρά θα είναι!


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! Γυναίκα να διάλεγες πιο λίγο θα αγχωνοσουν
Με την γυναίκα δεν τρέχω στους δρόμους
Το scorpion ειναι παλιοτερο αλλα αξιοπιστο ελαστικο με ιστορικο καλής επιδοσης.
Και τα -200 ειναι σημαντικο ποσο.

Με γεια λοιπόν μια χαρά θα είναι!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είπα να δοκιμάσω το έτερο προτεινόμενο λοιπόν αφενός, με σημαντική χρηματική διαφορά προς τα κάτω αφετέρου.

Θα δείξει εάν μείνω ικανοποιημένος από την χρήση του με τον καιρό, μην ξεχνάμε ότι η δύναμη του αυτοκινήτου είναι αυξημένη πλέον, έχω απορία εάν θα μπορεί να την διαχειριστεί σωστά.

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater


Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.... Παραλαβή σήμερα και έτοιμα για τοποθέτηση σε 2 μήνες 4c90f2ae25cdae3219e1f62530efd7d5.jpgc30f8602eaa68e4e8210f426620bbe5b.jpg9931d67a4f469ed06be0a771f73a60b9.jpgd56f51afc0f765ced79616e7f02bb356.jpg0b7c55ec0014aafb6bd9d23c800963bd.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Μεγεια! Εγώ όσες φορές έχω βάλει pirelli δε με πρόδωσαν ποτέ...
Ευχαριστώ πολύ, μακάρι να είναι σαν τα Continental.... Αν βγάλουν και λίγα περισσότερα χιλιόμετρα, θα είναι τέλεια!

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα να δω ξανά τα παλιά ελαστικά μου, Continental ContiSportContact 5 SUV, με 45.000 ΚΜ θυμίζω.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες (του καλύτερου από τα 4 σε βάθος πέλματος ανέβασα), είναι στον πρώτο δείκτη φθοράς (3mm), στον μικρό δείκτη (ο δεύτερος δείκτης είναι πιο μεγάλος σε μέγεθος και είναι στα 1,6mm).

Διαβάζοντας και το ανάλογο άρθρο στην ιστοσελίδα της εταιρείας Continental, η διαφορά στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο, μεταξύ ενός νέου ελαστικού και αυτού με φθορά στα 3mm και ενός άλλου στα 1,6mm, είναι:

Νέο (8mm) = 42,3m
Φθορά στα 3mm = 51,8m
Φθορά στα 1,6mm = 60,9m

Ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχεις καλά ελαστικά. 0d00a3f69ef7b247f7682fa2b4537e4d.jpg

VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater



IMG_20220118_150919.jpgIMG_20220118_150955.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μπήκαν σήμερα τα νέα καλοκαιρινά ελαστικά στο αυτοκίνητο της υπογραφής, ένα σετ Pirelli Scorpion Verde Seal Inside.

Ο χρόνος θα δείξει - συγκριτικά με τα προηγούμενα Continental ContiSportContact 5 SUV Seal Inside - εάν τελικά είναι καλύτερα ή χειρότερα. ad23f8074d756feb347b74152d98fceb.jpga754f34f8ec4132fcdaf18174d8162cb.jpg

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.