pipis13 Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 (edited) Λοιπον παιδια σημερα παρατηρησα κατι νεο. Το αμάξι είναι Polo 6r gti. Στριβοντας μιση στροφη το τιμονι σε σταση, οι στοφες κανουν ενα βυθισμα και επανερχονται. Αν δε, εχω το τιμονι, κρατημένο στη μιση στροφη, τοτε ανεβοκαταβαινουν οι στροφες. Αυτο το κανει έντονα με το υγραεριο. Αν το γυρισω σε βενζίνη πρεπει να εισαι αρκετα παρατηρητικος να το καταλαβεις. Επισης καποιες φορες κατα το στριψιμο (σε σταση παντα) νιωθω πιο βαρυ το τιμονι. Αυτο το κανει και με βενζινη. Τα δεδομενα εχουν ως εξης... Α) Πιστευω πως σιγουρα θελω αλλαγη πολλαπλασιαστη-ων, γιατι μου κανει κοψιματα οταν παταω αποτομα γκαζι. (και σε βενζινη και σε υγραεριο) Β) Η μπαταρια ειναι 10 χρόνων, της μανας του δηλαδη αλλα παιρνει κανονικα μπροστα το αμαξι. Με δεδομενα τα παραπανω ερωτω.. Α) Μπορει για αυτα τα ανεβοκατενασματα των στροφων να φταιει ο πολλαπλασιαστης? Η δεν εχει σχεση? Β) Να αλλαξω μπαταρια εστω και αν δεν δυσκολευεται να παρει μπροστα? Edited January 15, 2021 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 15, 2021 Report Share Posted January 15, 2021 την έχει μετρήσει την μπαταρία σου να δεις πόση ζωή έχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 Just now, Derv_7 said: την έχει μετρήσει την μπαταρία σου να δεις πόση ζωή έχει? Οχι. Αυτο σαν προβλημα, παιζει να εχει σχεση με το υγραεριο? Γιατι στο υγραεριο το κανει έντονα.. Αλλα δε καταλαβαινω τι σχεση εχει η καυση με το στριψιμο τιμονιου. Αν είχε θεμα το υγραεριο θα ειχε θεμα πιστευω στη σταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 (edited) Το ξαναδοκίμασα μολις τωρα και δε μου το κανει καθολου. Μακαρι να ηταν κατι τυχαιο. Σιγουρα παντως θελω πολλαπλασιαστη-ες. Και για καλο και κακο θα παω να μετρησω τη μπαταρια. Στα 10 χρονια σκανε τα κουσουρια ενα ενα.... Edited January 15, 2021 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 15, 2021 Author Report Share Posted January 15, 2021 (edited) Υγρα τιμονιου τσεκαρα και ηταν οκ Edited January 15, 2021 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Υγρα τιμονιου τσεκαρα και ηταν οκΠοιο δοχείο είδες; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 20, 2021 Author Report Share Posted January 20, 2021 (edited) 8 hours ago , nikdev said: Ποιο δοχείο είδες; Sent from my iPhone using Tapatalk Οπως κοιταμε από μπροστά το αμαξι, ενα δοχειο δεξια απο τον κινητηρα και σχετικα πισω. Λες να ηταν τα υγρά φρένων? Προληπτικά αλλαξα μπαταρία σημερα. Μεγαλη διαφορα στο τροπο εκκινησης και δεν ξαναπαρατηρησα αυτο με το τιμονι και τις στροφες. Αλλα το πρόβλημα με την αποτομη επιταχυνση και τα κοψιματα παραμένει. Αρα δε γλυτωνω πολλαπλασιαστες γιατι οταν μου το εκανε, μου αναβοσβησε το τσεκ καμια 6αρια φορες και έσβησε μόνο του(το τσεκ). Δεν εχω τρεμούλα στο ρελαντι. Οταν παταω προοδευτικα γκαζι δε κάνει τίποτα. Αν ομως πατησω τερμα τοτε κατευθειαν κανει κοψιματακια. Θα αλλαξω και μπουζι καθοτι εχουν κλεισει αρκετα χλμ κοντα στις 60.000 χλμ. Edited January 20, 2021 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 45 λεπτά πριν , pipis13 said: Οπως κοιταμε από μπροστά το αμαξι, ενα δοχειο δεξια απο τον κινητηρα και σχετικα πισω. Λες να ηταν τα υγρά φρένων Αρα δε γλυτωνω πολλαπλασιαστες γιατι οταν μου το εκανε, μου αναβοσβησε το τσεκ καμια 6αρια φορες και έσβησε μόνο του(το τσεκ). Θα αλλαξω και μπουζι καθοτι εχουν κλεισει αρκετα χλμ κοντα στις 60.000 χλμ. το δοχείο τον υγρόν τιμονιού μίας και μιλάμε για το polo 6R. είναι μια τάπα η οποία εκεί που βρίσκεται στο σημείο που είναι. είναι αδύνατον να βάλεις χέρια, και να δείς ακόμα και την στάθμη τον υγρών. για να πας εκεί κάτω θα πρέπει να ξηλωσεις όλο το φίλτρο αέρα να φύγει όλο το κουτί, για να πας στην τάπα του δοχείου τον υγρόν τιμονιού. για τα μπουζί έχεις αργήσει αρκετά? νομίζω στο είχαν πει και άλλα παιδιά σε κάποιο άλλο θέμα που είχες ότι τα μπουζί σου έχουν αρκετά χιλιόμετρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 20, 2021 Author Report Share Posted January 20, 2021 Εχω αργησει παρα πολυ αλλα οταν εισαι στην αλλη άκρη της Ελλαδας για μεγαλο διαστημα, κανεις υπομονη να πας στο μαστορα σου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 20, 2021 Report Share Posted January 20, 2021 Ηλεκτρικη ειναι η κρεμαριερα, τα υγρα φρενων ειδεςSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...