Jump to content
mike_eco

Data Plug και εφαρμογή We Connect Go

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά 

Παλιός στoν όμιλο αλλά νέος στο VW Polo. Μόλις απέκτησα το  Comfortline με   την οθόνη των 8 ιντσών , Android auto, όχι Navi,  και καρφωμένο το Data Plug με την εφαρμογή weconnect go στο κινητό. Με το Android Auto (AA) είμαι μια χαρά ( με τους γνωστούς περιορισμούς με γλώσσες και υποστήριξη) μια και χρησιμοποιώ πολύ τους χάρτες και το Waze και το GMaps.

 Το προβλημα μου ειναι με το weconnect go. Κανει connect μέσω bluetooth, μια φορά μόνο διάβασε κάποια στοιχεία (χιλιόμετρα διανυθεντα) και μετα τίποτα. Ούτε διαδρομή, ουτε χάρτη,  ούτε άλλες πληροφορίες. 

Είναι αραγε θέμα οτι γίνεται conflict με το blutoote του ΑΑ που το εχω συνεχώς?    Είναι που δεν έχω το NAVI?

Γενικά έχει κανείς εμπειρία στη χρήση? αξίζει να ασχοληθεί κανείς ή πρόκειται για μαρκετίστικο γκάτζετ?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει το αυτοκίνητο, είναι θέμα της εφαρμογής. Βάλε το not optimised στα app settings ώστε να τρέχει ανενόχλητο στο background. Ακόμα και έτσι όμως δεν δουλεύει πάντα. Ο μόνος σίγουρος τρόπος να δουλέψει είναι όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο να ξεκινάς και την εφαρμογή ώστε να βλέπεις το connected μόλις επιτευχθεί η ζεύξη.

Σε iOS δουλεύει πολύ καλύτερα. Όπως και να έχει όμως, δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι φοβερό και τρομερό. Χαβαλέ έχει αλλά μέχρι εκεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό το βρήκα τελείως ανούσιο και το πέταξα. Τι ακριβώς βρίσκετε ενδιαφέρον?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18/1/2021 at 9:15 ΜΜ, mike_eco said:

Καλησπέρα και καλή χρονιά 

Παλιός στoν όμιλο αλλά νέος στο VW Polo. Μόλις απέκτησα το  Comfortline με   την οθόνη των 8 ιντσών , Android auto, όχι Navi,  και καρφωμένο το Data Plug με την εφαρμογή weconnect go στο κινητό. Με το Android Auto (AA) είμαι μια χαρά ( με τους γνωστούς περιορισμούς με γλώσσες και υποστήριξη) μια και

..............................................                  ...........................                           ............................

Γενικά έχει κανείς εμπειρία στη χρήση? αξίζει να ασχοληθεί κανείς ή πρόκειται για μαρκετίστικο γκάτζετ?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας 

Μιχάλης

Μιχάλη καλησπέρα

 

Αν χρησημοποιείς το ΑΑ ασύρματα  ( bluetooth & WIFI ) τότε σίγουρα θα έχει παρεμβολές στο app connect go μιας και το bluetooth δεν μπορεί να δεχτει ευκολα data απο την ιδια συνδεση και δυο διαφορετικα app.

 

Αναγκαστηκα αν θελεις να δουλεψεις ΑΑ και το app connect go απο μια συσκευή τηλεφωνου, τοτε χρησημοποιησε το ΑΑ ενσυρματα και το app connect go με bluetooth.

Οταν μπείς στο αυτοκινητο, πριν βαλεις κλειδι κοιτα το bluetooth στο κινητο σου να είναι ανοιχτο οπως και η εφαρμογη app connect go. Βάζεις το κλειδι και περιμενεις 1 - 2 δευτερολεπτα στην πρωη σκαλα του διακοπτη πριν βαλεις μπρος.

Θα δεις οτι με αυτο τον τροπο παντα θα καταγραφει τα παντα στην εφαρμογη.

 

Αν έχεις συνδρομη ενεργη WEConnect, και έχεις δημιουργησει Volkswagen ID   στην σελίδα

https://vwid.vwgroup.io/landing-page

 

Μπορείς να κατεβάσεις το WECONNECT από playstore το οποιο δεν χρειαζεται καν να συνδεθει με το dataplug αλλα καταγράφει τα παντα ( περισσοτερα πραγματα κιολας απ ' οτι το GO ) μέσω την e-sim του αυτοκινήτου σου.

 

Αν χρείαστεις κατι επιπλεον η δεν καταλαβες κατι πες μου ...το λεω γιατι κι εγω μεχρι να βγαλω μια ακρη ..η αληθεια ειναι οτι παιδευτικα λιγο.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εγώ το χρησιμοποιώ κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο και μου είναι χρήσιμο πολύ.

Στο Android Auto πως συνδέεται με Bluetooth; Μόνο με καλώδιο γίνεται, από όσο ξέρω. Αυτό για το conflict που είπες.

Στο δικό μου όχημα, το θέμα είναι ότι σταμάτησε να λειτουργεί το Android Auto, αλλά είναι θέμα του κινητού μου (Mi 9 Lite), γιατί με άλλο κινητό συνδέετε.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Όχι, από το site διαβάζουμε:

Connect and go.

Connect your phone to your car with a USB cable and see Android Auto on your dashboard display. Some phones can connect wirelessly.2

Οπότε, ή με καλώδιο (τα περισσότερα τηλέφωνα) ή με Bluetooth (λίγα).

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για AA 

 

 

 

και

 

 

https://mspoweruser.com/tutorial-how-to-setup-wireless-android-auto-on-non-google-phones/

 

 

Σχεδόν όλα τα τηλέφωνα μπορουν να δουλέψουν το ΑΑ ασυρματα, αν και δεν είναι ότι καλύτερο.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, στο πρώτο link, το είδες το βίντεο; Είδες τι λέει ο τύπος και την λίστα των τηλεφώνων που μπορούν να συνδεθούν ασύρματα; Λίστα σχεδόν 20 μόνο τηλεφώνων λοιπόν, από τα οποία τα 17 είναι συγκεκριμένα μοντέλα της Samsung!!

Ακόμα χειρότερα στο δεύτερο link, όπου γράφει: "To get it to work, you will need an aftermarket infotainment system as no OEM currently supports wireless connection." Δηλαδή, σε εργοστασιακό ηχοσύστημα, γιοκ. Τέλος, γράφει - κερασάκι στην τούρτα - το εξής: "Moreover, the feature currently available in the U.S., Canada, and Mexico." Οπότε, δεν χρειάζεται να το σχολιάσω

Οπότε, ΔΕΝ δουλεύει ασύρματα το Android Auto, σε γενικές γραμμές.

Για να μην αναφέρω και το ότι πρέπει να έχεις και την beta έκδοση Google Play.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater









  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

κατ αρχήν θερμές ευχαριστίες σε όλους σας για τις απαντήσεις

Σήμερα έκανα τη διαδικασία που πρότεινε ο φίλος saxo_29  και όλα πήγαν καλά.

 

Καταγράφω αναλυτικά τι εκανα, για όποιον ενδιαφέρεται:

  1. Απο πρίν εχω ανοίξει account  και έχω volkswagen ID
  2. έκανα initialize τα app , και το we connect go και το ΑΑ για να ξεκινήσω απο την αρχή
  3. στο αυτοκίνητο πριν γυρίσω κλειδί άνοιξα το weconnect go και το παραμετροποιησα ( προφανώς με συνδεμένο το Data Plug)
  4. Μετα έβαλα μπρός, το   weconnect go συνδέθηκε κανονικά και ολα έδειχναν ΟΚ. Εκανα μια βόλτα δοκιμαστική και ολα καλά, καταγράφει διαδρομή στο GMaps, χιλιόμετρα κλπ
  5.  Αναφορικά με το Αndroid Αuto (AA), ήξερα οτι το κινητό μου (Samsung a41) δεν ειναι στη λίστα αυτών που υποστηρίζουν Bluetooth connection, οπότε χρησιμοποιώ καλώδιο
  6. Δεν με ενοχλεί  ιδιαίτερα η χρήση καλωδίου, μια και ταυτόχρονα φορτίζει το κινητό
  7. Στό ΑΑ τώρα. Εδω τα πράγματα ήταν ομαλά. Το infotainment βρίσκει αυτόματα το κινητό, ακολουθείς τις οδηγίες και με 2-3 κλίκ εισαι συνδεδεμένος.
  8. Δοκιμαστική διαδρομή δεύτερη, με τις δυο εφαρμογές να τρέχουν ταυτόχρονα, και όλα καλά. Τουλάχιστον για μια δοκιμή των 15 λεπτών.

Τώρα όσον αφορά το περιβάλλον μου: Πολο 2020 confortline,  Infotanment 8" , oxi NAVI, oxi streaming & internet, οχι Ready to discover,  mobile Galaxy a41, Android 10    

 

Με την ευκαιρία να σημειώσω ένα προβλημα του marketing της  VW. Όταν στον configurator στο site επιλέγεις "Multimedia pack (Περιλαμβάνει: Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, Car-Net "App-Connect") 435,00 €" ,  τότε αυτόματα μετά σου δείχνει ότι ειναι  δωρεάν Σύστημα Infotainment "Ready 2 Discover" με υπηρεσίες "Streaming & Internet" και Σύστημα Infotainment "Discover Media" με υπηρεσίες "Streaming & Internet"

 

Όταν λοιπόν το παράγγειλα , είπα απλά "θέλω το confortline με την 8αρα οθόνη", θεωρώντας ότι θα έχει και τα άλλα δυο software options.

Όταν όμως το παρέλαβα και επικοινώνησα με την υποστήριξη μου είπαν ότι δεν το συμπεριλαμβάνει το αυτοκίνητο μου.

Τέλος πάντων 

Αυτά για το θέμα Data Plug και εφαρμογή We Connect Go

 

Και πάλι ευχαριστώ,  Μιχάλης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22/1/2021 at 9:20 ΠΜ, topmar said:

Καλημέρα, στο πρώτο link, το είδες το βίντεο; Είδες τι λέει ο τύπος και την λίστα των τηλεφώνων που μπορούν να συνδεθούν ασύρματα; Λίστα σχεδόν 20 μόνο τηλεφώνων λοιπόν, από τα οποία τα 17 είναι συγκεκριμένα μοντέλα της Samsung!!

Ακόμα χειρότερα στο δεύτερο link, όπου γράφει: "To get it to work, you will need an aftermarket infotainment system as no OEM currently supports wireless connection." Δηλαδή, σε εργοστασιακό ηχοσύστημα, γιοκ. Τέλος, γράφει - κερασάκι στην τούρτα - το εξής: "Moreover, the feature currently available in the U.S., Canada, and Mexico." Οπότε, δεν χρειάζεται να το σχολιάσω emoji16.pngemoji23.png

Οπότε, ΔΕΝ δουλεύει ασύρματα το Android Auto, σε γενικές γραμμές.

Για να μην αναφέρω και το ότι πρέπει να έχεις και την beta έκδοση Google Play.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

Καλημέρα

 

Ουσιαστικά τα λινκ τα έστειλα για την διαδικασία πως να ενεργοποιήσει κάποιος τα "Developer settings"  στην εφαρμογή του ΑΑ και στην συνέχεια το "Add wireless projection to settings". Με αυτά ενεργοποιημένα στην εφαρμογή του ΑΑ,  μπορείς να συνδέσεις σχεδόν όποιο android ασύρματα στο infotainment της VW. 

Εγώ κατάφερα να συνδέσω το Huawei PSmart Z στο Ready 2 Discover, και δούλευε μια χαρά, απλά δεν μπορούσε να συνδεθεί και το app connect go μιας και ήθελε και αυτό χρήση του bluetooth, οπότε επέστρεψα στην χρήση καλωδίου.

 

 

Παράθεση









 

 

Edited by saxo_29
Link to comment
Share on other sites

Υπόψιν ότι τα νέα infotainment του ομίλου έχουν δυνατότητα ασυρμάτου ΑΑ, τα παλαιότερα όχι. Το ready 2 discover μάλλον είναι το καινούριο που μπαίνει στα μοντέλα MY21 και για αυτό μπόρεσες να συνδεθείς ασύρματα.

Link to comment
Share on other sites

 
Ωραία αυτά που λες, αλλά δεν ισχύουν σε όλα τα κινητά, το ξαναλέω.

Επιπλέον, δεν ισχύουν σε κανένα κινητό με Android 10 λειτουργικό, μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα ρυθμίσεων στην εφαρμογή Android Auto, δεν υπάρχει εικονίδιο, δεν γίνεται απεγκατάσταση της εφαρμογής αυτής καθότι είναι ενσωματωμένη στο νέο λειτουργικό και δεν μπορούν να γίνουν οι έξτρα ρυθμίσεις στην εφαρμογή, που ανέφερες.

Πριν πάρει αναβάθμιση σε Android 10 και το δικό μου Mi 9 Lite, δούλευε μια χαρά με το Android Auto στο αυτοκίνητο μου.

Υ.Γ: Το κινητό σου Huawei PSmart Z φοράει κατά 99,99% Android 9.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater


Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , topmar said:

Ωραία αυτά που λες, αλλά δεν ισχύουν σε όλα τα κινητά, το ξαναλέω.

Επιπλέον, δεν ισχύουν σε κανένα κινητό με Android 10 λειτουργικό, μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα ρυθμίσεων στην εφαρμογή Android Auto, δεν υπάρχει εικονίδιο, δεν γίνεται απεγκατάσταση της εφαρμογής αυτής καθότι είναι ενσωματωμένη στο νέο λειτουργικό και δεν μπορούν να γίνουν οι έξτρα ρυθμίσεις στην εφαρμογή, που ανέφερες.

Πριν πάρει αναβάθμιση σε Android 10 και το δικό μου Mi 9 Lite, δούλευε μια χαρά με το Android Auto στο αυτοκίνητο μου.

Υ.Γ: Το κινητό σου Huawei PSmart Z φοράει κατά 99,99% Android 9.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

 

Καλησπέρα φίλε μου

 

Όπως μου είπε κάποτε ένας πολύ σοφός άνθρωπος.... πρώτα ερεύνησε και ψάξε μόνος σου πριν κρίνεις ή αμφισβητήσεις τα λεγόμενα κάποιου.

 

Το κινητό μου φοράει android 10, και με λίγο υπομονή και επιμονή είμαι σίγουρος ότι θα το έβρισκες αν το έψαχνες κι εσύ. Βλέπεις στο android 10 το AA είναι κρυφό και πρέπει να το βρείς μέσα από της ρυθμίσεις...εφαρμογές ( apps ).

 

Για να μην το έχεις καταφέρει σημαίνει ότι ίσως δεν το πάλεψες αρκετά, οπότε να η διαδικασία και η απόδειξη αυτών που γράφω για να το κάνεις κι εσύ.

Βλεπείς είμαι από αυτούς που αν δεν γνωρίζω ένα θέμα σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να μπορέσω να βοηθήσω τον άλλον ....  δεν θα γράψω κάτι!

 

T7LepLU.jpg

 

qsIdrMD.jpg

 

M83jB9O.jpg

 

tahhb23.jpg

 

PXBojOA.jpg

 

fw4cq5q.jpg

Link to comment
Share on other sites

Just now, gousias said:

Καλημέρα! Σε TGI (μοντέλο '18) και iOS, γνωρίζετε αν λειτουργεί όλο το πακέτο με Data Plug, WeConnect κλπ;

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , mike_eco said:
Το πρόβλημα είναι ότι στο site τους δείχνει μη-συμβατότητα, όμως σε αντιπροσωπεία (service) μια φορά που είχα ρωτήσει, είχε απαντήσει θετικά και μου έκανε εντύπωση. Για αυτό ρώτησα εδώ, μήπως κάποιος έχει δοκιμάσει ή τουλάχιστον αν γνωρίζει κάτι;
Το μήνυμα που εμφανίζει είναι το παρακάτω:
Δυστυχώς το Volkswagen Polo σου δεν είναι συμβατό.

Τα μοντέλα της Volkswagen είναι συμβατά με το μοντέλο. Η πείρα που αποκομίστηκε από το Οχημα είναι ότι ο χρόνος είναι μεγαλύτερος. Υπάρχουν όμως κι άλλες φανταστικές εφαρμογές της Volkswagen, ρίξε απλώς μια ματιά στην Επισκόπηση Εφαρμογών μας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, gousias said:
Το πρόβλημα είναι ότι στο site τους δείχνει μη-συμβατότητα, όμως σε αντιπροσωπεία (service) μια φορά που είχα ρωτήσει, είχε απαντήσει θετικά και μου έκανε εντύπωση. Για αυτό ρώτησα εδώ, μήπως κάποιος έχει δοκιμάσει ή τουλάχιστον αν γνωρίζει κάτι;
Το μήνυμα που εμφανίζει είναι το παρακάτω (η αναφορά στις "φανταστικές" εφαρμογές μου αρέσει, πραγματικά trolάρισμα από την VW) :
Δυστυχώς το Volkswagen Polo σου δεν είναι συμβατό.

Τα μοντέλα της Volkswagen είναι συμβατά με το μοντέλο. Η πείρα που αποκομίστηκε από το Οχημα είναι ότι ο χρόνος είναι μεγαλύτερος. Υπάρχουν όμως κι άλλες φανταστικές εφαρμογές της Volkswagen, ρίξε απλώς μια ματιά στην Επισκόπηση Εφαρμογών μας.

 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν καταλαβα τπτ. τι ειναι το weconnect τι το dataplug; Εχω το polo 2018 (Aw1) με απλη οθονη 8αρα. Μπορω να εχω χαρτες;

Μόνο αν υποστηρίζει Android auto-CarPlay

Το we connect & data plug δεν έχουν σχέση με navigation
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , balander said:

Επειδη δεν καταλαβα τπτ. τι ειναι το weconnect τι το dataplug; Εχω το polo 2018 (Aw1) με απλη οθονη 8αρα. Μπορω να εχω χαρτες;

https://www.volkswagen.gr/el/syndesimoteta-kai-yperesies-kinetikotetas/syndesimoteta/we-connect-go.html

To Data plug ειναι ενα μικρο φις , το βαζεις στη OBD πορτα και σου καταγραφει στοιχεια διαδρομης , καταναλωση, χιλ, κλπ με τη βοήθεια εφαρμογης στο κινητό που λέγεται weconnect go. 

Καμία σχέση με πλοήγηση

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , balander said:

Έρχεται με το αμάξι; Η το αγοράζει κάποιος αργότερα; Γιατί το πήρα μεταχειρισμένο το δικό μου

Το συγκεκριμένο πρόσθετο εξάρτημα που ονομάζεται data plug, αγοράζεται από αντιπροσωπείες, τουλάχιστον από όσα γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Σε ερώτημα προς volkswagen.de σχετικά με τη δυνατότητα συμβατότητας του Polo TGI με το Data Plug και την εφαρμογή We Connect Go, η απάντηση που έλαβα ήταν η παρακάτω. Προσέξτε ότι αναφέρει πως υπάρχει δυνατότητα να έρχονται εξοπλισμένα από το εργοστάσιο και ότι μετά δεν μπορεί να προστεθεί αν δεν έχει γίνει με αρχική παραγγελία στο εργοστάσιο. Επίσης προτείνει το εξάρτημα Data Plug, το οποίο παρόλο που είχα επισημάνει ότι στο συγκεκριμένο σύνδεσμο που παρέθεσαν, αναφέρει ότι το TGI δεν είναι συμβατό, αυτοί εντούτοις το πρότειναν. Μήπως (λέω εγώ), δεν το διάβασαν ή έδωσαν σημασία σε αυτό που ρώτησα;

Τελικά, τι παίζει βρε παιδιά; Από τη μία το site τους αναφέρει ότι δεν είναι συμβατό, από την άλλη έχοντας ρωτήσει σε αντιπρόσωπο έχω λάβει απάντηση θετική, όπως και το email που παραθέτω παρακάτω. Μήπως όλοι αυτοί δίνουν απαντήσεις χωρίς να είναι σίγουροι 100% (άλλωστε είναι και μάστιγα της εποχής μας η έλλειψη αξιοπιστίας και αντικρίσματος ειλικρίνειας στον λόγο).

Επίσης, αν γνωρίζει και κάποιος τι διαφορά έχει αυτό που προστίθεται εργοστασιακώς (και δεν μπορεί να προστεθεί μετέπειτα) από το εξάρτημα data plug;

 

Thank you for contacting Volkswagen Digital Services and providing the requested information.

Please kindly be informed that based on the information you have provided and our internal tools, we can identify that your Volkswagen Polo is not compatible with the We Connect services.

The hardware components for We Connect digital services have to be installed inside the car during its production, therefore, once the car is delivered it cannot be retrofitted.

As an alternative to the We Connect services, there is the option of the We Connect Go app which works with a Volkswagen data-plug! For further information on the fantastic features of We Connect Go, please click on the link below. Data-plugs can be purchased from authorised Volkswagen retailers.

https://connectgo.volkswagen-we.com/

Furthermore, your Polo appears to support  “App-Connect” – MirrorLink™, the new CarPlay™ function from Apple, and the Android Auto™ function from Google are three innovative technologies that allow you to bring smartphone apps onto your infotainment system's touchscreen. For further information please click the link below: 

https://www.volkswagen-carnet.com/en_GB/discover-car-net/app-connect.html

We hope that this has been of some assistance to you today. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us 24/7! Simply reply to this email or call us directly on 0800 279508, quoting 654814 for quick reference.

Wishing you always a safe and enjoyable journey in your Volkswagen!
Yours faithfully,
Your Digital Service Team

Edited by gousias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.