Jump to content
vwfighter

T- Cross - (Νέο Μοντέλο - Υποψήφιος Αγοραστής - Εντυπώσεις) Γενική Συζήτηση

Recommended Posts

Χαίρομαι πάρα πολύ που βάζουν όλο και πιο πολλά συστήματα ασφαλείας σε όλα τα αμάξια τους.

Συστήματα βάζουν το θέμα είναι πότε θα κόψουν τις σαχλαμάρες με τα σκληρά πλαστικα στο εσωτερικό.......είναι κριμα να έχει αφρώδες πλαστικα το πόλο και τα T-Roc και T-Cross να έχουν πλαστικα που φοράγανε κάποτε κάτι Corolla......


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια, στα reviews ασχολούνται όλοι με τα πλαστικά και πόσο μαλακά ή σκληρά είναι. Έχει πραγματικά σημασία; Κάθε πότε ακουμπάς τα πλαστικά πάνω από το ταμπλό;
Το μόνο που με ενδιαφέρει λιγουλακι είναι το πλαστικό στο πάνω μέρος της πόρτας επειδή κάποιες φορές ακουμπάω τον αγκώνα μου εκεί όταν οδηγώ.
1000 φορές καλύτερα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας παρά μαλακά πλαστικά!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια, στα reviews ασχολούνται όλοι με τα πλαστικά και πόσο μαλακά ή σκληρά είναι. Έχει πραγματικά σημασία; Κάθε πότε ακουμπάς τα πλαστικά πάνω από το ταμπλό;
Το μόνο που με ενδιαφέρει λιγουλακι είναι το πλαστικό στο πάνω μέρος της πόρτας επειδή κάποιες φορές ακουμπάω τον αγκώνα μου εκεί όταν οδηγώ.
1000 φορές καλύτερα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας παρά μαλακά πλαστικά!

Φίλε μου δεν μιλάμε για το πόσο όμορφα ή άσχημα είναι ή αν η αίσθηση του μαλακού είναι πολύ καλή........εδώ μιλάμε ότι από τα 60 αυτοκίνητα T-Cross τα 45 έχουν βγάλει πρόβλημα με τρίξιμο στην δεξιά κολώνα του συνοδηγού! Ψάξε το λίγο και θα καταλάβεις......μην κοιτάς που εσυ έχεις το Tiguan που είναι και το καμάρι του Ομίλου......τα αλλά αυτοκίνητα λες και τα σχεδίασε άλλος άνθρωπος άσχετος με το αντικείμενο! Θες να σου στείλω βίντεο να κλάψεις που από το θόρυβο σου έρχεται να κοπανάς μπουνιές για να σταματήσει.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μπα μην το λες. Ναι έχει πουλήσει παρά πολλά κομμάτια το Tiguan αλλά έχει ατέλειες κατασκευαστικές. Αν ψάξεις θα δεις πολλά βιντεο και γκρίνιες για ένα κροτάλισμα που προέρχεται μάλλον από τον μηχανισμό της ζώνης. Η βάση του σκιαστρου βγαίνει ξαφνικά προς τα έξω και θέλει βιδωμα στην αντιπροσωπεία. Το ελατήριο από την χειρολαβή πετάγεται ξαφνικά και θέλει αλλαγή όλη η χειρολαβή.

Αυτά είναι πράγματα που είτε μου έχουν συμβεί προσωπικά είτε έχω διαβάσει για αυτά.
Τα τριξιματα έχω καταλάβει ότι κάποια στιγμή θα έρθουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ενοχλητικά μεν αλλά δεν είναι αυτά που θα σε κάνουν να σιχτιρισεις ένα αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Μπα μην το λες. Ναι έχει πουλήσει παρά πολλά κομμάτια το Tiguan αλλά έχει ατέλειες κατασκευαστικές. Αν ψάξεις θα δεις πολλά βιντεο και γκρίνιες για ένα κροτάλισμα που προέρχεται μάλλον από τον μηχανισμό της ζώνης. Η βάση του σκιαστρου βγαίνει ξαφνικά προς τα έξω και θέλει βιδωμα στην αντιπροσωπεία. Το ελατήριο από την χειρολαβή πετάγεται ξαφνικά και θέλει αλλαγή όλη η χειρολαβή.

Αυτά είναι πράγματα που είτε μου έχουν συμβεί προσωπικά είτε έχω διαβάσει για αυτά.
Τα τριξιματα έχω καταλάβει ότι κάποια στιγμή θα έρθουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ενοχλητικά μεν αλλά δεν είναι αυτά που θα σε κάνουν να σιχτιρισεις ένα αμάξι.

Α ωραία δεν γνώριζα αλλά να το αγοράσεις Μάιο και να στο βγάλει στα 6500χλμ και σε άλλος στα 2000χλμ είναι τραγικό θεωρώ !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Φίλος πήρε μεταχειρισμένο Evoque του 2013 και μου είπε ότι τρίζει.
Χρειάζεται να σου πω τίποτα άλλο; :)
Μην ασχολείσαι και απόλαυσε το αμάξι σου.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , ELNinio9 said:


θέμα είναι πότε θα κόψουν τις σαχλαμάρες με τα σκληρά πλαστικα στο εσωτερικό.......είναι κριμα να έχει αφρώδες πλαστικα το πόλο και τα T-Roc και T-Cross να έχουν πλαστικα που φοράγανε κάποτε κάτι Corolla......


Sent from my iPhone using Tapatalk

δεν λες όμως ότι τα corolla που είχαν πλαστικό όμως , δεν άκουγες ούτε Τσικ από τριξιματα.

και ας είχε σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό. (είχα Corolla του 2001 μεταχειρισμένο. το αγωρασα με 170.000χιλιομετρα και δεν άκουγες το παραμικρό ίχνος από τριξιματα κτλ.)

 

 

10 hours ago , ELNinio9 said:


Φίλε μου δεν μιλάμε για το πόσο όμορφα ή άσχημα είναι ή αν η αίσθηση του μαλακού είναι πολύ καλή........εδώ μιλάμε ότι από τα 60 αυτοκίνητα T-Cross τα 45 έχουν βγάλει πρόβλημα με τρίξιμο στην δεξιά κολώνα του συνοδηγού! Ψάξε το λίγο και θα καταλάβεις......μην κοιτάς που εσυ έχεις το Tiguan που είναι και το καμάρι του Ομίλου......τα αλλά αυτοκίνητα λες και τα σχεδίασε άλλος άνθρωπος άσχετος με το αντικείμενο! Θες να σου στείλω βίντεο να κλάψεις που από το θόρυβο σου έρχεται να κοπανάς μπουνιές για να σταματήσει.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

που να έβλεπες το ford που είχα πριν από μερικά χρόνια!

 

εκεί να ακούσεις τριξιματα και σπασίματα από τα πλαστικά που έχουν.

 

και είχα μαλακό πλαστικό στο εσωτερικό του.

 

μετά από ένα μήνα το αμάξι ετριζε όλο και ετριζαν όλα τα πλαστικά του στο εσωτερικό.

έκανα πατέντες με σφουγγάρια και σπρέι σιλικόνης για να σταματήσουν τα τριξιματα.! 

 

και όλα αυτά σε αμάξι αξίας 22.000€ .

 

 

 

το αν έχει σκληρό πλαστικό η μαλακά πλαστικά είναι κατά την γνώμη μου ΛΆΘΟΣ σε αυτά που γράφετε.

 

το θέμα είναι η ΠΟΙΌΤΗΤΑ του υλικού που είναι στα πλαστικά αυτά το οποίο είναι το ΑκαιΩ 

 

και όχι το αν είναι σκληρό η μαλακό.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , forza said:

Τα τριξιματα έχω καταλάβει ότι κάποια στιγμή θα έρθουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ενοχλητικά μεν αλλά δεν είναι αυτά που θα σε κάνουν να σιχτιρισεις ένα αμάξι.

 

λάθος αγαπητέ μου.

 

αν το έχεις πληρώσει πχ 30.000€ και κάθε μήνα είσαι στην αντιπροσωπεία .

 

νομίζω ότι είναι ένας λόγος κάποια στιγμή να σιχτιρισεις ένα αμάξι.

 

είχα αγοράσει καινούργιο ford στα 22.000€ κούτα! 

 

το αμάξι από τα προβλήματα που έβγαζε και κυρίως στο θέμα με τα υλικά κατασκευής του κάθε μήνα σχεδόν ήμουν στην αντιπροσωπεία..!! στα 2 χρόνια και με λιγότερο από 30.000χιλιομετρα το αμάξι το πούλησα. και βρήκα ξανά την ηρεμία μου...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα πλαστικά τα αναφέρω γιατί υποτίθεται ότι το αμάξι είναι ένα μεγάλο Polo και το Polo έχει καλύτερο εσωτερικό από αυτό......και είναι και φθηνότερο, λες και σχεδιάστηκε από άσχετο άνθρωπο με τα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC.

Το διάστημα που είχα το jeep patriot 36000€ αξία οχήματος δεν ακουγόταν τίποτα με πλαστικά μπετόν αρμέ.

Προσωπικά σίγουρα την πρώτη θα ψάξω να βρω που έρχεται και εάν παίρνει κάτι και ως εκεί. Θα σπαστώ μόνο εάν ανοίγω πολλές φορές το καπό για άλλου είδους προβλήματα...

Για τέτοιες ασθένειες υπάρχει και το volume η κουβεντούλα με τη συνοδηγό κλπ κλπ.

Έχω έναν συνάδελφο με ένα golf του 2010 και δεν έχει ανοίξει ποτέ του το ράδιο για να "ακούει" το αυτοκίνητο.... Δεν θα αποκτήσουμε και ψυχολογικά στο τέλος....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ELNinio9 said:

Παιδιά τα πλαστικά τα αναφέρω γιατί υποτίθεται ότι το αμάξι είναι ένα μεγάλο Polo και το Polo έχει καλύτερο εσωτερικό από αυτό......και είναι και φθηνότερο, λες και σχεδιάστηκε από άσχετο άνθρωπο με τα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ!


Sent from my iPhone using Tapatalk

παντώς το polo 6c με όλα μέσα πλαστικά ποιότητας γιουσουρουμ (δεν λέω τάπερ γιατί είναι φοβερή ποιότητα πλαστικού που κρατάνε 30 χρόνια) δεν ακούγεται κιχ. Μακάρι να συνεχίσει έτσι...

Link to comment
Share on other sites

παντώς το polo 6c με όλα μέσα πλαστικά ποιότητας γιουσουρουμ (δεν λέω τάπερ γιατί είναι φοβερή ποιότητα πλαστικού που κρατάνε 30 χρόνια) δεν ακούγεται κιχ. Μακάρι να συνεχίσει έτσι...

Και εγώ που έχω το ίδιο ακριβώς της γυναίκας μου στην βασική έκδοση που δεν έχει τίποτα, ακούγεται σαν ντέφι μέσα......χαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν με πιστεύεται μπορώ να σας κάνω και επίδειξη 

 

 

63F560E3-7A5B-4135-9622-4C366E2A60C1.jpeg

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν με πιστεύεται μπορώ να σας κάνω και επίδειξη 
 
 
63F560E3-7A5B-4135-9622-4C366E2A60C1.thumb.jpeg.48a92580c4154646552a3b4cc4fddf25.jpeg
Hahahaha taperware? Θα βάλω τον καφέ και τα κουλουράκια

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το παρόν ανοίχθηκε για γενική συζήτηση των κατόχων - ενδιαφερόμενων για το T - Cross.

 

 

Η αγορά των SUV συνεχίζει και καλπάζει, προσφέροντας όλο και περισσότερες επιλογές προς τους υποψήφιους αγοραστές. Στην “τρέλα” αυτή της εποχής, η Volkswagen ισχυροποιεί τη θέση της προς το κάτω άκρο της κατηγορίας, λανσάροντας το T-Cross. Πρόκειται για ένα μικρό “αστικό” SUV, με σύγχρονη σχεδίαση, αρκετούς χώρους για τα 4,1 μέτρα του και βεβαίως έντονη πρακτικότητα. Το T-Cross είναι 12 εκ. μικρότερο από το T-Roc και πρακτικά τοποθετείται κάτω από το αδελφό μοντέλο. Βασίζεται στην πλατφόρμα που πατάει και το VW Polo, με το οποίο μοιράζεται και τη γραμμή παραγωγής στην Ισπανία. Κάτω από το καπό υπάρχουν τρεις επιλογές turbo κινητήρων. Δύο βενζίνης 1.0 TSI με 95 και 115 ίππους και έναν diesel 1.6 TDI με 95 ίππους.

 

VOLKSWAGEN-T-CROSS_7.jpgVOLKSWAGEN-T-CROSS_21.jpg

Σχεδιαστικά, το τέταρτο μέλος στη γκάμα των SUV της Volkswagen, εκ πρώτης μοιάζει με ένα μικρό Tiguan. Με μήκος στα 4,11 μέτρα, είναι μεγαλύτερο κατά 55 χιλιοστά σε σχέση με το Polo. Ωστόσο, η μεταξύ τους διαφορά είναι περισσότερο εμφανής σε ότι αφορά το ύψος, καθώς το T-Cross φτάνει τα 1.584 χιλιοστά όταν το Polo δεν ξεπερνά τα 1.446 χιλιοστά. Το μεταξόνιο των 2.551 χιλιοστών είναι πολύ μεγάλο αναλογικά με το εξωτερικό μήκος, κάτι που αυξάνει το χώρο στο εσωτερικό και εξασφαλίζει αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Η υπερυψωμένη θέση οδήγησης είναι χαρακτηριστική για ένα SUV, ενώ συγκριτικά οι θέσεις στο εσωτερικό βρίσκονται 10 εκατοστά πιο ψηλά σε σχέση με το Polo. Αυτό που κάνει το Τ-Cross ξεχωριστό είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Υπάρχουν 12 χρώματα αμαξώματος που μπορούν να συνδυαστούν με ζάντες, καθρέπτες και εσωτερικό σε διάφορα χρώματα.

Με τρεις κινητήρες στο λανσάρισμα

Το Volkswagen T-Cross είναι διαθέσιμο αρχικά σε τρεις εκδόσεις κινητήρων. Δύο με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI βενζίνης απόδοσης 95 και 115 ίππων και έναν πετρελαίου 1.6 TDI με 95 ίππους. Θα ακολουθήσει ένας ακόμη βενζινοκινητήρας 1.5 TSI με 150ps, ο οποίος όμως δεν αναμένεται πριν το 2020. Ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν μηχανικά κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις και αυτόματο DSG με 7 σχέσεις. Πιο συγκεκριμένα οι δύο κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με 95ps εφοδιάζονται με μηχανικό 5άρι κιβώτιο, ενώ η diesel μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο DSG-7. Ο 1000άρης κινητήρας με 115ps συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων η DSG-7. Όλες οι εκδόσεις του T-Cross έχουν την κίνηση αποκλειστικά στον εμπρός άξονα.

Όσον αφορά στις επιδόσεις, η έκδοση 1.0 TSI 95ps που οδηγήσαμε αποδίδει ροπή 175 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. χρειάζεται 11,5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα και έχει τελική 180 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη έκδοση των 115ps (με ροπή 200 Nm) χρειάζεται 9,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική 193 χλμ./ώρα.

 

Το Volkswagen T-Cross διατίθεται στην Ελλάδα από 17.400 ευρώ στην έκδοση 1.0 TSI 95ps Life. Οι εκδόσεις με τον κινητήρα των 115ps ξεκινούν από 18.850 ευρώ, ενώ η έκδοση Style με τον πλουσιότερο εξοπλισμό κοστίζει 20.250 ευρώ και συνδυάζεται με τον 1.0 TSI 115ps ή τον 1.6 TDI 95ps. Οι εκδόσεις diesel ξεκινούν από τις 20.250 ευρώ, ενώ το αυτόματο κιβώτιο DSG κοστίζει πρόσθετα περίπου 1500 ευρώ.

 

Πηγή: Trcoff.gr

Edited by nikdev
Συγχωνεύτηκαν τα ποστ και θέματα που ήταν ήδη ανοιχτά.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.